מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיץ רימוניםרינה16/03/2014
שלום
אני שותה כוס מיץ רימונים סחוט טרי יום יום ,האם זה טוב או מוגזם?
מה דעתך?
תודה
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיץ רימונים - תגובה
שושי שטיינוביץ17/03/2014היי אנה,
הפורום הזה הוא פורום של בישול בריא. לתשובה מוסמכת, אני מציעה לך לפנות לפורום של תזונה בריאה.
בכל מקרה, מידע אישי נראה לי שזה בסדר גמור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בישול חומוס מונבטשלי09/03/2014
כמה זמן צריך לבשל חומוס שעבר הנבטה קלה לצורך ממרח חומוס? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בישול חומוס מונבט - תגובה
שושי שטיינוביץ09/03/2014כשעה וחצי או עד ריכוך. אפשר לקצר את זמן הבישול אם משתמשים בסיר לחץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתכון ללחם מקמח מלאגלית09/03/2014
אשמח לקבל מתכון ללחם מקמח מלא מ-2 כוסות קמח שיהיה רך ואווירירי.
תודה מראש:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתכון ללחם מקמח מלא - תגובה
שושי שטיינוביץ09/03/2014למה 2 כוסות קמח?
לחם מלא:
500 גר' קמח מחיטה מלאה (3.5 כוסות)
1/2 קוביה שמרים טריים או 1 כף שמרים יבשים
1 כף שמן זית
1 כף שטוחה מלח
1.5 כוסות מים או יותר לפי הצורך.
שימוש בשמרים טריים:
מכינים תערובת עם 1 כוס קמח + 1 כוס מים, מערבבים ומניחים לתסיסה.
כאשר תסס, מערבבים את כל החומרים ולשים בצק במשך לפחות 10 דקות.
אפשר ללוש בידיים או במיקסר או במעבד מזון. אם מעבד מזון, אז לשים
2 דקות בלבד.
אם לשים בידיים, יש ללוש עד שהבצק רך וגמיש.
שמים את הבצק בקערה, שופכים עליו 2-3 כפות מים, עושים גומות באגרוף ובאצבעות.
מכסים את הבצק ומניחים לו לספוג את המים ולתפוח מעט במשך 20 דקות.
אם הבצק עדיין לא רך מספיק, חוזרים על הפעולה.
אם הוא רך, מבצעים לישה קצרה ומכסים עד שהוא מכפיל את נפחו.
מוציאים אוויר, לישה קצרה ויוצרים את צורת הלחם. מניחים להתפחה נוספת עוד כ-40 דקות או עד שהלחם מכפיל את נפחו. לא להגזים בהתפחה.
אפשר לשים על הלחם שומשום, פרג, גרעינים למיניהם או סתם למרוח בביצה. אפשר גם למרוח במעט שמן ולזרות מלח גס (למי שאוהב).
מחממים היטב תנור לחום גבוה, מכניסים את הלחם ומיד מורידים את החום לגובה בינוני.
אופים במשך כ-40 דקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גלית09/03/2014תודה.
אשמח לקבל גם מתכון עם שימוש בשמרים יבשים.
תודה מראש:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
שושי שטיינוביץ09/03/2014כתבתי לך. זה אותו דבר, רק שעם שמרים יבשים מערבבים הכל ביחד וזהו. אין צורך להכין את "ראש העיסה" כמו בשמרים טריים. הכל זהה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומררינה04/03/2014
שלום רב,
איך אוכלים את הירק שומר טרי?
האם רק את החלק התחתון הלבן ,ומה אם השאר?
האם אפשר להוסיף לסחיטה של מיץ ירקות?
איזה חלק רצוי וכדאי לסחוט?
תודה לתשובה
אהרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומר - תגובה
שושי שטיינוביץ04/03/2014אפשר לאכול את כל החלקים, אבל עדיף החלק הלבן, יותר טעים ופחות סיבים.
אפשר לאכול טרי וגם לבשל.
אם סוחטים אז אפשר את כל החלקים. אבל החלק הלבן יותר טעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלפל אדוםרינה28/02/2014
שלום רב,
האם ירק פלפל אדום גורם לצרבת?
