מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- ריפלוקסמיכל28/02/2011
שלום,בני בן 5 חודשים, יונק משולב עם מטרנה. מיום היולדו הוא פולט לאחר כל ארוחה אך עולה יפה במשקל.בימים האחרונים שמתי לב שבזמן הנקה או בקבוק הוא מקשיט את הגב ובוכה,מאוד לא נינוח. הרופא אמר שזהו סממן לריפלוקס. כיצד ניתן להקל והאם צריך בדיקה נוספת מעמיקה יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך..
מיכל28/02/2011שכחתי לציין שהרופא המליץ לתת לו 2.5 cc של זנטק ולהחליף פורמולה לאנפמיל. מה דעתכם? האם החלפת הפורמולה היא הכרחית במקרה הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך.. - תגובה
פרופ` יורם בוינובר28/02/2011ההחלפה לא הכרחית. רצוי שמנת המזון לא תהיה גדולה מהרצוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריפלוקס - תגובה
פרופ` יורם בוינובר28/02/2011לא ממליץ על בדיקה. ממליץ מתן זנטק או לוסק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מיכל01/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לילדי בן 12 יש פיסטולות ליד פי הטבעאיריס27/02/2011
לפרופסור בוינבר היקר
הופננו עי דר ביליק להמשך בירור בהקשר לפסטולות ליד פי הטבעת
דבר שמצריך בדיקה שאלתי היא האם חייבים בבדיקת קלונסקופיה קצרה אוו אפשר לבדוק בעזרת בדיקות דם אוו בדיקה אחרת כי איני רוצה לגרום סבל לילד בבקשה אנא ענו לי במהרה כי הילד מפחד לעשות את הבדיקה ואני מאוד מודאגת מכך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילדי בן 12 יש פיסטולות ליד פי הטבע - תגובה
פרופ` יורם בוינובר28/02/2011דר ביליק שוחח אתי. רצויה קולונוסקופיה ובדיקות דם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת רזהלילך27/02/2011
שלום,
הבת שלי בת שנתיים, שוקלת 9.500 ק"ג. נמצאת באחוזון 25 בגובה. ילדה מפותחת ואנרגטית מאוד. אוכלת את כל סוגי האוכל- מסלטים ועד דגים. מאוד אוהבת צ'יפס ופסטות. היום הייתי אצל הרופאה ושוב היא הלחיצה אותי וביקשה שנלך לגסטרו לבצע בדיקת קולונוסקופיה. אני מאוד!!! לא רוצה להעביר את הילדה את הבדיקה הזו. האם אני טועה? לא יכול להיות מצב שהילדה פשוט מאוד רזה? אמנם אני ובעלי לא רזים מאוד אבל סבתא שלה ודודה שלה מאוד רזות ועברו המון טיפולי השמנה. האם זה קשור?
נעשו בדיקות לצליאק- נמצא שלילי. כמו כן, אין בעייה של חוסר ברזל ובדיקות הדם תקינות.
הילדה לא משלשלת ולא מקיאה.
אשמח לעצה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת רזה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר28/02/2011אין הצדקהבמכתבך לקולונוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה טעיתי...
לילך01/03/2011מדובר בגסטרוסקופיה. האם נחוץ לדעתך?
תודה על תגובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגסטרוסקופיה ולא קולונוסקופיה
לילך03/03/2011האם נחוץ לדעתך?
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- eosinophilic gastritisאורית27/02/2011
שלום,
בני בן 5.5, סובל מאלרגיות רבות למזון. בחלק מדברי המזון שהוא אוכל, הוא מקיא ואח"כ מרגיש טוב ויכול מייד לחזור לאכול, מזון שאינו אלרגי. מאכלים אחרים הוא מקיא ומפתח פריחה וגרוד. הוא סובל גם מאטופיק דרמטיטיס. האלרגולוג הציע שיש לו eosinophilic gastritis כי לדבריו אין אלרגיה למוצרי מזון כה רבים. הגסטרולוג לא רצה לבדוק ורק אמר לנו להמנע מדברי המזון שגורמים לו להקיא.
