מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא ממליץסמי07/04/2010
אתמול הייתי דו בספא ממש אכזבה
לאחר ששלחתי הרבה מאוד חברים שלי לשם סוף סוף יצא לי גם ללכת למקום וצערי מאוד התאכזבתי בטלפון הבחורה המליצה לי על החבילה המפנקת המכילה עיסוי רגיל +קצוות אין לי מושג מה זה הקצוות אך לא נראה לי שקיבלתי את זה בשיחה אמרו גם שנקבל יין או קאווה אך לצערי לא קיבלנו זאת המקום עצמו יפה מאוד אך השירות דיי מאכזב!!!
בסוף ששלמתי שאלתי למה לא קיבלנו יין הבחורה בדלפק אמרה שלא ביקשתי!!
אמרתי לה שנאמר לי שזה חלק מהחבילה אז למה אני צריך לבקש? גם את המסאז הייתי צריך לבקש?
היא הסתכלה אלי במבט כאלו מה אני רוצה ממנה
בקיצר לא נראה לי שאחזור לשם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום סמי
שימי בק18/04/2010עיסוי קצוות הינו עיסוי שנועד להרגיע את המערכת העיצבית והוא מטפל בקצות העצבים:כפות ידיים, כפות רגליים וקרקפת.
מקווה שבפעם הבאה תהנה יותר
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיסוי רגליים ע"י מכשיר בקרב קשישים-02/04/2010
למנהלי הפורום שלום!
ברצוני לברר האם עיסוי באמצעות מכשיר (מעין אמבט המשלב מסאג') עלול
לגרום לבעיות או נזקים בקרב אישה מבוגרת בת 85 הסובלת מבעיות של
וורידים ברגליים ובין היתר סוכרת (עודף סוכר, לא נוטלת אינסולין).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמבט מסאז' וסוכרת
סהר צור05/04/2010שלום
לרוב ניתן לומר שאמבט מסאז' מומלץ לחולי סוכרת הסובלים מבעיות במחזור הדם ונפיחות ברגליים.
כמובן שיש להתייעץ עם הרופא המלווה-רופא משפחה.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע לתשובתך,
-05/04/2010נברר זאת עם רופא המשפחה,
תודה רבה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבנופר02/04/2010
אני נוטלת כבר יומיים אבקת הרזיה עם אישורים בריאותים אבל אני לחוצה מכך שהתחילו לי כאבי גב זה בלי פעם ביום כאבים למעלה ואז בגב בתחתון יכול להיות שזה מהאבקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך..
נופר02/04/2010והאם זה מסוכןן?? שיש כאבי גב
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבקה להרזיה
סהר צור05/04/2010שלום נופר
לא מוכר לי הנושא של אבקות הרזיה ותרומתן לכאבי גב. אנני יודע מה את נוטלת ואילו חומרים מכילה האבקה.
על כל מקרה יש לטפל בכאבי הגב ללא קשר לנטילת האבקה. אם את מזהה באופן ודאי ומוחלט קשר בין נטילת האבקה לכאבי הגב אז אני ממליץ לך להתייעץ עם מי שהמליץ לך על האבקה.
את מוזמנת לגשת לאיבחון אצל מטפל בעיסוי רפואי שיוכל לסייע לך בהתמודדות עם כאבי הגב.
כאב גב זה לא מסוכן אך בחלט יכול להוות מטרד משמעותי.
רפואה שלמה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב מתמשכיםאני01/04/2010
אני בת 20, לומדת ויושבת רב שעות היום. בתקופת מבחנים, למדתי אז 14+ שעות ביממה, התחילו לי כאבי גב, זה הרגיש כמו שרירים תפוסים אבל זה לא השתחרר. והגב שלי עדיין כואב, חודשיים אח"כ. מדובר בכאבים קלים, שמורגשים בעיקר לאחר ישיבה ארוכה ובשעות הערב. חשבתי שלאחר שאני אחזור לסדר יום רגיל זה יעבור, אבל זה לא עבר. בנוסף, היציבה שלי לא משהו, אני מניחה שזה קשור לזה. האם אני צריכה לדאוג? למי לפנות בקשר לזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתנועה מתמדת
סהר צור01/04/2010שלום
כל שעלייך לעשות בשלב זה הוא להיות פעילה גופנית. להקפיד על תנועה, גמישות ומתיחות.
