מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דם ברוק אחרי שינהדי19/02/2012
שלום רב,
בתקופה האחרונה נתקלתי בתופעה של דם ברוק אחרי שינה, לא הרבה דם.. אציין שיש לי בעיות בעיכול ומה שתואר כמעי רגיז. אני בהריון בתחילת החודש השביעי וסובלת מצרבות, והדימום ברוק התחיל בערך באותה תקופה שהתחילו הצרבות. האם יש סיבה לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם ברוק אחרי שינה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק19/02/2012לא נראה שיש בעיה קשה- יכול להיות שזה ממקור החניכיים - יש שינוים בהריון ומרפלוקס לילי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות קשותגאיה19/02/2012
שלום
אני בת 25, כשנה וחצי אחרי כימותרפיה (לימפומה)
בתקופת הטיפולים סבלתי מעצירות, וזה נמשך גם בתקופה שלאחר מכן.
במשך חודשים שלמים הייתי מתפנה פעם ב-3-4 ימים. וזה גרם לי לפיסורה.
בהמלצת פרוקטולוג התחלתי לקחת לקסעדין ובנפייבר וזה היה עוזר לי להתפנות.
בשלב כלשהו התחלתי להפסיק בהדרגה עם הלקסעדין והייתי משתמשת רק בבנפייבר (2 כפות ביום). לאט לאט היציאות שלי התחילו להגיע מידי יום!! אבל למרות הבנפייבר הם עדיין קשות. וזה מקשה עליי מאוד.
מה הסיבה לכך? איך אוכל להתגבר על זה?
בברכה,
גאיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות קשות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק19/02/2012ל ברורה לי הסיבה אך ניתן להוסיך מרכך יציאות כגון avilac שיעזור ולהעלות המינון של הבנפיבר- כמובן עם שציה מרובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כבד שומני?? האם היפטיטיס??לילך17/02/2012
שלום רב,
אני בת 35,כבר חצי שנה,לאחר בדיקות, נקייה מסרטן השחלה טפו טפו.(לפני חצי שנה סיימתי טיפולי כימותרפיה וסטרואידים).עלי לציין שמרגישה טוב סהכ למעט התופעות שיתוארו מטה.
בבדיקות דם שגרתיות נמצא כי-
ALK PHOSPATASE 159 -האם זה שם חופף ל ALD/P?
ESTRADIDOL-E2<44
HEPATITIS BS AB-61.1
שאר היפטיטיס שלילי.
שאלתי היא, האם לאור הנתונים הללו יש חשד לצהבת זו או אחרת?
האם יש חשד לכבד שומני?
היתכן כי שימוש רב מאוד בסטרואידים וכימותרפיה שיבש לי את פעילות הכבד?
והאם כאבים בבטן בצד שמאל מעלה מטה למטה מעידים על משהו הקשור לכבד?
עלי לציין שניתן להגדיר את הכאבים כאי נוחות זה לא כאבים שגוברים אלא נותרים סטטיים..וגם לעתים אם אני אוכלת הרבה מתוק או לחלופין חריף מאוד אז ישנם רעשים מבטני..יש לי אף כאבים בפרקים בייחוד בפרקי כף היד אך בעמידה ממושכת גם בברכיים..אני מרגישה לפעמים כאילו הפרקים נחלשים מיום ליום..
אשמח לעזרתכם,
לילך
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם כבד שומני?? האם היפטיטיס?? - תגובה
פרופ' דורון זמיר18/02/2012הפוספטזה הבסיסית שלך מוגברת, לכך יכולות להיות סיבות רבות, פחות סביר שסטרואידים, כדאי לעשות US AMA ASMA ANA וכיוב. יתכן שהאנזים הנ"ל מקורו בעצם ואת זה ישלול GGT גבוה כאהב בבטן שמאל כנראה לא קשור לענין וכן רעשי הבטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוספטזה גבוהה
לילך18/02/2012שלום רב,
תודה רבה על התשובה המהירה!