האם יש טיפול ל- eosinophilic gastritis? האם זה יכול לעבור מתישהו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר eosinophilic gastritis - תגובה
פרופ` יורם בוינובר28/02/2011להוכחת EG הילד צריך לעבור גסטרוסקופיה. לפי הממצאים יוצע טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תעזרו לינוי27/02/2011
שלום בני בן 12 חולה כבר שנה מכאבי בטן ועדיין איין פתרון לבעיה .הלכנו לגסטרולוג עקב כאבי הבטן .עשינו גסטרו לילד יצא וושט מודלק וקיבה ארוזיה בודדת באנטרום הילד קיבל טיפול משולש עזר לאיזה חודש לאחר מכן המשיכו כאבי הבטן עשינו בדיקות דם כולל בדיקת גלאדין יצאה חיובית 60 WBC 4/3 HB 13/2 HCT 37/9 MCV 77/9 IGE 2300 ESR 15/2 רשמתי רק את בבדיקות האחרונות לפני שבוע לפני חודש היה יותר נמוך ויותר בדיקות מחוץ לסוגריים רציתי לבקש לפי ההבחנות יש סיבה לדאגה ואיזה בדיקות נוספות צריך לעשות שכחתי לציין הילד עשה בדיקת asca עדיין איין תוצאות והרופא אומר לא צריך כל כך להלחץ אבל בנתיים הבן שלי סובל מכאבי בטן ומחסיר המון מבית ספר אשמח מאד לקבל את חוות דעתכם תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תעזרו לי - תגובה
פרופ` יורם בוינובר28/02/2011תחזרי לגסטרואנטרולוג. בינתיים רצוי שילך לביהס בצורה סדירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוטרמיגןליהיא26/02/2011
בת 7 חודשים.
ינקה מלא עד לפני חודש, עת חזרתי לעבודה.
מגיל חודשיים יציאות נוזליות וריריות, צהובות או ירוקות. הילדה חמודה ומתפתחת היטב. רופא ילדים לא התייחס ליציאות כיוון שינקה.
לפני חודש עברה למטפלת. ניזונה מבקבוקי חלב שאוב וסימילאק. אחרי שגם המטפלת העירה שהיציאות לא נראות תקינות, פניתי לרופא בפעם השלישית.
דם סמוי וחומרים מחזרים בצואה היו חיוביים ועברנו לנוטרמיגן בשילוב חלב שאוב.
אחרי שבועיים של נוטרמיגן, היציאות מוזרות- חלקן מוצקות למדי (נראות כמו קציצה בטיטול) בצבע ירוק כהה או לבן ולעיתים משולב גושים ירוקים ולבנים, וחלקן נוזליות- ירוקות או צהובות.
במספר פעמים בהן הייתה יציאה בזמן החלפת טיטול למשל, ראינו שתחילה יוצאת מוצקה- רכה ולאחריה מגיע חלק נוסף נוזלי מאוד ולעיתים אף מיימי ממש ומשפריץ!
איך להתייחס לעניין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוטרמיגן - תגובה
פרופ` יורם בוינובר28/02/2011איני משוכנע שאני הייתי מעביר לנוטרמיגן לאור השגשוג של התינוקת. רצוי להתרשם מהילדה ופחות מהיציאות. הכניסי מזון סמיך כמו דייסה, מרק ופרי זה גם ישנה היציאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר מנוטרמיגן לתמ"ל אחראביטל26/02/2011
שלום רב,
בני בן 8 חד', מגיל 3 חודשים בני אוכל נוטרמיגן עקב כאבי בטן קשים וגזים, לא עשינו עד כה טסטים לרגישות לחלב פרה.
לפני כחודש בניסיון להעביר את בני לתמ"ל מסוג אחר, ניסיתי לשלב לבני בארוחה, מטרנה חלבית.
המעבר נעשה בהדרגה, במשך מס' ימים נתתי לו 30 סיסי של מטרנה והשאר נוטרמיגן ללא כל תופעות מיוחדות, למעט האטה בפעילות מעיים.
לאחר מכן ניסיתי להחליף ארוחה שלמה של נוטרמיגן במטרנה, ולאחר כ 6 שעות מאכילת המטרנה בני הקיא מעט את האוכל המוצק האחרון שאכל.
לאחר כשבוע ניסיתי שוב לתת לבני 30 סיסי מטרנה, רק שהפעם סרב לאכול.
לשאלתי:
האם תגובת בני מעידה על רגישות לחלב?
כיצד יודעים שהילד רגיש לחלב, מלבד ביצוע טסטים לרגישות לחלב בגיל שנה?
האם יש טעם לנסות ולתת לבני תמ"ל חלבי של חברה אחרת?
האם עליי להחליף את המזון לתמ"ל צמחי?
