מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם בישול ממושך של בשר בקרelaa5630/10/2013
האם בישול ממושך של בשר בקר מוריד מהערך התזונתי שלו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם בישול ממושך של בשר בקר - תגובה
שושי שטיינוביץ30/10/2013אולי ליה תדע את התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיגוןמורן28/10/2013
שלום,
קראתי שאכילת אוכל מטוגן מביא לסרטן.
אני מתחילה כל תבשיל שלי בטיגון קצר של בצל ושום.
האם זה נחשב אוכל מטוגן?
האם להימנע לחלוטין משימוש בשמן?
תודה,מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיגון - תגובה
שושי שטיינוביץ28/10/2013שמן מטוגן נחשב ללא בריא בעליל.
לכן, אנחנו ממליצים לצמצם למינימום את כמות השמן המטוגן.
אני "מטגנת" עם כפית שמן אחת לסיר. פשוט מחחמת סיר היטב, מודדת כפית שמן,
מורחת עם מברשת סיליקון ומכינה כך מה שאני רוצה וזה אפילו יוצא טעים. את יכולה לטגן כך בצל, שום ומה שבא לך. על הבצל טפטפי מידי פעם קצת מים כדי שלא יתייבש. יוצא נהדר.
אם המשפחה שלך אוהבת שמן באוכל, את יכולה להוסיף אחרי הבישול ואחרי שכיבית את הלהבה והוא לא יגיע לרתיחה. רצוי להוסיף שמן זית או קנולה מכבישה קרה ואז אומנם האוכל יכיל יותר קלוריות אבל יהיה בריא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשושי תודה על תגובתך המהירה
מורן28/10/2013רציתי לשאול גם על יוגורט:
איזה יוגורט נחשב הכי בריא :
מחלב פרה ברור שלא אבל אני לא יודעת האם יוגורט כבשים כמו יוגרמה או יוגורט מחלב עיזים?
תודה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשושי תודה על תגובתך המהירה - תגובה
שושי שטיינוביץ28/10/2013אני ממש לא ברת סמכא בעניין זה, אך מידע אישי אוכל לומר
שמוצרי החלב הטובים ביותר הם מחלב עזים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטריותמירי27/10/2013
האם אטריות אורז וביצים נחשבות כפחמימה בריאה
כמו בורגול, אורז מלא וכדומה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אטריות - תגובה
שושי שטיינוביץ27/10/2013אם האטריות עשויות מאורז לבן או קמח לבן, אז ברור שהערך התזונתי שלהם
מופחת משמעותית יחסית לאורז מלא וכד'.
מאידך, אם את מקפידה שבארוחה יהיו מספיק ירקות גם טריים וגם מבושלים,
אז זה יחפה על העדר הערכים התזונתיים האמורים.
יש לשים לב שהערך הגליקמי של אורך לבן וקמח לבן הוא גבוה ולכן
יש עדיפות לאכול פחמימות מלאות גם מבחינה זו.
לא ענית לי על המתכון של העוף עם היין.
האם קיבלת אותו? זה עזר לך?
הצלחת להבין אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתכון מצוין, תודה רבה!!
מירי27/10/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתכון מצוין, תודה רבה!! - תגובה
שושי שטיינוביץ27/10/2013שמחתי לשמוע. תודה על המשוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוף בייןמירי23/10/2013
אשמח לקבל מתכון בריא לעוף מבושל ביין
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוף ביין - תגובה
שושי שטיינוביץ23/10/2013איזה יין, לבן או אדום? כי זה שני מתכונים שונים לגמרי.
בכל מקרה, מתכון בסיסי:
4 רבעי עוף, ללא עור וללא שומן.
1 בצל גדול
1 כפית מלח
1 כפית שמן
6 שיני שום, קלופו וקצוצות.
2 כוסות יין.אדום או לבן
פלפל שחור גרוס טרי, 1 כפית
1/4 כפית אגוז מוסקט, טחון טרי
קורט פלפל אנגלי טחון
3 גבעולי טימין
5 עלי מרווה
1 שורש סלרי
1 שורש פטרוזיליה
2 גבעולי סלרי
הכנה:
מחממים היטב (ממש היטב) מחבת אל דבק.