אשמח לקבל תשובה
אהרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלפל אדום - תגובה
שושי שטיינוביץ28/02/2014זה לא אמור לגרום לצרבת. אם יש לך צרבת, כדאי לפנות לרופא ולהיבדק כדי לוודא שאין לך הפרעה בדרכי העיכול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דייסת שיבולת שועלשלי25/02/2014
שלום,
אני מכינה לי לארוחת בוקר דייסת שיבולת שועל עם סילאן ופירות חתוכים על בסיס מים. רציתי לדעת לכמה זמן אפשר לשמור אותה במקרר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דייסת שיבולת שועל - תגובה
שושי שטיינוביץ26/02/2014עד 3 ימים. אבל המבחן הוא תמיד מבחן הריח והטעימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכל לתינוקשלי19/02/2014
שלום,
יש לי תינוק בן 7 חודשים התחיל עכשיו לאכול מוצקים, חשבתי אולי להעשיר לו את מנת הפירות עם איזושהי דייסה, מכיון שזו פעם ראשונה שלו עם דייסות הבנתי שמומלצת דייסת אורז לבן בתור התחלה. אשמח לקבל מתכון לדייסת אורז לבן ללא תוספות מיוחדות, ואם יש אפשרות להמליץ גם על דייסות מסוג שונה להמשך הדרך, ואיך להכינם. תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוכל לתינוק - תגובה
שושי שטיינוביץ19/02/2014ליה מומחית במזון לתינוקות, מאמינה שהיא תשיב לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אם כך מחכה לתגובתה של ליה
שלי20/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפריט מאוזן למיומהאודליה11/02/2014
שלום!
לפני כשלושה שבועות התגלתה אצלי מיומה ברחם בגודל 4 ס"מ. לאחר קריאה מרובה בחומר, הבנתי שזה נובע מאכילה מוגברת של הורמונים ולכן הפסקתי לחלוטין לאכול עוף, ומשתדלת גם בשר, הפחתתי בהרבה את צריכת החלב והביצים (שגם להם יש הורמונים).
הייתי רוצה לקבל עצות לארוחות שיכולות להשתלב בתפריט היומי שלי, כי אני מוצאת שבתקופה האחרונה, הארוחת צהריים שלי היא סלט ירקות עם טחינה, ואולי גם מרק. מעבר לזה אני לא ממש יודעת מה לאכול בבוקר, אחה"צ ובערב בלי להיות רעבה או חסרת אופציות לארוחה או נישנוש.
יש לציין שאני בחורה רזה - 45 ק"ג גובה: 1.58 בת 33.
תודה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפריט מאוזן למיומה - תגובה
שושי שטיינוביץ11/02/2014את שואלת שאלה רצינית שהתשובה עליה לא יכולה להיות במסגרת פורום כזה.
מציעה שתדברי איתי באופן אישי ואראה איך אני יכולה לעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בישול במיקרוגלאילנה10/02/2014
מבקשת לדעת מתכון בריא לדג סלמון במיקרוגל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בישול במיקרוגל - תגובה
שושי שטיינוביץ10/02/2014ממש מתנצלת, אך איני מבשלת במיקרוגל. אולי ליה תדע.
אבל למה מיקרוגל, כשאפיה של דג סלמון היא קצרה ביותר והתוצאות נפלאות?
את יכולה למרוח את הדג במרינדה של 1 כפית או 1 כף שמן, 1 כף לימון סחוט טרי, מעט מלח גס, 3 שיני שום כתושות, ואם בא לך את יכולה להוסיף עשבי תיבול: טימין, בזיליקום, זעתר. עוטפים את הדג בניר אלומיניום (אבל קודם בנייר אפיה כדי שהנייר לא יבוא במגע עם הדג), שמים בתנור מחומם מראש ואופים כ-8 דקות ל 1 ק"ג.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשוש השאלה חיתוך תפ"א הייתהדני10/02/2014
איך להשתמש/לרכך? כי המכשיר לא חותך תפ"א כפי שהוא(קשה)
תודה על שאר טיפים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשוש השאלה חיתוך תפ"א הייתה - תגובה
שושי שטיינוביץ10/02/2014צר לי לומר לך זאת, אך כנראה שהמכשיר איננו באיכות טובה. מכשיר טוב חותך בכל מצב. נסי לחתוך את התפוד לחתיכות גסות ואז להעביר במכשיר. אם זה לא יילך, את יכולה להרתיח את תפוחי האדמה לחצי בישול ואז לנסות לחתוך. את יכולה להמשיך עם המתכון כמו עם תפ"א טריים וזה ייצא טעים מאד. רק הקפידי לא להרתיח יותר מדי, שלא יתפרקו..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך משתמשים במכשיר לחיתוך צ'יפס?דני10/02/2014
קשה!
