מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- ריפלוקס בינוניאיריס04/04/2011
בתי בת 3 וחצי חודשים ופולטת כל ארוחה וגם תוך כדי, יוצא לה גם מהאף והיא לא רגועה, בוכה המון ועד כה הרופאת ילדים אמרה שזה ריפלוקס ילדים ולא התיחסה, אחרי שכבר התחננתי לבדיקות, נשלחנו לus איברים שלא הראה דבר ואחכ לבליעת בריום שהראה ריפלוקס בינוני ועד נשלחנו לרופא כירורג ששלח לרופא גסטרו, (כמובן שלפני כל זה עשינו הרבה נסיונות, אני מניקה בלבד אז שאבתי והוספתי קורנפלור, נתתי סימילאק , הכל יצא בדיוק כמו בהנקה, תנוחה כזו או אחרת, הגבהת הראש, כלום לא עזר) רופא ת גסטרו רצתה לעשות בדיקה עם זונדה לשלול סגירת שוער שני, מהקיבה והלאה, ולא שוער ראשון מהקיבה לושט, וסירבנו לבדיקה בגלל הזונדה, התחלנו זנטק וגם אינפמיל ואז אמרו לי שזה נוגד אחד את השני ולהפסיק אינפמיל, עכשו הגסטרו רוצה שאפסיק להניק בכלל ולתת תמלהיפואלרגני, ממה שהבנתי ללא חלבוני חלב פרה, למה להפסיק הנקה? כי הילדה לא מסתדרת עם זה ופולטת, זו התשובה, אני ממש עובדת עצות ובטח שלא רוצה להפסיק הנקה, מה עושים?
למה לא ניתן לשלב טיפול היפואלרגני והנקה?אפילו חלקית?רק לא להפסיק הנקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לריפלוקס בינוני
איריס04/04/2011בתי לא עולה יפה במשקל בגיל 3 חודשים העלתה סהכ כ- 700-800 גר מיום הלידה, ואז הוספתי פעם פעמיים ביום סימילאק אדוונס 1, רק כדי להקל עלי כי היא יונקת כל שעה וחצי(כנראה בגלל הפליטות המרובות היא כל הזמן רעבה) ואז הייתה עליה של 450 גר' בשבועיים מה שלא היה עד כה, והרופאת גסטרו אמרה שהיא לא יודעת מה גרם לעליה הזו... ואחכ נתתי לה במשך 4 ימים אינפמיל וזנטק והיא לא הפסיקה לפלוט ועלתה 74 גר' ב4 ימים, ואז נאמר לי להפסיק אינפמיל כי זה לא מתאים עם זנטק. האם זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריפלוקס שאלה נוספת תודה
איריס05/04/2011שלום ותודה לדר בתיה וייס, האם עליי לעשות דיאטה כלשהיא, להימנע ממוצרי חלב וחלבונים.מן החי? היום בתי היתחילה נאוקייט, אך אין לי את מי לשאול לגבי המינון עקב השביתה, בתי בת 3 וחצי חודשים ושוקלת 4588 גרם, על הקופסא מצויין גיל לידה 3.5 קג 3 כפות מידה
גיל 3 חודשים 6 קג 4 כפות מידה
אין משהו באמצע שמתאים לבתי, לכן נתתי לה לפי הכמות ללידה אך היא עדיין רעבה
וכייון שזה תמל רפואי אני לא רוצה להעלות מינון על דעת עצמי.תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לריפלוקס בינוני - תגובה
ד''ר בתיה וייס05/04/2011לילדה רפלוקס עם משקל ירוד.אחד הגורמים לפליטות יכולה להיות אלרגיה לחלבונים כלשהם בחלב האם, אך הסבירות לכך אינה גבוהה. ממליצה להוסיף פורמולה היפואלרגנית עם תוספת קורנפלור להסמכה, או לשאוב חלב ולהסמיך עם קורנפלור בבקבוק. (ניתן גם לשלב). במקום זנטק ניתן לתת לוסק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינפמיל ועצירות האם יתכן קשר??טל03/04/2011
הונחינו לזנטק ואינפמיל כאשר האינפמיל גורם ליציאות קשות ותדירות נמוכה יותר
האם מתן אינפמיל הכרחי בטיפול בריפלוקס סמוי שאינו מתבטא בפליטות/הקאות??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינפמיל ועצירות האם יתכן קשר?? - תגובה
ד''ר בתיה וייס05/04/2011לא. ניתן להסמיך כל פורמולה עם קורנפלור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן שנתיים וחצי-יציאות רכות ומסריחותשבלול03/04/2011
שלום
בני בן שנתיים וחצי, מאז ומתמיד היו לו יציאות מאוד רכות (ממש כמו משחה) ומסריחות מאוווד. יש לו חוסר תיאבון קיצוני
בדקנו צליאק, הורדנו חלב ומוצריו מהתפריט לתקופה מסויימת- לא עזר. ברגע שעברנו ממטרנה לחלב צמחי- היו 3 ימים עם יציאות רגילות ושוב חזר....
