מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת נשיפהשרה12/01/2012
הבדיקה יצאה 0.798 מה זה אומר ?(לאחר טיפול כמובן)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת נשיפה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק12/01/2012לדעתי הטיפול הצליח ואין חיידק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה תודה
שרה13/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלקליין פוספטס גבוהblackpony12/01/2012
שלום רב, בכמה בדיקות דם אחרונות נתגלה אלקליין פוספטס גבוה, ערך 141. ggt 39.
כל שאר הערכים בנורמה. אולטרה סאונד של בטן עליונה, דרכי מרה וכבד הראה בטן רכה ללא הגדלת איברים וללא בלוטות מוגדלות וללא בצקות. ללא הרחבת דרכי מרה.
באימונולוגיה: anti parietal
smooth muscle ab - חיובי
מה המשמעות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלקליין פוספטס גבוה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק12/01/2012יתכן מקור בעצמות אך גם יתכן שיש בעיה קשורה לכבד.
להפנות לרופא כבד לבירור נוסף.
יתכן ויהיה צורך לבצע ביופסיה של הכבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחוצהאמא אחת11/01/2012
אני בהריון שבוע 25 לפני כשבוע וחצי עשיתי שטות ואכלתי בשר מעושן שחברים הביאו מאירופה- ירך חזיר (שבושל שעתיים וחצי) ואח"כ התגלו בו תולעים מתות (בערך כמו אורז) הופנתי לבדיקת צואה ע"י רופאת משפחה לשלושה ימים-בבדיקה הראשונה נמצאו פרזיטים Blastocystis hominis אבל הבנתי מגוגל שלא ממש קשור לבעיה שלי.
האם יש דבר נוסף שעלי לבדוק??האם זו הבדיקה היחידה היחידה שעלי לעבור או שיש עוד משהו שעלי לבדוק? טוקסופלסמה לא עלינו??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוצה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק12/01/2012אם את מרגישה טוב אין צורך לבדיקות נוספות ואין חשיבות לblastocystis.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים קשים דחוף רק כאבים כול הזמןפ11/01/2012
שלום דוקטור
כאבים קשים
קיצור אחרי תקופה ארוכה, נמצא קוליטיס או פרזיט אתמול נשלח ביופסיה.
מה ניתן לתת לכאבים שיעזור באותו היום, ספסמלגין,נוטנסיל,קולוטל,קלבטן ,דיקסמול ,אופטלגין,סימבלתה
לא מזיז לכאב, לוריון עוזר לכמה שעות, אנה איזה כדור יעזור באתו יום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך מקבלת רפאסאל
פ11/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים קשים דחוף רק כאבים כול הזמן - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק12/01/2012אם אתה סובל כל כך לא ניתן לתת הצעות דרך הורום.
אבל אם לוריבן עוזר יתכן ויש אלאמנט של מעי רגיז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהחני10/01/2012
שלום רב לפני ארבעה חודשים נשלחתי לבדיקתUS בשל GGT חורג יש לי גרייבס וזה כך חורג כבר שנים בבדיקה מצאו כבד מעט שומני הרופאה ששללה בבדיקות הדם את כל במחלות שקשורות לכבד וכולן תקינות לכן הציעה לחזור על הבדיקה בעוד כשלושה חודשים וכך עשיתי.בבדיקה השניה הטכנאי היה מאד מבולבל וחסר סבלנות אמר תחילה אבן בדרכי מרה לאחר מיכן חזר בו אמר עוד מונח רפואי ושוב חזר בו ולבסוף כתב וירסונג מורחב עד 4 ממ לבלב ללא מימצא פוקאלי חשוד כבד דרכי מרה וכל השאר תקין,והמליץ על סיטי.מיותר לציין כמה מבוהלת הייתי פניתי שוב לרופאה סיפרתי מה קרה והיא החליטה שהשתלשלות הדברים לא מוצאת חן בעניה לכן היא שולחת אותי לרופא מומחה לUSשיחזור שוב על הבדיקה ולאחר שבוע חזרתי על הבדיקה והסיכום היה הסננה קלה במרקם הכבד כל השאר לא מורחב בלי שום ממצא חשוד והכל תקין אבל מאז אני בחרדות קשות פוחדת אפילו לגשת לבדיקות כי קראתי באנטרנט שוירסונג מורחב יכול להצביע על סרטן לבלב ואני כבר לא יודעת למי להאמין בבקשה דר אשמח לשמוע מה דעתך אציין שגופנית אני מרגישה טוב רצה כל יום שלשה קלומטר אבל הפחד לא מרפה אשמח מאד לשמוע דעתך
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק12/01/2012כבד שומני ללא חשיבות לרוב.
us זו בדיקה שמאוד תחויה במבצע - ולכן לפעמים רואים ולפעמים לא.
אני מציע להחזור על us של הוירסונג.
