מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- צואה מוזרה לתינוקשרון14/03/2011
בשבוע-שבועיים האחרונים הצואה של התינוק קיבלה צבע ירוק-אפור ככה, והיא מאד מסריחה. המרקם משחתי, לפעמים עם גושים קטנים. אני תוהה אם זה תקין.
קצת פרטים: בין 4.5 חודשים, מרגיש טוב, יציאות 1-3 פעמים ביום, עד לא מזמן ניזון מהנקה ולאחרונה עברנו לנוטרמיגן (רגיש לחלב). אני יודעת שזה אמור לשנות את המרקם של הצואה, אבל הצבע עדיין מוזר לי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה מוזרה לתינוק - תגובה
ד''ר בתיה וייס15/03/2011אין לצבע משמעות כל זמן שהילד בריא ואין שלשול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיון נוסף לקבל תשובהעפרי14/03/2011
בני בן שנה ושלושה חודשים
נולד מאוד קטן - 2200 בלידה רגילה
בחודשים הראשונים עלה יפה במשקל והגיע לאחוזון 25 בהמשך חלה האטה
הוא החל לרדת באחוזונים עד שהגיע עמוק מתחת לעקומה.
יש לציין שבגיל 9 חודשים נכנס לפעוטון וחלה הרבה, כעת משקלו 8.400
הוא שמח וחיוני אך עדיין ממש מתחת לעקומה
הרופא שלו שלח אותנו לבדיקת גסטרו
אשמח לדעת מה בודקים בבדיקה זו ואיך מתבצעת הבדיקה
מכיוון שהיה חולה המון והיינו אצל המון רופאים לשנינו יש כבר סיוטים מהנושא
האם לדעתך בדיקה זו היא מאוד חיונית או שאפשר לוותר עליה
יש לציין ששני ההורים שלו גם היו מתחת לעקומה בילדותם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיון נוסף לקבל תשובה - תגובה
ד''ר בתיה וייס15/03/2011לא ניתן להחליט על ביצוע בדיקה ללא התרשמות מהילד ובדיקותיו. יש מקום לבדיקת רופא גסטרו' . אם הפנה על ידי רופא גסטרו לגסטרוסקופיה- בודקים צליאק, אלרגיות, פרזיטים על ידי הכנסת צינור גמיש דרך הפה בהרדמה ונטילת ביופסיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס 7 חודשיםשרון13/03/2011
שלום רב
ביתי בת 7 חודשים שוקלת 7קג,יונקת ואוכלת מוצקים (חשוב לציין כי היא לא אכלנית גדולה..)
בגיל 3 חודשים אובחנה כסובלת מריפלוקס והחלה לקבל לוסק בסירופ פעמיים ביום ,כשהמינון עלה בהתאם לעליה במשקל. לאחרונה אינה מוכנה לקחת את הסירופ ולפני מספר ימים הרופא המליץ על מעבר לקפסולה 10מג ליום - לתת פעם ביום בבוקר עם מעט רסק תפוחים.
יש לי שאלות:
1.ראיתי בעלון המצורף שכתוב כי תרופה זו אינה מומלצת מתחת לגיל שנה וזה מטריד אותי.האם יש סיבה לדאגה?
2.מאז שהחלה בתרופה הצואה ממש קשה ונראה שממש סובלת בזמן היציאה.האם זה קשור?
3.עד איזה גיל היא עלולה לסבול מזה? על המעבר למוצקים וההתפתחות היא ממשיכה לסבול...
תודה מראש
אם מודאגת וקצת מיואשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס 7 חודשים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר13/03/2011ממליץ להפסיק הלוסק. הרפלוקס במידה והיה קים בדכ בגיל מסתדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריפלוקס 7 חודשים
שרון14/03/2011תודה על התגובה. אנו מטופלים אצל רופא גסטרו ילדים,בהנחייתו ניסינו להפסיק לפני חודש והסמפטומים חזרו (פליטות,חוסר שקט,שיעולים וכו') לאור זאת הוא העלה את המינון..
חשוב לציין שגם מוצקים היא פולטת לפעמים.
האם בכל זאת לנסות להפסיק שוב?
