מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- משהו מוזר שיוצא מהפה- דחוףמירי18/05/2011
לביתי יש כבר מס' חודשים ריח לא נעים מהפה היתה בבדיקה אצל הרופא והוא אמר שהכל תקין ולא להתייחס . לפני מס' שבועות היא מראה לי שיוצא לה מהפה גרגיר בצבע אופויט ממש כמו גרגיר של פתיתים עם מרקם דיי רך וריחו מאוד לאר נעים ,הגרגיר הזה מופיע בתדירות של פעם פעמים בשבוע וזה לא קשור לזה שאולי היא אכלה באמת פתיתים באותו יום
שאלתי מה זה ממה זה נובע,ואם יש צורך בבדיקת רופא , רופא באיזה תחום .הילדה בת 8
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו נוסף
מירי18/05/2011היא היתה בבדיקה אצל רופא שיניים . ולא רופא מקצועי אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו מוזר שיוצא מהפה- דחוף - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין21/05/2011ברוב המקרים ריח לא נעים מהפה מקורו בשאריות מזון או מחלה של חניכיים (לא שיניים) לעיתים נזלת כרונית/דלקת של הסינוסים
גרגירים כאלה עם ריח רקבון יכולים להגיע משקעים בשקדים או שאריות מזון בלע/חניכיים.
ממליץ לבצע שטיפול פה, לגרגר כדי לנקות את השקדים ואם אין שיפור להתייעץ עם רופא פה ולסת/אאג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 4 משלשלת מזה 12 ימיםיפעת17/05/2011
בת 4, משלשלת מזה 12 ימים,
ביום הראשו ןוהשביעי הקיאה פעמיים.
שלשול מימי לא דמי
ללא חום
בשלושת הימים האחרונים מפגינה חוסר תאבון
בסה"כ עירנית, חיונית, שותה במידה מספקת, לא מיובשת,
נבדקה 3 פעמים ע"י רופא ילדים במשך התקופה
בדיקות צואה תרבית ופרזיטים שלילית
בבדיקות דם NEUT% 61.5מהיום התגלו תוצאות חריגות מהנורמה בנושאים הבאים:
NEUT.ABS 9.6
LYM% 23
EOS.%5.8
EOS.ABS 0.9
אשמח לקבל את פרשנותכם לנושא
יפעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לשאלתי???אשמח לתגובה
יפעת17/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת 4 משלשלת מזה 12 ימים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר17/05/2011לפי התיאור כנראה עברה מחלה וירלית. רצוי להפחית בכמות השתיה. להפחית בשומן. ניתן לתת פרוביוטיקה או שילוב של פלגיל וקל בטן. הציעי לרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 3 שבועותטל17/05/2011
היי,
ביתי נולדה במשקל 3040
לידה רגילה שבוע 40
הוצאת מקוניום בגיל 44 שעות
מאז ועד היום 7 יציאות קקי רכות
פיפי באופן שוטף
יונקת מלא
בדיקת כירורג-תקין ללא ממצאים
דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 3 שבועות - תגובה
ד''ר בתיה וייס17/05/2011דעתי על מה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת בת 3 שבועות
טל17/05/2011סליחה,
שאלתי לגבי יציאה מאוחרת של מקוניום לאחר 44 שעות?
ולגבי מינון היציאות-הבוקר נוספה עוד יציאה לסה"כ = 8 יציאות
האם נראה תקין?
נדרש מעקב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוסק לתינוקחו17/05/2011
לצוות הרופאים שלום,
בני בן 3 חודשים אובחן כסובל מריפלוקס. עולה יפה במשקל אך סובל המון- ישנם ימים שצורח מבוקר עד ליל. בשלושת השבועות האחרונים טופל בזנטק, ללא שיפור במצבו ולכם הופסק.
אתמול, בהתייעצות עם גסטרו ילדים הועלתה אופציה להתחיל טיפול בלוסק. יש לי שלוש שאלות:
1- רופאת הגסטרו אמרה שהבעיה בלוסק זה שהוא פוגע בחומציות הטבעית של הקיבה. לא הצלחתי להבין מדבריה מה המשמעות השלילית של עובדה זו.
