מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים ברגל ימין שמקורם בגבחנן23/09/2009
מזה שבוע אני סובלת מכאבים חזקים ברגל ימין לכל אורכה. הכאב מתחיל מהישבן ונמשך עד הקרסול וכן יש לי הרגשת נימול באצבעות של הרגל.
הכאבים חזקים מאד ואינם מאפשרים לי ללכת. הכאב הוא במיוחד כאשר הרגל נמצאת במצב אנכי.
נשלחתי לבצע בדיקת c.t והממצאים הם:
בלט דיסק אחורי הגורם ללחץ קל על השק התקאלי בחוליות L3-L4
בלט דיסק אחורי הגורם ללחץ בינוני על השק התקאלי וקשה על תעלות השורש דו צדדי ושינויים ניווניים במפרקים הפצטרים בחוליות L4-L5
בלט דיסק אחורי דיפוזי הגורם ללחץ קשה על השק התקאלי בחוליות ותעלות השורש, אפקט ואקום של הדיסק, שינויים ניווניים במפרקים הפצטרים בחוליות L5-S1
קיבלתי במרפאת כאב 2 זריקות בלוק פריפארי וכן אני לוקחת את התרופות הבאות:
אלטרולט, ליריקה ופרקוסט 5.
הוצא לי לקבל זריקה אפידורלית לעמוד השדרה אך טרם החלטתי כי יש לי חששות מזריקה זו.
נכון להיום יש הטבה מסויימת אבל הכאבים ממשיכים.
האם הטיפול שאני מקבלת נכון או שיש דרך אחרת לטפל בכאב במיוחד ובבעיה שלי בכלל ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקום לאופטימיות
סהר צור23/09/2009שלום פנינה
ברפואה הקונבנציונלית והן במשלימה אין דרך או גישה אחת שהיא נכונה. הכי נכון הוא סובייקטיבי וזה מה שמסייע לך.
עצם זה שאת מדווחת על הטבה משאירה מקום לפעולות ודרכי טיפול נוספים מלבד פעולות פולשניות כגון זריקה אפידורלית.
אני ממליץ לך על טיפולי דיקור סיני וטיפולי מגע.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גב תחתון כשידוע שיש בלטים ב-l-4סמדר20/09/2009
שלום לך ושנה טובה!
יש לי בלטים ב-l-4 l-5 וכנראה גם s-1 מזה כ-7 שנים לפני כשבועיים נתפס לי הגב עקב תנועה ולדעתי גם בעקבות צעדות כי הרגשתי את הכאב המוכר מתחיל בקטן, הבעיה שבניגוד לכל הפעמים הפעם הכאב לא חולף,אני מלוקחת אטופן 400 פעמים ביום מזה שבוע ואין שיפור .האם יתכן שיש החמרה במצב? ומה אתה מציע לעשות? יש לי תור לאורטופד ב12/10 ,האם לנסות להגיע לרופא קודם או כדאי לחכות עד למועד התור?
תודה מראש
סמדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
סהר צור20/09/2009שלום סמדר
במידה והכאבים הללו אינן מניחים את נפשך ומפריעים את שנתך אז מומלץ להקדים את התור ע"י הפניה דחופה לאורטופד דרך רופא המשפחה.
אם לא כך המצב אז מומלץ לפעול בדרכי פעולה אשר מונעים ומקלים על כאבייך כגון: שימוש באמצעי חימום, חיזוק שרירי בטן באופן סטטי - הכנסת/כיווץ שרירי הבטן במהלך כל תנועה. כמובן שטיפולי מגע יכולים לסייע.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תעזרו לו אל תהיו פחדניםאור19/09/2009
שלום לך אורח . תגובתי אליך היא בהבנה שלא מדובר בסוטה מין אלא באדם רציני מן הישוב פלוס.
אני לא מאמין שאתה צריך להפסיק את הטיפולים במידה ויש להם ערך נפשי ובריאותי אצלך רק בגלל הבעיה שהעלית. אני מאמין שאתה לגמרי לא לבד לא בתפיסתך כי טיפול עלול לעורר לגמרי בטעות יצרים מיניים הן בגלל האינטימיות והן בגלל המגע.