האם יש טיפול אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול לתינוק בן 4 חודשיםאפרת09/03/2011
בני בן ה- 4 חודשים משלשל כבר כמעט 3 שבועות בבדיקת תרבית צואה התגלה חיידק הסלמונלה הוחלט שמכיון שהוא קטן יש לתת לו אנטיביוטיקה למשך 3 ימים בזריקה לשריר הרגל (לא זוכרת את שםהאניטי') ובנסוף לשנות את התמ"ל שלו למטרנה ללא לקטוז לתקופה קצרה על מנת לעכל על העיכול. אתמול היתה הזריקה האחרונה ושום דבר לא השתנה הוא עדין משלשל מעט מאוד. יש לציין שהוא במצב רוח טוב, ולאא חום, מחייך וצוחק בקול . האם יש פה מקום לדאגה, מתי אם בכלל האנטיביוטיקה אמורה להשפיע? מה עוד ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול לתינוק בן 4 חודשים - תגובה
ד''ר בתיה וייס13/03/2011אין צורך לעשות דבר. מעקב בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכיס מרה לבתישמוליק פרץ08/03/2011
שלום רב,
לבתי בת ה-3 אובחן באופן מקרי אבנים בכיס המרה
לפני כשנה עברה ניתוח להסרת תוספתן וניתוח נוסף לסגירת פיסטולה במעי הדק
רציתי לדעת מה המשמעות של האבנים בכיס המרה ?
האם יש טיפול שמרני להיעלמותן?
האם יש להקפיד מעתה על שינויים בהרגלי התזונה שלה? וכיצד?
תודה רבה
שמוליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבנים בכיס מרה לבתי - תגובה
ד''ר בתיה וייס13/03/2011אבנים שנתגלו במקרה ללא תסמינים קליניים דורשות מעקב בלבד. במידה ומופיעים כאבי בטן חזקים ,חום הקאות וכד' יש להביאה לבדיקה. האבנים עלולות לנדוד לצינור המרה ולגרום לחסימה,אך הסיכון קטן ואין סיבה לנתח ללא סמפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמבותדנה08/03/2011
לבני בן ה 3 אובחנו entamoeba coli בבדיקת צואה.מקבל טיפול למשך 10 ימים של פלג'יל.האם יכול להיות קשר בין האמבות וגובה נמוך? כמו כן האם כדאי שכל בני המשפחה יעברו בדיקת צואה?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמבות - תגובה
ד''ר בתיה וייס08/03/2011אין צורך בבדיקת המשפחה אם אין תלונות. אין קשר לגובה, מדובר במחלה חריפה ולא כרונית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילות וכאביי בטן לנערה בת 14איילת07/03/2011
לביתי בת ה14 יש בשעות לילה מאוחרות בחילות ואי נוחות בבטן
התופעות מגיעות בעיקר בלילה,היא גם מרגישה כאביי בטן שמציקים
לה מאוד,כשהיא קיבלה לפניי שבועיים מהרופאה אומפרקס
תופעות אלו חלפו בהדרגה,היא טענה שיש לילדה דלקת בקיבה
והמליצה לחזור על אותו הטיפול,מה לעשות????
כאביי הבטן מופיעים גם אחריי שהיא אוכלת
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחילות וכאביי בטן לנערה בת 14 - תגובה
ד''ר בתיה וייס08/03/2011יתכן ומדובר ברפלוקס לושט, דלקת בקיבה ולעתים רחוקות כיב. ממליצה יעוץ גסטרואנטרולוג ולשקול אנדוסקופיה לצורך אבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן ילד בן 4 וחציאמא07/03/2011
שלום, בני בן 4 וחצי בקרוב. ילד בריא בדרך כלל
ביום שישי אחה"צ דיווח על כאבי בטן. בלילה הגיע רופא - מביקור רופא, ובדק את הילד וקבע שמדובר בגזים ולכן הכאבים.
ביום שבת תפקד בינוני, היה מאוד עייף כי לא ישן ביום שישי בלילה (כי חיכינו לרופא עד 2 בלילה). בלילה יום שבת לקחנו אותו לרופא ילדים במוקד ושם נבדק ונערכו לו גם בדיקות דם (ספירה וכימיה בדם) וגם בדיקת שתן (כנראה שתן כללית) והכל יצא תקין.
נאמר לנו שיתכן ויש לו גזים ויתכן שמפתח וירוס בבטן.
