מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטן מתנפחתציפי05/01/2012
ני בהריון. שבוע 13 .עדיין לא אמורה להרגיש תנועות עובר.
החל מאתמול יש לי תזוזות בבטן הבטן מתנפחת גדלה ועולה ואז אחרי כמה רגעים יורדת בחזרה ממש כמו הריון בשבוע 40 שהעובר כבר ממש גדול ורואים כל איבר שזז אצלו. אין לי כאבים נוספים מעבר ללחץ בזמן התנפחות הבטן, יש לי יציאות רגילות ,מדי פעם גזי וזהו.
אתמול נבהלתי מאוד והלכתי לטר"ם שם רופא נשים עשה אולטראסאונד שהראה שההריון תקין, הוא אמר שזה לא איזור הרחם בכלל אלא איזור המעיים הוא העביר את האולטראסאונד על הבטן העליונה ואמר שרואים שהמעיים מלאות גזים אבל הוא לא מבין בזה והפנה אותי ש לרופא פנימי שהיה בטוח שאני עושה את תנועות בבטן בכוונה ואמר שזה שום דבר ושלח אותי הביתה.מאז עברו למעלה מ24 שעות ועדיין אין הטבה.
האם אתם מכירים תופעה שכזו? מה עושים עם זה? למי פונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן מתנפחת - תגובה
פרופ' דורון זמיר05/01/2012בהריון קיימות תלונות רבות מצד מערכת עיכול שביניהן צרבת וריבוי גזים בדקי את התפריט שלך עם דיאטנית והורידי משקאות תוססים כדורי פחם יכולים להועיל (אנצפלמד או קרבוקסילן)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטן מתנפחת
ציפי05/01/2012תודה על התגובה המהירה.
בכדורי פחם רשום שצריך להפסיק לקחת את התרופה אם יש התנפחויות בבטן-אז לקחת למרות זאת כשכבר ככה לא מפסיקות תנועות ההתנפחות? האם זה משהו נורמלי? הבטן בזמן התנפחות נראת בגודל של חודש 7 למרות שאני רק בשלישי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ציפי05/01/2012בנוסף לעניין הזה יש לי כאבי באיזור הכליות . עשיתי אולטראסאונד ובתוצאה כתוב שהמערכת המאספת גדושה----מה זה אומר?אולי יש קשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ' דורון זמיר05/01/2012אין שום קשר. התיעצי עם רדיולוג או נפרולוג בנוגע למשמעות הממצא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטן מתנפחת - תגובה
פרופ' דורון זמיר05/01/2012איני רואה נזק מפחם, כדאית בדיקה והתרשמות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טפיל בצואה לאחר טיול במרכז אמריקהmichal.as05/01/2012
שלום, טיילתי כחודשיים במרכז אמריקה.
במהלך שהותי בגוואטמלה סבלתי שבועיים מכאבי בטן חזקים ושלשולים תכופים מאוד, לאחר שבועיים אלו מצב השלשולים השתפר אך עדיין הייתה רגישות, כאבי בטן, וקיבה רכה ודחופה לאחר אכילת מוצרי חלב.
היום, חודשיים לאחר המקרה, אני מרגישה טוב.
עשיתי בדיקת צואה ותוצאתה מצורפת, מה פירוש הבדיקה ומה הטיפול בממצאים?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טפיל בצואה לאחר טיול במרכז אמריקה - תגובה
פרופ' דורון זמיר05/01/2012אם אכן מדובק=ר בבלסטוציסטיס הומיניס בדומה לאמבות מדובר בנשאות תמימה בד"כ ואין לטיפול משמעות ואין להאשים הטפיל בטרוולרס דיאריאה שהיתה לך-עזוב הטפיל לנוח בתמימות בצואתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים קשים לאחר קולונוסקופיהגלית04/01/2012
שלום רב,
אמי בת 75 ולפני כשנה עברה קולונוסקופיה בשל בירור אנמיה על ערכים של 7. לדבריה מאז הניקוי וריקון המעי לקראת הבדיקה או מדוייק יותר מיד לאחר הקולונוסקופיה , החלו שלשולים קשים לפחות פעמיים בשבוע. נבדקה מיד לאחר הקולונוסקופיה ולא היה דבר. סי.טי מעי דק. תקין. האם יש קשר ומה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים קשים לאחר קולונוסקופיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר04/01/2012הכנה לקולונו. יכולה לעורר מעי רגיש ולשנות פלורה ניתןלנסות פרוביוטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- FNH וגלולותנגה04/01/2012
שלום רב
לפני כשנה גילו לי FNH בכבד (ע"י CT ולאחר מכן MRI)
בזמנו, הפסקתי לקחת גלולות (לאחר 8 שנים בהן נטלתי)
רציתי לשאול האם יש קשר בין הדברים? האם אני יכולה לשוב ליטול גלולות?