2 תרביות צואה (פרזיטים) היו ללא ממצא, אני כבר מיואשת ובטוחה שיש לו בעיה
כתינוק- התחיל בעקומות 50% ומגיל 4 חוד' ירד ל3-5% והיום הוא 10%
מה אפשר לעשות והיכן כדאי לבדוק את הבעיה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן שנתיים וחצי-יציאות רכות ומסריחות - תגובה
ד''ר בתיה וייס05/04/2011כדאי להתייעץ בצורה מסודרת עם גסטרואנטרולוג ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן שלוש מקיא ומשלשל במשך שבועייםמאיה02/04/2011
שלום רב,
בני בן השלוש במהלך השבועיים האחרונים הקיא 3 פעמים ומשלשל פעם-פעמיים ביום כבר שבועיים (היתה הפסקה של יומיים באמצע).
בדיקות צואה יצאו שליליות (הדגימות נלקחו בלילה שלפני)
פעם אחת במהלך השבועיים הופיע חום של 40 מעלות ליומיים.
זה כל הזמן משתפר ומחמיר, פשוט אין עקביות. גם השלשולים לפעמיים מיימיים מאוד ולפעמים רק יציאות רכות.
לא חוסן כנגד נגיף הרוטה.
אני דיי מוטרדת. מה צריך לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן שלוש מקיא ומשלשל במשך שבועיים - תגובה
ד''ר בתיה וייס05/04/2011מדובר קרוב לודאי במחלה וירלית או פרזיט. כדאי לבדוק צואה לפרזיטים 3 פעמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות אצל תינוק בן 5 חודשיםחני31/03/2011
שלום רב!
בני בן +5 חודשים ניזון מהנקה בלבד. בחודש אחרון מקיא בכמות גדולה לפחות פעמיים ביום ויש גם פליטות. לעיתים ההקאה מיד לאחר ההאכילה ולעיתים לאחר כחצי שעה.
מקיא בכמות גדולה, "בקשת",בחלק מהזמן חסר שקט ובכיין (התנהגות לא אופיינית לו בד"כ).
עושה קולות של בליעה כאילו האוכל עולה לו למעלה, לאחר שמקיא חש בהקלה.
בביקור אצל רופא ילדים נאמר לנו שנראה שהכל תקין אבל התופעה נמשכת.
אני מאוד מודאגת מכך שהקאות עלולות למנוע את הספקת המזון הנדרשת לגדילתו. כיום לפי משקל והגובה הוא נמצא באחוזון 5,נולד במשקל 2660 כיום משקלו כ6 ק"ג. אשמח לדעת מה זה יכול להיות ואם כדאי לבצע בדיקות כלשהם לאיתור הבעיה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות אצל תינוק בן 5 חודשים - תגובה
ד''ר בתיה וייס05/04/2011הילד עולה טוב במשקל. מליצה לעשות צילום ושט-קיבה כדי לראות שאין בעייה אנטומית. במידה ותקין- מדובר קרוב לודאי ברפלוקס או באלרגיה לחלבון, אך יש לשלול בעיות מחוץ למע' העיכול .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס סמויטוינס31/03/2011
יש לי תאומים בני כמעט ארבעה חודשים שסבלו מאי שקט ובכי ממושך.
