מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיענוח בדיקותהמודאג30/01/2014
שלום,
אבקש את הפענוח לתוצאות הבאות:
Lipemic Index - Normal
Hemolytic IND - Normal
Icteric Index - Normal
Ceruloplasmin - 18 MG/DL
AFP-Tumor MArk - 1.98 NG/ML
HBS Antigen - Negative
HCV ABS - Negative
---------------------------------------------------
(Anti TIG+DGP (IGG+IGA - טרם בוצע
(AMA (M2 EP - טרם בוצע
מה אומרות התוצאות הנ״ל?
וכמו כן, מה הן שתי הבדיקות שממתינות לביצוע?
בכבוד רב,
המודאג...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק31/01/2014ceruloplasmin בגבול תחתון של הנורמה- יכול להיות קשור למחלת וילסון של אגירת נחושת בגוף אך דורש בירור נוסף- איסוף שתן לנחושת כשלב הבא.
הבדיקות שחוסרות הן בדיקות של נוגדנים שבודקים כבירור למחלת כבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיענוח בדיקות - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/02/2014הכל תקין סרול' בגבול נורמה תחתון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשובה לי תשובתך.29/01/2014
צהרים טובים דוקטור וסליחה על אורכו
אימי עשתה צילום סיטי שלא היה ספציפי לכבד ,ובתשובה של ה- סיטי היה רשום שחמת כבד ,
רופא כבד שלח אותה לבצע גסטרוסקופיה,
ובדיקות דם שקשורות לכבד ,
לאימי יש תור בעוד חודש לרופאת כבד ,ואני ממש בחרדה ולחוצה ,
היום קיבלתי את התוצאות של בדיקות ה - דם של הכבד
מרופאת המשפחה שאמרה שיצאו תקינות, ואתמול הרופא שביצע את הגסטרוסקופיה אמר שהבדיקה תקינה
1 אין לי שום מושג מה התוצאות של בדיקות דם של הכבד ,וכן הגסטרוסקופיה התקינה ,אומרים לגבי שחמת כבד , היום , ובהמשך,
2 אם צריך תרופה ,ואם יש תרופה ,מה אפשר לעשות ,איזה בדיקות נוספות כדאי לעשות , אני ממש בדילמה ובחרדה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשובה לי תשובתך - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק30/01/2014אם בדיקות הדם וגם גסטרוסקופיה תקינה אז אין מצב של שחמת מתקדמת.
לכן יש זמן לחכות ליעוץ רופא גסטרו/כבד.
השלב הראשון של הבירור הוא לחפש את הגורם למחלת הכבד- נגיפים למניהם למשך וכבד שומני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באזור הכבדשרית28/01/2014
בשבועים האחרונים יש לי כעין התכוצויות באזור בטן עליונה ימנית מתחלת לצלעות אי נוחות שמתי לב שיש לי רבוי גזים אני סובלת ממעי רגיז האם התכוצויות אלו נובעות מגזים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב באזור הכבד - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק29/01/2014יתכן אך לא ניתן לאבחן מחלות דרך הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםדלן28/01/2014
ויש לי עוד שאלה אני כל הזמן הבטן מתנפחת לי ויורדת בגלל זה אני. מפחד או שאתה חושב שזה מהמעי הרגיז או מהמחזור כי היא פתאום נוזלת לי הבטן פתאום ממש נפוחה אני לא יודעת אם זה מהמחזור אבל זה נראה לך קשור למשהו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק29/01/2014יתכן מאוד ממעי רגיז אך לא ניתן לאבחן דרך פורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סיגמוחני27/01/2014
אני בת 32 בשבוע 14 לאחר שנים של ניסיון להרות הכוללים הפלות. בשבוע האחרון הופיעה בצואה הפרשה רירית עם חוטי דם, מרפאת גסטרו הפנו אותי לעשות בדיקה סיגמו (ללא הרדמה) אני נורא חוששת לעשות את הבדיקה בגלל שאני בהריון . האם מומלץ לעשות את הבדיקה? והאם היא לא מסוכנת לעובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת סיגמו - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק28/01/2014הבדיקה פשוטה לא מסוכנת בהריון אך תמיד כמו כל בדיקה יש לשקול את התועלת לעומת הסיכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת קרוהןקרוהן27/01/2014
בתקופה האחרונה יש לי שלשולים מרובים עם כיבים בפה וחושדים שיש לי קרוהן.
