מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקע מפשעתי אצל נשיםענבר28/07/2009
שלום רב.
לפני כחצי שנה התגלה אצלי בקע מפשעתי קטן מאוד (3 מ"מ) בצד שמאל. כירורג המליץ לי לא לעבור ניתוח ולהמשיך בחיי כרגיל אלא אם כן הבקע יגדל ויכאב מאוד.
אני מבצעת פעילות גופנית סדירה, ובמהלך הפעילות אני לא חשה בכאבים כלל. אולם לעיתים כשעה-שעתיים לאחר האימון אני חשה כאב עמום ולעיתים אני חשה בכאב חד במהלך ישיבה רגילה, ללא שום קשר לפעילות גופנית.
אשמח לדעת- ראשית, האם זה נכון שאין צורך בטיפול וניתן להמשיך בפעילות גופנית רגילה עד שיכאב לי מאוד? שנית- האם בבקע מפשעתי אצל נשים טמונה סכנה גדולה יותר מאשר בבקע מסוג זה אצל גברים (הריון וכו')? אם כן מה ניתן לעשות?.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין28/07/2009אני חושב שכירורג שלך צודק, תמשיכי פעילות פיזית רגילה וחיים רגילים אלה אם בקע גודל וכואב ואז מומלץ ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקע מפשעתי אצל נשים
ענבר29/07/2009תודה על תשובתך הקודמת.
רק תוספת- אני בת 28, ללא ילדים. אני ארצה להביא לעולם ילדים בשנים הקרובות. על פי התגובות שראיתי כאן בפורום הומלץ לנשים לתקן את הבקע לפני כניסה להריון.
מהם הסיכונים שיכולים להיגרם אילו לא אתקן את הבקע (מזכירה- הוא קטן מאוד).
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין29/07/2009לכן את לא חייבת לתקן עכשיו ויכולה להכנס להריון אלה אם כן בקע גודל וכואב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר ניתוח בקע מפשעnav27/07/2009
שלום עברתי ניתןח
בקע מפשעתי בצד שמאל לפני כ-3 שבועות בשיטה הפתוחה אל ידי תפירהע של המנתח מאז אני ממשיך לסבול מכאבים ולא מצליח לחזור לפעילות מלאה כמה זמן לוקח זמן ההחלמה ?איזו פעיחות מןתר לי לעשות ?כמו כאן אני אמור לעבור ניתוח דןמה בצד שמאל יש שיטות קלות יותרנ מהשיטה הפתוחה אןלי מליזר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין27/07/2009זה לא בלייזר אלה לפרוסקופיה. כרגע יש להמתין עם טיפול בכאבים ומעקב אצל מנתח. ברגע שאתה מסוגל לעשות מאמצים אין מניעה לבצע אותם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש להרניה פמורליתאיציק25/07/2009
אני לא הייתי ביעוץ אצל רופא ולא שאלתי אף אחד אבל אני חושש שיש לי בקע פמורלי בגלל שכשאני נוגע בצד שמאל קצת למעלמה מאיבר המין שלי יש כאב קטן רק כשאני לוחץ חוץ מזה אין לי כלום אני לא מרגיש כאבים ביומיום לא רואים כלום רק מרגישים כמו וריד שהולך מהרגל לכיוון איבר המין והוא קשה. זה בכלל לא מציק לי ועכשיו אחריי הבהרת המצב כמה שאלות:
1.אם זה לא כואב ולא מפריע אפשר לדחות את ההליכה לרופא ואת הניתוח?
2.אני יכול להמשיך להתאמן בחדר כושר רק להשתדל לא לאמץ את הבטן?
3.אני בן 16 ומתאמן גם בשחייה למרחקים(2-3 קילומטרים) האם מותר להמשיך?
4.האם הרנייה פמורלית נחשבת להכי בעיתים ונדירה מכל ההרניות?)
אחריי הניתוח:
1.אחריי הניתוח אני אוכל להמשיך להתאמן כרגיל?(לשחות ולהתאמן עם משקולות) או שאני אצטרך להפסיק מחשש שההרניה תחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין25/07/2009קודם כל יש להיבדק ולראות מה זה בדיוק לפני כל ההמלצות. אפשר להתאמן אחרי ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בטבור כשנתיים לאחר ניתוח קיסרLALA22/07/2009
שלום רב!