אני ממליץ על חדר כושר. זהו המקום המושלם לשיפור היציבה ואיזון קבוצות שרירים.
כמו כן על מנת לתת לך מעין טיפ "עזרה ראשונה" כדאי לך לדאוג למתיחות של שרירי הירך האחוריים. אין לי ספק שזה יפחית את כאבי הגב התחתון.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוקמיה ועיסוי רקמות עמוקמעסה חדשה28/03/2010
האם ניתן לעסות חולי סרטן בעיסוי רקמות עמוק ?
למשל לחולי לוקמיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לפנות לאונקולוג המטפל
סהר צור28/03/2010בשום פנים ואופן אין לטפל ללא התייעצות.
ברמת העיקרון ישנם שלבים במחלה או יותר נכון שלבים בטיפול במחלה שבהם רצוי שלא לטפל.
לגבי סוג הטיפול למשל רקמות עמוק יש לבחון כל מקרה לגופו אך לרוב לא מומלץ מגע עמוק אך יש אפשרות להעניק מגע ממוקד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בשכמה ימיניתאנה28/03/2010
שלום! מחודש ינאור יש לי בעיה בצואר-או כתף או שכמה.
היתי אצל אורטופד.עשה לי צילום רנטגן של צוואר וכתף ימין. אמר שאין כלום.כאב שלי בהתחלה היה בעיקר בזמן הרמת יד ימין מעל הראש,כמו שמורידים חולצה נגיד.הלכתי לפיזיוטרפיה היתי 3 פעמים .לצוואר זה עזר.אבל כאב בשכמה נשאר ואפילו התחיל לכאוב יותר.בזמן שינה לא מציק לי.
רק בזמן תנועה ופעילות .אני עובדת מול מחשב משרה מלאה.לא יודעת כבר מה לעשות. משחות מחממות לא ממש עוזרות אם בכלל.אורטופד אמר שזה שריר שמחבר כתף עם צוואר. כמה זמן זה יכול לכאוב ככה?ו מה לעשות.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נראה כהתחלה של כתף קפואה
סהר צור28/03/2010ולכן יש להמשיך עם תירגול תנועתי ופיזיותרפיה.
אם זה נמשך זמן כל כך רב ויש קושי בהרמת הזרוע אז לא נראה שזה מגיע משרירים המרימים את השכמה כי אם משריר הממוקם על גבי השכמה עצמה.. בכל מקרה אני מציע איבחון נוסף אצל פיזיותרפיסט או אצל מטפל קליני בעיסוי רפואי אשר יאבחנו שנית את מקור הבעיה.
את מוזמנת ליצור עימי קשר להמלצות נוספות במייל.
רפואה שלמה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים קלים בגבגל פרידמן20/03/2010
שלום אני בן 16 שחקן כדורגל .. פעיל
לפני כימעט יותר משבוע התחלו לי כאבי גב בערך בכל הגב יותר כאבים בתחתון
כאבים קלים כאלה שאפשר להמשיך ולהתאמן הבעיה היא שזה לא עובר
האם יש משו שאני צריך לעשות אם כן ישמח שתגיד לי תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב מעיד על בעיה
סהר צור23/03/2010ולכן גל גם אם הכאבים קלים ומאפשרים לך להיות עדיין פעיל אין זה אומר שלא צריך לנקוט בפעולות מניעה. שזזה אומר ראשית-מנוחה והתייעצות עם רופא מומחה.
אנא עדכן אותנו בהמשך.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גב תחתון והקרנה לרגל שמאלנורית14/03/2010
שלום רב,
הנני סובלת מכאב גב תחתון והקרנה לרגל שמאל כבר שבוע ימים אינני יכולה להתכופף. האם עיסוי יכול לעזור לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באיחור אבל כן
סהר צור19/03/2010שלום נורית
עיסוי רפואי יעיל מאוד בהקלה על כאבי גב תחתון והקרנות כאב לרגליים. כמובן שיש לעבור איבחון אצל מטפל מוסמך על מנת להתאים את הטיפול ולאתר את מקור הבעיה.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גב ....