נשלחנו הביתה.
אתמול בבוקר בכל זאת העדפתי שייבדק ע"י רופא הילדים שלו שמכיר אותו. בדק לו את הבטן ואמר שהבטן תמימה לחלוטין, אין משהו חריג בבטן וכי יתכן שיש לו הצטברות צואה וגזים. נתן לנו נר גליצרין ואמר לתת בבוקר.
נתנו הנר גליצרין ואכן יצאה די הרבה צואה.
לאחר מתן הצואה הרגיש טוב מאוד ישן ושיחק כל היום.
עם זאת, אתמול, לאחר יום טוב מאוד שבו לא היו כאבים, התעורר באמצע הלילה ואמר שכואב לו הבטן.
מדגישה שהכאבים באים בגלים, יכול להיות כמה שעות בליח כאב ואחר שוב כואב.
מה זה יכול להיות?
האם יתכן וירוס למרות שאין חום אין שלשול ואין הקאות?
איזה מזונות או תרופות סבתא כדאי לתת נגד כאבי בטן?
ממה להימנע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת מידע
אמא08/03/2011כאמור, גם אתמול היה הילד בגן כל היום, ובגן מדווחים על תפקוד רגיל לחלוטין שלו, פעיל, משתתף, אוכל יפה ואין שום שינוי לדבריהם.
אבל למרות שכל היום בגן הכל היה תקין, גם בבית היה תקין, הלך לישון בשעה 20:00 והתעורר בשעה 3 לפנות בוקר ואמר שכואבת לו הבטן.
הוא לא בוכה, הוא מגיע למיטתי, מתקשה לישון בהתחלה וזז שזה נראה שכואבת לו הבטן, ואז נרגע עד שנרדם וקם בבוקר.
זה כבר היום השני שבמהלך היום מתפקד לכאורה כרגיל ומתעורר באמצע הלילה עם תלונה על כאבי בטן.
לא מדובר בכאבים עזים, כי אחרת בוכה וצועק
אבל בכל זאת מתעורר בלילה.
ממה יכול לנבוע?
מה המלצתכם?
כאמור בדיקות דם ושתן כללי תקינות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי בטן ילד בן 4 וחצי - תגובה
ד''ר בתיה וייס08/03/2011מחלה וירלית תתכן. כדאי לבדוק שיש יציאות ואין עצירות. ניתן לתת קלבטן להקלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן חזקיםליאת07/03/2011
שלום. בתי בת 3 וחצי חודשים. ניזונה מחלב שאוב ומקסימום 2-3 ארוחות מסימלאק. החא סובלת מאוד מאוד מכאבי בטן, מתפתלת ובוכה כל היום גם במהלך ההאכלה. האם כדאי לנסות לעבור לסימלאק ללא לקטוז? האם ניתן אחר כך לחזוור לסימילאק רגיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן חזקים - תגובה
ד''ר בתיה וייס08/03/2011ממליצה להמתין עוד 2-3 שבועות- סיכוי טוב שהגזים יחלפו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- helicobacter gastritisnissim06/03/2011
רציתי לדעת מה פרוש - "helicobacter gastritis"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר helicobacter gastritis - תגובה
ד''ר בתיה וייס08/03/2011מדובר בדלקת בקיבה הנגרמת על ידי חיידק ההליקובקטר פילורי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזה לנערה בת 14יאיר ברזל06/03/2011
ביתי בת ה-14 סובלת מספר חודשים מכאבים בבטן העליונה.
עברה טיפול נגד חידק בבטן אך הכאבים ממשיכים. לפני שבועיים שלחנו שוב בדיקת נשיפה, אך עדיין אין תוצאות.
במקביל נעשה אולטרסאונד של בטן עליונה ללא מימצאים חריגים- הכל תקין.
נשלחה לגסטרו ילדים ששלח אותה לבדיקת גסטרוקופיה, מימצא- אדמומיות קלה בוושת- לא מומלץ על טיפול אנטיביוטי, נלקחו ביופסיות אך ללא חשש שימצא משהוא חריג. עדיין מחכים לתוצאות הביופסיה.
