מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיסותבתיה21/07/2010
מה ההמלצה שלכם לגבי טיסות לסובלים מכאבי גב בזמן טיסה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב בזמן טיסה
שימי בק22/07/2010שלום בתיה
צריך להבין מאיזה מקור יש לך כאבי גב ולנסות להתאים תרגילים נכונים לפני הטיסה ובזמן הטיסה.
ככלל מתיחות, חימום, הנעת מפרקים, עיסוי עצמי, ישיבה נכונה וכו'
את מוזמנת לפנות באופן ישיר למייל ולפרט קצת יותר
טיסה נעימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בגב התחתוןרן20/07/2010
כבר שלושה יש לי כאבים בגב התחתון בצד שמאל.הכאב מתחיל מאמצע הלחי השמאלית של הישבן ועולה למעלה בכל פעם שאני מתכופף או מפעיל לחץ על האיזור.האם זהו שריר תפוס?והאם אתה ממליץ על משחה שנקראת cold &warm של חברת לייף סופרפארם?או עדיף להשתמש במשחות הנפוצות יותר?
תודה רן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב תחתון
שימי בק22/07/2010שלום רן
ישנן סיבות רבות לכאבי גב תחתון ובהחלט סיכוי גבוה שמקור הכאבים אצלך מגיע מהקרנת כאב של
שריר הישבן או השרירים האחרים שמייצבים את האגן.
ניתן להשתמש במשחות המחממות המוכרות בשוק וישנה משחה הומואפטית שנקראת טראומיל שמומלצת.
אם הכאבים ממשיכים או מתפשטים פנה לבדיקה מקיפה אצל רופא אורתופד
ובכל מקרה עיסוי רפואי ברוב המקרים יודע לתת מענה נכון לכאבים מהסוג הזה
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה נוספת
סהר צור22/07/2010משחה הומאופטית "אמזון". חביבה עליי בשל יעילותה.
כמו כן רן חשוב להבין שהמשחות מסייעות לטיפול בסימפטום אך לא בבעיה עצמה. אני מחזק את דבריו של שימי - עיסוי רפואי נותן מענה יעיל במקרים כשלך.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב לאחר שינהזהבית13/07/2010
שלום, אני בת 32 בריאה.
מעולם לא סבלתי מכאבי גב במשך כל היום.
הבעיה היא כשאני הולכת לישון אז בבוקר כשאני מתעוררת אם אני רוצה להיות במיטה ולהמשיך לנמנם אני לא יכולה... אני מתחילה לחוש כאבים בגב בחלק התחתון (החלק המקביל לבטן) הכאבים האלה נגרמים כשאני ישנה על הבטן כשאני עוברת לישון על הצד הם נחלשים (על הגב אין כאבים בכלל).
רצוי וראוי לציין שבתוך כדי שינה אין לי שום כאבים ואם אני קמה ואז חוזרת לישון (לא לנמנם) אין כאבי גב
מה עושים במצב כזה? ולמה זה קורה?
האם מדובר בכרית שינה שצריך כרית אורטופדית או משהו כזה?
אודה על תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנוחות שינה
סהר צור13/07/2010שלום זהבית
ראשית אציין שבמהלך הלילה חשנו ריכוז רב של הנוזל החוט שדרתי בתעלות הספינליות (שהן חללים בחוליות עמוד השדרה) מה שגורם לתחושת נוקשות בגו התחתון בבוקר ולתחושה של "תקיעות" תנועתית. במהלך היום הנוזלים מתפרסים יותר וכך גם חופש התנועה.
עכשיו למה שהכי חשוב.
עלייך לישון על הצד או על הגב. אלו הן התנוחות המומלצות לשמירה על מנח תקין של עמוד השדרה. שינה על הבטן יוצרת עומסים בעקומות עמוד השדרה - בעיקר בחוליות הצוואר וחוליות המותניים.
