מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרניה ופוריותמיה23/08/2009
האם יש קשר בין ניתוח הרניה מפשעתי לבין אובדן פוריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדי..
ד''ר דוד נויפלד23/08/2009שדברבקזה יקרה צריכה להיות פגיעה דו-צדדית באספקת הדם של האשכים וניוונם או לחילופין פגיעה חיתוך או קשירה דו-צדדית של צינורות הזרע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה בצלקת הניתוחסילבי19/08/2009
לפני 6 חודשים עברתי ניתוח קיסרי שהסתבך בעקבות פגיעה של המנתחים במעי הדק,
עליו עלו רק לאחר5 ימים, דבר שגרם לזיהום חמור בבטן וגרר אישפוז בטיפול נמרץ ואח"כ בכירורגית.
עברתי 6 ניתוחים ו(שטיפות )בבטן וכמובן תפירת המעי כשלאורך כל הניתוחים העור היה מופשל וסגור בשקית .
כיום התגלתה אצלי הרניה בצלקת הניתוח והבטן תפוחה ללא כאבים מיוחדים.
מה המורכבות של ניתוח מסוג זה ?
מה הסכנות והסיבוכים האפשריים בניתוח מעין זה ?
האם כל כירורג יכול לבצע ניתוח מעין זה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשה להעריך...
ד''ר דוד נויפלד21/08/2009המורכבות בד"כ מתגלה בזמן הניתוח. כל הערכה לפני היא בדרגה של ניחוש. כן, תקון שבר בחתך הניתוח הוא בתחום הידע והביצוע של כל כירורג כללי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע מפשעתיחני17/08/2009
נשלחתי לאולטרסאונד בטן התשובה היא שהודגם בקע מפשעתי עם תוכן אקוי ביטני בתוכו מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיש...
ד''ר דוד נויפלד18/08/2009בקע מפשעתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בקע סרעפתי של 3 ס"מגילי15/08/2009
נחשב קטן, בינוני או גדול ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה לא הפורום המתאים...
ד''ר דוד נויפלד16/08/2009אבל, כן, זהו בקע קטנטן ולכשעצמו, חסר משמעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! מדוע זה לא הפורום המתאים?
גילי17/08/2009זה פורום בקע, והשאלה שלי היא לגבי בקע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקע זו מחלה..
ד''ר דוד נויפלד18/08/2009אנחנו עוסקים פה בבקעים בדופן הבטן. למרות שזו אותה מילה - בקע סרעפתי הוא מחלה מקבוצה אחרת לגמרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע לאחר תאונת דרכיםשלומי15/08/2009
שלום,
כתוצאה מתאונת דרכים שעברתי, היו לי קרעים בשרירי הבטן מצד ימין, לאחר ניתוח תיקון הרניה (הושתלה רשת סיליקון), עדיין קיימת נפיחות גדולה בקידמת הבטן בצידה הימיני, כמו כך גם כן תוקן בקע במפשעה. האם ניתן וכיצד לתקן את העיוות בבטני?
אודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך לבדוק...
ד''ר דוד נויפלד16/08/2009אתה חייב להבדק. צריך לראות את דו"ח הניתוח, את הבטן ואולי יהיה צורך בהדמיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בקשר לניתוח בקעג'קי13/08/2009
בן 51 - בריא בד"כ ועוסק בפעילות ספורטיבית בעיקר רכיבת אופנים.
בבדיקת US:
הודגם בקע מפשעתי מימין מכיל שומן אומנטלי . רוחב הבקע עד כ-1.3 ס"מ בזמן מאמץ. הבקע מגיב למבחן ולסלבה.
יש לציין שנותחתי בעבר פעמיים בצד זה בשיטה קונוונציונלית. כרגע יש לי רק תחושת אי נוחות קלה לפעמים.
שאלותי:
1) האם מומלץ ניתוח ובאיזו שיטה?
2) האם ניתן כרגע להמשיך ברכיבת אופנים כרגיל ?
3) האם הבקע יכול לגרום לעייפות וחולשה שיש לי בזמן האחרון?
תודה,
ג'קי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין13/08/2009עייפות לא מהבקע ויש לבדוק את זה. אתה בן 51 כך שהיתי ממליץ לך גם קולונוסקופיה ובדיקת PSA עם בדיקת אורולוג. אם בקע לא מפריע לך רק אי נוחות קלה לפעמים ולא גודל - אפשר לחכות עם הניתוח, אפשר לרכב על אופניים. במידה וצריך ניתוח היתי ממליץ במקרה שלך ניתוח בלפרוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע בטבור בזמן ההריוןרחל13/08/2009
שלום רב,
אני בשבוע ה- 19 להריוני הרביעי ולאחר כאבי בטן שהיו לי ואולטרסאונד
גילו שיש לי בקע בטבור בגודל 2.5 ס"מ.
1. הבנתי שעלי להימנע מהרמת משקל כבד וכדו' אך האם מותר לי לעשות התעמלות מתאימה להריון? (עד תחילת ההריון עשיתי פילאטיס והפסקתי כי לא הרגשתי טוב בתחילת ההריון ואני מאוד רוצה לחזור לזה)
2. האם אוכל ללדת בלידה רגילה או שאאלץ לעשות ניתוח קיסרי?
3. האם זה נחשב בקע קטן או גדול והאם ברור שהוא ילך ויגדל עם ההריון?
הייתי אצל כירורג אך לצערי הוא לא סיפק לי את תשובות ברורות.
