מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קולונוסקופיהמיי26/01/2012
שלום,
האם יומיים-שלושה לפני הבדיקה אפשר לאכול קטניות? ומה לגבי שקדים, אגוזים, טחינה, וחומוס?
האם חייב לאכול רק לחם לבן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק26/01/2012לדעתי אפשר לאכול 3 ימים לפני אבל לבדוק עם רופא הגסטרו שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד בירור
מיי27/01/2012הבדיקה שלי ביום שני ב16:30, כמה שעות לפני אני אמורה לצום?
והאם יום לפני הבדיקה, ניתן ללכת לעבודה או שעדיף להישאר בבית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנשור
מיי27/01/2012האם ניתן לשתות את המשקה אנשור יום לפני הבדיקה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנשור - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק28/01/2012אנשור הוא לא נוזל צלול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנשור - תגובה
פרופ' דורון זמיר30/01/2012עדיף לא, אם כי זה בסה"כ דל שארית כך שלא נורא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד בירור - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק28/01/2012ניתן לשתות נוזלילים צלולים יום לפני הבדיקה.
באופן עקרוני ניתן ללכלת לעבודה עד ששותים החומר המשלשל אבל תלוי אם מסןגלים לעבוד רק עם דיאטה נוזלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד בירור - תגובה
פרופ' דורון זמיר02/02/2012ביום הקולונוסקופיה כדאית כלכלה נוזלית , קפה שחור, מיץ סינטטי מרק צח אפשר לטעמי בבקר עד 12 לא צריך חופש אפילו ביום הבדיקה למעט אחריה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםםםםםםם.26/01/2012
שלום
אחרי שנתיים סבל, גילו לי קוליטיס זהומית ,קבלתי רפאסאל ,
האם המחלה יכולה להרפא לגמרי, ללא חזרה, וכמה זמן צריך לקחת את התרופה,
ואם המחלה יכולה לגרום לכאבי פרקים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלוםםםםםםם - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק26/01/2012אני מניח שמדובר על קוליטיס כיבית.
לעתים רחוקות עוברת לבד אך יש אפשרות טובה להגיע להפוגה עם טיפול תרופתי.
בעת פעילות של המחלה יתכן כאבי פרקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקס ומחנקים קשיםטובי25/01/2012
שלום לכם
מזה חודשים רבים אני סובל מבעיה שהיתה מסתורית אני מקוה עד לפני כחודשיים שאובחנתי כסובל מרפלוקס דרגה 3 (האיטוס פתוח במשך כל הבדיקה) שאלתי את רופא האאג
של הקופה אם סיבת המחנקים איננה חרדה כפי שסברה רופאת המשפחה והוא השיב שלדעתו כן ונתן לי כדורים
שאלתי:
א. האם רופא האאג צודק היא
ב.מה עלי לעשות במידה והכדורים לא יפתרו את הבעיה כיון שהרגשת הלחץ והמחנק משבשת את חיי מאוד
אודה מאוד אם תשיבו בהקדם האפשרי כיון שאיני מסוגל
לעבוד ולתפקד רגיל בגלל המחנקים !!!
עבדכם טובי שרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלוקס ומחנקים קשים - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק25/01/2012אם יש דלקת דרגת 3 בושט אז יכול להיות שזה גורם למחנק.
יש מקום לטיפול חזק נגד צרבת.
אם אין הטבה יש מקום לבדוק התנועה של הושט על ידי מנומטריה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעמיר24/01/2012
שלום
האם בדיקת קולונוסקופיה יכולה לגלות בעיות בכבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק24/01/2012לרוב לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גסטרוסקופיהshba23/01/2012
שלום
במבחן הנשיפה התגלה חיידק הליקובקטר חיובי 25.7
האם יש צורך בגסטרוסקופיה? (בן 33) כאבים בטן עליונה וצדדים
US תקין
כמו כן ANA חיובי 3.0 באימונולוגיה מה המשמעות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גסטרוסקופיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/01/2012כל הבדיקות צריך לפרש בתוך התייחסות לקליניקה של החולה.