במידה ובאמת אתה מעוניין בטיפול לשם טיפול אני ממליץ לך כמו שאמר מנהל הפורום לפני , לפנות למטפל רציני ממין זכר שאיתו תרגיש שאתה גם מסוגל לשוחח על הבעיה הזו כמובן כחלק הפסיכולוגי יותר של הטיפול. אגב הומוסקסואליות היא אינה סטיה בדיוק כמו הבעיה שלך שסביר להניח כי היא פיסיכונוירולוגית הקשורה לתפיסה רגשית שמקורה באבולוציה הנוירולוגית של בני האדם בכל הקשור למבנה המוח. שזו תורה שלמה שאשמח להרחיב עליה אם תרצה.
לכל האנשים שבחרו לאטום אזניהם ליבם עיינהם וראשם לאיש הזה אז תתביישו .
אתם אמורים להיות מטפלים אשר גישתם היא גם נפשית וגם פיסית .
הרי גוף ונפש הם אחד.
תתנצלו ותנסו שוב לעזור כמו שהתכוונתם כשהתחלתם לטפל ולא אחרי שנשחקתם ומצאתם מקום להתפרק בין דפי הרשת הבטוחים.
שלכם באהבה .
אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זו תגובה לבחור שגומר בטיפולים
אור19/09/2009התגובה הקודמת שלי מכוונת לסוגיה שהועלתה מוקדם יותר בפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודיםדן17/09/2009
שלום,
אני מעוניין ללמוד לעסות בעיקר בגב ובכף הרגל.
היכן המקום הטוב והמומלץ ביותר באזור המרכז ללימודים ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודים
סהר צור18/09/2009שלום אדם
ממה שאני מבין אתה מתעניין במשהו חובבני. אם אתה מעוניין בלימודי מקצועיים ומלאים אזי יש לי מספר המלצות שאני יכול למסור לך במייל בלבד.
בגדול ישנם לימודי רפלקסולוגיה שזה הרבה מעבר לעיסוי של כפות הרגליים כי אם שיטת טיפול ואיבחון מערכות הגוף דרך כף הרגל.
על מנת לטפל באופן מקצועי בגב ישנם קורסים מתקדמים כגון עיסוי רקמות עמוק ועוד..
תבדוק קצת יותר לעומק וכשתגבש כיוון אשמח להיות לך לעזר..
חג שמח ושנה טובה.
סהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כפופהחופית16/09/2009
שלום ,
אני כשנה לאחר לידה .
מאז שנכנסתי להריון אני הולכת כפופה בצורה קיצונית מה שלא בשליטתי.
רציתי לדעת האם קיימת סוג של חגורת גב שיכולה לאלץ אותי ללכת זקופה ?
הנושא מפריע לי מאוד...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללא חגורה
סהר צור19/09/2009שלום
האם התייעצת עם מומחים בתחום?
אכן קיימת חגורת גב שמקרבת את השכמות האחת לשניה ויוצרת מעיים השליית זקיפות אך היא איננה מומלצת מכיוון שהיא פוגעת בשרירי היציבה וגורמת לריפיון ולחוסר איזון.
אני מציע תרגילי חיזוק לחגורת הכתפיים ולשרירי החזה בשילוב מתיחות.
שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהסיון02/09/2009
שלום רב,
אני עובדת בישיבה וסובלת מכאבי גב. אפשר לקבל הצעות שיפחיתו לי את כאבי הגב?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לזוז
סהר צור03/09/2009שלום סיון
ראשית אני ממליץ שאחת לחצי שעה תקומי ממושבך ותתהלכי במרחב. כמו כן חשוב מאוד למתוח את שרירי הירך האחוריים אשר נוטים להתקצר בשל ישיבה מרובה ובכך שהם משפיעים על מנח האגן - גורמים להיקצרות גם של שרירים זוקפי הגו (גב תחתון). המלצה נוספת וחשובה לא פחות-חיזוק שרירי הבטן.
כמובן שטיפולי עיסוי רפואי ופעילות גופנית מסודרת יטיבו עימך עד מאוד ולא רק כפיתרון לכאבי גב אלו ואחרים..
