מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלעתי קובית ברזל קטנה שנפלה מהשןמרים09/02/2012
שלום!
מודבקות לי על השיניים קוביות ברזל עם חוט ליישור שיניים. מקודם, תוך כדי אכילה, נפרדה הקוביה האחרונה מאחור ונבלעה לי. האם זה מסוכן? האם עלי לעשות משהו או שזה יצא בשרותים?
אני מודאגת!
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלעתי קובית ברזל קטנה שנפלה מהשן - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק09/02/2012אין בעיה לדעתי. זה משהו קטן שיעבור המעי ללא קושי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!!!
מרים10/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי בטן
אידית12/02/2012תודה על תגובתך.
1.אני סובלת מכאבי בטן עזים כבר 10 חו'ד אז מה העדיפות בגיל 24 לבצע סיטי בטן
או בדיקת קולונסקופיה פולשנית?
2.מה ההבדל בין אומפרדקס 20מ'ג 1 ליום לבין לנטון 30מ'ג 2 ליום,והאם ניתן לפתח היתמכרות(תלות)בכדור לנטון כמו שקראתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת גסטרוסקופיהאידית09/02/2012
שלום רב אני בחורה בת 24 הנני סובלת מכאבי בטן חזקים מזה 10 חודשים המתחזקים לאחר אכילה עשיתי בדיקת גסטרו נבדקו ושט קיבה ותריסריון ובוצע תרגיל היפוך והתוצאות ושט-הרירית בחלק השסטלי היפאמית,קיבה-בץמץפ,תריסריון-בצל וחלק שני תקינים.סיכום: בדיקה תקינה
אבחנה: .ESOPHAGEAL REFLUX
אני נוטלת מזה 4 חודשים כדור אומפרדקס 20 מ"ג פעם ביום כיום אני מרגישה לא טוב שאני לוקחת את הכדור מרגישה שורף באיזור הוושט והגרון והלשון שינתה את הצבע.
אני רוצה לדעת אם יש צורך לנטול כדורים קבועים? או שאפשר בלי?
והאם אני זקוקה לבצע עוד בדיקות כגוןדם או סיטי לבטן.
ולגביי המעיים אני מרגישה שהכאבים גם משם והאם ניתן לבדוק את איזור המעיים ללא בדיקה פולשנית אלא ע"י בדיקת סיטי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת גסטרוסקופיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק09/02/2012נראה לי שיש מקום לנטל הטיפול קבוע ואולי במינון יותר גבוה- אפילו עד 4 כדורים ליום של אומפרדקס.
לא ברור לי אם הכאב ממקור המעי ולא ואנני בטוח שct בדיקה טובה לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך כאבי בטן
אידית10/02/2012אינני מרגישה שיש לי רפלוקס(צרבת),גם לא את התסמינים שמופיעים כתוצאה מכך.
אלא הכאבים בחלק התחתון של הבטן גם לאחר אכילה הבטן נימתחת ומיתנפחת מכאבים. והכאבים בעת העיכול כחצי שעה לאחר האכילה כמו רעידות של הבטן התחתונה.
בנוסף לאחר בדיקת הגסטרוסקופיה כשניגשתי לרופא הוא אמר אינני בטוח שיש דלקת בושט הוא אומנם ניראה אדום מעט אך ללא פצעים. ברצוני להפסיק את נטילת התרופות האם אגרום נזק לאזור הושט?
ובנוסף כיצד אוכל להמשיך בבירור אחר כאבי הבטן(התבצע גסטרוסקופיה, וus בטני)
איך אוכל לבדוק את איזור המעיים ?(שלפי תחושותי הכאב העז ניגרם מאזור זה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך כאבי בטן - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק11/02/2012לדעתי אין בעיה להפסיק האומפרדקס.
אם יש כאבי בטן תחתון יש מקום לשקול קולונוסקופיה בחשד למקור במעי הגס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייייייייי.09/02/2012
שלום דוקטור
קולונסקופיה ורטואלית
הודגם רפלוקס למעי הדק הסופי
האם הוא החלק הקרוב למפתח הלב, מה דרגת החומרה לפי הטקסט בתשובה,
כיצד חולים במחלה של רפולוקס, איזה טיפול ניתן לקבל
,ואם ניתן להחלים לגמרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הייייייייי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק09/02/2012זו לא מחלה - רק תיאור מילולי שהאוויר עבר דרך המסתם בין מעי הגס למע הדק. ממצא ללא חשיבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכרת ומטפורמיןאנוכי07/02/2012
שלום,
אני לוקח 2 כדורי מטפורמין ביום (אחד בבוקר עם הקימה ואחד בערב לאחר ארוחת ערב) ורציתי לדעת כמה דברים:
לפני מספר חודשים, בתחילת נטילת התרופה, החלו יציאות מאוד רכות עד מימיות כמעט באופן קבוע עם ריח חריף שהבנתי שהמקור יכול להיות מהתרופה עצמה.