צריך לזכור שמרבית האוכולוסיה המבוגרת בארץ עם החיידק.
בנוסף גם לממצא של ana חיובי צריך לפרש בהתם לקליניקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופסור זמירגלעד22/01/2012
שלום רב פרופסור זמיר
לשאלה באחד הפורומים רופאה ניכבדה מאד, ציינה כי מצב של קיום יחסי מין רגילים (ולא חריגים) עם אדם נשא/חולה ב HCV ,כיום אינו נחשב כמאפשר הדבקה!!
האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לפרופסור זמיר - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/01/2012הסיכון בקיום יחסים נמוך ביותר (פרומילים ). עדיין ההמלצה להשתמש בקונדוםאם אתה מקיים יחסי מין קזואליים עם פרטנרים מתחלפים. בבת זוג קבועה של נשא הסיכון לחיים הינו אחוזים בודדים, כך שאין המלצה לקונדום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי,21/01/2012
שלום דוקטור
קיבלתי תרופת רפסל ל- קולטיס זהומית ,האם התרופה מתאימה,
ואיזה בדיקות ניתן לעשות ,כדי לבחון את השיפור בדלקת בטן כואבת מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/01/2012רפאסל מיועד לקוליטיס לא זיהומית.
יש להגיע לאיבחון דרך בדיקות צואה ובדיקה של גסטרואנרולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקלרודרמהגלית21/01/2012
שלום, אני מאובחנת בסקלרודרמה קרסט, לוקחת אומפרדקס 40 מ"ג , אין תחושת צרבת, יש גרפסים קשים, תחושת גוף זר בבליעה.
עשיתי גסטרוסקופיה ויצא תקין . האם יש צורך בעוד בדיקה? אם כן איזו?
האם יש משהו נוסף שביכולתי לעשות כדי להקל על מע' העיכול שלי..?
תודה
מהי בדיקת וקט והאם היא דרושה לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקלרודרמה - תגובה
פרופ' דורון זמיר21/01/2012וק"ת משמע צילום וושט קיבה תריסריון רפלוקס שכיח במחלה אך כנראה שהטיפול עוזר לך ניתן לשקול PHMETRY אך ספק אם יש טעם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גלית21/01/2012מה זה phmetry?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלות למומחא בסרטן המעי הגסשיר19/01/2012
1. האם אתה יכול לספר על תחום התמחותך, באילו נושאים אתה עוסק ומהן הבעיות השכיחות בהן אתה נתקל במהלך עבודתך?
2. מהיא שכיחות מחלת סרטן המעי הגס באוכלוסיה המטופלת על ידך? בארץ? בעולם?
3. מהן גורמי הסיכון הנפוצים יותר לסרטן המעי הגס? האם קיימים גורמים מאפיינים לארץ?
4. מהם הסיבוכים הקשים ביותר של המחלה?
5. מהם השיקולים המנחים אותך בבחירת הטיפול המתאים ביותר לחולה מסויים?
6. מהן ההשלכות על המשק של סרטן המעי הגס?
7. מהי הפרוגנוזה של חולים בסרטן המעי הגס ובמה היא תלויה?
8. מהן המלצותייך בבניית תוכנית מניעה מתאימה למחלת הסרטן במעי הגס, לאוכלוסייה הכללית, לאוכלוסיה בסיכון ולאנשים שלקו במחלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות למומחא בסרטן המעי הגס - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/01/2012שיר, הפורום נועד לפתירת בעיות רפואיות ולא לשרות חינם לעבודה בתיכון או באוניברסיטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
שיר20/01/2012בעבודת גמר ברפואה נדרשנו לראיין רופה מומחא בנושא המחלה בה אנו דנים.
נודה לך מאוד אם תוכל להקדיש לנו מזמנך ולעזור לנו עם העבודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספר שאלות למומחא בסרטן המעי הגס - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/01/20121. אני גסטרואנטרולוג ומנהל פנימית כגסט. מטפל בחולי כבד ובחולי מחלות מעי דלקתיות ובעלי הפרעות בתפקודי כבד, דמם רקטלי, שינוי ביציאות, כאבי בטן למיניהם וכד.