שיהיה בהצלחה ורפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בגב - קצת דחוףפרנק11/07/2010
שלום רב,
לפני כשבוע וחצי התחלתי לחוש כאב במרכז הגב (לא בגב התחתון) בזמן ישיבה. הכאב הוא די חלש וניתן לתאר אותו כלחץ טורדני במרכז הגב. הלחץ קיים בעיקר בזמן ישיבה ואינו מתגבר או אפילו מורגש בזמן עמידה או בזמן פעילות פיזית (ביום שישי צללתי וסחבתי על הגב בלון חמצן, כמעט ולא הרגשתי את הלחץ). הפעם הראשונה שהרגשתי בו היה בזמן נהיגה ובהתחלה חשבתי שיש משהו בולט במושב (חשבתי שהתיאור יכול לסייע בהבנת סוג התחושה) אך התחושה חזרה גם בזמן ישיבה על כיסא. חשוב לי לציין שאת מרבית יום העבודה אני מבלה בישיבה מול מחשב.
הבעיה שלי היא שבעוד שלושה ימים אני טס למזרח לטיול של חודש ולא הצלחתי לקבוע תור לאורטופד שיאבחן את הבעיה. כאמור, כרגע הבעיה לא כ"כ חמורה אלא יותר מציקה, אני תוהה אם הבעיה עלולה להחמיר לאחר טיסה של 11 שעות ונסיעות ממושכות באוטובוסים..
שאלתי מחולקת לשתיים: 1. האם יש לכם מושג לגבי סוג הבעיה? 2. האם יש משהו שאני יכול לעשות לפני שאני טס? לא הייתי רוצה להתקע במזרח עם כאבי גב שיהרסו לי את הטיול.
תודה מראש,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומלץ עיסוי רפואי
שימי בק13/07/2010שלום פרנק,
יתכן מאוד והכאב אותו אתה חש נובע מעומס מקומי, עומס דחיסתי, על הגב האמצעי. מכיוון שהכאב מופיע לרוב בזמן ישיבה יש לבחון את צורת הישיבה שלך. המלצתי היא לפנות לעיסוי רפואי שכן עיסוי יכול לשחרר את השרירים המכווצים בסביבה הכואבת ועל המעסה להמליץ לך על תרגילי חיזוק ומתיחה מתאימים, שכן כאב זה אכן יכול להחמיר לאחר טיסה ארוכה ונסיעות ממושכות בישיבה.
תעשה חיים בטיול!
רפואה שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאבי לוי11/07/2010
עברתי לפני כ 5 שנים ניתוח לתיקוון עמוד שידרה
א.שמעתי שאפשר לקבל עיסוי דרך קופת חולים האם זה אפשרי
ב.האם מותר לי לקבל עיסוי למרות הניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיסוי דרך קופת חולים
שימי בק13/07/2010שלום לילי
אני מניח שניתן לשלב עיסוי בחייך
כשאת פונה לקופת החולים את נפגשת עם רופא שאמור להמליץ לך על שיטת הטיפול המועדפת
ספרי לו על מצבך הרפואי
תבדקי את הכשרותיו של המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד בן 15 עם כאבי גב תחתוןמתן09/07/2010
היי יש לי כאבי גב ,תחתון במשך 3 חודשים כל פעם הולך חוזר לפעמים קטנים ולפעמים גדולים זה קורה בדרך כלל אחרי משחק כדורגל
וזה יכול להיות גם בגלל שלפני 3 חודשים עברתי ניתוח מינסקוס בברך?
אני לא יודע אם זה קשור
אבל למה יש לי את הכאבים?
ואיך אני מטפל בהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקופת צמיחה
סהר צור13/07/2010שלום מתן
ייתכן שמה שאתה חש קשור לתקופת צמיחה וגדילה ויתכן שלפעילות המאומצת שלך. אם זאת ובפרט בגלל שיש לך עבר בעייתי עם המניסקוס (מה שלא אופייני לגילך כלל וכלל) אני מציע לפנות לאורתופד ילדים להמשך בירור.
נשמח לעידכון.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב במקרינים לבטןשומר07/07/2010
שלום רב
קיבלתי תוצאות סיטי שביצעתי והתוצאות להלן
בגובה L4-L5 מבנה גרמי תקיו .רוחב תקין של תעלת השידרה והפרומינות.
בלט דיסק הקפי כללי מינימלי.
בגובה L5-S1 רוחב תקין של תעלת שידרה.
בלט דיסק הקפי כללי הגורם להיצרות פורמינלית קלה משמאל.
אודה לך מאוד אם תוכל להסביר לי מה משמעות המימצאים ?
ומה עליי לעשות להמשך טיפול .
אני חייל בשרות סדיר .ותור למסירת הבדיקות רק בעוד חודש.