תודה,
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין13/08/2009זה בקע לא גדול אך גם לא קטן. לא היתי ממליץ פעילות פיזית מעבר לרגילה וכמובן אם עד הלידה יהיו כאבים עזים את צריכה דחוף להיבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקעnav12/08/2009
עברתי ניתוח בקע בתאריך 7/7/09 איזה משקלים מותר לי להרים ההם טבעי כאשר אני דוחף דברים כגון דלת בבנק יש כאבים ווהם זה יכול לגרום לנזק הם הרגשת כאב יכולה לנבוא מהשרירים מהעצבים אולי מהתפריםנ הפנימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היה רצוי...
ד''ר דוד נויפלד13/08/2009להתיעץ עם המנתח שלך. הוא יודע מה נעשה שם והוא אמור לתדרך אותך.
באופן כללי אני מגביל את החולים שלי בששה השבועות הראשונים לאחר הניתוח להגבלת משקל של חמישה ק"ג. הששה השבועות לאחר מכן - חזרה הדרגתית לפעילות.
באשר לדלת הבנק, כאבים קלים הם טבעיים - הרי עברת ניתוח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה גולשת לתעלת האשךsarryho12/08/2009
בני החייל מסתובב כבר מספר חודשים עם כאבים באשכים.הרופאים שבדקו אותו האורולוגים טנו לשבר קטן אחרים טענו דלקת באפדדימיס ומתיחת גיד וכו'
הצבא עושה באמת מעל ומעבר לפתור את הבעיה, אנחנו מתרוצצים כבר המון זמן בין אורולוגים לכירורגים. השבר הוא בערך סנטימר וחצי. אולם עוצמת הכאבים היא גבוהה מאד. הרבה ימים של לשכב במיטה עם כדורים נגד כאבים.
היום בשעה טובה ומוצלחת, בדק אותו רופא באולראסאונד וטען שזה שבר גולש, אמנם קטן אבל גורם הרבה מאד סבל.
מה לעשות?
יש בידי התמונות של האולטאסאונד ומכתב נלווה.
אשמח לעצתכם המלומדה.
בברכת בריאות טובה
sarryho* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם...
ד''ר דוד נויפלד12/08/2009אם באמת אין בעיה אורולוגית ויש לו שבר שכ"כ מפריע לו הרי שזקוק לניתוח תיקון השבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע בבטן ושחיהקרן12/08/2009
שלום רב,
יש לי חשש לבקע בבטן ורציתי לשאול האם עד הבירור עם כירורג אני יכול לשחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלוש...
ד''ר דוד נויפלד12/08/2009לפי האינפורמציה הדלילה שהואלת לנדב התשובה היחידה שאני יכול לתת זה - לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח בקע מפסעתיאיציק07/08/2009
שלום
אני בן 37 בריא בדרך כלל
עברתי לפני 3 ימים ניתוח לתיקון בקע מפשעתי צד שמאל
מהלך הניתוך תקין . הניתוח בשיטה הפתוחה עם רשת מסוג DDROM
מהו איכות הרשת?
האם נפיחות וכאבים באיזור הניתוח הוא דבר טבעי ? ולאחר כמה זמן הנפיחות אמורה לרדת?
יש לציין כי אין הפרשות או אודם באיזור הניתוח (סגור באמצעות סיכות)
בברכה -איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין07/08/2009לא מכיר רשת לפי שם שנתת, נפיחות וכאבים יכולים להיות ועוברים תוך שבוע, אם אין שיפור תלך לבדיקה למנתח שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
איציק07/08/2009תודה על התגובה המהירה
סוג הרשת הוא DDOM
ושוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע תבוריאולה04/08/2009
שלום
בת שלי בת 3 כנראה נולדה אם בקע תבורי ויבחנו רק עכשיו,בבדיקה אצל כירורג נאמר שיש לה בקע זעיר מאוד הוא אמר שאפשר לנתח ואפשר שלא אבל בהריונות כנראה היו סיבוכים.
השאלה שלי עד כמה הניתוח נחוץ?
ואם בקע תבורי זה דבר שחוזר אחרי הניתוח?
והאם לא עושים ניתוח ממה להישמר?
אני מאוד דואגת אם אפשר לקבל תשובה תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין04/08/2009את צריכה להיבדק על ידי כירורג ילדים (בד"כ מנתחים בגיל 5-6 אם אין אינדיקציה דחופה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע סרעפתימירב31/07/2009
שלום,
לאחר בדיקת גסטרו פולשנית נימצא שיש לי בקע סרעפתי ולא ניתן לי שום טיפול.
כיום אני סובלת מצרבות קשות וכאבים באזור בית החזה וכשאני אוכלת ואפילו שותה אני מרגישה כאילו"ניתקע" לי האוכל במעבר.מצב מפחיד כאילו אני נחנקת.יש לי בחילות לרוב ומיצי מרה ש"עולים".
מה עושים והאם ישנו טיפול שייתן לי מנוחה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין31/07/2009אם לא עשית אז חייבת בירור גסטרו וטיפול בהתאם. הכל תלוי איזה סוג של בקע ומה מצב בוושט וקיבה וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקעnav29/07/2009
אני עוסק ספורט אירובי אני לאחר ניתוח בקע מותר לחזור לפעילות אני 3 שבועות לאחר הניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין29/07/2009בעיקרון כן, הכל תלוי בהרגשתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקעnav28/07/2009
שלום עברתי ניתוח בקע מפשעתי בשיטה הפתוחה לפני 3 שבועות אני מנסה לחזור לשגרה אך חושש מהרמת משקל מה המשקל אותו מומלץ להרים אני בן 36 וגבה 185 משקל 95
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין28/07/2009אתה יכול להרים ולעשות הכל (כמובן ללא הגזמה) .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