תודה,
נגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר FNH וגלולות - תגובה
פרופ' דורון זמיר04/01/2012גלולות בהחלט יכולות לגרום לגדילה וקשורות לשכיחות גבוההיותר של FNH לא הייתי מחדשן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה, עוד שאלה קטנה
נגה04/01/2012האם להערכתך ניתן להכליל זאת על כל האמצעים הקיימים היום למניעת הריון (טבעת וכו')?
האם לוותר לגמרי על אמצעים הורמונליים?
תודה שוב
נגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה, עוד שאלה קטנה - תגובה
פרופ' דורון זמיר05/01/2012לדעתי כדאי להמנע מטיפול הורמונלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוגדנים להפטיטיס B עשור לאחר דחףב.04/01/2012
שלום ד"ר,
אני בן 29. התחסנתי נגד הפטיטיס B בגיל 12 ב-3 שלבים. קיבלתי זריקת דחף בבקו"ם עם גיוסי לצה"ל בגיל 19. מאחר שאני בחור הומוסקסואל פעיל מינית ללא פרטנר קבוע ונתקלתי בחומר הסברה על מחלות מין בו שגרם לי לדאוג שמא נחשפתי או אחשף לנגיף, ביקשתי מרופא המשפחה לבדוק לי בבדיקת הדם נוגדנים לנגיף והתוצאה הייתה:
ANTI HBS > 1000
IMMUNE
מכיוון שנכנס לי פחד שמא נדבקתי בנגיף למרות החיסון, עשיתי אתמול בדיקת דם לנוכחות אנטיגן הנגיף HBsAg. התוצאות יגיעו בעוד כשבוע, אבל עד אז אני בחרדה גדולה.
לפי הבנתי,התוצאה מראה שהגוף שלי מסוגל לייצר נוגדנים לאנטיגן של הנגיף, ולכן סביר להניח שגופי הגיב לחיסון הראשוני ולמנת הדחף. בנוסף, לאחר 10 שנים ממתן מנת הדחף הרמה הגבוהה של הנוגדנים נובעת ככל הנראה מחיסוניות טובה שנשמרה לאורך זמן או מחשיפה שניה לנגיף שנתקלה בתגובה חיסונית יעילה שהעלתה את רמת הנוגדנים בגוף.
האם הבנתי נכון?
אם מדובר במקרה של חשיפה שניה בשנה האחרונה, על פי הרמה הגבוהה של הנוגדנים שהגוף שלי מסוגל לייצר סביר מאוד להניח שרמת הנוגדנים הייתה גבוהה מרמה מגנה של 10 יחידות בדם 9-10 שנים לאחר מתן מנת הדחף, נכון?
אנא, הרגיע אותי בבקשה ד"ר!