האם פוספטזה גבוהה נובעת ממזון כלשהו,האם יש משהו שאוכל לעשות או להימנע ממנו בכדי שזה יחזור לתקינותו?
ובעצם אלו סיבות יכולות להיות לפוספטזה גבוהה?
כשאתה אומר שמקור של האנזים בעצם, יתכן כי הכימותרפיה פגעה בכך או שמא נהפוכו חלילה והסרטן עבר לעצמות?
אני מקווה שלא. אך רציתי לברר בגדול..עד שאגש לבדיקה ותחזור תשובה יקח זמן..
תודה מראש,
ושבוע טוב
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקור הבעיה לפי GGT
לילך19/02/2012היי לפי בדיקה בGGT שלי לפי הנורמה בתוך הטווח (באמצע) ולא גבוה.
האם אם כך ניתן לשלול בעיה בעצם או שלא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן חזקים מאודדנה16/02/2012
שלום רב,
לפני 5 ימים עשיתי בדיקת גסטרוסקופיה וגם נלקחה ביופסיה, עקב כאבים בחזה שחוזרים על עצמם בערך אחת לחודש ובקע שגילו לפני כמה שנים. הרופא טען שלא מצא בעיה כלשהי בבדיקה. כמה שעות לאחר הבדיקה החלו לי כאבי בטן חזקים מאוד בבטן עליונה באמצע. הכאבים נשמכים ברציפות כבר 5 ימים. אין לי חום, אני לא מקיאה ואין לי יציאות דמיות. מה עלי לעשות? האם זה קשור לבדיקה ? אבקש את תשובתכם המהירה כי אני ממש חסרת אונים ולא יודעת למי לפנות.
תודה מראש, דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן חזקים מאוד - תגובה
פרופ' דורון זמיר17/02/2012כאבי בטן עזים מאד אחרי בדיקה יכולים להיות בשל פרפורציה (קרע בוושט (יותר כאב חזה ) או בקיבה. ברם זה אירוע דרמטי ונדיר גם כליאת אוויר (ניפוח בבדיקה)בעת הפעולה הן בגסטרו והן בקולונו יכול לגרום לכך. בכל מקרה אם הכאב עז ואינך מסוגלת לאכול ולישון מומלצת בדיקת רופא בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשות מוזרות לאחר ארוחותגיל16/02/2012
שלום רב,
שמי גיל בן 30, בחור בריא בדרך כלל.
לפני כ-10 חודשים התחלתי להרגיש הרגשות מוזרות בגוף מיד לאחר ארוחה. גם אם מדובר בארוחה הקטנה ביותר, כמו סלט.
ההרגשות הן נוראיות - כ-10 דקות אחרי הארוחה יש לי כאב ראש מחריד, סחרחורות וקהות חושים בכל הגוף. לפעמים צורך עז לשתן. בארוחות הערב והבוקר התהליך הוא קצר וקל יותר אך אחרי ארוחת הצהריים זה נמשך כ-3 שעות לערך.
ניסיתי להפסיק לאכול דברים מסויימים, אבל זה לא משנה מה אני אוכל. עשיתי בדיקות דם רבות לרבות בדיקות אנדוקרינולודיות והכל יצא תקין. גם ביצעתי מבחן העמסת סוכר שגם יצא תקין. ראומטולוג המליץ אולי שיש לי סנדרום הנטישה, אבל רופאת האדוקרינולגיה לא ייחסה לחוות דעת זו חשיבות. מה יכולה להיות הבעיה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשות מוזרות לאחר ארוחות - תגובה
פרופ' דורון זמיר17/02/2012הסיפור נשמע לי מורכב ומבורר יתר על המידה מכדי שאנחש כך במה מדובר קיימת למשל תופעת תת לחץ דם לאחר האוכל שיכולה לתת הסתמנות דומה ואחרות . כדאית התרשמות קלינית במרפאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת ביופסיהדור15/02/2012
אני חייל בן 20.5 ובתחילת ינואר עשיתי בדיקת קולונוסקופיה בעכבות כאבי בטן חריפים שפוקדים אותי באופן כרוני.