משחימים את חלקי העוף משני הצדדים עד שהם
מקבלים צבע שחום עמוק. זה לוקח קצת זמן. סבלנות בבקשה..
בינתיים, קוצצים בצל, קוצצים את גבעולי הסלרי וחותכים לקוביות
קטנות את השורים.
כאשר חלקי העוף שחומים, מוציאים אותם ושמים בצלחת או קערה.
מוסיפים למחבת 1 כפית שמן ומורחים עם מברשת סיליקון.
מטגנים את הבצל במשך 3-4 דקות עד התרככות ותחילת הזהבה.
מוסיפים את השום ואת שאר החומרים ואת התבלינים ועשבי התיבול. מטגנים
2-3 דקות עד שמתקבלת תערובת יפה וארומטית.
מוסיפים את היין. מביאים לרתיחה. טועמים ומתקנים תיבול. אם צריך,
מוסיפים מלח או עוד פלפל שחור. הטעם צריך להיות מאד חזק. (הטעימה
מאד חשובה ולא לדלג עליה. הרוטב צריך להיות חזק וטוב כדי לעטוף את
נתחי העוף ולהעניק להם ארומה נפלאה).
שמים את העוף בתבנית אפיה . את הנתחים שמים הפוך., שופכים מעל את תערובת
היין והתבלינים.
אופים בתנור בחום בינוני 180 מעלות, במשך כשעה. מידי פעם פותחים את התנור
ומרטיבים את הנתחים עם רוטב היין.
בערך 20 דקות לפני סיום האפיה, הופכים את הנתחים ומניחים להם להשחים מה"צד הנכון".
ממשיכים להרטיב כל הזמן. ללא עור יש נטייה לעוף להתייבש.
מגישים חם מעל אורז מלא עגול, או אורז בסמטי לבן.
עם סלט ירוק טעים או סלט ירקות טרי וטוב.
שימי לב לטכניקה ושלבי ההכנה. יש להקפיד על כל השלבים. הטכניקה וצורת ההכנה
תואמו למנת בריאות, דלת שומן, ונועדו להפיק את מקסימום הטעמים, הארומה והאסתטיקה של המנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בשר טחון במקרר הרגיל , במשךכמה ימיםבקשר לעו"ז17/10/2013
הורד מהקפאה למקרר הרגיל ונשאר כמה ימים. אין ריח מסריח. האם יש חשש לבשלו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשר טחון במקרר הרגיל , במשךכמה ימים - תגובה
שושי שטיינוביץ20/10/2013אם אין ריח אז זה בסדר. אבל להכנה היום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתכון לשעועית ירוקהמירי16/10/2013
אשמח לקבל מתכון לשעועית ירוקה קפואה
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתכון לשעועית ירוקה - תגובה
שושי שטיינוביץ20/10/2013יש הרבה דרכים לבשל שעועית ירוקה.
להלן מתכון קל, מהיר ופשוט:
1 חבילה שעועית ירוקה
6 שיני שום טרי, קצוצות
4 עגבניות טריות, חתוכות לקוביות
1 כפית פפריקה
מלח ופלפל לפי הטעם.
1 כפית שמן.
מחממים סיר רחב ושטוח, מורחים עם כפית שמן ומטגנים
את שיני השום למשך 30 שניות. מוסיפים את העגבניות
הקצוצות ואת הפפריקה ומבשלים 10 דקות עד לריכוך.
מוסיפים את השעועית הירוקה, מתבלים במלח ופלפל.
מכסים את הסיר ומבשלים על להבה בינונית-נמוכה
במשך כ-15 שעה עד שהשעועית מוכנה. דגרת הבישול היא
אישית. יש כאלה שאוהבים את השעועית רכה לגמרי ויש
כאלה שאוהבים אל דנטה.
טועמים ומתקנים תיבול. מגישים חם או קר.
בתיאבון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתכונים משעועית אזוקילימור16/10/2013
מחפשת מתכונים מומלצים לשעועית אזוקי של סלטים, מרקים או תבשיל (לא קינוח).
אין לי ניסיון קודם איתה ואשמח גם לקבל טיפים אם יש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתכונים משעועית אזוקי - תגובה
שושי שטיינוביץ16/10/2013היי לימור,
יש אינספור צורות להכין שעועית אזוקי. קודם כל, אפשר להשתמש בה כמו כל שעועית אחרת.