האם צריך לרכך תחילה את התפ"א?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך משתמשים במכשיר לחיתוך צ'יפס? - תגובה
שושי שטיינוביץ10/02/2014לשימוש במכשיר אין צורך בשום הכנות מיוחדות.
השאלה מה לעשות קודם היא פונקציה של מה את הולכת להכין
עם תפוחי האדמה.
אם את רוצה להכין צ'יפס, אני מציעה לך לשים את תפוחי האדמה במקרר, מכוסים במים קרים למשך עד חצי שעה. לא להשרות לזמן ארוך מדי כי האשלגן נפלט למים וחבל לאבד אותו. אגב, אין צורך לקלף את תפוחי האדמה, הקליפה טעימה מאד באפייה.
אחר כך סנני היטב, הוסיפי 1 כף שמן, מעט מלח ופלפל, אפשר להוסיף פפריקה או כורכום ואם אתם אוהבים עשבי תיבול אז כף רוזמרין או תימימן יבש יוסיפו מאד. ערבבי היטב ואם הרוטב לא מתפזר מספיק, את יכולה להוסיף כף מים.
חממי היטב את התנור מראש ל-200 מעלות, ואפי עד שהצ'יפסים זהובים.
הילדים יחטפו וגם אתם.
זה עדיף מטיגון בשמן עמוק שהוא ממש לא מומלץ ולא בריא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה לפיתרוןאיילת04/02/2014
זקוקה לחילוץ :-) הכנתי פרלינים של שוקולד ביתי ובמקום שבבי קקאו הוכנסו זרעי ציפורן קשים (שקשה לאכלם) ובעל טעם דומיננטי ועז. אשמח לקבל רעיונות יצירתיים לגבי מה ניתן לעשות עם השוקולד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשה לפיתרון - תגובה
שושי שטיינוביץ05/02/2014זהו מדור לבישול בריא. נסי במדורי אוכל רגילים או במדורים של קינוחים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתכון לקובה למרק ולכוסמתגלית01/01/2014
אשמח לקבל מתכון בריא וטעים להכנת כדורי קובה למרק ולכוסמת.
תודה מראש:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתכון לקובה למרק ולכוסמת - תגובה
שושי שטיינוביץ01/01/2014קובה סלק.
מרכיבים (15 מנות):
למרק:
½ ק"ג סלק אדום, מקולף
½3 כוסות מים
1 כפית שמן
¼ כוס מיץ לימון טרי
1 קופסא רסק עגבניות איכותי (100% עגבניות)
מלח לפי הטעם
¼ כפית פלפל שחור
למילוי:
250 גרם בשר בקר רזה טחון או עוף טחון
1 בצל קטן קצוץ
1 כפית פטרוזיליה קצוצה
¼ כפית מלח
¼ כפית פלפל שחור
1 כפית שמן
למעטפת:
1 כוס סולת מלאה
1 כפית שטוחה מלח
1 כפית שמן
כ־? כוס מים פושרים
אופן ההכנה:
1. מכינים את המרק: פורסים את הסלק לפרוסות בעובי ½ ס"מ או שחותכים לריבועים בגודל 1 ס"מ.
2. יוצקים מים לסיר רחב, מוסיפים שמן ואת הסלק. מבשלים במשך כחצי שעה עד שמתחיל להתרכך. מוסיפים מיץ לימון, סוכר, מלח ופלפל שחור. מערבבים ומביאים לרתיחה עדינה. טועמים ומתקנים תיבול. מסירים מעל האש.
3. מכינים את המילוי: מערבבים את כל החומרים לקבלת תערובת אחידה. מניחים בצד.
4. מכינים את המעטפת: בקערה גדולה מערבבים סולת, מלח ושמן. מוסיפים בהדרגה מים עד לקבלת תערובת אחידה ומעט דלילה. אם יש צורך ניתן להוסיף מעט מים. מכסים וממתינים במשך כ־20 דקות עד שהמים נספגים ומתקבל בצק רך וגרגירי.