2. סרטן המעי הגס שכיחותו בעליה מתמדת בניגוד לסרטן הקיבה ונעה אצלנו בין 5-10% באוכלוסיה המבוגרת לאורך החיים השיאנים בספרות הם גברים אשכנזיים בעלי סיכוי עד גיל 80 של 10-12% לפתחו. בעולם המערבי המספרים דומים לשלנו ועולים עם הגיל כאצלנו. בעולם השלישי הם עדיין נמוכים בהרבה פונקצית מזון ותוחלת חיים
3. גורמי סיכון כוללים בגדול תזונה מערבית, סיפור משפחתי בקרובים דרגה ראשונה (ביחוד כשהם לוקים בה בגיל צעיר),בעלי סיכון מוגבר: שורת מחלות כמחלת מעי דלקתית וביחוד קוליטיס אולצרטיבית בטווח של שנים, בעלי פוליפים ניאופלסטיים בעבר, תסמונת FAP, תסמונת לינץ ואחרים.
4.בארץ יש שכיחות מעט גבוהה יותר כנראה עדיין בגברים אשכנזים העולה עם השנים אם כי כמקובל יש סגירה מהירה של הפער ע"י קבוצות אתניות אחרות (ערבים ואפילו אתיופים-קבוצות שעדיין המחלה שכיחה אצלם פחות).
5. המחלה הורגת בד"כ בשל הגרורות עצמן, ירידה תזונתית וזיהומים בחולה הגרורתי. כמובן יש גם סכנה לחסימת מעי וניקוב שלו.
6. כיום אנו שולחים לניתוח גם חולים עם מספר גרורות בכבד והטיפול האונקולוגי האריך משמעותית את תוחלת החיים של החולה הגרורתי.מחלה מפושטת מאד-טיפול אונקולוגי כימותרפי בד"כ.
6.ההנלצה היא קולונוס. לכל אדם מעל גיל 50 , לפחות פעם אחת,עדיף אך לא הכרח להמשיך עם קולונו. מידי 5 שנים (צואה לדם סמוי כדאי מגיל 40 מידי שנה, חובה מעל 50 אם לא עושים קולונו. באוכ עם סיכון גבוה יותר (בUC אחרי 7-10 שנה של קוליטיס כל המעי מידי שנתיים ואם יש דיספלסיה כלשהיא לעיתים תכופות יותר. קולונו תכופות מומלצות גם לתסמונות לינץ וFAP* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
שיר25/01/2012תודה רבה על שהקדשת לנו זמן ועזרת לנו בפרוייקט! (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על הטירטור,
שיר26/01/2012אך לפי דעתי נראה ששכחת את שאלה מס' 6 ו-7.
בנוסף לזה, המשפט הארחון תשובה שלך לשאלה 3 לא ממש ברור ונראה כי חסר המשך "בעולם השלישי הם עדיין נמוכים בהרבה פונקצית מזון ותוחלת חיים", אודה לך מאוד אם שוב תוכל להקדיש לנו מזמנך ולהשיב לנו על השאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה כבד אקוגני שומני? תודה רבהלייבוביל19/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
מה זה כבד אקוגני שומני? תודה רבה - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי חזקיםקמרק17/01/2012
יש לי כבר שנה וחצי בערך כאבי בטן. הכאבים בצד שמאל למעלה ובגב באותו מקום, בנוסף בבטן שמאל התחתונה.
עשו לי בדיקות אולטראסוונד ובדיקות נשיפה.
הכל יצא תקין.
כבר יומיים שהכאבים שלי ממש החמירו, ואני כבר לא יודעת מה לעשות.