רציתי לשאול שאלה - אני כשנתיים לאחר ניתוח קיסרי ויש לי כאבים בלחיצה בטבור ללא קשר למאמץ. נבדקתי ע"י כירורג שחשד בהרניה (בקע טבטרי) אך בבדיקת US לא מצאו שיש בקע. מה זה יכול להיות ולמי לפנות?
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בטבור
ד''ר דוד נויפלד23/07/2009אם אין בקע אז אין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניהיואב22/07/2009
שלום-אתמול אובחן אצלי הרניה בימין ללא כליאה.
אני רוכב אופניים -לפחות שלוש פעמים בשבוע.
האם אפשר להמשיך ברכיבה עד הניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחות מדי אינפורמציה...
ד''ר דוד נויפלד22/07/2009למה פנית לבדיקה? איך זה מפריע לך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שלום-
יואב22/07/2009לפני ששה ימים חשתי בנפיחות בבטן תחתונה ימין צמוד למפשעה ללא כאבים.
רופא המשפחה הפנה אותי לחירורג שקבע-הרנייה בימין ללא כליאה.את שמאל הוא שלל.
הופנתי לחירורגיה זבולון לבדיקה לקראת ניתוח.
תודה-יואב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת
ד''ר דוד נויפלד09/08/2009אם לא מפריע לך ולא כואב, תמשיך לרכב. ברגע שמתחיל לכאוב תפסיק ותבדוק אם יש נפיחות. אם כן תשכב ותחזיר פנימה. בגלל כאבי הראש האלה, כדאי לתקן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה מפשעתית משני הצדדיםעידו20/07/2009
שלום,
אני בן 39 ולפני כשבוע הבחינו שיש לי הרניה מפשעתית בשני הצדדים: בקע מפשעתי דו-צדדי יותר משמאל ומימין בקע מפשעתי גולש המופי בזמן הולסללוה בקוטר כ 1.3 ס"מ מכיל שומן.
הכירוג בקופת-חולים אמר שאני צריך ניתוח.
בנוסף אני סובל מ s.v.t ולוקח פעם ביום כדור של normiten 12.5
קראתי באינטרנט שיש שני סוגי ניתוחים. איזה ניתוח אני צריך? האם יש סיכונים והאם זה שאני סובל מפרפורים ישפיע על סוג הניתוח וההרדמה?
אודה לך על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דו-צדדי
ד''ר דוד נויפלד21/07/2009הנטיה כיום לבצע תיקון דו-צדדי בלאפרוסקופיה. זה כמעט מחייב הרדמה כללית.
אם זה מפחיד אותך אפשר לבצע תיקון פתוח בהרדמה ספינלית, דו-צדדי או חד צדדי, פעמיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Incisional Herniaאלה20/07/2009
שלום,
לפני קצת יותר משבוע אבחנו אצלי בקע בצלקת, שנעשתה לפני יותר מ-10 שנים בניתוח תוספתן, שאז נורא הסתבך.
הצלקת מכוערת, וע"פ כירורג אחד היא הגורם לבעיה.
הוא מציע להסיר את הצלקת הישנה לחלוטין, לתקן את הנזק הפנימי ולשים צלקת תקינה (תקינה יותר, בכל אופן).
כירורג אחר הציע לשים רשת לפורוסקופית.
ואין לי מושג מה להחליט, או כיצד לפעול; ובנוסף לפחד שמשהו שוב ישתבש, יש עוד המון שאלות:
אני רווקה, ובעתיד אולי ארצה ללדת - מה יקרה לבקע בזמן הריון או לידה? בין אם ניתוח פתוח או בין עם רשת?
בנוסף אני בעודף משקל, ולצערי אני כל הזמן יויו במשקל - עלה ויורדת. אחרי הניתוח, האם יהיו עם זה בעיות (יותר מעכשיו, בכל אופן)?
בקופה המליצו לי לא לפנות לבית חולים פרטי כי זה מגדיל את הסיכון בהרדמה בגלל העודף משקל. האם זה נכון?
תודה רבה מראש על כל מענה,
אלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המון שאלות...