אם עדיין 4 מ"מ לעשות mri - בדיקה ללא קרינה שיכול לשלל בעיה כלשהיא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודהב"ה10/01/2012
טנזמוס ויציאות מרובות זה טריגר ללחץ תוך בטני ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק10/01/2012יכול להיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 20נדב10/01/2012
שלום אני אחרי גסטרוסקטפיה תקין בדיקות דם בדיקת חיידק וUS תקין אני עומד והקאות
בעיקר בבוקר לדוגמא עם זה מעי רגיז איזה עוד בדיקות ניתן לבצע של
(אולי זה האוכל של הצבא) אבל איזה בדיקות אפשר לבצע כי גסטרוסקופיה לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 20 - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק10/01/2012אני לא בטוח שיש עוד בדיקות לעשות- פשוט בדיקה קלינית של רופא זה משנחוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע מפשעתי וקולונוסקופיהשוקי10/01/2012
שלום רב,
אני בן 37 בעל היסטוריה משפחתית (אב) של סרטן המעי הגס.
לפני שנתיים וחצי עברתי בדיקת קולונוסקופיה שיצאה תקינה עם המלצה לחזור על הבדיקה בכל חמש שנים.
לפני מספר ימים אובחן אצלי בקע במפשעה (צד ימין) ש"צץ" די בפתאומיות
.
הבנתי שישנה המלצה לעבור בדיקת קולונוסקופיה אם מאובחן בקע.
שאלותי הן:
1. האם העובדה שעברתי בדיקה לפני שנתיים וחצי "פוטרת" אותי מהצורך לעבור בדיקה נוספת כבר כעת ?
2. במידה ונדרש לעבור בדיקה כבר כעת , האם להמתין עד לביצוע ניתוח הבקע (טרם נקבע תאריך , אני מניח שזה סיפור של חודשיים - שלושה ) או שנדרש להקדים את הבדיקה לפני הניתוח
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע מפשעתי וקולונוסקופיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק10/01/2012לדעתי אין מקום לקולונוסקופיה חוזרת תוך שנתיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולוסטזיס בהריוןסיגל09/01/2012
אני בהריון שבוע 34 בכל ההריונות הקודמים סבלתי מכולוסטזיס של ההריון המלווה בגרד חזק מאוד.לפני שבוע החל גרד בכל הגוף, בבדיקות דם לפני שבוע GOT 58
GPT76 ALK.PHOSPHATSE 192
התחלתי לקחת אורסוליט 300*3 ליום(שוקלת 65 ק"ג)
בבדיקות היום ישנה ירידה בערכיםGOT 38 GPT 50 GGT 30 ALK.PHOSPHATASE 181
הגרד עדיין נמשך אך בצורה קלה הרבה יותר.שאלתי האם להמשיך עם האורסוליט ולמשך כמה זמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולוסטזיס בהריון - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק09/01/2012בהחלט להמשיך בursolit.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לד"רקובי09/01/2012
יש לי 2 שאלות בבקשה...
1..אני מקבל אימוראן 2 כדורים ביום ביחד כל אחד 50 גרם רציתי לדעת האם זה אפשרי לשתות ביחד והבנתי נכון את הרופא..? והאם אפשרי לשתות לפני שינה בלילה ולא ביום עקב עייפות שאני חש ביום בגלל התרופה?
2...איך שותים את הפנטסה גרנולות באיזה כמות מים צריך לשפוך את האבקה והאם צריך לערבב?....
תודה רבה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לד"ר - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק09/01/2012ניתן לקחת אימורן ביחד וגם בלילה.
לגבי pentasa בולעים הגרנולות ללא מיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייל בן 20נדב08/01/2012
חצי שנה שאני סובל מבחילות ומירידה בתיאבון ואם אני מגיע לתחושה של רעב אז אני לא מסוגל לתפקד ואם אני מנסה לאכול אני מקיא (גם שאני עושה ספורט) מאז שהתגייסתי לצבא עשיתי תבחין נשיפה, בדיקות דם ,US בטן עליונה, וגסטרוסקופיה והכול תקין
הרופא שלחה אותי לCT חזה ובטן למונומטריה של הוושט
ועוד בדיקה שאני מעוניין לדעת האם היא מסובכת או שהיא מבוצעת עם קרינה שמה של הבדיקה הוא מיפוי פינוי קיבתי?
בנסוף מה אתה מציע לעשות דוקטור האיכות חיים שלי נהרסה יש לי בחילות ואי שקט והבטן שלי התכווצה אפילו מבחוץ ניתן להבחין בזה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייל בן 20 - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק08/01/2012הקרינה בעיקר מct של הבטן.
במיפוי קיבה יש הרבה פחות.
בלי לדעת כל הפרטים אני מעלה אפשרות של מעי רגיז לאחר גיוס לצה"ל.
במיוחד אם כל הבדיקות תקינות.
יש לדון על זה עם הרופא גסטרו שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים פנימייםיפת08/01/2012
שלום רב,
האם טחורים פנימיים:
1. יכולים לא לכאוב ולא להיות מורגשים?