עליי לציין שהכאבים לא רצופים ומופיעים מידי פעם ולא בהכרח בזמן מאמץ.
בתודה על תשומת לבך שומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב מקרינים לבטן בלט דיסק
שימי בק07/07/2010שלום
תפקיד הדיסקים להיות מעין בולם זעזועים שמורכב מחומר רך דמוי ג'לי, והיקפו נוקשה יותר ומורכב מרקמת חיבור. הרעיון הוא שבין כל חוליה לחוליה ישנו דיסק שמוחזק על ידי רצועות חזקות.
מאחורי הדיסק נמצא את תעלת עמוד השדרה והעצבים היוצאים.
ישנם מספר גורמים היכולים להשפיע כמו עודף משקל, גיל או שחיקה על כך שהדיסק עלול לבלוט לצדדים וללחוץ על עמוד השדרה או על העצבים ולגרום לכאבי גב
בלט דיסק קורה כאשר הרקמה הקשיחה שנמצאת מסביב לדיסק מתרופפת במעט ואז יש בליטה של הדיסק.
אחרי כל ההקדמה אין משהו יוצא דופן בבדיקה ממליץ לך לחזק את השרירים שמייצבים את האגן - שרירי הבטן, גב תחתון וכו'
תלמד להכיר את הקרנות הכאב מהשרירים ממליץ על הספר די לכאב ומכשיר לעיסוי עצמי
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתיחת צוואר לאחורדני06/07/2010
שלום,
אני בן 49,
סובל מזה מספר שנים מבלטי דיסק בצוואר בגבהים C4-C5-C6
כמו כן יש לי קיפוזיס צווארי ומגבלה מסויימת לכופף ראש אחורה.
האם אין זה מסוכן עבורי לבצע תרגילים עם כיפוף ראש לאחור?
האם יכול להיות שמסיבה זו אני סובל לעיתים מבחילות מאז שהתחלתי לבצע את התרגיל ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט
סהר צור06/07/2010שלום דני
לא מומלץ לכפוף את הראש לאחור בזמן תירגול בפרט לא לאדם עם מוגבלויות כמו שלך.
אכן בחילות יכולות להיגרם כאשר אתה מבצע תנועה זו.
ממליץ על תרגילים לחיזוק חגורת הכתפיים ומתיחות לשרירי החזה.
טכניקות טיפוליות בעיסוי רפואי יקלו עליך מאוד.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותמירה04/07/2010
לאחרונה עשיתי אימון פילאטיס ופתאום התחיל לכאוב לי הגב באזור השכמה הימנית. לא משנה מה עשיתי זה לא עבר, למרות ששחייה קצת עזרה. מה אני עושה עם זה? אני בחורה צעירה וזה אף פעם לא קרה לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב באזור השכמה הימנית
שימי בק04/07/2010מירה שלום
את עוסקת בספורט כאורח חיים וזה יפה.
נראה שישנה נקודה מעוררת כאב באזור השכמה הימנית
את יכולה לנסות לעסות את האזור בעזרת כדור אל מול הקיר
מומלץ לפנות למטפל בעיסוי רפואי בשיטת trigger point
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת דיסקשולה04/07/2010
מה זה בעצם שאיבת דיסק ואיך זה יכול לעזור נגד כאבי גב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת דיסק
שימי בק04/07/2010שלום שולה
שאיבת הדיסק נעשית במקרים של בלט דיסק. מבצעים שאיבה של החומר הנוזלי של הדיסק על ידי החדרת מחט אל אזור הדיסק. השאיבה אמורה להפחית את את הלחץ שהדיסק הבולט יוצר על שורשי העצבים. הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית ומשכו 30 דקות
תמיד מומלץ לבחון קודם שיטות טיפול שמרניות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חזקשחר26/06/2010
יש לי כאב חזק מאוד זה בא בהתקף גב אחורי מעל הישבן הכאב בא פיתאום כאב חזק לא ממאץ בישיבה בדרך כלל יש לצין שעברתי החלפת ירך ביגל סרוכומה ביפוי אחרון יש מצב לסקוליזיס גבעת עליונה הדגשה בקיל איותת הומר באזור טרוכנטר ימין למה כאב היחזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא פנה להמשך בדיקות
סהר צור26/06/2010אני מציע לפנות להמשך בירור רפואי אצל אורטופד. יש לבצע בדיקות דימות-נראה שהבעיה הינה עיצבית על כל מקרה כדאי לבדוק.