בעבר ביצעתי בדיקת גסטרוסקופיה וממצאיה היו שיש לי דלקת בקיבה ובבצל התריסריון, כמו כן, נמצא חיובי להליקובקטר.
לפני כשבועיים קיבלתי את תוצאות הבדיקה הביופסית שנלקחה מהקולונוסקופיה ומשום שיש לי לחכות לתור לרופא גסטרו בקופ"ח לא מעט זמן אודה אם תגידו לי מה פשר התוצאות.
157 - FRAGMENTS OF ILEAL MUCOSA WITH FOCAL MILDLY ACTIVE NONSPECIFIC INFLAMMATION.
158 - FRAGMENTS OF COLONIC MUCOSA SHOWING FOCAL MILDLY ACTIVE COLITIS WITH EOSINOPHILIA, THA FINDINGS ARE NONSPECIFIC, NO PARASITES SEEN.
תודה מראש, דור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת ביופסיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר15/02/2012יש ממצאים דלקתיים לא אבחנתיים קלים במעי הדק והגס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה?
דור15/02/2012מה הכוונה לא אבחנתיים? האם הכוונה היא שעל-פי תוצאות הביופסיה לא ניתן לקבוע מאיזו מחלה אני סובל?
מה הבדיקה כן אומרת, מה ההשלכות שלה?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלתי פוסקים בבטן העליונה יותרעדי15/02/2012
בני בן 21 סובל כבר שבועיים מכאבי בטן עליונה קשים שמתחזקים אחרי האוכל. בבדיקה אצל רופא משפחה אובחן כסובל מדלקת בקיבה (ללא כל בדיקה) וניתן לו אומפרדקס. אחרי כדור אחד החל לסבול משלשולים קשים והרופא הורה לו להפסיק. לאחר שהכאבים והשלשולים לא פסקו ולא הוקלו, הוא נתן לו רקמיד שלא שיפר את המצב. במוצ"ש האחרון, כאביו היו ככ קשים שהוא פנה לטרם- שביצעו בו בדיקת דם וגילו רמה גבוהה של עמילאז. הם שלחו אותו מיד לבית חולים.
בבדיקות סי טי, אולטרסאונד וגסטרוסקופיה שבצעו בבי"ח- לא מצאו שום בעיה.(הם חשבו שיש לו דלקת בלבלב- ושללו)
רמות העמילאז במשך היומיים שהיה בבי"ח(יום אחד בצום עם נוזלים דרך הוריד, יום שני בתזונה רגילה שגרמה שוב לשלשולים) ירדו מעט - וכל הההמלצות שקיבל בשחרור היו לעקוב אחר רמות העמילאז. הם טענו שיכול להיות שיש לו וירוס או קלקול קיבה חריף.
האם יש לך עוד רעיון- מה יכול לגרום לכאבים הבלתי פוסקים, ואולי מה עוד כדאי לבדוק?
כאבי הבטן שלו לא פסקו.
מאד אודה לך על תשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בלתי פוסקים בבטן העליונה יותר - תגובה
פרופ' דורון זמיר15/02/2012יתכן שמקור הכאב הוא כיב פפטי, כדאית התרשמות קלינית במרפאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה!
עדי16/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת c-reactive proteinהילה13/02/2012
שלום רב.
בעקבות נפיחות יתרה נשלחתי לבצע בדיקות שונות, בניהן הבדיקה שבנדון.
תוצאות הבדיקה שעשיתי להלן:
1.14 mgq/dl
יתר התוצאות בטווח התקין.
לצערי הרופא המטפל עזב ורציתי לקבל מידע לאמור והמלצה למי לפנות.
אודה לקבלת ייעוץ.
בברכה
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת c-reactive protein - תגובה
פרופ' דורון זמיר14/02/2012אם מדובר בCRP זה תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקש תשובה לפוליפ מעי גס..גדי13/02/2012
שלום רב,אבי בן 72 עשה בדיקה ובדו"ח של אנדוסקופיה נמצא :בקרקעית הצקום פוליפ ססילי בקוטר כ-25 ממי על בסיס רחב ועבה,רך ומדמם במגע. מיקומו כמטר + בנקודת השקה עם המעי הדק.