במשך כל התקופה הומלץ ע"י רופאת המשפחה ומומחה הגסטרו על טיפול רגיל נגד כאבים.,אקמול לא עזר בכלל ואופטלגין עזר רק קצת ולכן היא לא לוקחת יותר.הומלץ גם על טיפול מונע חימצון אך גם זה לא עוזר.
ללא קשר לכאבים ביתי עוברת כבר שנתיים טיפול פסיכולוגי. אני מציין זאת בידיעה שגם לחץ נפשי יכול לגרום לכאבים.
שאלתי היא מה יכולות להיות הסיבות לכאבים,ואילו בדיקות נוספות אנחנו יכולים לעשות, {דם? וכו'} והאם יש פתרון להרגעת הכאבים עד שתמצא סיבתם.
תודה רבה על עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחזה לנערה בת 14 - תגובה
ד''ר בתיה וייס06/03/2011קרוב לודאי שמדובר בסוג של מעי רגיז. יתן לנסות טיפול בדיקור או הפנוזה רפואית בבי"ח ספרא במרפאת גסטרו'. 5305006
ניתן לנסות טיפול ב colpermin לכאבים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושים?דנה04/03/2011
שלום רב,
בתי בת 5 שבועות, ומאז גיל 8 ימים החלה לגלות סימנים של התפתלויות מרובות, חוסר שקט לאורך רוב היום, בכי וצווחות מרובות של "איייייייי, אהההההההה, איההההההה". הילדה סובלת מרבית מהזמן, לא רגועה כמעט אף פעם כשהיא בלי מוצץ... בלילה אני שמה לב שהיא מתאנחת המון בשינה, עושה רעשים של כאילו נחנקת, משתעלת תמיד אחרי הארוחות, ואני תמיד שומעת רעשים מכיוון הגב כאילו האוכל עולה לה, היא בנוסף עושה המון סימנים עם הפה של הוצאת הלשון החוצה, או גלגול שלו , ופולטת רוק החוצה ובולעת... היא גם עושה סימנים של גועל עם הפה.... מפנה את הראש אחורה בכח אחרי ההאכלות...
רופא ילדים אחד אמר שמדובר ברפלוקס סמוי/שקט... העניין שההתפתלויות מתחילות בד"כ בפרקי זמן של שעה- שעתיים אחרי האוכל ולא באופן מיידי....
מזה כשבועיים היא מקבלת מינון של 1 מ"ג זנטק ונראה שאין ממש שיפור...... אני אובדת עצות... התחלנו עימה גם טיפול הומופתי אצל ד"ר שנהר במקביל, ונראה שכלום לא עוזר...
יש לציין שהתינוקת ניזונהבמהלך היום מ- 6 בקבוקים של חלב שאוב ו-2 בקבוקים של תמ"ל (מזה כשבועיים אנפמיל).
אודה לך מאד על קצה של חוט ממה שנראה לך מהתסמינים...וכן מה אפשר לעשות על מנת להרגיע אותה כי זה נראה בלתי אפשרי כשהיא בזמן הבכי ... הילדה מאד מאד סובלת וגם אנחנו ההורים.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים? - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין05/03/2011ברור מפנייתך שאתם עובדי עצות , אבל יתכן ולילדה פשוט "קוליקס" אופייניים לגיל מלווים בהאכלת יתר, ואולי קצת לחץ וחוסר ניסיון הורי . קשה בגיל זה להבדיל בין קוליקס, רפלוקס ולעתים רגישות לחלב פרה. הנכון ביותר לשמור על זמני ארוחות קבועים, להימנע מהאכלה ממושכת (מקסימום 20 דקות) , להפסיק להאכיל כאשר הילד מגלה סמנים ראשונים של שביעות רצון גם אם נשאר עדיין מזון בבקבוק. אם קצב גדילה תקין, יציאות תקינות ואין הפרעה נשימתית איני חושב שיש צורך בטיפול כלשהו, ורצוי לווי של אחות טיפת חלב/רופא ילדים מנוסים ורגועים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה גם אצלנו אותה בעיה
אמא מודאגת05/05/2011ביתי בת 4 חוד ולפני חודש החלה לגלות חוסר תאבון, בכי והתפתלויות בזמן האוכל, המון המון גרעפסים אחרי האוכל אפילו לאחר 3 שעות, הוספתי לה קונפלור, שילשלה. כבר יומיים אנחנו עם אינפמיל עדיין בוכה נראה לי שאלך לטיפול הומופאטי אצל דר שנהר, כמה זמן הילדה שלך אחרי הטיפול ?האם יש הטבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי כבד חריגים לילד בן 3שרון04/03/2011
בוקר טוב,
בני בן ה 3 וחצי סובל מזה שנה מערכים גבוהים בבדיקות דם
ALK phosp. 467
Got 40
LDH 621
ה GPT תקין -22
עד לפני שנה לא נבדקו ערכים אלו.
