מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובהאסי אושר27/04/2009
קילה זה יכול להיות גנטי? אם לאבא שלי היה יש סיכוי שיהיה גם לי?
ודבר שני.... אם יש לי נגיד קילה חס וחלילה אז איך אני יכול לזהות שיש לי?
אה והכי חשוב! האם קילה פוגע בפוריות? זאת אומרת אם יש לי קילה ואני עובר ניתוח להסיר אותו אז אני לא יוכל להביא יותר ילדים? מה בעצם עושים בניתוח מוצאים את כל האשך??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין27/04/2009זו לא מחלה גנטית, ביטוי - נפיחות וכאבים במיוחד לאחר מאמץ. לאחר ניתוח יכולה להיות הפרעה בפוריות שיכולה להיות קשורה גם לניתוח וגם לתפיסה של חבל זרע ברקמה פיברותית סביב רשת. אשך בד"כ לא מוצאים אך הוא יכול לעבור אטרופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן של הריוןא.25/04/2009
יש לי בטן כמו של הריון (3 שנים לאחר קיסרי)
אני מרגישה שהחלל בבטן מלא אוויר או מים תמידית.
חברה אמרה שאולי זה בקע בבטן...
האם אכן? ומה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין25/04/2009לא נשמע כמו בקע, חייבת בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרמת משקל לאחר ניתוח בקי בלפרוסקופימ24/04/2009
שלום,
לפני שבועיים עברתי ניתוח בקע מפשעתי ישיר בלפרוסקופיה הוגבלו ע"י הכירורג משקלים שאני יכול להרים
לצערי בגלל בעיה ברכב נאלצתי להרים מכסה מנוע די כבד (הייתי לבד).
הרגשתי מיחושים באזור הבקע.
אני מפחד שמה הרסתי משהו או שזה היה זמני?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין24/04/2009תלך לביקורת אצל המנתח שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שבר בטבור- לפני הריונותרוית23/04/2009
שלום, אני לאחר 3 הריונות- ניתוח קיסרי. שניים אחרונים עם שבר בטבור- ללא כאבים מיוחדים רק רגישות קלה. כרגע מעוניינת בהריון נוסף והומלץ לתקן את הטבור לפני מחשש לניתוח חירום.
- האם כדאי לבצע עכשיו או בתום ההריונות?
- האם יש סיכוי שיחזור השבר לאחר התיקון בזמן ההריון? האם שכיח?
- מה הסיבוכים היכולים להיות לאחר הניתוח? האם עלול לסכן הריון עתידי?
- מה המגבלות/ זמן ההחלמה לאחר ניתוח- יש לי ילדים קטנים בבית ואאלץ להרים- אחד בן שנה? מתי אוכל להכנס להריון לאחר הניתוח- כמה זמן צריך להמתין?
- האם יש חיתוך בשרירי הבטן?
מאוד מתלבטת כי כבר עברתי הריונות עם זה וחוששת שאעשה משהו שיגרום לסיבוכים
סליחה על השאלה הארוכה ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין23/04/2009סיכון לכליאה ישנו תמיד אך קטן ואם עברת 2 הריונות עם בקע וכרגע ללא החמרה היתי ממליץ לך לא לתקן לפני הריון הבא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת בבקשה
רוית23/04/2009תודה על התשובה המהירה. אכן עברתי 2 - ההחמרה היא רק שהשבר גדל בין ההריונות ומאוד בולט וישנה קצת רגישות אך אין כאבים. האם מומלץ לחכות ולבקש בקיסרי הבא שיתקנו לי גם את השבר?
כירורג שהתייעצתי עימו האיץ בי לנתח כדי שלא אגיע לניתוח חירום בהריון ומכיוון ששמעתי על מקרים חוזרים נורא חוששת שדווקא ההתערבות כעת תגרום לכאבים וסיבוכים...האם זה שהשבר גדל לא יהווה בעייה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין24/04/2009שוב, לא בדקתי אותך אך רושם שתעברי קודם את הריון ואחרי זה תעברי תיקון דפיניטיבי, אלה אם כן הוא גודל וכואב בזמן אחרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה אם אפשר...
רוית29/04/2009אם השבר רק גדל בין ההריונות אך לא כואב- אז גם עדיף לחכות? האם אתה ממליץ לבצע תיקון ביחד עם הניתוח קיסרי הבא. מהן הסכנות להכנס ככה להריון ללא תיקון השבר. תודה שוב רוית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה. תודה
רוית17/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבאתי( 90) ניתוח +חום גבוה.נמרוד21/04/2009
סבאתי בת ה-90, עברה ניתוח בקע מפשעתי (בצד 1), לפנ י 3 ימים, ומאז יש לה חום 38-38.5 C.
הי מאושפזת, והיום ביצעו לה צילום חזה לבירור אך עדיין אין תשובות ממנו.
מה יכולים להיות הגורמים לחום כזה שלא יורד 3 ימים והאים יש אפשרות לדבר מה יוצא דופן, בגיל כמו שלה ,למשל שטף דם פנימי כתוצאה מהניתוח (מה בעצם ניתן לעשות במובן של בדיקות?)
בסה"כ היא אישה די בריאה לגילה.
תודה מראש על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין22/04/2009בימים ראשונים סיבה הכי שכיחה היא סיבוכים ריאתיים (תמט, דלקת). תדברי עם רופאים של מחלקה על תוצאות של צילום חזה והמשך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורישיר18/04/2009
שלום רב , לפני מספר חודשים התגלה אצל חברי בקע טבורי.
נקבע לו תור לניתוח שיערך בזמן הקרוב, אך חברי מאוד מתלבט בעיניין.