לפני כחודש החלטתי לבצע ניסיון ולהפסיק את התרופה למשך כשבועיים לבדיקה, כאשר כבר למחרת היציאה היתה שונה, יותר מוצקה, דבר שנמשך מספר ימים ואח"כ מידי פעם היו גם יציאות רכות מאוד, כאשר התחלתי שוב ליטול את התרופה להפתעתי היציאות לא חזרו להיות מיד רכות ומימיות ורק לאחר מספר ימים (10 ימים +) חזרו מידי פעם היציאות הנ"ל.
- האם יתכן כי בהתחלה היתה לי תופעת לוואי של יציאות רכות ומימיות בגלל הכדור ואח"כ לאחר ההפסקה וחידוש הנטילה התופעות פחתו לתקופה מסויימת ?
- האם יתכן כי היתה תופעת לוואי בתקופה הראשונה שפחתה מאוד לאחר הפסקה יזומה ?
- האם יתכן כי מקור היציאות הרכות/מימיות קשור לכך שאינני אוכל במשך היום בין נטילת שני הכדורים ?
- מאחר ואני לוקח כדור בבוקר עם הקימה ולרוב לא אוכל ארוחת בוקר וצהריים מסודרים אם בכלל עד הערב יכול לגרום לתופעות כלשהן ? אילו תופעות השגרה הזו יכולה להביא ?
מקווה שהייתי מספיק ברור - תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכרת ומטפורמין - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק08/02/2012מטפורמין יכול לגרום לשלשול ונראה לי שזה משקורה אצלך.
היום יש מגוון רחב של טיפולים לסוכרת ומציע לדבר על טיפול חילופי עם הרופא המטפל ורופא סוכרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע סרעפתי בינוני דלקת בקיבה והילקומורן07/02/2012
שלום רב, הנני בן 28 סובל מזה מספר שנים מבעיות עיכול המתבטאות בגזים רבים מאוד קושי ביציאות, יציאות רכות ותחושץ נפיחות. לאחר בדיקת גסטרוסקופיה אובחן אצלי בקע סרעפתי בינוני דלקת בקיבה והילקובקטר פילורי. טופלתי בטיפול משולש למשך 10 ימים שבמהלכם נעלמו כל אותם התסמינים שפירטתי והרגשתי ממש טוב. עם סיום הטיפול חזרו התסמינים הקשים. שאלתי היא ממה נובעים התסמינים מהבקע או מהחיידק? וכיצד עלי לטפל בנושא כעת?
תודה רבה מורן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע סרעפתי בינוני דלקת בקיבה והילקו - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק08/02/2012גם כמו במקרה הקודם אם יש תלונות ממושכות ללא ממצר בבירור יש סבחרות למעי רגיז.
לדעתי אין קשר לחיידק - עד 60% של האוכלוסיה נושאים החיידק -רובם ללא תלונות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילותבני07/02/2012
שלום,
בערך כבר 4 חודשים שאני מרגיש בחילות נורא חזקות.
בהתחלה זה היה רק בזמן האחרוחה, אחר כך כמה שעות אחרי הארוחה, והיום הבחילות הם כבר במשך כל היום.
חוץ מהבחילות יש לי גם כל הזמן גרעפסים מאוד חזקים וחריפים במשך כל היום כמעט, בנוסף גם חוסר תאבון.
עשיתי בדיקת גסטרוסקופיה ותבחין נשיפה להליקובקטר והכל יצא תקין.
בזמן האחרון כאשר אני אוכל אוכל שמן הבחילות מתחזקות מאוד ואני מרגיש צורך חזק להקיא, בנוסף כאב חזק מאוד עם הרגשת דופק בבטן תחתונה בערך בצד שמאל.
לפני שכל זה התחיל לא היה לי שום בעיות עם הבטן ולא אלרגיות לשום דבר, אף פעם זה לא קרה.
רציתי לשאול מה לדעתך זה יכול להיות, והאם זה שאני אוכל הרבה אדממה (פולי סויה) יכול להיות קשור?
אשמח לתשובה מהירה תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחילות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק08/02/2012אם התלונות קיימות הרבה זמן והבירור תקין יש סבירת למעי רגיז.
קשה לומר יותר בפורום ומציע לדון על זה עם הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיציאות תקינות
בני08/02/2012היציאות שלי בסך הכל תקינות, יש אפשרות שזה אולי איזושהי דלקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיציאות תקינות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק08/02/2012יתכן וניתן לבדוק על ידי קולונוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומניחוה07/02/2012
שלום ד"ר
לאחרונה התגלה אצלי כבד שומני.