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב בנהיגההילה01/09/2009
שלום סהר, מה שלומך?
כשאני נוהגת יותר מחצי שעה תוקפים אותי כאבי גב קשים בצד ימין, שאחרי כמה זמן עוברים רדימה, לאזור הבטן התחתונה.
מה זה יכול להיות ומה אני יכולה לעשות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ישיבה ונהיגה
סהר צור03/09/2009שלום הילה
שלומי טוב תודה.
כפי שאת ודאי יודעת. ישיבה הינה דבר הרסני לגב שכן מבחינת עקומת עמוד השדרה בישיבה מתבטלת צורת ה-S הידועה. תפקיד עקומה זו לבלום זעזועים אך זה מתרחש אך ורק שאנו עומדים.
נהיגה מחריפה את נזקי הישבה מכיוון שמתווסף למשוואה גם ויברציה.
מה שאת יכולה לעשות בזמן הנהיגה זה לנוע מעט עם הישבן על גבי המושב ולשנות מדי פעם את התנוחה. דבר נוסף. את יכולה להכניס את שרירי הבטן פנימה על מנת שיתמכו במנח תקין של עמוד השדרה.
ואם יש ברירה, אז לנהוג פחות..
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בעניין:
נוני15/09/2009האם עיסוי גב יכול לשפר את המצב בעתיד? כלומר נאמר והאדם עובר עיסוי בכל יום רביעי, האם המצב ישתפר או שהעיסוי רק ירגיע את הכאבים מהנסיעות הקודמות?
תודה וסליחה על ההתפרצות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לעניין
סהר צור16/09/2009עיסוי בהחלט יכול לשפר את איכות חייך ובריאותך במובנים רבים ומעבר לבעייתך הספיציפית.
על כל מקרה חשוב לי להבהיר לך שפעילות גופנית הינה הכרח. כמו שהסברתי - חיזוק שרירי הבטן ורצויי גם לחזק את חגורת הכתפיים.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב או כליותטליה23/08/2009
שלום רב,
לאחרונה היתגלו אצלי בשתן חיידקים ואני מטופלת בזינט..יש לי חיידק אי קולי, וקיבלתי 10 ימים זינט, עשיתי בדיקת שתן ובתרבית יצא שוב קולי, ושוב קיבלתי זינט, אחרי מספר ימים שלא הייתי בטיפול היתחלתי שוב ועברו מספר ימים ויש לי כאבי גב ימין ממש בתפר בין הישבן העליון בצד , אלא שגם הרגל כשהייתה בתנועה של הרמה גרמה גם לכאב הגב, עשיתי עוסוי גב, מנורה כחולה, והמקום כואב בנגיעה אם כי אני יותר משוחררת מאתמול, האם ייתכן שהכאב הוא מהכליות ולא מהגב? הרי אני מטופלת בזינט, למרות שלא עוזר לי...אייך אפשר להבחין בין סוגי הכאב והמיקום, אם יש לך תמונה שמראה בדיוק את מיקומה של הכלייה הימנית..אני לא מצאתי... ואם יש קשר בתנועתיות, שכן בתנועות מסויימות יש כאב...וגם בלי תנועות...
אגב בשבוע שעבר קיבלתי זריקה בצד השני ביכלל והוא התחיל לכאוב לי...הזריקה נועדה לבדיקת ציסקופיה..לדרכי השתן...והזריקה משום מה כואבת..האם ייתכן שיש איזה קשר? ואם לא אני מוטרדת מהכליה ורוצה יותר טיפים..
תשובתך חשובה לי מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורש בדיקה
סהר צור03/09/2009שלום טליה
אני מציע שתפני את השאלות הללו לרופא המטפל.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום (-:יערי22/08/2009
היי...אז ככה יש לי בעיה שאני אשמח אם תענו לי עלייה
כואב לי הגב מאוד בחלק העליון, באזור של העורף ובעמוד השידרה למעלה.
עכשיו זה קורה לי רק כשאני הולכת. וזה מגיע אחרי הליכה של חצי שעה בערך
אני רוצה להבין למה זה כואב לי, מעמידה לא נכונה או מנעליים לא טובות?