לעומת זאת,בשבוע האחרון יש לי מעין עצירות שמאוד קשה לי לעשות את צרכיי ואני מתאמץ וגם שיוצא לי לפעמים אז יוצא לי שלשול.
האם במחלת קרוהן יכול להופיע שלשול או עצירות לסירוגין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת קרוהן - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק28/01/2014התשובה היא כן וחייבים להתייעץ עם רופא הגסטרו.
כמובן לאחר טיפול התלונות מסתדרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת MREנדב27/01/2014
שלום ,
ביצעתי לפני כחצי שנה בדיקת וידאו קפסולה.בקרוב יש לי בדיקת MRE.
חשוב לי לציין שלא ראיתי שהקפסולה יצאה מהגוף שלי כי לא התכוונתי "לחפש" בצואה את הקפסולה.
לא היו לי תסמינים של כאבי בטן או דברים חריגים..כמו כן עברתי בדיקת גסטרוסקופיה לאחר בדיקת הקפסולה(בגלל חשד לצליאק).
רציתי לדעת מה הסיכויים שהקפסולה עדין אצלי בגוף?אני יודע שזה מאוד מסוכן בבדיקת MRE.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת MRE - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק27/01/2014הקפסולה עוברת עם תוכן המעי. אם לא יש חסימת מעי עם כאבי בטן והקאות.
לא צריכים לבדוק את הצואה בזמן הבדיקה.
אם אתה מאוד מותרד אפשר לעשות צילום בטן רק לחפש את הקפסולה אך בדיקה זו לא נדרשת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעי רגיש שחוזר פעם שנייה ובגדוליעקובי26/01/2014
אני סובל 5 שנים ממעי רגיש עצירות , לאחר שהתופעות מעי רגיש התחילו חצי שנה רצוף התחלתי טיפול בציפרמיל כדור ליום למשך 3 שנים שהיה מאוד יעיל ולמעשה העלים את הסימפטומים עש שבהדרגה ירדתי במינון ובמשך שנה נשארתי על רבע כדור ליום ואז הפסקתי את הטיפו מתוך הנחה שהמעי רגיש נעלם . שבועיים אחרי שהפסקתי הוא חזר בגדול עם תסמינים והתכווצויות חזקות מאוד וחזרתי לקחת את הציפרמיל . אני כבר שבועיים על ציפרמיל ,יש שיפור מסויים אבל לא באותה רמה כמו בתחילת הטיפול הראשון . האם זה אומר שנטילה מחודשת של ציפרמיל פחות יעילה לאחר 5 שנים של טיפול בציפרמיל ? האם צריך להחליף תרופה או לתת לציפרמיל יותר זמן היות ואם הוא עבד פעם קודמת אז יעבוד גם עכשיו באותה רמה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעי רגיש שחוזר פעם שנייה ובגדול - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק26/01/2014טיפול אנטי דכאוני לוקח לפחות שבועיים להשפיע כך זה מוקדם מדי להעריך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםדלן25/01/2014
שלום מאז כחצי שנה יש לי כאבים בטבור הלכתי ברופא כשהוא חושד בשבר הלכתי לאולטרסאונד ולא ראו שבר הם אמרו שכנראה זה שבר קטן הם מתעקשים על שבר כי זה מראה את כל הסימנים זה בעיקר כואב שאני מרים משהו כבד הלכתי לעוד רופא הוא אמר שאופציה שניה שזה (יש לי מעי רגיז ) שזה בגלל המעי הרגיז עכשיו עברת שנה קשה עם בנך בבית החולים אז מכל הפחדים והלחצ׳ים המעי מקבל התכווצויות בגלל שיש לך מעי רגיז ושלחו אותי לקבל יעוץ מגסטרו והתור לשלושה חודשים את חושב שיש לי ממה לפחד ולרוץ מהר למיון או ,לחכות לתור שזה לא משהו מסוכן וחשוב לציין אין שינויים פעם בח׳ודש יש שינויים בכאבים אבל כנראה זה לא נקרא שינויים פעם בחודש , אז לחכות לתור או שתרוץ למיון וכו ?? ואם כן אתה חושב שזה משהו מסוכן כמו המעי הגס חס ושלום? אני ממש בלחץ למרות כמה חוות דעת של רופאים שאומרים שזה כלום או שבר או כל מיני דברים קטנים חשוב לציין גם שכאילו ני מריש שמשהו מושך לי מתוך הטבור אבל בכל זאת אני רוצה לקבל מגסטרו חוות דעת אשמח לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק26/01/2014זה לא נשמע משהו רציני ואני חושב שניתן לחות ליעוץ גסטרו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליקובקטר ורפלוקסSharon24/01/2014
שלום רב,
אני בן 30 ללא מחלות ולא נוטל תרופות בריא בדרך כלל וסובל מתסמינים של מעי רגיז, רפלוקס ומתחושות לא טובות בעיקר אחרי אכילה.