אני בת 64, לוקחת כדורים להורדת לחץ דם במשך שמונה שנים.
כולסטרול גבולי, סוכר גבולי.
ברצוני לברר האם לקיחת כדורים להורדת לחץ דם יכולה לגרום לכבד שומני?
אודה על קבלת תשובה,
תודה,
חוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד שומני - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק07/02/2012הכבד שומני נגרם על יד התסמונת המטבולית שכולל יתר לחץ דם , שומנים גבוהים, גלוקוזה גבוהה והשמנה בטנית.
אינה קשורה לטיפול ביתר לחץ דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיס סיאלכס06/02/2012
שלום!!
יש לי הפטיטיס סי
GENOTYPE 1b
Fibro Test F-0
Acti Test 0-1
אמרו לי ש לא מגיע לי טיפול חדש ב Pegasys + Ribavirin +Incivek
רק Pegasys + Ribavirin עם F-0 שזה טיפול ישן
האם זה נכון??
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס סי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק06/02/2012זה לא בסל להתויה זו וזה מוצדק כי המחלה כל כך קלה שהיא לא תעשה בעיות.
אפשר רק לעקב.
גם לא בטוח שכדי לתת טיפול עם הטיפול הישן .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון צהבת ביעופר06/02/2012
מייד לאחר שהתינוק נולד הוא מקבל זריקה ראשונה (מתוך שלוש) לחיסון צהבת בי.
האם זריקה זו אמורה לחסן אותו באופן מלא עד לזריקה השנייה ,או רק אחוז מסויים (ואם כן ,האם אתה יודע בערך כמה אחוז מחוסן לאחר הזריקה הראשונה) מתוך החיסון המלא תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון צהבת בי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק06/02/2012בערך 35% לאחר החיסון הראשון.
אם יש סכהב מיידית יש אפשרות של חיסון פאסיבי עם נוגדנים אך זה יקר.
אפשרות נוספתהיא לתת 3 חיסונים לפי לוח מזורז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות וצואה רכהלילי06/02/2012
שלום,
אני בהריון ,שבוע 12, כבר במשך שבוע יש לי עצירות אך עם צואה רכה , כאבי בטן וללא תחושת התרוקנות אחרי יציאה. זו תופעה שמעולם לא קרתה לי (ואני סובלת מעצירות גם מלפני ההריון, בעבר עשיתי ניתוח פיסורה שלא כל כך עזר).
בשבוע שלפני כן היתה לי עצירות עם יציאות קשות אך קטנות במיוחד.
חשוב לציין שלקחתי עד לפני 7 ימים נורמלקס במשך 3 ימים.
מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות וצואה רכה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק06/02/2012קשה לתת עיצות דרך פורום.
יש מקום לנסות סיבים כגון konsyl
קשה להתרשם מסיפור של שבוע בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI לקלסטרופוביםלימור06/02/2012
אני צריכה לעבור בדיקת MRI לכבד. אני קלסטרופובית מאוד. היכן בארץ קיים מכשיר MRI פתוח? מה האפשרויות האחרות שלי? עשיתי כבר בדיקות אולטראסאונד ו-CT והרופא מתעקש על בדיקת MRI. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI לקלסטרופובים - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק06/02/2012יש mri לדעתי בתל השומר שניתן לעשות בהרדמה.
תורים מאוד ארוכים.
מציע לשוחח על זה עם רופא הגסטרו- מה השאלה ואם יש אפשרות לבצע ביופסיה במקום למשל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה נא פרשנותך בהקדםאורן05/02/2012
לדר' שלום רב.
ערכנו בדיקות דם לבני בן ה-7
הוא מתלונן די הרבה על כאבי בטן,אולם יש לו הרבה מאוד גזים.ולעיתים יש ריח חזק לשתן.להלן התוצאות :
ALKP 86-315 יצא בפועל 346
ALT 0-28 יצא תקין 16
GGT 0-16 יצא בפועל 18
פריטין - תקין
RBC 3.9-4.3 יצא בפועל 5.4
HEMOGLOBIN 11-14 יצא בפועל 14.9
HEMATOCRIT 34-43 יצא בפועל 44.4
EOSINOPHILS% 0-5 יצא בפועל 5.8
כל יתר התוצאות הינן תקינות (בתוך הסוגריים)
לאחר שנולד קיבל חיסון ראשון לצהבת בי .ביום ברית המילה שלו נשא אותו קרוב משפחה אשר מס' חודשים לאחר מכן אושפז והתגלה שהוא חולה בצהבת בי (בברית לקרוב היה כמעין חתך מגילוח אולם לא מטפטף וגם לא לגמרי יבש ) בערב ,לאחר הברית היתה בעיה עם הילד ודם רב זרם, והמוהל נאלץ לבוא לטפל בילד.