בתודה מראש,
ב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוגדנים להפטיטיס B עשור לאחר דחף - תגובה
פרופ' דורון זמיר04/01/2012תרגע, אתה פשוט מחוסן היטב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גסטרוב"ה03/01/2012
רציתי לשאול אם אירוע קשה של גסטריטיס/גסטרואנטריטיס יכול לעודד רפלוקס? ואם לדלקת נגיפית כבד מסוג b קשור לאחד הדברים או מעודד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גסטרו - תגובה
פרופ' דורון זמיר04/01/2012צרבת תתכן גם בגסטריטיס-דלקת קיבה. גסטרואנטריטיס=מחלה זיהומית חולפת של המעי. גם טיפול בהלירובקטר יכול לגרום לצרבת דלקת כבד B אינה קשורה בד"כ לרפלוקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך הכוונה דחופה בקשר לתופעותשרון03/01/2012
שלום דוקטור,
מזה 12 ימים אני סובל מכמה תופעות - הרבה גרפסים, דקירות מתחת לחזה ובגב, בימים האחרונים אף כאבי גב, וגם הרגשה של מאמץ בנשימה, מרגיש לפעמים הרגשה של עילפון וחולשה. עשיתי בדיקת דם, א.ק.ג, לחץ דם הכל יצא תקין חוץ מעלייה של PLT קצת מעבר לנורמה אך אני סבור שמדובר בבעיה שקשורה בגסטרו ורציתי לפני שאני קובע תור לרופא גסטרו אולי תוכל להעריך במה מדובר ולכוון אותי כי אני לא מצליח לישון בלילות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך הכוונה דחופה בקשר לתופעות - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/01/2012יתכן שמדובר ברפלוקס אם כי חלק מהתלונות לא ספיציפיות, חשובגילך לשלילת בעיה לבבית בסבירות גבוההעץ. האם יש צרבת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בן 20
שרון03/01/2012צרבות יש אבל מעט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בן 20 - תגובה
פרופ' דורון זמיר04/01/2012אם כן יתכן שמדובר ברפלקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת להמשך טיפוליעל03/01/2012
שלום אני בת 60, מטופלת תרופתית ליתר לחץ דם וכולסטרול, מאוזנת. לפני כשנתיים אושפזתי בעקבות acute gi bleed עם ירידת חדה ברמת ההמוגלובין. עברתי את כל הבדיקות המתבקשות במהלך האשפוז ולא נמצאה סיבה לאירוע. הופסק מתן אספירין והומלץ על בדיקה קפסולה במעי הדק אולם לצערי לא אושר עי הרופא המחוזי. באופן קבוע יציאות לעתים רחוקות פעמיים בשבוע בערך, בחודש האחרון סובלת משלשולים ויציאות דכופות. סובלת מאי נוחות וכאבי בטן באופן קבוע ללא קשר לתזונה. קיבלתי מרופא משפחה הפניה לרופא גסטרואנטרולוג אשמח לקבל חוות דעתך בנדון. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת להמשך טיפול - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/01/2012אם לא עשית זאת לפני שנה כדאי לבצע קולונוסקופיה וכדאיתהתרשמות גסטרואנטרולוג אישית מהתלונות ובדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון של אימורן אצל חולה קרוהןענבר02/01/2012
שלום!
רציתי לשאול, האם מינון של 200 מג' אימורן ליום אצל חולה בן 45 הסובל מקרוהן ואנקילוזיס ספונדאליטיס, ושוקל 83 ק"ג הוא מינון סביר? הבחור ממש מתלונן על תופעות לוואי וראיתי בליפינקוט שמקובל לתת mg/kg/d?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון של אימורן אצל חולה קרוהן - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/01/2012כן המינון של אימורן 2-3 מ"ג לק"ג, וחלק מתופעות הלוואי אינן קשורות דווקא במינון אם כי לגבי לויקופניה נהוג לתת חודש פחות ולראות ספירה ורק אז לעלות למינון מלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה לפני קולונסקופיהבת דוד02/01/2012
שלום רב,
אני תוהה, ומאד מעונינת להבין, מה הסיבה שגסטרואנטרולוגים שונים נותנים הוראות תזונה שונות מאד לימים שלפני הקולונוספיה.
כמו כן, אודה לך אם תכתוב לי מה ההנחיות שאתה עצמך ממליץ עליהן.
תודה מקרב לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה לפני קולונסקופיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר02/01/2012הואריאביליות רבה והפרינציפ פשוט-מעט צואה ככל האפשר בעת הבדיקה. אני ממליץ על יומיים (עדיף 3) לפני הבדיקה עם דיאטה דלת תאית-ללא פירות וירקות לחם חי בשר אדום וכיוב. ניתן לאכול עוף, דגים, לחם לבן ומוצרי חלב (שיש המורידים גם אותם) יום לפני הבדיקה וביום הבדיקה נוזלים צלולים. ההכנה אצלי עם פיקולקס אחה"צ לפני הבדיקה ובערב מאוחר ובבקר יום הבדיקה אם עושים הבדיקה אחר הצהריים.מרוקן הוא לא פחות ואולי יותר טוב. ניתן להוסיף חוקן קטן 2-3 לפני הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרעיני צ'יה.
אבשלום03/01/2012אני בן 74,חולה קרוהן, ללא הגבלה מיוחדת לאוכל. ברצוני לשאול : האם זה בסדר שאוסיף למזוני גרעיני צ'יה ? ואם כן כמה? תודה מראש על תשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרעיני צ'יה. - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/01/2012אין לי שמץ מושג מה זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלות הבהרה
בת דוד03/01/2012אני מודה לך מאד על תשובתך המהירה מאתמול.