מה הדרך הנכונה ביותר, להעביר תינוק מתמ"ל מסוג אחד לתמ"ל מסוג אחר?
מה כדאי לעשות כדי להעבירו לתמ"ל אחר?
תודה רבה מראש.
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר מנוטרמיגן לתמ"ל אחר - תגובה
פרופ` יורם בוינובר28/02/2011נראה לי שצריך להתמיד בתמל ולשפוט התגובה לאחר מספר ימים ולא לשנות כל יום הכלכלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןגלית יוגב26/02/2011
לפני כשלושה שבועות בני בן ה-14 קיבל אוגמנטין 875 מ"ג לטיפול בסינוסיטיס. למחרת החלו שלשולים - שבע פעמים ביום, המלווים בכאבי בטן. רק לאחר חמישה ימים הופסק הטיפול באנטיביוטיקה, אולם התופעות המשיכו. בבדיקות צואה נמצא כי יש לו שמרים וכן את החיידק קומפילובקטר. הוא טופל שלשוה ימים באזניל. בדיקות מהשבוע האחרון מראות כי אין שמרים ואין את החיידק. גם השילשולים פסקו. למרות שחלף שבוע מאז הטיפול באזניל, כאבי הבטן ממשיכים ומטרידים אותו מאוד. הוא חיוור מאוד, רזה מאוד וכבר שלושה שבועות שלא יכול ללכת לבית הספר. הופננו למיון ושם נאמר לנו לחכות עוד שבוע, ורק אם הכאבים ימשיכו עד אז לחזור. חלפו מאז יומיים, והכאבים אפילו מתגברים. מה לעשות? מה זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן - תגובה
פרופ` יורם בוינובר26/02/2011במקום ראשון זה נראה כתוצאה מהזהומים שעבר. ניתן לתת לו פרוביוטיקה. כלכלה שמרנית. רצוי להחזירו ללימודים ואורח חיים רגיל. המשך מעקב של רופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסוןמיה25/02/2011
1. עד איזה שבוע ניתן לחסן בחיסון וירוס הרוטה ?
2. באיזה פערים מומלץ לחסן ממנה למנה ?
3 . לכמה זמן החיסון תקף ?
4. ביתי בת 3 וחצי חודשים מטופלת בלוסק עקב ריפולוקס ועליה מועטה במשקל ( כ 100 גר' בשבוע ) את המנה הראשונה של החיסון קיבלה כחודש לאחר המחומשת האם גם את המנה השניה מומלץ לתת בנפרד ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין25/02/2011ניתן לחסן מנה אחרונה לוירוס הרוטה עד שבוע 32 . הפער בין המנות המומלץ הוא בן 4-10 שבועות. החיסון יעיל למספר שנים ובכל מקרה עקר זיהומי המעי מרוטה מתרחשים עד גיל 5 שנים . יש שני סוגי חיסונים רוטריקס ורוטטק ויש לוודא איזה חיסון ביתך קיבלה. בעל מקרה כיום טיפות החלב מחסנות ברוטטק חינם את כל התינוקות . ניתן לתת את החיסון יחד עם המחומשת ללא "עומס" נוסף על התינוקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בטפיל שנתגלה בצואהמיכל24/02/2011
שלום, בתי בת שלוש. בבדיקות צואה שהתבצעה נתגלה טפיל בשם Dientamoeba fragilis. ערכנו את הבדיקה בעקבות שלשולים שנמשכים כבר עשרה ימים, ובאחד הימים לוו גם בחום של 39 מעלות. רק היום חל שיפור ותדירות השלשולים פחתה מאד (פעמיים ביום), אך עדיין לא חלפו לחלוטין. אני מבינה שיתכן והשלשלולים היו קשורים לוירוס ולא בהכרח לטפיל.
רופא המשפחה המליץ שתקח סירופ בשם פרג'יל. רופא אחר טען שאין צורך בשום טיפול עבור הטפיל.
אשמח לשמוע את דעתכם - האם הסירופ חיוני? מה ההשלכות במידה והיא לא תקח את הסירופ? וכן האם יש השלכות / תופעות לוואי לתרופה עצמה.