הרופא הבודק אמר שזה נראה לו פוליפ שפיר לא סרטני ,
אבחנת ביופסיות מרובות: b-2012-665/1 = villotubular adenoma .low grade dysplasia poci of high grade dysplasia.
בתיאור המקרוסקופי= הקטעים הם שטחיים ולא יכולים לדון על חדירה.
ברקע אין אינדיקציות שונות כמו בעיות עיכול, יציאות, ושאר דברים מחשידים.
מועמד להסירו בנסיון אנדרוסקופי הרמה וכריתה במקביל ולא יוצלח בניתוח.
1. שאלתי הינה, האם גודלו של הפוליפ 25 ממי= 2.5 ס"מ יכול חלילה להעיד על התפתחות סרטנית? למרות אבחנת הרופא שזה שפיר ולא נראה סרטני גם עקב גודלו הסביר, ויש רק להסירו.
2. מה מעידה אבחנת הביופסיה?
הרופא המטפל אומר שזהו פוליפ שפיר, וטוב שהוא יוסר בהקדם,אפילו עם כריתה של 5 ס"מ בין המעי הגס והדק.
אודה לתשובה מקצועית תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקש תשובה לפוליפ מעי גס.. - תגובה
פרופ' דורון זמיר13/02/2012זה פוליפ שפיר עם מוקדים של שינויים צצאירים בראשיתם (high grade dysplasia=carcinoma in situ
כריתה אנדוסקופית עם שוליים נקיים למעלה מ2 מ"מ מספיקה
ככל שהפוליפ גדול יותר ווילוזי יותר סיכוייו לממאירות גדולים יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצפה לתגובת הרופאliliane13/02/2012
אולי נחוצים פרטים נוספים להשלמת השאלה. אני בגיל מתקדם וללא בעיות רפואיות עד כה . עוסקת בספורט ומתפקדת היטב לכל דבר פרט לאפיזודות ההתקפים. [בסביבת השאלה שהעברתי, כולם קיבלו כבר מענה] .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצפה לתגובת הרופא - תגובה
פרופ' דורון זמיר14/02/2012מה היתה השאלה המקורית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה המקורית פורסמה ב 12.2
liliane14/02/2012השאלה היתה : כאבים מידי פעם בתחתית הבטן ובצד שמאל , האם יש לכך קשר לעיכול או לתזונה ? הכאבים חזקים ומזכירים לי צירי לידה והם נימשכים כשעה ועוברים לאחר נטילת כדור פחם , אחד או שניים . התקפי הכאב מופיעים באופן לגמרי לא סדיר ובמרווחי זמן ארוכים. בפעם האחרונה היו שני התקפים יום אחר יום . בין לבין אין לי שום מיחושים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה המקורית פורסמה ב 12.2 - תגובה
פרופ' דורון זמיר15/02/2012הכאב יכול להיות בשל גזים או בשל דיברטיקולי (תלוי בגילך) יתכן גם שמקור הכאב גניקולוגי -האם נבדקת ע"י גניקולוג.? התרשמות קלינית הכרחית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה .
liliane15/02/2012מה המשמעות של דיברטיקולי ? אמשיך בהליכי בדיקה לפי עצת הפרופסור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכיס המרהשלומי12/02/2012
שלום,
שמי שלומי, בן 43 גובה 185, משקל 95, בריא בד"כ
אנא עיזרו לי במידע כיצד ניתן להיפטר מאבנים אלו ( עד 1 ס"מ) ללא הסרת כיס המרה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבנים בכיס המרה
שלומי12/02/2012שאלה נוספת:
האם קיים קשר בין צריכת סותרי חומצה(לוסק) יומי בשנה האחרונה עקב כיב שאובחן אצלי בעבר בתריסריון , (ונעלם בבדיקה האחרונה אשר בעקבותיה בצעתי US והתגלו האבנים בכיס המרה) לבין היווצרות האבנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבנים בכיס המרה - תגובה
פרופ' דורון זמיר12/02/2012אין קשר PPI אינם קשורים ביצירת אבנים. אלה 2 מחלות נפוצות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבנים בכיס המרה - תגובה
פרופ' דורון זמיר12/02/2012יש אפשרות המסה אם האבן מתאימה ע"י UDCA יעיל יותר באבנים שקופות עד 5 מ"מ מתאים לפחות מעשירית מקרי האבנים ויש נטיה להשנות, מה עוד שהטיפול ממושך-עדיף כריתה לפרוסקופית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרקואידוסיס בכבדאורית10/02/2012
בס"ד
דר' מלניק שלום
בהמשך לתגובתך רציתי לשאול עוד שאלה אחת נוספת
בבדיקות דופלר ואנזימי כבד נמצא שהכל תקין כבר כמה זמן רק הGGT הוא 48 כשהנורמל זה עד 38
אני בת 41, והשאלה אם בכל זאת עלי להמשיך עם האורסוליט איך אדע שהמחלה עברה לי לגמרי?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרקואידוסיס בכבד - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק10/02/2012אם אין לך תלונןת ניתן לשקול הפסקה של נטיפול לאחר התייעצות עם הרופא המטפל.
אם יש עליה בערכי הggt אז יש מקום לשקול מחדש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרקואוידוסיס בכבדאורית10/02/2012
בס"ד
דר' שלום
לפני 8 שנים אובחנתי כך: מדובר ככל הנראה במחלת כבד גרנולומטוטית, יתכן סרקואידוזיס המגיבה היטב לטיפול באורסוליט- מזה כמה זמן שתפקודי הכבד תקינים ובכל זאת אני לא שקטה ומבינה לגבי השלכות התופעה ומשמעותה
אודה לעזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרקואוידוסיס בכבד - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק10/02/2012הרבה מחלות גורמות לגרנולומות בכבד.
סרקוידוזיס אחד מהם.
סוכם שלא צריך לטפל בסרקידוזיס בכבד בלבד ללא תלונות.
אם מטפלים אז בדרך כלל מדובר על סטראידים.
אורסולי הוא טיפול בטוח בעיקר למחלת כבד בשם pbc.
אם אניזימ הכבד תקינים באורסוליט זה טוב וטיפול ללא תופעות לואי.
רצוי לדון אבל על נסיון להפסיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום.09/02/2012
שלום
קראתי- מורפין גורם לירידה בהפרשות הקיבה, המרה והלבלב, וכן לירידה בתנועתיות הקשורה בטונוס מוגבר של מפתח הקיבה וחלקו הראשון של המעי הדק (תריסריון, או דאודנאום). התנועתיות והעיכול במעי הדק והגס פוחתים. התוצאה הסופית של השפעות אלו היא עצירות.
אני לוקח טרגין מורפיום לבעיה רפואית ,
אני סובל מעצירות ורפלוקס, במצב כזה איזה טיפול אני יקבל,
ש-טרגין יעשה את עבודתו, מבלי שאני יסבול מ-רפלוקס, ועצירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק09/02/2012אני לא חושב שמורפיום מחמיר רפלוקס משמעותי אך בהחלט יכול לגרום לעצירות.
מציע לנטל חומר משלשל כגון avilac למנוע העצירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהעופר09/02/2012
עשינו בדיקות לילד בן ה-7 להלן התוצאות:
Hepatitis B Core Ab NEGATIVE
Hepatitis B Surface Ag | NEGATIVE
Hepatitis B Surface Ab | Undetectable
אינטרפרטציה של התוצאה:
גדול מ- mIU/ml 10 - מחוסן
אבקש להבין איך ייתכן Undetectable כאשר הוא קיבל 3 חיסונים
והאם יש ערך לחיסון לעומת NEGATIVE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק09/02/2012קורה במעט חולים שאין תגובה לחיסון.
יחסית נדיר בילדים אך ניתן לנסות חיסון נוסף עם sci-Bvac שזה מחברה אחרת וקצת יותר יעיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