2. לגרום לדימום טרי ביציאה אחת לכמה ימים?
3. לגרום לקירקורים בבטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים פנימיים - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק08/01/20121- כן
2-כן
3-לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר נוחות בבטןאליעד08/01/2012
לקחתי תרופה אנטי דלקתית בשם מסוליד, באותו זמן התחיל לי תופעה של חוסר נוחות בבטן למטה בצד ימין, לא ברור לי מה זה, זה כמו בועת אויר בתוך הבטן, האם זה יכול להיות כיב קיבה,
אני מרגיש את זה יותר כשאני שוכב במיטה עם רגליים ישרות, ועוד יותר כשאני מתמתח כלומר שם ידיים מאחורי הראש, מה לדעתך זה יכול להיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר נוחות בבטן - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק08/01/2012אני לא יודע את גילך ואם יש סיממפטומים אחרים. מציע להפנות לרופא המטפל ולקבל טיפול כמו אומפרדקס.
תתיעץ עם הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בבטן העליונה,סוג של לחץטניה07/01/2012
שלום,
מזה כמה חודשים יש לי כאב בטן עליונה , הכאב לא חד והוא בא והולך באותו התקף,ההתקפים יכולים להופיע כל יום, יכולים להופיע פעם בשבוע או פעם בכמה ימים,שמתי לב שזה קורה לי כמה שעות לאחר ארוחת צהריים המלאה, הרבה פעמים זה חוזר על עצמו באותה השעה בימים שונים..אם אני מקפידה לאכול משהו אז הכאב ברוב המקרים לא יגיע,אם שותה קפה בבוקר ללא אוכל אז הכאב יופיע,יש לציין שכבר שנים יש לי בעיות בקיבה כגון גזים רבים ממזון כזה או אחר..לפעמים שלשולים,עצירות..נפיחות רבה בבטן,אבל עניין הכאב הוא חדש והאמת גם מלחיץ,חוץ מהכאב אני מרגישה בסדר אין שינויים בהרגשה כללית,כמו כן אני בטיפולי פוריות אם זה משנה..מה זה יכול להיות? יש לי תור לרופא רק ב22.02 עד אז אני בלחץ כמובן
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בבטן העליונה,סוג של לחץ - תגובה
פרופ' דורון זמיר07/01/2012קיים קשר לאוכל ולפיכך כדאי לבצע וגסטרוסקופיה לשלילת כיחב או דלקת או לפחות תבחין נשיפה. הייתי מוסיעף גם US לשלילת ממצא ביליארי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומני וכולסטרול LDH נמוך מאדיונתן06/01/2012
שלום רב,
בעקבות תחושת עייפות וחולשה הנמשכת מזה מס' חודשים מבקש לברר מה הסבירות שהכבד גורם לכך ובנוסף לקבל מידע על דרכים לשיפור מצבי הרפואי.
ב-U.S שבוצע לפני שנה נמצא הממצא הבא:
"הכבד - בעל מרקם שומני באופן דיפוזי במידה קלה, עד כמה שניתן לראות - לא הודגמו
.ממצאים מוקדיים בתוכו"
לא בוצעה בדיקת אולטרסאונד נוספת מאז.
אני בן 26, BMI 40 - Morbid Obesity, תת פעילות מאוזנת של בלוטת התריס(אידיאופטית).
ערכי כולסטרול טיפוסיים תמיד היו נמוכים בבדיקות דם:
ערכים טיפוסיים בבדיקות דם בשנה האחרונה(כולסטרול של 110,HDL של 43 ו-LDL של 46 MG/DL)
מדגיש שאינני מטופל בתרופות להורדת כולסטרול - המצב קבוע כך טבעית במשך שנים.
נוטרפילים בד"כ גבוהים 7k/UL וגם CRP גבוה על 17 מזה מספר שנים.
בנוסף הערכים הבאים נמצאים בסקלה:
ALTGPT 38
AST GOT 31
4.34 ALBUMIN .
אם זה רלוונטי H.Pylori נמצא חיובי בתבחין נשיפה ולא טופל.
אני מטופל ברופא משפחה(במאוחדת) אבל אינני בטוח אם יש צורך בהפנייה למומחה כבד.
תודה מראש,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד שומני וכולסטרול LDH נמוך מאד - תגובה
פרופ' דורון זמיר06/01/2012כבד שומני קל אינומסביר את תלונותיך ואינו קשור אליהן אלא לעודף המשקל שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובקשר לכולסטרול הנמוך?
יונתן06/01/2012האם נדרש טיפול כלשהוא?השלמת ויטמינים?
תודה,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובקשר לכולסטרול הנמוך? - תגובה
פרופ' דורון זמיר07/01/2012הורדת משקל ותו לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבד שומני וכולסטרול LDH נמוך מאד - תגובה
פרופ' דורון זמיר07/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