2- האם לתינוקות שטופלו בלוסק בילדותם יש שינווים בחומציות הקיבה גם לאחר הפסקת הטיפול- כלומר, האם ללוסק יש השפעה ארוכת טווח גם לאחר הפסקת השימוש בה?
3- האם יש השפעות ארוכות טווח אחרות או תופעות לוואי, ואם לא - מדוע נזהרים מלתת את התרופה?
תודה, בברכה- חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לוסק לתינוק - תגובה
ד''ר בתיה וייס17/05/2011גם זנטק וגם לוסק פוגעים בחומציות הקיבה בזמן מתן, לא לטווח ארוך. לעתים קרובות אחרי הפסקת לוסק יכולה להיות תגובת "ריבאונד" עם הפרשת חומצה מוגברת והשנות של הבעייה, לכן צריך להפסיק בהדרגה.
לא תמיד אי שקט הוא תוצאה של רפלוקס ואם התינוק עולה טוב במשקל כדאי להמתין, להסמיך אוכל ואפשר להשתמש בגביסקון. גם אלרגיה לחלב פרה יכולה לגרום לתסמינים דומים ואפשר לשקול להחליף פורמולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי
חו17/05/2011רציתי לדעת מה בעצם ההבדל בין הגביסקון ללוסק- במנגנון הפעולה ובטיב ההשפעה. בני אומנם פולט המון, אך הבעיה העיקרית הנה הסבל שהוא חווה. האם אחת מהן מונעת פליטות ואילו האחרת פועלת יותר לבטל את תחושת הצרבת?
ומדוע עדיף לנסות את הגביסקון לפני הלוסק?
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות תינוקת בת חודששרית16/05/2011
שלום
לפני כשבוע וחצי ,החלה התינוקת שלי להקיא כשלוש פעמים ביום , עם זאת היא עולה במשקל האם כדאי ללכת להיבדק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות תינוקת בת חודש - תגובה
ד''ר בתיה וייס17/05/2011פני לבדיקת רופא הילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף.האם רפלוקס סמוי או רגישות לחלבאמא מודאגת16/05/2011
לביתי בת 4 חוד' יש את התסמינים הבאים:
בכי לאחר האוכל,לפעמים בזמן האוכל, גזים,שיהוקים,גיהוקים, חוסר תאבון (שעות לללא אכילה)הדיפה של הבקבוק,ריר ,צרידות ושומעים שגם ליחה.
כרגע צורכת אינפמיל ובעקבות כך שהאוכל פחות עולה התאבון קצת עלה.
ע"פ תסמינים אלו איך אדע אם ביתי אלרגית לחלב פרה או שיש לה רפלוקס סמוי?הייתי אצל רופא גסטרו שאמר שלדעתו זה רפלוקס סמוי וקשה לדעת אם יש אלרגיה כי לא תמיד התשובות הן אמינות(של מבחני האלרגיה) ,נתן לי מרשם ללוסק. איני רוצה להתחיל בתרופות מבלי שאדע שאכן הבעיה היא רפלוקס, מהי דעתך? מה אעשה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף.האם רפלוקס סמוי או רגישות לחלב - תגובה
ד''ר בתיה וייס17/05/2011התסמינים יכולים להתאים הן לרפלוקס והן לאלרגיה. אכן יש קושי באבחנת אלרגיה בגיל זה, אך הדרך הטובה ביותר היא לעבור לפורמולה כגון נוטרמיגן למס' ימים ולראות האם יש שיפור. ממליצה לעשות זאת לפני החלטה על טיפול תרופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה נכון במקרה של rectal prolapseסיון16/05/2011