צביה22/04/2010כאבי הגב שאת מתארת כנראה מפריצת דיסק יעזור לך הרבה מים חמים ועיסיו טוב אבל לא לזמן ארוך תרגישי טוב..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב גב
ליז קוהן27/04/2010שלום
קח בחשבון שגם שיאצו יכול לעזור לך מאוד.
כיוון שהשיאצו משלב מגע כמו בעיסוי (למרות שזה עם בגדים) ונקודות לחיצה כמו בדיקור השפעתו מתאימה יותר לדעתי.
מנסיוני ההקלה מרובה ומהירה !
בהצלחה
ליז קוהן
מטפלת שיאצו
וקרניו סקראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מחפש מכשיר עיסוי לטיפול ברגלייםגיל10/03/2010
יש המלצות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ישנם כמה בשוק
סהר צור19/03/2010יש לי המלצות ואם אתה מעוניין פנה אליי במייל ותדגיש האם אתה מעוניין במכשיר המטפל אך ורק בכפות הרגלים או גם בשרירי השוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיסוי לאחר ניתוח שאיבת שומןרחל10/03/2010
איזה עיסוי מתאים להורדת הבצקות וההתקשויות לאחר שאיבת שומן . האם זה יעיל? ומי מבצע זאת? פיזיוטרפיסט או מעסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיסוי לאחר שאיבת שומן
שימי בק11/03/2010שלום רחל
העיסוי המומלץ הינו עיסוי לימפטי . יעיל מאוד במקרה שלך. תפני למטפל מוסמך בעיסוי רפואי
תרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירורירון10/03/2010
בן 35 לאחר בירור רפואי הרגשת נימול בידי ימין אי תחושה כאבי רגליים כמו רגליים כבדות עם משקולות עליהם רומברג לא תקין יש נטייה ליפול אחורה גם בעיניים פקוחות וסגורות מדי פעם סחרחורת כאבים באזור העורף לפעמים הרגליים פתאום קופצות לסירוגין עברתי eng'mri מח בדיקת שמיעה אקו לב והכל תקין מה יכולה להיות הבעייה הנוירולוג טוען שאין לי בעייה ומן הסתם מכיר את גופי אני לא מתפקד ביום יום כרגע חזרתי לעבודה לאחר בירור שנמשך כשלושה חודשים מיואש.מה לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירצינות !
ליאור11/03/2010אתה באתר הנכון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדאי להגיע לייעוץ ואיבחון
סהר צור19/03/2010על מנת לתת מענה מקצועי וראוי. יתכן שניתן לעזור ולהקל עליך משמעותית.
ממתין לפנייתך.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחה רדיאן Bציפי09/03/2010
שלום,
יש לי פריצת דיסק גב תחתון וכאבים שמקרינים לרגל ימין.
האם מומלץ לשים את המשחה להקלה על הכאב ברגל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מתנגד
סהר צור19/03/2010למשחות ולכל טיפול שיתרונותיו רבים ממגירעותיו.
כמובן שהמשחה היא בעיקר מאלחשת ולעיתים מכילה חומרים אנטי דלקתיים אך עם זאת מומלץ לטפל גם במקור הבעיה ובמתח השרירי שנגרם כתוצאה מלחץ על העצב.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ש חשובה מאד למטפלים מאזור המרכז.mimi04/03/2010
אני מטפלת בעיסוי באזור ת"א, לצערי בכל הספא כולל ספא בבתי מלון יוקרתיים משלמים למטפלים שכר בדיחה של שקל לדקה ולא משנה אם המקום לוקח 200 שקל לטיפול מהלקוח או כמעט 300 שקלים מהלקוח!!! בכל המקומות שביררתי (ועשיתי חיפוש די מאסיבי) משלמים את השכר העלוב הזה שאי אפשר באמת להתפרנס ממנו בכבוד בתור מטפל (כמובן שאני רוצה באיזשהו שלב לטפל בעיקר פרטי, אבל עד שזה יקרה ועד שאצבור לקוחות צריך משהו בסיסי יציב).