או שמא יש לי איזה משהו???
תודה מראש, שבת שלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל מתחיל מלמטה
סהר צור22/08/2009שלום יערי
יתכן מאוד שישנו קשר להליכה וליציבה לא נכונה כמו גם לנעליים שאינן מותאמות לך.
ברגע שישנה בעיה בגפיים תחתונות זה משפיע כלפי מעלה (אפקט הדומינו של מערכת שרירי השלד) מכפות הרגליים - לאגן הירכיים והגו התחתון - אל חגורת הכתפיים - צוואר..
למרות כל הנ"ל לדעתי בעייתך (מתוך הנחה) נובעת ממודעות וזאת אומרת שככל שנדמה לי את פשוט "דרוכה" בזמן ההליכה ומרימה את הכתפיים לכיוון האוזניים מה שגורם למתח באזורים שהזכרת.
יש הרבה מה לעשות.. ראשית. מודעות לגוף ונראה שיש התחלה אחרת לא היית שואלת כאן את השאלה.. שנית ישנם תרגילים "שוברי מתח" כלומר תירגול של אותם שרירים בזוויות גיורוי משתנות אשר שוברות את המתח הקיים "מתח כרוני" שיוצר עומס יתר על חוגרת הכתפיים. תרגיל חתירה בשכיבת אפיים יכול להתאים לך.
מאחל לך רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!! ... אבל עוד משהו !!!
יערי24/08/2009היי..ממש תודה על התשובה!
אבל הבנתי רק חצי מדברייך
אני רוצה להבין איך אני פועלת לא נכון, מתוך הנחתך כפי שאמרת.
לא הבנתי כשאמרת "בזמן ההליכה מרימה את הכתפיים לכיוון האוזניים"
מה זאת אומרת?? לפי איך שידוע לי זה לא קורה
אם כבר אני הולכת טיפה כפוף וזה שנים היה ככה, יכול להיות שזה נובע מזה.
אבל זה בעיה כבר בראש אני מנסה ללכת הכי ישר שיש וזה לא מצליח לי ואני שוב חוזרת לעמידה הרגילה(בגלל הרגל) - אולי יש לך גם תרגילים בקשר לזה.???
והכאבים הם כאבים ממש חזקים בעיקר בעצם של העמוד השידרה למעלה.
בבקשה תיתן לי אתר כלשהו שיש שם תרגילים בשבילי שינחה אותי
אני ניסיתי לחפש בגוגל ולא מצאתי שום דבר ממה שאמרת
זה חשוב לי בבקשה תעזור לי
לא הבנתי גם איך התרגיל הזה הולך, אם אתה יכול לעזור לי אני אודה לך מאוד
- תרגיל חתירה בשכיבת אפיים יכול להתאים לך - ??????
אשמח לקבל תשובה מהירה,
יום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסהר - תודה
יערי25/08/2009אוקיי הבנתי הכל(-:
כנראה שאתה באמת צודק, כי ניסיתי וזה אכן זה.
תודה רבה לך!!
תחזור בשלום מהמילואיםם=]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב חמוריםerano117/08/2009
שלום רב
אבי בן שישים עם בעיות גב , עשה תנועה לא נכונה ונתפס לא הגב בצורה מוחלטת , הוא מרותק למיטה ואפילו לא מסוגל לקום לשרותים
לאחר כמה ימים במנוחה מוחלטת הכאבים רק החמירו והגיע רופא לתת זריקה להקלת הכאב בכדי שיוכל ללכת לעשות צילום רנטגן .
תוצאות הצילום הן :
הצרות קלות של מרווח 4-5L עם אפקט ווקום בדיסק , שינויים ניוונים קלים בחוליות מותניות , גובתם שמורה .
האם יש לחשוש מנזק תמידי לגב , או ללכת למיון בעקבות הכאבים הרבים או להמשיך בטיפול תרופתי אנטי דלקתי ומנוחה ?
מה המשמעות של התוצאות של הרנטגן ?