תחושות כמו נטייה להזעה בקלות, תחושת אי רוגע והחמרה בנזלת אלרגית ובאלרגיה של לחמית העין שכאמור התסמינים מוחמרים בעיקר לאחר אכילה.
לפני כשנתיים נמצא אצלי חיידק הליקובקטר פילורי וטופלתי בטיפול קו ראשון המקובל אך שביצעתי בדיקת נשיפה לפני כחודשיים שוב נמצא אצלי החיידק ונראה שהטיפול שקיבלתי שכלל אנטיביוטיקה ועוד כמה תרופות למשך 14 יום לא עזר.
רופא גסטרו שלח אותי למספר בדיקות דם בהם צליאק סקרין ורגישות ללקטוז והמליץ על טיפול של אומפרדקס פעמיים ביום ולאחר חודשיים כדור אחד של נקסיום ביום.
כשביקשתי לטפל בחיידק הוצע לי טיפול טבניק יחד עם מוקסיפן ועוד כדור שלא זוכר את שמו למשך 10 ימים.
כשחזרתי עם זה לרופא משפחה רופא המשפחה המליץ לי לא לקחת את הטיפול למשך 10 יום בגלל שזה לא מומלץ והעדיף לי להישאר עם החיידק ועוד אמר שתרופת טבניק לא בסל ועולה כמה מאות שקלים.
שאלתי היא האם מומלץ לי לוותר על הטיפול להכחדת החיידק או שלא?
האם יש קשר בין הליקובקטר פילורי לבין רפלוקס (תחושת שריפה באזור החזה לאחר אכילה כשאני בשכיבה) שממנו אני סובל ושמפריע לי מאוד?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובקטר ורפלוקס - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק25/01/2014אין התויה ברורה במקרה שלך לטיפול נגד החיידק.
יש גם מפר עבודות שהחיידק מגן פני רפלוקס כך שאני תומך בעמדת הרופא המשפחה.
אין הסכמה בין כל הרופאים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- atkv.23/01/2014
שלום רב דוקטור
1 האם כדור טרגין לטווח של שנים יכול לעשות שחמת כבד
2 האם במצב של שחמת כבד ,יש סכנה לכבד
מאחד או מכולם , גילקס ,טרגין,וזודיפ
אלוריל
אם תוכלי לומר דוקטור איזה סוגי כדור לא מומלץ לקחת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר atkv - תגובה
פרופ' דורון זמיר24/01/2014איני מכיר שחמתמטרגין ולא מהתרופות האחרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טבעת בפונדוס הקיבהמירה22/01/2014
בתוצאות צינתור וירטואלי נכתב: הודגמה טבעת בפונדוס הקיבה.
מה המשמעות?
אני בת 55* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טבעת בפונדוס הקיבה - תגובה
פרופ' דורון זמיר24/01/2014אם הוא מתכוון לRING זה היצרות קטנה נטולת משמעות אך מיקומה שלא בוושט מעט מוזר-כדאי לבחון הצילום ולשקול גסטרוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעירה בבטןמירה22/01/2014
מספר ימים יש לי בעירה חזקה בבטן העליונה. בעיית לב נשללה
מעולם לא סבלתי מרפלוקס או מצרבת.
מה יכולה להיות הסיבה?