בני רזה.
נולד באחוזון משקל +גובה 90 וירד במשקל לאחוזון ה 40 ובגובה 50 כבר בהיותו בן שנה.
מעוניינת לדעת מה יכולות להיות הסיבות/האפשרויות לערכים גבוהים אילו.
הופננו חייעוץ גסטרו עד אז רוצים קצת לקבל מידע
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקודי כבד חריגים לילד בן 3 - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין05/03/2011קשה מנתונים אלה בלבד ללמד אם קיימת בכלל הפרעה כלשהיא בכבד. עליך לדעת שתפקודי כבד שלו בגבול עליון של נורמה, ופוספטזה בסיסית מקורה יכול להיות בכלל מהעצם . אני ממליץ לך להמתין בסבלנות להערכה של גסטרואנטרולוג ילדים , שיבדוק על סמך נתונים נוספים האם יש חשד לבעיות ספיגה, צליאק או אוסטאופניה של העצמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים בלילהטליה02/03/2011
שלום רב,
בני בן שמונה חודשים ומזה כשבוע הוא מתעורר הרבה פעמים בלילה, משחרר גזים ונדמהה שזו הסיבה להתעורריות, רק בבוקר הוא משתחרר, יציאותיו נעשו יותר קשות ולכן אני מניחה שזה בגלל זה, לפני זה הוא היה מתעורר באופן קבוע כמעט בחמש בבוקר ועושה קקי, אבל אלו היו יציאות נוזליות, וכעת הוא עושה קקי רק בשעה שהוא קם, או אחרי שעה, שעתיים. הוא אוכל באופן קבוע בבוקר פירות: בננה תפוח או אגס עם טחינה ובדרך כלל יש לו שתי יציאות ביום, לפעמים גם שלוש.
אני תוהה אם הוא עייף מדי במהלך הלילה בכדי להתאמץ לעשות קקי? הוא גם מבקש בקבוק כי זה בדרך כלל עוזר לו להשתחרר, אך לא במקרה זה.
כיצד אפשר לפתור את הבעיה ולהקל עליו? והאם זה אולי מצב זמני שקיבתו צריכה להסתגל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים בלילה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר02/03/2011הפיתרון שהצעת לתת לדברים להסתדר מקובל עלי. את יכולה לעזור לו מספר ימים עי פגלקס. נסי לא להעמיס במזון לפני השינה. התערובת הזאת עם הטחינה בפירות מבטאת את רצונך להגדיל הקלוריות דבר שלדעתי מיותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
טליה04/03/2011תודה על התגובה, אני חושבת שמכיון שהוא אוכל בלילה זה גם לא עושה לו טוב, אנסה להוריד את האכילה בלילה, הטחינה היא רק בגלל שגילינו שהוא אוהב את זה ושמים לו ממש מעט, כפית
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי ביציאות אצל ילדה בת שנה ושמונהענת01/03/2011
שלום לצוות המומחים
הבת שלי בת שנה ושמונה חודשים ומזה זמן מה היא מאוד מתאמצת כשהיא עושה קקי. יכול לקחת כמה דקות של מאמץ ואחר כך יוצא קצת קקי והוא לא אבנים ולפעמים די רך.
ממה הדבר יכול לנבוע? מדוע היא מתאמצת כל כך אם הקקי בעצם לא קשה? מה יכול להקל עליה?
פעם אחת יצא קצת דם לפני הקקי. אולי היא פצעה את עצמה מהמאמץ? ואם כן, הוא לא היה אמור לקרות שוב?
המון תודה מראש וסליחה על מטר השאלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קושי ביציאות אצל ילדה בת שנה ושמונה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר02/03/2011הרופא המטפל צריך לודא שאין סדק בפי הטבעת. ניתן לטפל בפגלקס או שמן פרפין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)