בתודה מראש
ערן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבלנות זה יעבור
סהר צור17/08/2009שלום
ראשית כל אביך אדם צעיר. האם הוא בריא פרט למה שהזכרת? האם זוהי הפעם הראשונה שהוא במצב שכזה? אם כן אז זוהי רק שאלה של זמן עד שההתקף הנוכחי יחלוף. תוצאות הבדיקה סבירות בהתאם לגיל ואינם מהווים אסמכתא רשמית לבעיה הנוכחית.
כמו שאמרת זוהי תנועה לא נכונה אשר גרמה לספאזם-מתח שרירי-מנגנון ההגנה השרירי לפעול. ההיתפסות של שרירי הגב העמוקים אינה פשוטה לעולם אך המשך טיפול אנטי דלקתי בשילוב עם מעט תנועה שמרנית תסייע מאוד בהחלמתו של אביך. אסור לשכב ללא תנועה זה רק ישמר את המצב הנוכחי. המנויה נכונה ליומיים שלושה הראשונים. כמו כן כיווץ שרירי הבטן בזמן תנועה שיהוו תמיכה משמעותית למנח תקין של עמוד השדרה ביחד עם זוקפי הגב המותשים יקלו על ההתאוששות.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב - שרירים או בעיה אחרת בגבאיתן17/08/2009
מאז שהתחלתי להתאמן בחדר כושר החלו כאבים בפינה השמאלית, אמצע הגב, איזור בגודל של כדור פינג-פונג (אזור קטן ונקודתי). הכאב בעיקר פריע לי כשאני ישן על אותו צד או מסתובב במיטה. במהלך היום כמעט והוא אינו מורגש.
במכון כושר אמרו לי כי זה שרירים בוודאות.
עברתי עיסוי בכל הגוף והמסגיסטית עצרה באותה נקודה ואמרה כי השרירים תפוסים באיזור,
אולם כבר 5 חודשים שהכאב לא חולף. אני כבר חודשיים לא מתאמן והכאב עדיין קיים.
אני לא יודע אם הגב נדפק, השרירים תפוסים, או שמא אני בכלל לא יושב טוב בעבודה (עובד הרבה מול מחשב ולא יושב מי יודע מה כמו שצריך על הכסא)
מה שאני לא יודע זה למי פונים בנושא ? אורטופד ? כירופרקט ? או בכלל יודעים בוודאות אם זה בעיית שרירים או לא כי קשה לי להאמין ששרירים כואבים או תפוסים כ 5 חודשים.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוי השרירים
סהר צור17/08/2009שלום איתן
כל מה שהזכרת יכול להוות גורם לכאב שאותו אתה מתאר והוא ממקור שרירי.
עליך להקפיד על סביבה ארגונומית במקום עבודתך. יש לבדוק גם את תוכנית האימונים שלך יתכן וישנם מספר תרגילים שרצוי לזנוח נכון לעכשיו אך בכל מקרה אין מניעה מלהמשיך באימונים אם כי בצורה מוקפדת ונכונה המותאמת למצבך.
בנוסף. מומלץ להתייעץ עם אורטופד במידה וטרם עשית זאת.
טיפול עיסוי רפואי ודיקור בשיטת טריגר פוינט יכול לתת מענה הולם לבעיה.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחדר כושר
יעל29/09/2009הכי טוב שלתקופה מסויימת תוריד את מינון הפעילות הגופנית או תעבור לפעילות שלא יוצרת לחץ על עמוד השרדה כמו שחייה ורכיבה על אופניים ותראה איך זה משפיע על הכאבים.
בהצלחה יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקש את המלצתךד"ר צוף16/08/2009
סהר שלום
אתה מכיר אותי עשיתי פעם טיפול סטאג' אצל אחד התלמידים שלך לפני כמה שנים בחיפה. כבר בטיפול ההוא הוקסמתי מהאוירה והחלטתי ללמוד גם לימודי רפואה משלימה והיום אני בוגר קורסי עיסוי ורפלקסולוגיה. לאחרונה התחלתי לעסוק בתחום באופן מקצועי יותר ואני צריך את המלצותיך לרכישת ציוד. יש לי כבר מיטה כי קיבלתי במתנה ואני מרוצה ממנה. מאיפה כדאי לקנות ציוד מתכלה?