רצוי להשרות אותה לילה שלם במים, ואחר כך לבשל במשך 30-40 דקות (אם יש קצף, מומלץ להסיר אותו). אם חסרים מים, כדאי להוסיף מים רותחים. את המלח שמים בסוף.
מומלץ לשים בסיר חתיכה של אצת קומבו (שאותה גם משרים במים לכמה דקות).
האצה עוזרת לרכך את השעועית ומחזקת אותה בעוד מינרלים.
מקררים, מחלקים למנות ומקפיאים שיהיה לך מוכן לשימוש עתידי.
אפשר להכין בולונז שעועית, כמו בולונז רגיל, רק שבמקום בשר שמים שעועית.
אם את אוכלת עוף, אפשר להכין תבשיל עוף עם שעועית:
בצל גדול קצוץ, מטוגן עם כפית שמן, מוסיפים 200 גר' רסק עגבניות,
1 כוס שעועית מבושלת, 4 מנות כרעיים, 2 כוס דלורית חתוכה לקוביות, או דלעת.
3 שיני שום, 1 כף פפריקה, מלח לפי הטעם, 1 כף שטוחה בהרת. מים לכיסוי.
מבשלים עד שהעוף רך והרוטב בסמיכות הרצויה.
אפשר להכין את התבשיל בלי עוף, אבל אז להגדיל את כמות השעועית בעוד 1 כוס.
מגישים מעל אורז מלא או לבן בסמטי.
אפשר להכין איתה מרק ירקות,
אפשר להכין ממנה קציצות:
טוחנים 1 כוס שעועית מבושלת
1 כוס פטריות חתוכות, מוקפצות וטחונו (לא חובה, אבל מאד מוסיף)
1 בצל טרי קצוץ דק ביותר
3 שיני שום
1 ביצה
4 כפות פירורי לחם מלא
1 כוס פטרוזיליה קצוצה
מערבבים היטב, יוצרים קציצות שטוחות, טובלים בפירורי לחם,
מטגנים במחבת עם כפית עד כף שמן בלבד, או אופים בתנור.
יש עוד המון רעיונות. זה חומר גלם נהדר, טעים ביותר, מלא בערכים
תזונתיים.
מקווה שעזרתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בישול בתנור "אנטיגונית"דליה14/10/2013
קיבלתי מתנה סיר טיגון ובישול ללא שמן "אנטיגונית" - האם השימוש בסיר זה הוא בריא ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בישול בתנור "אנטיגונית" - תגובה
ליה שומרון פינדר14/10/2013אני באופן אישי לא מכירה את הכלים האלה.
אבל באופן כללי בפורום הזה לא משלבים המלצות על מותגים ספציפיים... לכן, גם אם הייתי מכירה לא יכולתי לחוות דיעה על מותג ספציפי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בישול ירקות וקטניותדני14/10/2013
שלום,
לאחרונה התחלתי לאדות ירקות ורציתי לדעת האם יש איסור כל שהוא על אכילת במיה מאודה כמה דק', מאחר והמרקם שלה נשאר טיפה קשיח - לא כמו כאשר מכינים אותה במרק ואז היא מתפרקת לחלוטית..
עוד שאלה היא לגבי עדשים כתומות. אני מוסיף אותם לקוסקוס שאני מכין במיקרוגל, זאת אומרת שאני שם בסביבות ה 50 גרם עדשים כתומות (בנוסף לשקית קוסקוס אינסטנט) עם 4.5 כוסות מים חמים, ומחמם במשך 6.5 דק' במיקרוגל, האם יש סכנה באכילת עדשים בצורה זו?
כמו כן, הייתי שמח לדעת האם ישנם דברים אשר יש סכנה באכילתם חיים (Raw Food).
מאחר ולמשל את הבמיה לעיתים אני מניח במים חמים ומחמם דקה במיקרוגל עד להפשרתה (הקפואות של סנפרוסט) כך גם עם ברוקולי כרובית שעועית ירוקה וצהובה.
