מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקהב"ה28/02/2012
אחרי בדיקת קולונוסקופיה: גרגור קל בכניסה לאיליום:
מזה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/02/2012לא אחרי אלא כנראה ממצא נטול משמעות בקולונוסקופיה, אם נלקחה ביופסיה תאשר זאת היא ואם לא כנראה אין צורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרסאונד כבדדנה27/02/2012
שלום,
אני בת 56,
בעקבות בדיקת דם של תפקודי כבד, שיצא : GOT 40,GPT 40,ALK PHOSPHATASE 112
נשלחתי לUS כבד להלן התוצאה:
הבדיקה מוגדלת עקב מבנה הנבדק. עד כמה שניתן לראות:
סונר בטן:
כבד- שומני בדרגה בינונית, ללא ממצא פוקלי גס.
רטרופריטונאום- במילוי תת אופטימלי אך ללא ממצא גס.
מה משמעות הנתונעים הנ"ל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולטרסאונד כבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/02/2012יש לך כבד שומני כנראה מעודף משקל-הורדת משקל ע"י דיאטה מסודרת כדאית בהקדם. כדאי להשליםסרולוגיה זיהומית ואוטואימונית כמקובל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנטון לעומת נקסיוםירון27/02/2012
שלום רב,
1. רופא ריאות המליץ לי להחחליף טיפול בלנטון 30 מ"ג פעמיים ביום לנקסיום 40 מ"ג פעם ביום. פניתי אליו עקב שיעול מתמשך שלא הראה דבר בבדיקות שונות של הריאות (סי.טי, ברונכוסקופיה). אני לוקח לנטון כבר שלוש שנים במינון זה עקב רפלוקס. פרט לשיעול אין לי את התופעות של הרפלוקס שהיו לי לפני שהתחלתי לקחת לנטון.
מה ההבדלים בין לנטון לנקסיום?
האם המינון אינו גבוה מדי?
האם בטוח לקחת נקסיום לאורך שנים?
האם נטילה ארוכת טווח עלולה לגרום לשברים בעצמות (קראתי על כך משהו בעלון המידע).?
2. לגבי טיפול STRETTA שקראתי עליו באתר של תל- השומר? אני בן 42. האם מומלץ?
תודה,
ירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטון לעומת נקסיום - תגובה
פרופ' דורון זמיר27/02/2012נקסיום במינון כזה לדעתי קצת יעיל יותר ומשפיע מהר יותר. מינון גבוה כזה אכן בטווח של שנים עלול לגרום לאוסטיאופורוזיס מוחש לפי הספרות ולכן כדאי לרדת בתקופות קלות יחסית במינון, או להפסיק במידת האפשר ולרדת לH2 ANTAGONISTS
אם אתה לוקח כבר שנים מינון משמעותי כזה ואינך יכול לרדת ואתה עדיין סימפטומטי חלקית למרות הטיפול (יש אגב גם יותר זיהומי דרכי נשימה עם תרופות כמו לנטון או נקסיום במינון גבוה.)כדאי לחשוב על אופציות אחרות כמו ניתוח ניסן או טיפול בRF בסוגר הוושי התחתון באמצעות מערכתהלא הוא הSTRETTA ,לגביו אודה על האמת הידע שלי תאורטי בעקרו, פרוצדורה אמבולטורית שפירה יותר מהניתוח. באם תחזור בפורום עוד יומיים אוכל למסור לך אינפורמציה פרקטית יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזיהומי מערכת נשימה בעקבות לנטון
ירון04/03/2012שלום רב,
1. האם שימוש ממושך בלנטון עלול לגרום לזיהומי נשימה חוזרים ונשנים? האם יש על כך הוכחות בספרות הרפואית?
2. האם ניתן לרדת במינון לנטון מפעמיים ביום (בוקר+אחה"צ) לפעם ביום (בוקר) אם אין מרגישים תופעות של רפלוקס למרות הירידה במינון?
3. לגבי מה שכתבת בנוגע למעבר ל- H2 Antagonists - האם אתה מתכוון שהם יחליפו את הלנטון? אם כן, האם לתמיד או שבאופן זמני?
4. אודה לך אם תוכל להסביר מעט על הניתוח על שם ניסן. האם הוא פותר את בעית הרפלוקס? האם כעבור כך וכך שנים הבעיה חוזרת על עצמה?