בתי, בת 2.9, סובלת מדי פעם מ-rectal prolapse שהחל בעקבות עצירות. היא כבר נבדקה על ידי רופאים שקבעו כי אין כל סכנה או צורך בהתערבות כירורגית, וכי הבעיה תחלוף מעצמה עם הגיל. כעת היא גם אינה סובלת עוד מעצירות. במקרה שהבעיה מתרחשת, אנו ההורים כבר יודעים להחזיר את המעי למקומו, כפי שהודרכנו על ידי צוות רפואי. השאלה שלי היא כזאת: לאחר שהמעי יוצא, האם מומלץ להחזיר אותו מנואלית באופן מיידי, או להמתין לשובו הטבעי, ולהחזירו מנואלית רק אם כעבור פרק זמן כלשהו (איזה?) החזרה הטבעית למקום אינה מתרחשת? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה נכון במקרה של rectal prolapse - תגובה
ד''ר בתיה וייס17/05/2011אם החזרה אינה מיידית כדאי להחזיר. כדאי לבצע תבחין זיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות יותר משבועמיטל15/05/2011
שלום,
ביתי בת שנה ו4 בריאה וחיונית ב10 ימים האחרונים משלשת 2,3 פעמים ביום ובלילה מקיאה את כל מה שאכלה במשך היום{אני מקפידה על תזונה נכונה-בננות,מרק עוף צח,גזר תפוח עץ ומים רתוחים וכו אבל בלילה פתאם היא מקיאה בכל העשרה ימים הקיאה 5 ימים לסירוגין כמה הקאות או הקאה אחת בלילה.
רציתי לדעת האם זה עלול להיות חיידק מסוכן או צריך בדיקת גסטרולוג?
רופאת הילדים אמרה שזה כנראה ווירלי וזה יעבור-אבל זה נמשך הרבה זמן.
תודה על התשובה
מראש
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות יותר משבוע - תגובה
ד''ר בתיה וייס17/05/2011קרוב לודאי שרופאת הילדים צודקת. זיהום וירלי גורם לעתים להאטה זמנית בהתרוקנות הקיבה גם אחרי שחולף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים לתינוק בן חמישה חודשים.מירי15/05/2011
שלום רב!
בני בן חמישה חודשים וניזון מהנקה בלבד. בגיל חודש כשהוא התחיל לסבול מגזים ניסינו לתת לו גרייפווטר וכיון שלא ראינו שמועיל הפסקנו. חשבתי שתופעת הגזים אמורה לחלוף עד גיל 3-4 חודשים אבל אצל בני היא לא חלפה ולא נראה שחולפת. מצד אחד אני לא יודעת אם הוא סובל פיזית מהעניין כי הוא יחסית רגוע ולא בוכה כמעט מצד שני יש לו גזים נוראיים כל הזמן אני גם שומעת בטיטול שהוא מוציא גזים רציניים כל הזמן גם כשיונק וגם בין הארוחות (ממש שומעים למרחוק...) וכשהוא יונק ואני שמה לו יד על הבטן אני מרגישה ממש מערבולות בפנים ושומעת הרבה את הבטן. זה נראה לי ממש חריג.
אם לא נראה שהוא מוטרד מהענין האם אני צריכה לעשות משהו בנושא?
תודה מראש!
מירי.
נ.ב היציאות שלו סדירות והוא פולט מעט לעיתים רחוקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דבר נוסף ששכחתי לציין
מירי16/05/2011לאחרונה לפעמים הגזים שלו בליווי ריח מאד לא נעים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגזים לתינוק בן חמישה חודשים. - תגובה
ד''ר בתיה וייס17/05/2011אין צורך לעשות דבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
מירי17/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאה אחת לשבוע לפעוט בן שנתייםמיכל15/05/2011
שלום,
לבני יש יציאה אחת לשבוע, המלווה בכאבי "לידה", של כ-5 חיתולים מלאים! , כל זאת לאחר המלצה של גסטרולוג, לתת לו פעמיים ביום אבקת פגאלקס, לשחרור יציאות, מנסה לתת לו יותר סיבים תזונתיים וירקות בתזונה, מה לעשות? עשיתי צילום לקיבה, והכל יצא תקין, האם יש פתרון נוסף? מאד מודאגת...