ולפני כחודש בכי בזמן האוכל. תאום אחד יותר חמור מהשני.
לקחתי אותם לבדיקה אצל פרופסור לרנר שאמר שכנראה מדובר בריפלוקס סמוי והציע להחליף אוכל לאינפמיל. החלפתי להם אוכל והם באמת הרבה יותר נינוחים. בשבוע האחרון תאום שסבל פחות אוכל בחוסר חשק, ואני ממש נלחמת על האכלות. היום החלפתי לו חזרה לאוכל שהוא אכל מטרנה פגים. הפחד שלי שלא טעיתי והגזמתי בתגובה שלי ושזה היה בעצם גזים.
רציתי לדעת אם תהיה החמרה במצב והא יחזור לאי שקט אחרי כמה האכלות ניתן לראות את זה.
ותוך כמה זמן כדאי לחזור לאינפמיל??
אשמח לתשובה מהירה אני ממש חוששת שאני אפגע לו בקיבה!!!!!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס סמוי - תגובה
ד''ר בתיה וייס05/04/2011אין כל חשש לפגיעה בקיבה. לא תמיד ניתן להבדיל בין גזים, רפלוקס סמוי או סמפטומים לא ספציפיים. את יכולה לנסות מעבר למטרנה אך איני ממליצה לשנות תזונה לעתים קרובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון ירוד בדםאנה30/03/2011
שלום רב,
התעייצתי בעבר פה בפורום וזקוקה כעט לייעוץ נוסף. ילדה בת שנה ו3 חודשים נולדה באחוזון 75 וכעט באחוזון 10 כאשר במהלך השנה הראשנה לחייה העלייה במשקל לא הייתה מספקת והייתה משנה כל פעם אחוזונים ואף הגיעה מתחת לעקומות. עד גיל 8 חודשים תיאבון ירוד, נטיה להקאות וצואה מרובה ורכה ,מאז ועד גיל שנה ו3 חודשים המצב משתנה מפעם לפעם וככה גם העלייה במשקל. יש חודשים טובים ויש חודשים של עצירה בעלייה במשקל. מבחינת צואה הייתה עושה מ3 עד 6 פעמים ביום , בתקופה האחרונה עברנו מפעם ל3 פעמים ביום. לאורך כל התקופה חלבון בדם תמיד היה בירידה אך בגבול הנורמה. אבל עכשיו דווקא בתקופה טובה של תיאבון ושל עלייה במשקל החלבון בדם הגיע לרמות הכי נמוכות עד עכשיו protein total - 4.8
albumin - 3.3
מומחה גסטרו שלח אותנו לשלל בדיקות שאנו משלימים אותן בימים אלה. אחת הבדיקות היא בדיקת צואה לאלפא 1. הבדיקה חזרה חיובית - trypsin feces qual - positive
אנו מבינים מהבדיקה שיש איבוד חלבונים דרך הצואה. מה פשר הדבר? מה הטיפול? האם זהו מצב מסוכן עבורה?
היא ילדה לא חולנית, חיונית מאוד, שמחה ועליזה, מפותחת כמצופה לגילה (רק עניין הרזון שלה).
אשמח מאוד לתשובה מפורטת על מנת להרגיע את הרוחות בבית. הרופא שלנו לא זמין עבורנו בימים אלה.
אנו עורכים לה בהמשך מבחן זיעה, us של הבטן העליונה, היא אמורה לעבור את הבדיקה של בליעת בריום ( אך אנו חוששים מאוד מפניה) וכמובן בסוף בסוף אם לא יהיה מנוס אז גם אנדוסקופיה , מה דעתך?