אבקש שתי הבהרות.
א. האם תה צמחים עם סוכר כלול בנוזלים צלולים?
ב. האם מותר לאכול ביצים באותם ימים בהם מותר גם אוכל מוצק?
ג. האם עלי להפסיק נטילת אספירין ולכמה זמן?
בכפילות תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלות הבהרה - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/01/2012תה צמחים מותר אך בלי העלים עצמם, ביצים יחסית הן דלות שארית ומותרות לדעתי. אספירין כדאי להפסיק שבוע קודם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליריקהעמיר01/01/2012
היי
האם ליריקה פוגעת בכבד?
או מחמירה למי שיש כבד שומני?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליריקה - תגובה
פרופ' דורון זמיר02/01/2012פגיעה כבדית נדירה והאמת שלא מצאתיה בפירוט הנרחב של תופעות הלוואי שלה, אולם במקום אחר נמצא "צהבת". כל תרופה כמעט יכולה לעשות הפרעה בתפקודי כבד,. כבד שומני אינו קונטרא אינדיקציה לטיפול וההפרעה בשל התרופה בתפקודי הכבד כנראה נדירה, מציע לבדוק תפקודי כבד מספר שבועות לאחר תחילת טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפסולה-קרוהןתומר01/01/2012
ד"ר שלום,
ביצעתי בדיקת קפסולה בביה"ח בלינסון כאשר התוצאות הראו על כיבים לכל אורך המעי הדק כבר החל מהדקה ה-9 לאחר מעבר הטיץ.בסיכומם של דברים הבדיקה הראתה על מחלת קרהון.
יחד עם זאת, בדיקת גסטרוסקופיה ולאחריה בדיקת אנטרסקופיה (שהגיעה לדברי הרופא עד כ -100 ס"מ לאחר מעבר הטריץ) לרבות ביופסיות שנלקחו מהמעי הדק כל 10 ס"מ הראו כי אין שום בעיה במעי.
רצוי לציין כי אני בן 30 וכי בדיקות הדם שלי כמו גם בדיקת הקולנוסקופיה שביצעתי שהגיעה לדברי הרופא גם כ- 20 ס"מ בתוך האיליום הטרמינלי לא הראו על מחלת קרוהן.
האם יכול להיות שאיני חולה קרוהן על אף בדיקת הקפסולה?
אציין כי אני סובל מכאבים באזור ה RLQ (כמדומני כך זה נקרא) "ששורף" לי מידי פעם למשך מספר ימים.
אודה תשובתך וחוות דעתך לנושא
תודה מראש על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפסולה-קרוהן - תגובה
פרופ' דורון זמיר02/01/2012הסיפור בעייתי אך בהחלט לא נדיר כיום. קשה להסתמך על הקפסולה כשיש בדיקות אנדוסקופיות והיסטולוגיות שליליות הן מאנטרוסקופיה והן מאיליאוסקופיה. לדעתי עלינו להסתמך על קליניקה ומעבדה, האם יש ASCA , מה ערכי הCRP ESR וחשובהמכל התרשמות קלינית. היום איננו מתלהבים מטיפול ללא היסטולוגיה, עלאחתכמה וכמה טיפול עם היסטולוגיה שלילית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקפסולה-קרוהן - תגובה
פרופ' דורון זמיר02/01/2012הסיפור בעייתי אך בהחלט לא נדיר כיום. קשה להסתמך על הקפסולה כשיש בדיקות אנדוסקופיות והיסטולוגיות שליליות הן מאנטרוסקופיה והן מאיליאוסקופיה. לדעתי עלינו להסתמך על קליניקה ומעבדה, האם יש ASCA , מה ערכי הCRP ESR וחשובהמכל התרשמות קלינית. היום איננו מתלהבים מטיפול ללא היסטולוגיה, עלאחתכמה וכמה טיפול עם היסטולוגיה שלילית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול מתמשךzvi31/12/2011
לא יודע באיזה פורום לשאול...ובכ"ז
בן 57 בריא בדר"כ. לוקח סימובסטטין 10 מ"ג + Q10 אומגה 3. הולך 5 ק"מ 5 פעמים בשבוע.