תודה מראש ואני שמח שמצאתי אותך בפפורום.
אודה על תשובתך.
אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברכות
סהר צור17/08/2009שלום אייל
אני שמח לדעת שנכנסת לתחום הקסום שלנו ובטוח שהנאתך תתעצם ככל שתשתלם בלימודים.
אשמח להמליץ לך על רכישת ציוד מתכלה אך רק דרך המייל ולא רשמת אז תיצור קשר דרך האי מייל שלי שמופיע בפרופיל שלי בראשית הדף.
נשתמע בקרוב.
סהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי צואר כתפיים גב עליוןשירה11/08/2009
אני בהריון חודש שמיני יש לציין שאני נמצאת בתקופה מתוחה כבר הרבה זמן ולפני חודש התחילו כאבי תופת בצואר כתפיים גב עליון צלעות ואפילו לפעמים הרגשה שישבן תפוס הכאבים מופיעים גם בלי לגעת באיזורים אלו. אני מתכוונת לטפל בעצמי אחרי הלידה בטיפולים של רפואה משלימה האם יכול להיות שאם אעבור סדרת טיפולים הכאבים יפסיקו, אני מאוד מפחדת שגרמתי לעצמי נזק כל הגב תפוס לי מתח ועצבים מתמשך יכול לגרום נזק בלתי הפיך? או שניתן לטיפול על ידי עיסוי כלשהוא ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיהיה בשעה טובה
סהר צור12/08/2009שלום סיגל
ברכות על הריונך ובהצלחה בהמשך הדרך.
אני מבין כי את מצויה במתח רב. ברור שזה משפיע גופנית אך בהחלט הפיך.
מה שלא ברור זה למה את מחכה לאחר הלידה כאשר את יכולה לקבל טיפולי עיסוי רפואי לנשים הרות שיכולים להקל עלייך באופן מיידי.
בררי בסביבתך על מטפלים המוסמכים לטפל בנשים בהריון מתקדם.
את יכולה לנסות גם דרך הרפואה המשלימה של קופות החולים.
המון בהצלחה ורפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב תחתון בצד ימין של הגבשרית11/08/2009
שלחתי שאלה בפורום לגבי כאבים בגב תחתון אך לא מצאתיי את הששאלה שלי שרציתי להיכנס לפורום שוב ואת התשובה כאבי הגב כבר עבררו אמנם השאלה שלי היא האם יכול ליהיות שתיהיה לי פריצת דיסק והכאבים יחזרו שוב ( כך שמעתי מאנשים) יש לציין שהיו לי פעם כאבי גב תחתון בגיל צעיר יותר 22 ורב הפעמים הבאות סבלתי מכבי גב עליון . אני גם מתאמנת יכול ליהיות שהכאבים בגב התחתון נוצרו מהאימון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סלט יווני
סהר צור12/08/2009שלום שרית
שאלתך לא ברורה. את שואלת אם יש לך פריצת דיסק או שמה האם יכול להיות שיש לך..?
סבלת מגב תחתון בגיל 22 ולא ציינת את גילך הנוכחי.
על כל מקרה אימונים גופניים גם יכולים להוות מקור לכאבי גב.
אשמח אם תחדדי את השאלה ואז ארחיב את תשובתי במידת האפשר.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירית06/08/2009
שלום רב, אני חליתי בסרטן השד וקיבלתי כימוטרפיה ac וכימוטרפיה טקסול.
אני חמישה חודשים אחרי הכימוטרפיה ובשבועיים האחרונים אני קמה בבוקר עם כאב בגב התחתון האם יש קשר לטיפולים שקיבלתי והכאבים אני גם קיבלתי הקרנות לשד תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייתכן שישנו קשר
סהר צור07/08/2009אם זאת אני מציע להפנות את השאלה לרופא המטפל שלך.
בנוסף אני ממליץ על טיפולי רפואה משלימה שיסייעו לך לעבור ביתר קלות את התהליך שאת חווה כעת.
גם על כך תוכלי להיוועץ ברופא המטפל שלך.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)