אני יודע כי יש איסור למשל של אכילת פול לא מבושל ושל תפו"א לא מבושל, האם ישנם עוד דברים כאלו שעלי להיזהר מהם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בישול ירקות וקטניות - תגובה
שושי שטיינוביץ14/10/2013במיה:
כדאי לקלות אותה במחבת לפני שמבשלים. הקלייה שומרת על המרקם ומונעת
את ההתפרקות והריריות של הבמיה. אחר כך אפשר לבשל עם מעט מים, אבל יותר כיף
לבשל עם רוטב עגבניות, בצל מטוגן (עם כפית שמן בלבד). אתה יכול לבשל עד לפני ההתפרקות. אבל גם אם היא מתפרקת, זה לא נורא. תמיד טעים. כדאי להוסיף מיץ לימון טרי לפני שאוכלים במיה. זה מאד משדרג.
לעניין ירקות חיים:
הקריטריון הוא האם אתה מסוגל לאכול. לא נראה לי שזה נעים לאכול תפוח אדמה לא מבושל. אבל אפשר לעשות מיץ מתפוחי אדמה ולשתות. איני רואה מניעה לכך, אבל תפוח אדמה חי ממש לא טעים. כנ"ל לגבי ירקות אחרים. אני לא רואה אפשרות לאכול דלורית לא מבושלת או אפוייה, למשל.
לגבי עדשים כתומות, אם טעים לך מה שאתה עושה, אין עם זה שום בעיה.
אפשר לאכול אוכל נא, אבל לא ממליצה להסחף לתזונה קיצונית, אין בכך כל צורך. אפשר לשמור על בריאות עם ירקות מבושלים בזמן קצר וגם עשויים בצורה יצירתית וטעימה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
דני14/10/2013אין לי בעיה עם הריריות של הבמיה..לא כל כך מפריע לי, ותאמת אם היא לא 'נפצעת' היא לא משחררת ריר בכלל. בעיקר כאשר אני בעיקר מפשיר אותה.
ולגבי שאר הירקות אני מאדה אותם, או מפשיר כאלו של סנפרוסט, שמחתי לדעת שאינני מסתכן בכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעועית ירוקהרינה12/10/2013
שלום רב,
האם שעועית ירוקה קפואה שקונים בסופר נחשבת לירק או לחלבון?
תודה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעועית ירוקה - תגובה
שושי שטיינוביץ12/10/2013אנחנו מחשיבים אותה כירק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחבת טיטניוםמנחם08/10/2013
שלום,
האם יש למישהו ניסיון בשימוש במחבת טיטניום לאורך זמן? האם תכונת ה- non stick נשמרת? האם המחבת שווה את המחיר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחבת טיטניום - תגובה
שושי שטיינוביץ09/10/2013אין לי מושג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלפל שחוררינה04/10/2013
שלום
כאשר אני משתמשת בפלפל שחור טחון ,תמיד תמיד אני מתעטשת
האם זה אומר שאני רגישה לפלפל שחור ואולי אסור לי להשתמש בו?
תודה שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלפל שחור - תגובה
שושי שטיינוביץ04/10/2013היי שירה,
אינני מומחית לאלרגיות ורגישויות.
נסי להשתמש בפלפל גרוס באופן גס. ייתכן שהוא פחות אבקתי
ויתפזר פחות. איני בטוחה שזה יפתור את הבעיה, אך זה רעיון.
לעצם העניין, כדאי לך להתעייץ עם רופא או מישהו מומחה. יש
גם פורומים יותר אחרים שבהם תוכלי לשאול את השאלה שלך.
שבת שלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דבשרינה03/10/2013
שלום רב
האם אפשר להשוות כפית סוכר מול כפית דבש מבחינת קלוריות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דבש - תגובה
שושי שטיינוביץ03/10/2013בעיקרון כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על חברת בישולמירי30/09/2013
בס"ד
ערב טוב!
האם משהי מכירה את חברת פלנרו?
איך המכונת פסטה שלה, טובה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על חברת בישול - תגובה
שושי שטיינוביץ30/09/2013איננו נוהגים להמליץ על חברות מסחריות. נסי לחפש את המוצר במנוע חיפוש וראי אם
יש עליו המלצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתכוניםמירי29/09/2013
אשמח לקבל מתכון טעים ובריא למעמולים ולעוגת גזר
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתכונים - תגובה
שושי שטיינוביץ29/09/2013היי מירי,
לא מכירה מעמולים בריאים. מעמול עשוי מקמח לבן והמון שומן...........
עוגת גזר?
אולי לליה יש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