איזה בדיקות צריך לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעירה בבטן - תגובה
פרופ' דורון זמיר24/01/2014כאב פפטי במידה והשריפה אינה מטפסת לאורך החזה (רפלוקס)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כחכוח גרוני שמחמיר בשעות הערב-לילהאתי22/01/2014
שלום,
אני בת 38, סובלת מריפלוקס בשנתיים האחרונות בהתחלה טופלתי עם נקסיום 80 מ"ג במשך חודשיים (לאחר שניסיתי אומפרדקס וקונטרולוק) ברגע שחשתי הטבה הורדתי מינון ל40.וכעבור תקופה הפסקתי לגמריי כי הרגשתי טוב
לפני כחודש ימים, התחיל כחכוח גרוני בלתי פוסק התחלתי שוב עם הנקסיום במינון מקסימלי אבל לצערי מרגישה כאילו נחנקת וצריכה לכחכח כל הזמן.(יש לציין שהמצב מחריף בשעות הערב)
אשמח לשמוע ממך מה ניתן עוד לעשות האם זה קשור לריפלוקס או שמא אלרגייה אסטמה המצב הזה ממש מייאש ומטריד...
רופא גסטרו נתן לי הפנייה לבדיקת מונומטריה אך אני חרדתית וחוששץ שלא אעמוד בבדיקה הנ"ל האם יש בדיקה אחרת שיכולה להחליף את בדיקת ניטור החומציית?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כחכוח גרוני שמחמיר בשעות הערב-לילה - תגובה
פרופ' דורון זמיר24/01/2014סביר שקשור לרפלוקס וכדאית התרשמות רופא אא"ג לראות שינויי רפלוקס בגרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלתי
אתי24/01/2014הי,
האם יש בדיקה שיכולה להחליף את בדיקת המונומטריה?
לא השבת לי על כך,
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקסרעות22/01/2014
שלום,
אני בת 32. מגיל 20 אני סובלת מרפלוקס משמעותי ולוקחת קונטרולוק במינון מקסימלי. אובחנתי עם בקע סרעפתי קטן ועם רפלוקס חמור משמעותי בבדיקת מונומטריה של 24 שעות(כמו כן בוצע צילום עם בריום ומדידת לחצים).
הופנתי לפני 4 שנים לניתוח לתיקון הבקע והרפלוקס אך עד היום לא ניגשתי לניתוח כי רציתי לשפר את מצבי הבריאותי לפני כן ולרדת במשקל(סובלת מאסתמה, והפרעת שינה בעקבות הרפלוקס ועייפות קשה).
בכל אופן, אני 1.65 ושקלתי בעבר 98 וירדתי למשקל של 80 אך אין כל שיפור ברפלוקס. רציתי בבקשה לברר: במידה וארד עוד 25 קילו, האם יש סיכוי שהרפלוקס יעבור לי לגמרי ולא אצטרך בכלל ניתוח או להמשיך לקחת את הקונטרולוק?
ובנוסף, עשיתי גסטרוסקופיה לפני 10 שנים ובה לא נמצאה דלקת בוושט(אבל גם מצב הרפלוקס היה פחות חמור ועם השנים רק החמיר וגם עליתי במשקל) האם יש לי סיכוי לא קטן לסרטן הוושט ולוושט על שם ברט וכן כדאי לבצע את הבדיקה שוב?
יש לי אסתמה ולכן הבדיקה בעייתית עבורי. מה שכן, יש לי כאבים בחזה וכנראה ישנה דלקת בוושט(אני רק מסיקה). יש לציין שהקונטרולוק שאני לוקחת כל השנים לגמרי מנטרל את הצרבת. אני לא מרגישה שהרפלוקס כבר חומצי עם התרופה(בלי התרופה מאוד חומצי), אבל עדיין הרפלוקס מאוד מציק כי ישנה צרידות, יש תחושה כאילו שתקוע משהו בחזה כאבים וגרעפסים.
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלוקס - תגובה
פרופ' דורון זמיר24/01/2014יתכן שהרפלוקס ישתפר בירידהבמשקל אך לא יעבור. אם אין ברט אז אין סיכון חריג לממאירות וושט אם את סימפטומטית עם מינון גבוה של PPI שקלי ניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