משתעל בצורה מוזרה (אסביר) מספטמבר. הייתי אצל פרופ מוכר בתחום ריאות ואלרגיה. עשה לי צילום ריאות, תפקוד ריאות בדיקות אלרגיה ובדיקה לשלו אסמה..הכל תקין. הציע לקחת אומפרה 10 מ"ג חצי שעה לפני אוכל בבוקר ובערב. (לוקח שבועיים אין שיפור) בדיקות דם כולם בתחום ! (אולי צריך עוד בדיקות שלא עשיתי.....
הייתי א.א.ג. בדק...אמר לא מהאף נתן לי טיפות פליקסונס 3 שבועות ועוד משהו ליבש...לא עזר.
מה אני מרגיש ?
בלילה אני ישן כמו תינוק...בלי שיעול ! כשמתעורר ועדיין שוכב..אין שיעול.
יש לי צרבת אחת לחודשיים שלושה...מעט מאוד..(לא מעשןולא שותה)לפני 6 חודים למשך חודשיים שלושה...אחת לשבועיים....בלילה הייתי מתעור כי הרגשתי שעולה לי מין חומצה לא נעימה...אחרי דקה נירדמתי. אין לי את זה מספטמבר...
כיום מאז סוף ספטמבר ברגע שאני קם..מתחיל שיעול עם ליחה..מן גושים קטנים וצהובים (מתנצל על התיאור..) וגם קצת נוזלת...זה נעשה בשעה הראשונה של הבוקר..
במשך היום יש מעט שיעול עם ליחה...
בערב שאני בישיבה במיטה...שוב מן התקפה של שיעול עם ליחה...
התחלתי לאכול רק גבינת עזים..שותה קפה עם חלב עזים..וזה כ"כ רע...יאללה מנסים...
כשאני עושה את ההליכה היומית שלי ..אין לי שיעול !
====== בבקשה...איזה רופא ובאיזה תחום אני אמור ללכת ?======
תודה רבה על עצתך
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול מתמשך - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק31/12/2011יתכן קשור לרפלוקס למרות שאתה לא סובל כל כך מצרבת.
מציע לנסות מינון גבוה יוצר של אומפרדקס - עד 40 מג 2x למשך חודש חודשיים.
לאחר מכן להפנות לרופא גסטרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של בדיקת גסטרוסקופיהאילנה30/12/2011
עשיתי את הבדיקה הזאת וזו התשובה אנא עזרה מה זה אומר??
ושט תריסריון בוצע תרגיל היפוך
ושט-תקין בקרדיה כיב בקוטר 5 מ"מ - ביופסיה אודם. בצקת רירית
בגוף הקיבה ואנטרום. בצל תריסריון-אודם. בצקת רירית.ארוזיות מרובות
תריסריון שני-תקין
מסקנות כיב קיבה - גסטריטיס - דואדניטיס
אני סובלת שנים רבות מעצירות ומשתמשת בתה טיבטי כל יום מלבד זה אין לי כלום משקלי תקין
פעם אחת היתה התקפת כאבים מתחת לושט מאוד חזקה לפני מספר חודשים עקב כך נעשתה הבדיקה
אבקש לעזור לי האם צריכה להיות מודאגת?? מה עושים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת גסטרוסקופיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק31/12/2011יש כיב בקיבה .
ניתן לטפל בזה בקלות.
יש צורך לבצע גסטרוסקופיה חוזרת לאחר מספר שבועות לודא שהכל חלף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עם התשובה
t\אילנה31/12/2011מה זה ארוזיות מרובות ועוד מילים לא ברורות באבחנה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה מראשב"ה29/12/2011
שלום ותודה מראש...
הייתי רוצה לשאול אם הקאות מרובות שיעול מרובה ויציאות מרובות (שבעקבותיו טחורים פנימיים גדושים ומדממים) אם הדברים הנ"ל יכולים להביא למצב של היחלשות הסוגר התחתון ולגרום למצב של רפלוקס,צרבת ..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה מראש - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק29/12/2011יותר סביר שהלחץ הנמוך בסוגר גורם לרפלוקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה123123
ב"ה03/01/2012ומה גורם לאותו לחץ נמוך? יציאות מרובות (שהתפתחו לטחורים פנימיים גדושים מדממים)
שיעול,הקאות לחץ מוגבר של כאבי בטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