תודה, ירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באיזור הסטרנוםיונתן26/02/2012
שלום
בן 37 מזה תקופה שאני סובל מכאב באיזור התחתון של הסטרנום.
בגלל זה גם הפסקתי את הפעילות במכון כושר כבר 3 חודשים.
כרגע הכאב הוא בעיקר ברגישות למגע, או לפעמים בתנועה ותנוחה מסויימת, או שזה מגיע גם משום מקום.
יש לציין שהמקום רגיש למגע באופן קבוע.
הייתי בבירור אצל כירורג שכלל US רקמות רכות לשלילת בקע אפגיסטרי, וכן צילום רנטגן של הסטרנום שיצא תקין, וכן מיפוי עצמות שיצא תקין.
ההמלצה של הכירורג היתה זריקת דפו מדרול לסטרנום.
הייתי אצל אורטופד לאחר מכן כי יש לי גם דלקת בשורש כף היד, וכששאלתי על הסטרנום אמר שזה בתחום הכירורגיה ולא אורטופדיה, נשלחתי לפיזיותרפיה לכף היד, והפיזותרפיסט העלה את האפשרות שיש קשר בין הדברים ואי לכך הלכתי לראומטולוג שהזריק לי דפו מדרול לסטרנום, ושאל אצל מי עשיתי בירור ואם הייתי בבירור קרדיולוגי וגסטרו, אמרתי לו שלא הייתי מאחר וחשבתי שאם האיזור רגיש במגע זה שולל אפשרות לבעיה פנימית יותר, אך הוא ענה שזה לא מחייב.
ברצוני לשאול האם יכול להיות שאף שיש רגישות גבוהה למגע עדיין יש מקום לחשוש לבעיה פנימית יותר ?
אני בריא בדר"כ, יש לי כבד מוגדל ושומני שלא נמצאה לו סיבה (כנראה בגלל מספר קילו מיותרים שעלי), וכן לוקח אספירין במינון מניעתי 100 מ"ג בגלל קרדיולפין חיובי.
האם יש צורך להיבדק אצל רופא גסטרו ?
תודה מראש על הסבלנות והתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב באיזור הסטרנום - תגובה
פרופ' דורון זמיר27/02/2012יתכן אכן שהבאב מוסקולוסקלטלי, ביחוד אם אין צרבת, שינוי מאוכל וכד אך כדאית התרשמות גסטרואנטרולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש צרבות אבל לא על בסיס יומי
יונתן27/02/2012האם זה קשור ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליקובקטר פילירישאלה24/02/2012
שלום,
בבדיקה מצאו אצלי את החיידק הליקובקטר פילירי.
קיבלתי מהרופא טיפול במוקסיפן פורטה 500 מג 4 כדורים ביום ומטרוג'יל 250 מג 4 כדורים ביום. משום שאני רגישה לארטרומצין וסולפה. האם טיפול זה יצליח לרפא אותי מהחיידק?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובקטר פילירי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק24/02/2012יש סיכוי סביר - מעל 70% בערך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ALTזאב23/02/2012
שלום
אני בן 40 עשתי בדיקות דם ,בדיקת הALT יצא 46
אני נוטל סימבקור,קומדין,לוטן אסטו ובזפברט
ברצוני להוסיף שגם בדיקת הWBC היתה קצת חריגה 3.7 וה LYMPHOCHYTES היתה 3.7
האם יש איזהו בעיה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ALT - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק24/02/2012אני לא יכול לקבוע אם יש בעיה ולא מהניתונים.
בכל מקרה לא מדובר על משהו קשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לעזרה דחופה בתוצאות תפקודי כבדMORAN23/02/2012
שלום לכם
אני קצת בלחץ לאחר שבשבועיים האחרונים עשו לי פעמיים בדיקות דם לתפקודי כבד
והתשובות החדשות הם פחות טובות מאשר לפני שבועיים שזה אומר החמרה כלשהי
אודה לכם על עזרה בפענוח:
ALKP ALKALINE PHOSPHATES יצא לי 134.6
ALT ׂ GPTׁ - יצא לי 51
AST יצא לי 37
ו GGT יצא לי 62
אני לא שותה אלכוהול מעבר לכוס יין בארועים שזה לא קורה הרבה
אני קצת בלחץ אשמח לעזרה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שאני מעל גיל 50
MORAN23/02/2012אם זה קשור לעניין הבדיקה
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לעזרה דחופה בתוצאות תפקודי כבד - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק24/02/2012זה תלוי אם זה חד פעמי ובבדיקות חוזרות.