המון תודה מראש, הורים מודאגים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון ירוד בדם - תגובה
ד''ר בתיה וייס03/04/2011אבדן חלבון מהמעי יכול להצביע על תהליך דלקתי או אלרגי במעי. צריך להמשיך את הבירור עם רופאך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס תינוק בן 4 חודשיםטל30/03/2011
ריפלוקס ללא פליטות כרגע ניזון ממטרנה הונחינו לזנטק 2 CC פעמיים ביום ולמעבר לאינפמיל
האם אין סתירה בינהם כלומר שהאינפמיל מוריד מיעילות הזנטק??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס תינוק בן 4 חודשים - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין30/03/2011אנפמיל AR הופך להיות גלטיני ומעובה בקיבה בנוכחות סביבה חומצית ולכן תינוקות פולטים אותו פחות. זנטאג אכן מקטין חומציות הקיבה אבל לא לחלוטין. לכן אין מניעה לטפל עם שניהם בתינוק עם רפלוקס. האנפמיל אינו מקטין יעילות טיפול של זנטאג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות בגלל ברזלמיה28/03/2011
שואלת שנית - ביתי בת 4 וחצי חוד' , בעקבות ברזל פריפול סובלת מעצירות , מה לעשות ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות בגלל ברזל - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין30/03/2011תנסי לרדת לשתי טיפות ביום או לעבור לתכשיר פרו 15 2.5 סמ"ק פעם ביום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח גסטרואפרת שליו28/03/2011
עשיתי לבן שלי גסטרו עכב כאבי בטן וחשד לצליאק וגם הילד אנמי קצת הרופא רשם את הממצאים האלו מה זה אומר ושט ;דלקת במעבר ושט קיבה עם חוסר סגירה של LES וחשד לאיים על שם BARRETT קיבה תקינה לכל חלקיה תריסריון רירית בצקתית אבחנות ESOPHAGITIS הרופא לקח 7 מבחנות את התשובה עדיין לא קיבלתי ורשום בוצע תרגיל היפוך אשמח אם תעזרו לי אני ממש מודאגת שחכתי לציין הבן שלי בן 12 תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח גסטרו - תגובה
ד''ר בתיה וייס29/03/2011הממצאים מצביעים על דלקת בושט (אין קשר לצליאק). צריך להמתין לתשובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה עם דם בתינוקסיון27/03/2011
בני בן 7 חודשים ניזון מהנקה, פירות וירקות. לפני כחודש וחצי התחיל לשלשל עם פסי דם.
כשבועיים לפני שהתחיל הדם התחלנו לתת בקבוק אחד של מטרנה מהדרין לפני השינה ( לא יודע אם קשור ).
מאז עשינו בדיקת תרבית צואה - יצאה תקינה ובדיקות דם - יצאו תקינות למעט ירידה קלה בהמוגלובין ( צליאק יצא שלילי )
כשבועיים מתחילת השלשולים רופא הילדים חשד שמדובר ברגישות לחלב ולכן בהמלצתו הפסקתי לאכול מוצרי חלב לחלוטין - לאחר כשבוע לא ראינו שינוי..
כשלושה שבועות מתחילת השילשולים התיעצנו עם רופא גסטרו והמליץ להפסיק הנקה וכל אוכל אחר לחלוטין ולעבור למטרנה צמחית - גם את זה ניסינו שבועיים וללא שינוי..
כחודש ושבוע לאחר תחילת השלשולים חזרנו שוב לרופא הגסטרו והעביר אותנו לתמ"ל NEOCATE - לאחר כשבוע בערך חל שיפור והפסיקו השלשולים.
במשך כל התקופה הילד הגיב מצוין ואכל מצוין ( חוץ מהNEOCATE ) ולא סבל מכאבי בטן וכדומה.
המלצתו של הרופא היא להישאר עם ה"נאוקט" עד גיל שנה ואז לנסות טסטים, הבעיה היא שהילד ממש לא אוהב את האוכל הנ"ל ולא אוכל ממנו לפעמים גם 10-12 שעות בין הארוחות..
מהודעות קודמות שקראתי פה באתר אני מבין שיש נטייה של הרופאים לקשור מקרים כאלה לרגישות לחלב..
האם לדעתכם אכן זה המקרה ?