ככלל הילד נראה בריא אולם אני דואג מאוד שאולי כך נדבק בצהבת בי.
נא דעתך בהקדם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה נא פרשנותך בהקדם - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק06/02/2012הבדיקות למעשה תקינות- אין חשיבות לסטיות הקטנות.
לא נראה שיש סיכוי שקיבל הפאטיטיס - אניזימי הכבד גם תקינים.
ליתר בטחון ניתן לבדוק המצב של הפאטיטיס עם בדיקות דם לבדוק אם החיסון הצליח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה ,אבקש להוסיף
עופר06/02/2012הבן בימים האחרונים נראה כאילו מתחיל להיות מקורר הוא גודש מאוד בנזלת ומשתעל חזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה ,אבקש להוסיף - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק06/02/2012יכוללהיות שזה משפיע על הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבהמירי05/02/2012
שלום, אני בן 61, יש לי 3-4 יציאות ביום, מזה זמן רב, אני סובל מצרבת. בחודשים האחרונים יש לי כאבים חזקים בפי הטבעת, ניסיתי משחת פרוקטו גליבנול, ג'ל אלוורה, פתילות פרוקטו גליבנול, שום דבר לא עוזר והכאבים מטרידים מאד גם בשעת השינה, אשמח לדעת ממה נובעת הבעיה ומה ניתן לעשות.
בתודה מראש
ישראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק05/02/2012לא יכול לתת אבחנה רק מהתיאור.
יהיה צורך להבדק אצל רופא גסטרו ואולי לעבור קולונוסקופיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידקיים SIBOדנה3504/02/2012
לפני כחצי שנה, היו לי המון גזים,ויציאות משתנות..הייתי עם הכאבים בערך כשנה וחצי.שעיתי בדיקות, והרופא אמר שיש לי SIBO, קיבלתי טיפול של אנטביוטקה..עזר בדיוק לחודש, ואז התסמינים חזרו שוב..
לפני כחודש וחצי, התחלתי דיקור סיני של פעם בשבוע, ומטיפול לטיפול הרגשתי טוב..עד שיום אחד יצא לי המון המון ריר ללא יציאה (נראה כמו נזלת..),זה מרגיש כאילו הגוף מוציא משהו לא טוב עם ריח חזק ורע , ואז נאמר לי שהגוף פשוט מוציא את החיידקים וזה סימן טוב, ובאמת הרגשתי הקלה, ואז המשכתי עם הדיקור, והיציאות חזרו למצב נורמלי, הגזים נעלמו, ולא היה ריר, ואכלתי כל מה שרציתי...
עכשיו אני 3 שבועות ללא דיקור, אבל היום חזרו לי הכאבים בטן, והרעשים המוזרים, וכשנכנסתי לשירותים שוב יצא לי הריר עם יציאה ממש קטנה (אני ביומיים האחרונים עם יציאה קטנה ביותר)
יכול להיות שהחיידיקים חזרו אחרי 3 שבועות? האם זה מסוכן? אשמח לשמוע את דעתך
והאם הריר הזה זה באמת דבר שאמור להתנקות מהגוף? סימן טוב? בדרכ אחרי שזה יוצא אני מרגישה הקלה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידקיים SIBO - תגובה
פרופ' דורון זמיר05/02/2012יכול להיות שיש לך גם תסמונת מעי רגיש בנוסף. אינני ממאמיני האקופונקטורה אך אם הטיפול בזה עזר, שקלי טיפול נוסף. כדאי לבצע בדיקות דם וצואה ולהבדק ע"י גסטרואנטרולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
דנה3505/02/2012עשיתי בדיקות דם והכל היה תקין...וגם כל התקופה האחרונה הרגשתי טוב, היציאות היו בסדר גמור , רק שעכשיו התחיל הריר לצאת , ויש לי רעשים חזקים כאילו שמשהו עובד לי במערכת העיכול...
האם זה משהו מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי תנועתיות המעיסופיח04/02/2012
ושינויים מבניים ברצפת האגן: אני סובל לאחרונה מיציאות גדולות במיוחד שקשה להיפטר מהן בהורדת מים בשירותים. מצאתי באינטרנט שתנועתיות נמוכה אפילו בקטע של המעי ו/או בעייה מבנית ברצפת האגן שגורמת לחסימה חלקית של המעי עלולות לגרום לתופעה. רופא הגסטרו שאליו פניתי זלזל בדברים, לא רצה להפנות אותי לבירורים נוספים ולא נתן לי כל פתרון בטענה שהכל בסדר ככה ואין מה לעשות". האם הוא צדק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי תנועתיות המעי - תגובה
פרופ' דורון זמיר04/02/2012האמתשהענין אינונשמע לי בעיתי והוא בד"כ פונקצית כמותוטיב האוכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