צריך להבדק אצל רופא המטפל ורופא כבד. יכול להיות הרבה מאוד דברים ולא ניתן לאבחן בפורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קולונוסקופיהshush22/02/2012
שלום
למיטב זכרוני, לפני בדיקת הקולונוסקופיה הפופלורית, מקבלים אבקה בשם סופודקס, אותה מערבבים במים על מנת לשתות ולרוקן את המעיים.
רציתי לדעת אם קיימות תרופות אחרות/אלטרנטיבות לשימוש בסופודקס, למשל בכדורים או משקה יותר "נעים" שאפשר להשתמש בו כתחליף? שתיית נוזל האבקה הוא בעייתי מאד עבורי, מעורר בי תחושות הקאה ובחילה ואני ממש צריכה עזרה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/02/2012סופודקס אינו בשימוש היום.
במקום פיקולקס שיותר נעים לקחת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול נוגד קרישה וגסטריטיסאמא ממודיעין22/02/2012
שלום, להלן ממצאי דו"ח גסטרוסקופיה שבוצע לאבי:
קיבה כולל היפוך: מתנפחת היטב, מהלך קפלים תקין. רירית לרוב תקינה. באזור פרה-פילורי ואנטרום דיסטאלי נראו מספר ארוזיות זעירות. ביופסיות באקראי למב' 1. היפוך תקין. ללא כאבים או שאתות.
אבחנה אנדוסקופית: חשד לגסטריטיס ארוזיבית
אבי מקבל בכל יום אספירין 100 מ"ג, זוטון 30 מ"ג, פרדניזון 5 מ"ג (ועוד מספר תרופות). האם החלפת אספירין בפלויקס (באישור רופא קרדיולוג - נתיעץ איתו במידה ותמליץ) יכולה לעזור להקל על תסמינים שנמצאו בבדיקת הגסטרוסקופיה.
כיום אבי נמנע מלאכול מאכלים חריפים, מלוחים וכו' ועם הקפדה על הדיאטה חש כאבים בערך יום כן יום לא.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול נוגד קרישה וגסטריטיס - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/02/2012קודם כל אין הרבה משמעות קלינית לממצאים שיש בגסטרוסקופיה במקרה שלך.
שנית גם פלויקס יכול לגרום לבעיות בקיבה ותריסריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוספטזה גבוההלילך21/02/2012
שלום רב,
תודה רבה על התשובה המהירה!
האם פוספטזה גבוהה נובעת ממזון כלשהו,האם יש משהו שאוכל לעשות או להימנע ממנו בכדי שזה יחזור לתקינותו?
ובעצם אלו סיבות יכולות להיות לפוספטזה גבוהה?
כשאתה אומר שמקור של האנזים בעצם, יתכן כי הכימותרפיה פגעה בכך או שמא נהפוכו חלילה והסרטן עבר לעצמות?
אני מקווה שלא. אך רציתי לברר בגדול..עד שאגש לבדיקה ותחזור תשובה יקח זמן..
בנוסף,יש לי GGT תקין האם זה שולל סרטן בעצמות לכל הידוע לך..
ושאלה נוספת שמתי לב שאכילת צנון וקולורבי מסייעת לי נגד גזים ורעשים בבטן,כאשר אני מרבה באכילתם הם כאילו מנטרלים את הסוכר שגורם לי לבעיות גזים וכו,האם יש בזה הגיון?
תודה מראש,
ושבוע טוב
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוספטזה גבוהה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/02/2012לא קשןר לאוכל לרוב.