כשאני הולכת לרופאה היא אומרת לי שזה בטח סתם קיבה רגיזה, אבל קשה לי להאמין שזה כזה כואב ובנוסף אני לא רואה איזשהי שיטתיות לכאב הוא לא מגיעה אחרי אוכל או משהו כזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שלום ותודה,17/01/2012
שלום דוקטור
השאלה אם אוקסיקוד שמקבלים לכאבי פרקים בלבד ,8 חודשים,
בזמן קוליטיס
(שלא גילו תקופה מאוד ארוכה) יכול להחמיר את המצב
ולגרום שתרופות כמו אופטלגין או ספסמלגין או רוקוסט שעוזר רק לשעתיים,
לא יפעלו
לגמרי,
ואם יש לך הצעה מה אפשר להעשות אני אובד אצות מכאבים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ותודה - תגובה
פרופ' דורון זמיר18/01/2012לאוקסיקוד אין בד"כ השפעה על הקוליטיס אם כי נרקוטיקה יכולה לגרום לבחילות ולעצירות (אוקסיקוד הינו נרקוטי) לפיכך אין לו השפעה משמעותית גם על התרופות האחרות שציינת. סלזופירין יכול להועיל לארתרל\גיה קשה בהקשר של IBD וטיפול במחלה באםהינה פעילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גסטריטיס ובקע סרעפתי.משה17/01/2012
לפני שנים קבלתי טפול בהליקובקטר ומאז 4 שנים שאני נוטל אומפרדקס. עתה לאחר כאבי גרון ממושכים, עברתי לטפול ב-נקסיום 40 פעמיים ביום היום עברתי בדיקת גסטרוסקופיה שהראתה : גסטריטיס + אזופגיטיס ובקע סרעפתי. מה התוצאה המבהילה הזו וממה היא נובעת .האם יש לזה טיפול לא ניתוחי. עליי לציין שהכאבי גרון התחלו אחרי שהתחלתי לקבל ציפרלקס , אבל הרופא טען שזה לא מזה, לכן אחרי הפסקה של שבועיים חזרתי לקחת רק חצי כדור. אודה לך מאד על תשובה ממצה וכן האם זה יכול להיות מהציפרלקס. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גסטריטיס ובקע סרעפתי. - תגובה
פרופ' דורון זמיר18/01/2012יש לך דלקת בקיבה שיכולה להיות בשל הליקובקטר פילורי או בשל תרופות כנקסין,וולטרן ודומיהם, או מסיבה אחרת.הדלקת בוושט כנראה בשל GASTROESOPHAGEAL REFLUX הטיפול הוא תרופות כמו נקסיום (אתה אגב מקבל מינון מכובד) רפלוקס יכול לעיתים נדירות להיות מוחמר ע"י ציפרלקס אך זו תופעה לא שכיחה, אם התרשמת שיש קשר-החלףי את התרופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרופ' דורון זמיר
משה18/01/2012מודה לך על תשובה מהירה ועינינית. תבורך !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודהב"ה17/01/2012
מה משמעות המושג reflux esophagitis ? זה סוג של דלקת ושט? ( יש לי רפלוקס ואחרי פונדופליקציה) ואם זה דלקת: אפשר לראות את זה במהלך הניתוח? זה כרוני? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה - תגובה
פרופ' דורון זמיר17/01/2012דלקת הנגרמת בוושט בשל חולשת סוגר וטיפוס חומצה לוושט בעטיו.שכיח מאד לאחר גסטרופלסטיות למיניהן. לא ניתן בד"כ לנבא זאת גם אם עושים גסטרוסקופיה לפני הניתוח. אגב רוב האנשים הסובלים מרפלוקס נטולי דלקת בגסטרוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים בבטן, כתוצאה מתרגולי נשימהאליעד16/01/2012
הייתי עושה כשעה ביום נשימות עמוקות ונשיפות, זה גרם לי להרגיש שיש לי בבטן מעין בועת אויר, מה עושים כדי להתשחרר מיזה, ברגע שהפסקתי עם הנשימות הרגשתי יותר טוב אך עדין זה לא מאה אחוז, הפסקתי עם הנשימות לפני מעלה מחודש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים בבטן, כתוצאה מתרגולי נשימה - תגובה
פרופ' דורון זמיר17/01/2012יתכןמאד שבלעת אוויר והוא נכנס למערכת העיכול וגרם לתסמין, המנעי מעישון משקאות תוססים ואכלי בפה סגור אפילו בגפך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