שאר ההודעה אינה ברורה..
רפואה שלמה ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה שקשורה לכאבי צוואר וכתפייםרונית אשטמקר25/06/2010
שלום לכם בעלי בן 31 והוא סובל בזמן האחרון מכאבי צוואר ובכתפיים נורא חזקים הוא היה אצל הרופא וכמובן קיבל כדורים להרגעה.הוא לא מעוניין לקחת את זה למשך שנים.הוא הולך פעמיים בשבוע לעיסוי בגב כלומר מזסיטית מומחית הוא בסדר למשך חצי שעה והכאב חוזר שוב הוא משתמש בכרית החמה להרגיע את המקום.הכאב לא עובר והאם זה קשור שיש לי שער ארוך?וגם אני עובד בישיבה כל היום האם זה גם משפיע?האם אפשר לעשות משהו בקשר לכאבים?או שאני צריך להסתפר בגלל זה וזה יעזור המון
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתכן שמספר גורמים מעורבים
סהר צור26/06/2010ראשית כאדם אשר נמצא רוב היום בישיבה במקום העבודה ישנם מספר כללים שחשוב ליישם מבחינה ארגונומית על מנת למנוע מצבים כמו שאתה מצוי בהם.
אני ממליץ להתעדכן בפורום ארגונומיה וסביבת עבודה.
לגבי טיפול ראוי. ישנם מטפלים רבים וההסמכות רבות ומגוונות. ישנה שיטת טיפול יעילה מאוד שנקראת trigger point therapy - עיסוי נק' מעוררות כאב. זוהי שיטה שמתמקדת בניטרול הנק' שנמצאות בצמתים העצביים בשריר ולרוב יש לטיפול השפעה ארוכת טווח ונדרשים באופן יחסי פחות טיפולים משיטות אחרות על מנת להשיג יעילות והטבה.
כמו כן האם אתה פעיל גופנית? חיזוק של חגורת הכתפיים רצוי בהחלט.
לשיער הארוך כמובן אין שום קשר אלא אם תאמר לי שקשורות לקצוותיו משקולות..
אם יש שאלות נוספות נשמח לעזור.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייתי בטיפול רקמות עמוק ....ליאת20/06/2010
נסעתי למטפל בבן שמן הגעתי לקליניקה של אילן (חייבת לפרגן) קיבלתי עיסויי מדהים ... עשיתי עיסויי רקמות עמוק נהנתי מכל רגע....אז אילן הייתי חייבת לפרגן לך.
ובאותה נשימה אילן, תודה אחזור בקרוב (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנחנו שמחים בשבילך
סהר צור20/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יום עבודה ארוךדלית17/06/2010
לאחר יום עבודה מלא מול מחשב אני מרגישה כאבים בגב התחתון. מה מומלץ? כרית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר המלצות
סהר צור18/06/2010שלום דלית
ראשית יש לדאוג לקום אחת לחצי שעה מהכסא ולהתהלך. אני מציע גם למתוחח את שרירי הירך האחוריים על מנת להפחית עומסים מהגב התחתון.
כרית פחות מומלץ אך הייתי מציע להתייעץ עם יועץ ארגונומי מוסמך. פורום ארגונומיה וסביבת עבודה יתן מענה יעילת ממני.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהציפי16/06/2010
מתנצלת מראש אם שאלתי לא נוגעת לפורום זה.
אני סובלת מכאבי גב תכופים, המרתקים אותי למיטה בימים הראשונים של ההתקף.
ידוע על בקע דיסק L4-5. אני עומדת לפני בדיקת MRI. הרופא שוקל לבצע צריבת דיסק.
בינתיים אני שוחה כי כך הומלץ לי (לחיזוק שרירי הגב החלשים שלי) אבל מרגישה שזה לא מספיק.
האם תוכלו להמליץ על אחד מהתחומים הבאים:
יוגה
פילאטיס
פלדנקרייז
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את פועלת נכון
סהר צור18/06/2010בנוסף הייתי ממליץ על פלדנרייז. יוגה לא מתאים כרגע ופילאטיס יתאים במידה וההדרכה פרטנית כך שלא תעמיס על חוליות המותניים.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