במקרה של ggt תקין מדובר על מקור עצמות וכל מיני מחלת עצמות יכולות לגרום לעליה בערך זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקס קשהטובי21/02/2012
שאלתי היא האם בעיית רפלוקס דרגה 3 המוגדר רפלוקס קשה גורמת תחושת קוצר נשימה ומחנק
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלוקס קשה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק21/02/2012זה יכול להיות קשור אך כמובן יש הסברים אחרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי לפגאינטרפרשושי21/02/2012
1. האם ישנה דרך להקלה על תופעות הלוואי לתרופות הנ"ל בטיפול בצהבת C? הבת שלי סובלת מאוד מכאבי ראש, סחרחורות, גוש בגרון, כאב בטן ועוד ועוד. מה אפשר לעשות כדי להקל עליה.
2. האם הגוף מתרגל מזריקה לזריקה ותופעות הלוואי פוחתות? או ההפך תופעות הלוואי רק מתעצמות.
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי לפגאינטרפר - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק21/02/2012אפשר לקבל אקאמול כשעה לני הזריקה וזה יכול להקל. בדרך כלל התגובה נעשתה יותר קל בהמשך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPeginterferon
שושי22/02/2012תודה, תודה!!! מהפה שלך לאלוהי הצהבות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גסטריטיסדניאל20/02/2012
שלום,
לפני כמה ימים הובחנתי בגסטריטיס (ע"פ סימפטומים של כאבים עמומים בבטן העליונה בצד שמאל + צרבת בערב מדי פעם + כאבים בקיבה בזמן הבליעה ביומיים הראשונים).
כרגע אני מטופל ע"י ראניטידין 150 מ"ג ממשפחת ה- H2-blockers (כדור אחד ביום לפני ארוחת-צהריים).
הסימפטומים החלו לפני 17 יום והטיפול התרופתי החל לפני 5 ימים.
מתי אני אמור להרגיש הקלה בסימפטומים? האם זה הגיוני שאני סובל כבר 17 יום ללא הקלה משמעותית? האם יש חשש לסרטן בקיבה (קראתי שמדובר באותם סימפטומים)?
אני בן 30, בריא בד"כ ושומר על אורח חיים ספורטיבי, ללא היסטוריה משפחתית של בעיות מסוג זה.
בתודה מראש על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גסטריטיס - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/02/2012יתכן קשור לחומצה וצריך טיפול יותר חזק מראניטידין.
מציע להתייעץ עם הרופא אך יתכן יש מקום לטיפול עם אומפרדקס וטיפול דומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגסטריטיס- המשך...
דניאל21/02/2012שלום,
ראשית, תודה רבה על התשובה המהירה.
האם ייתכן שלאור העובדה שלא הייתה הקלה משמעותית בסימפטומים במשך כ"כ הרבה ימים (17 יום) מדובר למעשה בחיידק הליקובקטר פילורי שבעצם גרם לחומצה, והטיפול היחידי שיעזור הינו אנטיביוטיקה?
יש לציין שיום לפני שהסימפטומים החלו אישתי סבלה מהקאת יתר במשך כמה שעות רצופות (אולי זה מרמז על הידבקות בחיידק).
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגסטריטיס- המשך... - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק21/02/2012קודם כל 17 חום הוא לא כל כך הרבה זמן טיפול.
לא ברור אם קשור לחיידק ויש לזכור שמעל 50% של האוכלוסיה המבוגרת יש זיהום עם החיידק ללא תלונות בכלל. יש הרבה חומצה בקיבה ללא קשר לhp וגם hp כרוני יכול לגרום לירידה בחומצה.
מציע טיפול יעיל וחזק נגד חומצה ואם אין הטבה לשקול גסטרוסקופיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול להליקובקטרקלבטן20/02/2012
שלום, קיבלתי טיפול מרובע להליקובקטר, מזה מס' ימים לקחתי את ה"קל בטן" לפני האוכל במקום במהלך האוכל, האם יש לכך משמעות מבחינת פגיעה בטיפול?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול להליקובקטר - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/02/2012אני לא חושב שיש הרבנ חשיבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהניקי19/02/2012
אשתי עשתה בדיקות דם.
ב- ALKALINE PHOSPHATASE BLOOD התקבלה תוצאה:116. היא על פניו גבוהה מהרמה הכי גבוהה. מה עושים? מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/02/2012זה מעט גבוה.
מציע להחזור על זה קודם ולהשלים בדיקה מקבילה של ggt הקובע אם ממקור הכבד- יש גם אפשרות של מקור עצמות למשל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