אם מישהו מכיר, מטפל, מנהל ספא במקום(באזור המרכז) שמעריך קצת יותר את העבודה הקשה של המטפלים ומשלם קצת יותר משקל לדקה, אשמח אם יכתוב לי על המקום.
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרכזי ספא
שימי בק07/03/2010שלום מימי
מהיכרות רבת שנים עם הענף נראה שהשכר נשאר כמו שהוא כבר המון שנים ואינו משתנה
יש צורך בארגון מטפלי ספא שיאגד את כל מטפלי הספא בארץ ודרכו אולי ניתן לנסות לחולל שינוי.
תבדקי אם יש צורך במטפלות בספא שיזן בהרצליה שם כנראה תנאי העסקה טובים יותר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה
mimi14/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גב לאחר עיסויעודד03/03/2010
שלום, אני סובל מכאב נקודתי במרכז הגב העליון. הכאב מורגש רק בתנוחות ובתנועות מסויימיות. נראה לי שזה כתוצאה מעיסוי שקיבלתי לפני כחודש וחצי, שכן העיסוי היה חזק מאוד ובערך מאותה תקופה אני מרגיש את הכאב. האם זה תקין, נורמלי? מה עלי לעשות? תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב לאחר עיסוי
שימי בק07/03/2010שלום עודד
כאב לאחר עיסוי יכול להיות הגיוני בדרך כלל עד 48 שעות לאחר העיסוי
הכאב לא בהכרח קשור לעיסוי
תפנה לטיפול אצל מטפל מוסמך בעיסוי רפואי
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירי צווארציפי26/02/2010
שלום,
אני בן 50, לפי ממצאי MRI , יש לי בקע דיסקאלי משמעותי משהו באזור C4-C7 , עם לחץ על שורש ימני.
ככל הנראה זה גורם לקיצור בשרירים מסויימים בצד ימין באזור צוואר + כתפיים.
מזה מספר שנים הראש שלי נוטה לצד ימין, מה שמוגדר כדומה לטורטיקוליס.
ניסיתי פיזיותרפיה, מחטים ,עיסויים, עשיתי תרגילי מתיחה שונים ולא עזר, או לעיתים עזר זמנית בלבד.
האם אכן נראה הגיוני שהטורטיקוליס נובע מהסיבה הזו של לחץ על שורש ימני?
מה אפשרויות הטיפול ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתכן שיש קשר
סהר צור26/02/2010שלום דני
צר לי שכל מאמציך לא צלחו.
לחץ דיסקאלי מתמשך על העצב אכן יכול לגרום לספאזם על השריר ולגרום לטורטיקוליס.
אני מוכרח לציין שלא נתקלתי בטורטוקליס מסיבות של לחץ דיסקאלי אך תיאורתית זה מסתדר.
אתה כותב שחלק מהטיפולים עזרו זמנית בלבד. מה זה אומר? שהנטיה של הראש הצידה נעלמה לתקופות מסויומות? או רק הכאב? אם ישנו בכלל כי לא הזכרת כאב.
מצב של לחץ על העצב לרוב חולף לאחר תקופת מה ומעבר לזמן המוגדר כהגיוני-נאמר מספר חודשים.. שבהם מנסים מגוון רחב של טיפולים יש לשקול על הליך כירורגי-ניתוח. האם זה לא משהו שעלה בפגישות עם אורטופד מומחה?
על כל מקרה מהמעט שכתבת נראה כי יש צורך בטיפולי פיזיותרפיה צפופים ולאורך זמן על מנת לשקם את טווח התנועה. מספר שנים זה זמן רב ולא מבוטל על מנת להיפתר מבעיה שכזו. אך כדאי לנסות.
אני ממליץ גם לפנות למטפל בשיקום תנועתי שאולי יוכל לסייע לך במגע עם שילוב תרגילי תנועה לשיפור טווחי התנועה.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