ד''ר דוד נויפלד21/07/2009אם אכן יש שבר רצוי מאוד לתקן במיוחד אם את רוצה להכנס להריון.
רשת משתמשים גם בניתוח לאפרוסקופי וגם בניתוח פתוח כי זה הסטנדרט כיום.
באם יש לך בעית משקל משמעותית - עדיף בלפרוסקופיה.
באשר לאתר - מי שאמר לך שיש עדיפות בבי"ח ציבורי, בגלל המשקל, הטעה אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ישנה גם נפיחות בבטן בשבר טבורי?מלי19/07/2009
אני בת 32 לאחר שתי לידות רגילות, הייתי אצל כירורג מאחר והיו לי כאבים חזקים בטבור והוא בדק וגילה שבר בטבור, הוא הציע לנתחו, אני בינתיים מחכה מאחר ואני מתכננת עוד הריון .
אך, השבת , היו לי כאבים מאוד חזקים בטבור וסביבו, הטבור מאוד התנפח לי ונעשה אדום, והבטן גם כן התנפחה מעט, השאלה שלי אם כדאי להשאיר את זה ככה או לנתח . והאם קורה שמתנפחת הבטן כתוצאה מהשבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כליאה
ד''ר דוד נויפלד19/07/2009המצב שאת מתארת יכול להתאים לכליאה. אם זה נכון הרי שעדיף לדחות ההריון הבא ולגמור את בעית השבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות מהטבור לאחר ניתוחדינה15/07/2009
דוקטור שלום
אימי בת 65 חולת סכרת 2 אירועים מוחיים בעברה. לפני כחודש עברה ניתוחבקע כלוא וכמו כן הוכנסה לה רשת לטבור כי היה לה גם שבר בטבור. שבוע לאחר הניתוח פיתחה קרישי דם בריאות
ועברה לטיפול בקומדין.מאז ששוחררה לביתה יש כל הזמו הפרשות של נוזלים מהטבור והיא נלקחה למיון.בבדיקת אולטרסאונד התגלה קולקציה נוזלית והמטומה מול לימפוצלה .במיון הוכנס פנרוז מגומי שהוצא לאחר 3 ימים.עד היום המצב לא משתנה ואנחנו מחליפים לה תחבושות לדימום מהטבור.
בבדיקת רופא נאמר לנו לחכות עוד שבועיים אוליהרשת עושה בעיות.
שאלותי הם
האם יכול להיות שהרשת לא ניקלטה והיא גורמת לבעיות
מאיזה חומר הרשת עשויה ומה גודלה
והאם יתכן מצב שיעשו לה שוב ניתוח כדי להוציא את הרשת
אנא,אני מאוד מודאגת האר את עיני לגבי המצב
מודה לך מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רשת...
ד''ר דוד נויפלד19/07/2009רשת אף פעם לא נקלטת. זהו גוף זר, סינטטי שיכול להזדהם. באשר לגודלו תצטרכי לשאול את המנתחים. אם הרשת הזדהמה ולא משתלטים על הזהום, הרי שצריך להוציאה - בניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרגילי בטן עם בקעליסה12/07/2009
יש לי בקע בבטן שנגרם בעקבות ההריון שלי ואני יודעת שהפתרון היחיד לבקע הוא ניתוח אבל אני מאד רוצה להפתר משכבת השומן בבטן שלי ואני לא יודעת אלו תרגילים לעשות,אתם יכולים להמליץ לי?אמרו לי שכפיפות בטן יחמירו את זה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין לי מושג...
ד''ר דוד נויפלד14/07/2009אני לא מדריך לאמון גופני. הדבר היחידי שאני יכול לומר שהפעלת יתר של שרירי הבטן תוך עלית הלחץ התוך בטני לא מועיל לשבר ואף מסכן אותו בכליאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בצד שמאל מעל המפשעהmiki09/07/2009
בתחילת השבוע, בעלי הבחין בנפיחות מעל המפשעה בצד שמאל, זה לא כואב לו, רופא משפחה שראה את זה אמר שזה שבר והיפנה אותו לכירורג, התור הכי מוקדם שהצלחנו להשיג הוא רק בעוד שבוע, האם לא מזיק להשאר כך במשך שבועיים? זה לא מחייב התייחסות מיידית? יש לציין שמידי פעם הוא מרים דברים כבדים, זה לא גורם לנזק רב יותר? אשמח לתשובה - תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם זה...