תודה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בטפיל שנתגלה בצואה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר24/02/2011זה טפיל שבדכ אינו פתוגני,עם זאת לאור התלונה של שלשול(שיכול גם לנבוע כמו שכתבת ממחלה וירלית) הייתי נוהג כמו רופאך וממליץ על פלגיל ל7 ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בצואהחני23/02/2011
שלום,לבתי בת החודש וחצי הופיע דם בצואה,לאחר בדיקה אצל רופאת ילדים ובדיקת תרבית צואה,לא נתגלו חיידקים ולא מופיעה פיסורה,הפסקתי לאכול מוצרי חלב,הדם פסק,ולאחר כמה ימים חזר שוב בצורת פסים דקים מאוד,היציאות בגוון חרדל,לפעמים רירית,אך מזה שבועיים הצבע לא השתנה.
מה זה יכול להיות?נאמר לי מרופאת הילדים שמופיעים בבדיקה קצת כדוריות דם לבנות.
מה כדי לעשות?אנחנו מתגוררים בחול ואמורים לנסוע עוד חודש וחצי,אשמח לקבל עזרה,תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בצואה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר23/02/2011אני במקרים אלו במידה והתינוק חיוני ולא מראה סימני מחלה ממליץ לא לעשות דבר כולל לא לשנות הכלכלה של המניקה. דרוש מעקב רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לקחת לוסקZS23/02/2011
שלום רב,
בני, בן החצי שנה, סובל מריפלוקס והוא עבר מזנטק ללוסק (סירופ).
נאמר לי לתת לו את התרופה חצי שעה לפני האוכל. עד כמה חושב הדיוק של החצי שעה ואם לא מדייקים, מה עדיף יותר או פחות?
האם יש גם חשיבות לזמן מתן התרופה מאז הארוחה האחרונה?
תודה
ZS* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לקחת לוסק - תגובה
פרופ` יורם בוינובר23/02/2011יש לתת פעמיים ביום סמוך לאכילה בלי למדוד הזמן בסטופר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות אצל תינוקת בת חודשייםאירן23/02/2011
שלום. בתי בת חודשיים על הנקה מלאה, מגיל חודש בערך הפחיתה משמעותית בכמות היציאות. היום היא עושה קקי פעם ב-4-6 ימים. יש לציין שהיא סובלת מאוד מזה+גזים+גרפסים מרובים-+פליטות קטנות. בעקבות כך נעשתה לה בדיקה רקטלית אחרי 3 ימים ללא קקי, רופא ילדים התרשם שפשוט אין לה קקי (לדעתו בגלל הכמות לא מספקת של סיבים בתזונתי), אך הקקי שהיא עשתה אחרי 6 ימים (אחרי שהיא הראתה סימנים של התאמצות במשך כיומיים) היו עם מעין גרגירים קטנים (לפי דעתי, אם אני לא טועה, זה מצביע על התחלה של עצירות ). אני רואה שקיימת אצל בתי בעיה כלשהי, או שמדובר בעצירות או רפלוקס ביחד עם סוג של עצירות. יש לציין שהעליה במשקל גבולית.
האים כדאי להתערב רפואית לפני שאנחנו מגיעים לשישה ימים ללא יציאה (נרות או משהו אחר)??? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות אצל תינוקת בת חודשיים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר23/02/2011ביניקה גם יציאה פעם בעשרה ימים נחשבת נורמלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרפסיםהגר22/02/2011
ביתי, בת 14, וסובלת מתמיד מגרפסים. מזה זמן מה התופעה קיבלה מימדים "מפחידים" מבחינת העוצמה והמשך של כל גרפס כזה. מה עושים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרפסים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר23/02/2011ללמד אותה לאכול איטית בכמויות לא גדולות. בדכ התופעה חולפת ללא טיפול תרופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות קיבה - פעוט בן שנה וחצייובל22/02/2011
שלום,
בני בן השנה וחצי סובל לאחרונה מבעיות קיבה,
תדירות היציאות אינה קבועה / מסודרת,
יש ימים שאין לו כלל יציאה וכשיש יציאה אז הכמות היא גדולה, והמרקם אינו תקין (בטן רכה אבל לא שלשול).
כמובן שהעניין מלווה בכאבי בטן חזקים עד שיש יציאה, וגם כל הזמן יש לו גזים חזקים.
אני לא יודעת אם זה נחשב לעצירות, אבל ברור לי שיש איזושהי בעיה עם הקיבה.
אשמח לעזרה
תודה,
יובל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות קיבה - פעוט בן שנה וחצי - תגובה
פרופ` יורם בוינובר23/02/2011שינוי במזון, מחלה זיהומית יכולים לשנות היציאות ולפעמים הסיבה לא ידועה. במידה ויש עצירות מומלץ מתן פגלקס או נורמלקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