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאה אחת לשבוע לפעוט בן שנתיים - תגובה
ד''ר בתיה וייס17/05/2011לא ציינת בן כמה הילד. אם פגלקס לא עוזר ניתן לתת שמן פרפין 1-2 כפות ליום (תלוי גיל) או תכשיר בשם נורמלקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיציאות אחת לשבוע לבן שנתיים
מיכל17/05/2011בני בן שנתיים, ניסינו נורמלקס, ושמן פרפין אני מתגברת לסירוגין, האם הוא לא מפתח תלות במרכיבים הללו? אין פתרון אחר? איזו בעיה יש לו? לא קיבלתי תשובה חד משמעית מאף רופא...
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופ' בוינובר שלוםאמא15/05/2011
אני בת 36, אובחנתי כחולת צליאק בגיל חצי שנה והייתי בטיפולך שנים ארוכות.
לאחרונה הכרתי הרבה חולי צליאק חדשים אשר רובם אובחנו רק בגיל מאוחר יחסית. מאחר ולפני הרבה שנים לא היה קיים המושג "עלול להכיל" אכלתי כל דבר אשר לא היה מכיל קמח לסוגיו. חשוב לציין שמבחינתי אני שומרת 100%, בלי סטיות, כמו ששמרתי כל חיי. אני מרגישה טוב ואין לי תופעות. הצליאקים החדשים המומים מכך שאני אוכלת מוצרים ש"עלולים להכיל" וטוענים שאני מזיקה לעצמי ובמיוחד מפחידים אותי עם הסיכוי הגבוה לסרטן.
האם הם צודקים? האם עלי להפסיק לאכול מוצרים שעלולים להכיל?
אוסיף שלא עשיתי בדיקות דם די הרבה שנים ואגב עשיתי בדיקות לשני ילדי וכרגע אין להם.
אודה על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס בהמשך להמלצתך
שגית שתיוי28/02/2015הי
שמי שגית אמא של מיכאלה בת 5 חודשים . ביקרנו אותך ב15 לפברואר עם מיכאלה. מגיל חודשיים וחצי לאחר שלא גדלה במשקל בקצב עפ הרופא אובחנה כסובלת מריפלוקס וקיבלה נוטרילון ar וזנטק בביקוינו אצלך המלצת לנו להפסיק את הזנטק והמזון המיוחד ולעבור למטרנה וקורנפלור או אורז לצורך העמסה קלורית. בשבועיים האחרונים מיכאלה עלתה ב90 גר בלבד ובשלושה הימים האחרונים אינה אוכלת את המנה אלא מסתפקת ב 60 עד 100 מיליגרם. הילדה עדיין חיונית וחייכנית
אנו מודאגים ובהמשך להנחיותיך נבקש הערכת מצב מול ההתפתחויות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריפלוקס בהמשך להמלצתך - תגובה
פרופ` יורם בוינובר12/03/2015לאור העובדה שאת לא מדווחת על הקאות או תופעות אחרות אני מסיק שמעבר לפורמולה אחרת לפעמים משנה הרצון לאכול אותה בתקופה שלאחר ההחלפה. בגיל זה יכולה לקבל מרק ולהתחיל המתן פרי שהם סמיכים מהפורמולה של החלב. חלק לא קטן מהתינוקות בגיל זה אינם עולים במשקל כמו ב3 החודשים הראשונים. רצוי שהרופא המטפל יראה את התינוקת ולפי התרשמותו יחליט כיצד לנהוג בעתיד. הרגלי האכילה מתיצבים עם הזמן לפי צרכי התינוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' בוינובר שלום - תגובה
פרופ` יורם בוינובר11/03/2015ממליץ לבצע בדיקה סרולוגית לצליאק. בקשי מהרופא המטפל. אני ממליץ לכל המטופלים שלי ביקורת פעם בשנה שמטרתה לשמר את הרגלי האכילה הנכונים ולבדוק האם אין סטיה מהם. כל טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל 4.5 חודשיםשונית15/05/2011