ד''ר דוד נויפלד14/07/2009לא כואב, לא בהול. אין תשובות חד משמעיות לשאלותיך אבל הסטריה לא מועילה. בינתיים שימנע מהרמת משקלות וחפצים כבדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה טבוריתברוך09/07/2009
שלום דוקטור אני צריך לעבור ניתוח בטבור אניעוסק בהובלות מוצרים כבדים מאוד האים אני צריך להחליף מקום עבודהולא להמשיך להרים משאות כבדים שמגיעים למשקל של50 קילוגרם ואף יותר אשמח לישמוע תשובה בענין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרמת חפצים...
ד''ר דוד נויפלד14/07/2009מהתאור שלך הרמת חפצים בגודל שאתה מתאר לא מועילה לשבר ואף עלולה לסכן אותך בכליאה שלו וצורך בניתוח דחוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקעמאיר07/07/2009
אני צריך לעבור ניתוח בקע ושואל כמה סוגי רשתות לבקע יש למה נעליות של רשתות לבקע ובאזה רשת מומלץ להשתמש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהסוף
ד''ר דוד נויפלד14/07/2009מומלץ להשתמש במה שהכירורג רגיל ונוח לו לעבוד איתו.
יש המון סוגי רשתות. ההבדלים ביניהם הוא כמו ההבדלים בין הסוכנים שמוכרים אותן. היריעה פה קצרה מלהכנס לפרטים. ההבדלים בעלויות בהתאם לדרישות המוחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במפסעהחזי06/07/2009
בזמן מאמץ אם זה בהליכה או ריצה אני מרגיש כאילו תפוס לי שריר במפסעה. נראה לי לפי ההבנה שלי שיש לי התחלת קרע.
אם אני הולך הליכה מהירה ולא ריצה אז אין לי כאבים ואין לי בעיות אחר כך ואם אני מתאמץ חזק אני מרגיש לחץ במפסעה. יש לציין שהמצב הזה נמשך כבר כחודשיים ללא שינוי לרעה או לטובה, למרות שאני ממשיך בפעילות גופנית רגילה ,הכוונה כל יום הליכה של 5 - 6 קילומטר כל יום.
האם המצב יכול להשתפר או יכול להיות רק יותר גרוע?
מחכה לתשובה מהירה.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה תלוי...
ד''ר דוד נויפלד07/07/2009יש מצב הנקרא "הרניה של ספורטאים" זהו מצב שלפני שבר אמיתי.
רצוי שתבדק ותעשה גם US של אזור המפשעה ע"י מישהו שמתמצא בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה בילד בן 5סיסי05/07/2009
שלום רב, בני בן ה-5 נולד עם אשך טמיר ולאחר מס' חודשים רופא הילדים אמר שהאשך ירד ושהכל בסדר. בשבוע שעבר ביקרתי אצל כירורג ילדים ללא סיבה כלשהי אלא רק שיבדוק שהכל בסדר ולאחר בדיקת מישוש האיזור וחלל הבטן הוא קבע שלילד יש הרניה וגם בקע טבורי (ושהבקע הטבורי אינו דחוף) וקבע לו תאריך לניתוח הרניה. רציתי לדעת אם ע"י מישוש ניתן לקבוע זאת והאם כדאי להתייעץ בדעה נוספת , בנוסף אם מתקיים כבר ניתוח של הרניה האם לא כדאי/אפשרי לתקן את הבקע הטבורי ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מבין...
ד''ר דוד נויפלד07/07/2009שבר מאובחן ע"י כירורג ובמקרה זה כירורג ילדים.
את תמיד יכולה לחפש דעה שניה ואת גם יכולה לעשות אולטראסאונד, אם כי בילד קטן זו יכולה להיות בעיה מכיוון שזה דורש שיתוף פעולה של הניבדק.
באשר לשאלה השניה, זה שוב תלוי בך. אפשר לעשות את שני התיקונים בו זמנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