5. יוצרים את הקובות בידיים רטובות כל העת: קורצים כדור בגודל כדור פינג פונג מתערובת הסולת ומשטחים על כף היד. נוטלים כפית גדושה מתערובת הבשר ומניחים במרכזו. סוגרים את הקצוות מסביב ומגלגלים בעדינות לקבלת כדור חלק. מניחים על גבי מגש. כך ממשיכים עד שנגמרת תערובת הסולת.
6. מבשלים את הקובות: מטילים בזהירות מכדורי הקובה לתוך סיר המרק. כעבור כדקה מוסיפים עוד קובות וכך הלאה עד גמר הקובות. מטלטלים את הסיר בעדינות רבה כדי שלא יידבקו זו לזו או לתחתית הסיר. מביאים לרתיחה ומבשלים במשך כעשר דקות על אש גבוהה. מנמיכים את האש ומבשלים במשך כ־20 דקות נוספות.
כוסמת:
שמים כפית שמן בסיר שטוח ומחממים.
מוסיפים 2 כוסות כוסמת שטופה ומסוננת. מטגנים 4 דקות.
מוסיפים מים עד כיסוי + 1 ס"מ.
מוסיפים 1 כף שטוחה מאד מלח ופלפל שחור לפי הטעם.
מבשלים עד ספיגת רוב המים. מכסים את הסיר, מנמיכים את הלהבה
וממשיכים לבשל עוד 15 דקות. מכבים את האש ומניחים לסיר לעמוד עוד 10 דקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן זית ושמן חמניותויקי10/12/2013
שלום!
רציתי לדעת האם שמן זית ושמן חמניות מומלצים?
ואם כן, על מה לשים לב כשקונים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן זית ושמן חמניות - תגובה
שושי שטיינוביץ10/12/2013עדיף שמן זית מכבישה קרה כתית מעולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פשתן טחוןשלי27/11/2013
שלום,
קודם כל רציתי להודות על קיום הפורום הזה!
יש לי כמה שאלות לגבי פשתן טחון:
1. הבנתי שהכי מומלץ לצרוך אותו סמוך למועד הטחינה. אם אני קונה בסופר שקית טחונה כבר (ואני לא יודעת מתי טחנו אותה) האם עדיין נשמרים כל או לפחות מרבית היתרונות הבריאותיים ?
2. האם ניתן להוסיף את הפשתן הטחון לתבשילים חמים? (על השקית מצוין שניתן להוסיף רק לסלטים, יוגורט וכד'- כלומר רק מאכלים קרים). הם החימום פוגע בערכים התזונתיים?
3. כמה זמן להערכתכם ניתן לשמור אותו במקרר? (תאריך התפוגה שרשום על השקית הוא מאוד רחוק וזה לא מסתדר לי עם העובדה שיש לצרוך ממנו כמה שיותר סמוך לטחינה..)
ושאלה בנושא אחר-
אני יודעת שאין באפשרותכם להמליץ על חברה כלשהי - אבל הייתי שמחה לדעת איזה סוג של סיר נחשב כבריא ביותר (מבלי לציין שמות של חברות כמובן).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פשתן טחון - תגובה
שושי שטיינוביץ27/11/2013אכן, רצוי לאכול זרעי פשתן טחונים ולטחון אותם סמוך לאכילה. עדיף לטחון לבד מאשר
לקנות טחון, בעיקר כי אנחנו לא יודעים בוודאות מתי נטחנו.
מאותה סיבה, לא ממש מומלץ לאחסן. עדיף לטחון ולאכול מיד. אם את בכל זאת
מחליטה לאחסן, אז רק לזמן קצר ביותר: יום או יומיים.
ובוודאי שאין טעם לבשל עם זרעי פשתן טחון. אכן עדיף להוסיף לסלטים או למאכלים קרים.
מבחינה קולינרית אין מניעה לבשל אותם, אך חלק נכבד מהערכים התזונתיים יהרסו
בבישול.
לגבי סירים - מנסיוני - הסירים הטובים ביותר הם סירי נירוסטה. הכי נקיים, מחזיקים לאורך זמן והבישול בהם איכותי.
זו דעתי. אני מניחה שיש כאלה שיחשבו אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

.jpg)