שלום רב. בתי בת 4.5 כבר אוכלת ירקות מבושלים ועוף...ובינתיים זורם טוב ברוך ה'. היא סובלת מעצירות ..היציאות שלה קשות .וממש מועטות עד שיש יציאה. אני מרגישה שהיא לא ממש "מתרוקנת" . ייעץ לי גסטרו (בגלל שניזונה מאינפמיל ) לתת לה אבילאק. (לא ממש אוהבת את הרעיון של התמכרות לתרופה) האם ניתן לתת לה סלק מבושל מרוסק שאולי יעזור לה ביציאות? יש איזשהי רגישות מיוחדת לסלק???? אשמח לתשובה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל 4.5 חודשים - תגובה
ד''ר בתיה וייס17/05/2011נסי עגבניה מרוסקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול בצבע ירוק לגמרידנה14/05/2011
אני בת 16 יש לציין שיום לפני שתיתי טיפה אלכוהול בערב והיום [ יום אחרי ] שלשלתי ויצא לי שלשול פשוט ירוק המים בשירותים היו בצבע ירוק ושניגבתי על הנייק היה פשוט צבע ירוק בהיר אני מאוד לחוצה והייתי רוצה לדעת ממה זה נובע והאם זה מסוכן ?!
צירפתי תמונה שמראה את זה על הנייר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול בצבע ירוק לגמרי - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין14/05/2011לא לדאוג. אם אין ריר או דם, אין חום קרוב לוודאי זיהום של מערכת העכול שיחלוף עצמונית תוך מספר ימים. לדאוג לאכילה במנות קטנות ושתיה מרובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !
דנה14/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולאחר כמה ימים אם ממשיך צריך
דנה14/05/2011לפנות לרופא ?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר יציאות בגיל שנהשמש14/05/2011
שלום רב,
ביתי בת שנה וחודש, שוקלת כ-10 קילו, לאחרונה התחילה לעשות 5-6 יציאות בכל יום ובמקביל התחילה לאכול יותר (עד לפני כחודש אכלה פחות והיתה לה יציאה אחת ביום), האם זה נורמלי? תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר יציאות בגיל שנה - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין14/05/2011קרוב לוודאי שכן
אם מירקם היציאות אינו נוזלי , ללא ריר או דם , תיאבון תקין ועולה במשקל אין חשש של תחלואה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן חוזריםעינב14/05/2011
יש לי ילדה בת 6 בריאה בדר"כ . לפני כשולשה חודשים הופיעו כאבי בטן חזקים ללא תסמינים נוספים שחלפו מעצמם כעבור כרבע שעה בצפיפות גדולה כשבועיים ואח"כ נפתחו פערים של כמה ימים עד שבוע מהאירועים. מאז יש חזרה לא סדירה של הכאב. לפני כשבוע היתה שוב תחושת חולשה וכאבי בטן שנגמר בהקאה ואחריה כאבים עוויתיים שנמשכו יומיים בצפיפות גדולה. לאחר מכן כלום , הילדה חזרה לעצמה לחלוטין. אתמול הופיעו כאבי ראש מלווים בתחושת חולשה חיוורון ורצון לנוח וחלף. היום חזרו הכאבי בטן וההקאה פלוס כאב ראש חד שנמשך שניה או שתיים שהופיע שעות לאחר מכן.
נעשו בדיקות דם נרחבות שיצאו תקינות ובדיקות צואה כנ"ל.
מה יכולות להיות הסיבות לתופעה זו. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן חוזרים - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין14/05/2011רוב כאבי הבטן בגיל זה מקורם פונקציונלי - ללא סיבה אורגנית ברורה, וסיבה שכיחה נוספת עצירות או עצירות יחסית . בדר"כ אנו מחפשים "דגלים אדומים" לשלול בעיות אורגניות. הקאות חוזרות עם כאבי בטן מחייבות להשלים ברור עם רופא הילדים או גסטרו ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