אם כן, מתי ניתן לחזור לתת מוצרי חלב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה עם דם בתינוק - תגובה
פרופ` יורם בוינובר27/03/2011לדעתי הקביעה שהוא אלרגי לחלבון חלב פרה אפשרי, עם זאת אני הייתי מתנהג יותר בשמרנות ולא מעביר אותו מידית לכל הפורמולות שהזכרת. לדעתי רצוי ניסיון נוסף של מתן פורמולה חלבית לפני שקובעים האלרגיה. פורמולות היפואלרגניות אחרות אפשריות הן נוטרמיגן ופרגסטימיל. רוב הפורמולות המפורקות פחות טעימות. ניתן להוסיף דייסה לשינוי הטעם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבה רכה ושלשולים אצל ילד בן 8מיכל27/03/2011
שלום,
בני בן 8 , שוקל 25 קג' וגבוה יחסית לגילו.
מאז ומתמיד הקיבה שלו מאוד מאוד רכה, על גבול השלשול.
בימים האחרונים הוא אינו מתלונן שאינו מרגיש טוב אבל פתאם בבת אחת רץ לשירותים ומשלשל- כפעמיים ביום.
אציין כי הוא לא אוהב כמעט בכלל מוצרי חלב ולכן איני חושבת שהסיבה היא מוצרי חלב.
לפני כחודש וחצי עשינו לו בדיקת צואה מכיוון שסבל משלשושים והקאות והבדיקות יצאו תקינות.
מהי המלצתך? האם עלי לדאוג?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבה רכה ושלשולים אצל ילד בן 8 - תגובה
ד''ר בתיה וייס27/03/2011כדאי לעשות בדיקות דם כולל בדיקת צליאק. לחזור על בדיקת טפילים בצואה 3 פעמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוריתנורי26/03/2011
תינוקת בת 4.5 ח' במעבר מחלב אם למטרנה EXTRA CARE מדי פעם צואה ירוקה, פעם-פעמיים ביום.
1. האם יכול להיות ממטרנה (בהנקה - צואה צהובה "חרדלית"
2. האם מתן פריפל אותו החלה לקבל יכול לגרום לכך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נורית - תגובה
ד''ר בתיה וייס27/03/2011גם שינוי כלכלה וגם הברזל. אין לכך משמעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לסגירת סטומהראובן23/03/2011
נכדי בגיל 5 חודשים שוקל כ- 5 ק"ג אמור לעבור ניתוח לסגירת סטומה בקרוב, האם כדאי להמתין עד שיגיע לגיל שנה, שיהיה במשקל מתאים לניתוח ?
או שכדאי שיעבור ניתוח כבר בחודש הקרוב כאשר הוא שוקל 5 ק"ג לפי עצת רופאים.
לנכדי יציאות מימיות, מקבל מינרלי 3 חודשים, אך עולה במשקל בקצב איטי ובמעקב.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לסגירת סטומה - תגובה
ד''ר בתיה וייס23/03/2011לא ניתן לתת תשובה אמינה ללא ידיעת פרטים מדוייקים על מחלת הילד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריבוי צואהאמא22/03/2011
שלום!
לבני בן השנתיים וחצי, יש כ4-5 פעמים יציאות ביום, לפני כמה זמן נאמר לי שזה לא תקין לילד בגיל זה רציתי לדעת האם זה נכון? האם יש צורך לייחס לזה חשיבות או שזה נורמלי?
דבר נוסף לפני כשבוע ראיתי אצל הבן שלי צואה לבנה שנמשכה כיומיים לאחר מכן הייתה צואה רכה מאוד עוד מספר ימים , פנינו לרופא הילדים והוא המליץ לנו לעשות שבוע הפסקה של מוצרי חלב, רציתי לדעת האם יש חשד לפרזיטים או לחיידק זיהומי כולשהו שאנחנו מפספסים.?
אשמח גם לדעת מהם הסימנים לזיהוי פרזיטים.
תודה
ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי צואה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר22/03/2011במידה ומתנהג כרגיל חיוני ערני ואינו מאבד משקל הייתי עוקב אך לא דואג. לפעמים לאחר מחלה זיהומית יש שינוי ביציאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