הרופא התריע בפניו שלאחר הניתוח המצב לא ישוב להיות 100 אחוז , ועקב גילו הצעיר (20) , עדיף להשאר עם בקע ולא לנתח, משום שלאחר הניתוח הוא עלול להיות מוגבל בדברים מסויימים.
כיום הוא גם משתדל לא להרים דברים כבדים , ולעשות דברים שדורשים מאמץ רב , אך ממה שהוא הסיק מהרופא שלאחר הניתוח ההגבלה עלולה להיות גדולה יותר.
הוא מאוד מתלבט ומפחד , וגם אני וכל הקרובים אליו חוששים מאוד מהתוצאה.
הייתי מאוד רוצה שהוא יבריא , אך אם לאחר הניתוח לא יהיו שינויים או אין הבטחה שהוא יוכל לשוב לתפקוד מלא לא הייתי רוצה שהוא יקח את הסיכון הזה.
הדילמה מאוד גדולה, והחשש לא פחות, ולכן אני מבקשת לקבל את העצה הטובה ביותר
מה כדאי לעשות? מה באמת מומלץ? האם כן לעשות את הניתוח או לא? ומה הסיכונים באמת שכרוכים בכך?
תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין19/04/2009בשנים אחרונות גישה השתנתה ולא כל בקע צריך מיד לנתח (בעבר פחדו מכליאה אך אחוזי כליאה נמוכים). במידה וישנו בקע קטן שלא גודל ולא כואב לא היתי ממליץ ניתוח, אך אם בקע גודל וכואב היתי ממליץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה על התגובה , ודבר נוסף
שיר19/04/2009הכאבים מופיעים לפתע לעיתים רחוקות ,
ורק כאשר מדובר בעשיה מאומצת או בהרמת כובד , מה שהוא משתדל לא לעשות ומקל עליו מאוד.
לגבי העיניין שהבקע גודל , לא ידוע לו כעת המצב , הוא עשה אולטרסאונד לדופן הבטן לפני מספר חודשים , וכעת לא ידוע על שינוי.
האם מומלץ לעשות שום את האולטרסאונד לדעת מה המצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טכניקת ניתוח מומלצת להרניה אפיגסטריgflohr16/04/2009
I have been diagnosed with Epigastric hernia. It seems I have it as a birth defect that now just got bigger a bit.
My main question that I need some advise is whether to go for the traditional approach- open surgery with a patch (Mesh) or to go ahead and do a Laparoscopy surgery? I am medically qualified to use either method. Many thanks for your reply, Giora
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין16/04/2009if a fascial defect is small I would recommend an open approach - small skin
incision and a fast operation
if a defect is big (more than 3 cm) I would do it laparoscopically
of course, if the defect is not very high and close to the ribs so there is enough place to cover a defect with a mesh and fix the mesh* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה של זיהום לאחר ניתוח בקע כלואאלי16/04/2009
שלום !!
עברתי ני תוח של בקע כלוא כולל רשת בתבור מלפני כ 12 יום. לפני כ5 ימים התגלה זיהום במקום הניתוח הכולל הפרשות מוגלתיות . מה עליי לעשות ?
בבית החולים אמרו שלאחר כ שבוע נשוב לבדיקה חוזרת האם זה טבעי?
ממתין לתשובות או להתיעצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין16/04/2009תבדק על ידי כירורג שלך כי צריך לתת טיפול אנטיביוטי ואולי לתוך הוריד ביחד עם טיפול מקומי. אם זה לא יעזור אז בהמשך יש לחשוב על הוצאת רשת מזוהמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה שאושרה גם באלוטרה סאונדיעקב12/04/2009
אני מתאמן בחדר כושר , בן 60.לפני כ 7 שנים הופיעו כאבים קלים,ללא הבליטה האופיינית לאחר אימון עם משקולות כבדים.
כירורג קבע:"בקע מפשעתי דו צדדי לא כלוא"
בקשתי סונר מפשעות שקבע:
"בקע מפשעתי גדול מצד שמאל"
בקע מפשעתי מינימלי מצד ימין"
הזנחתי את הנושא והורדתי בעומס המשקולות. כעת הנושא חזר למודעותי.
שאלותי הן : ש להניח כי עם הגיל המצב יוחמר ? האם תתכן התפרצות פתאומית של כאבים וכליאה כשאשהה לדוגמא בחו"ל ?
אמקד את השאלה: האם מומלץ ונהוג לעבור את הניתוח למרות שהכאבים,שהם קלים,מופיעים רק באימון בעומס כבד, כאמצעי מנע מפני התפרצות וצורך לעבור את הניתוח בגיל מבוגר יותר?
למדתי שבאסותא מתנקזים מיטב הכירורגים (פרופסורים וראשי מחלקות), כיצד ניתן לבחור ביניהם את הרופא הטוב ביותר? הרי זאת יכולה להיות הבחירה החשובה בחיי?
תודה
יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין13/04/2009אם ישנם כאבים ואתה מתאמן ונוסע לחו"ל הרבה היתי ממליץ תיקון (לפרוסקופי לשני הצדדיים). באסותא מנתחים לא רק מנהלי מחלקות ופרופסורים אלה גם מומחים כמוני. את מי לבחור זו החלטה שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשת הבהרה נוספת בגלל חשיבות הנושא
יעקב13/04/2009כלומר המלצתך לעבור את הניתוח גם אם הכאבים מופיעים אחרי אימון משקולות, לא כאבים חזקים ונעלמים תוך יום, יומים.
כאשר איני מתאמץ, אין כאבים.
ההתלבטות שלי, האם אחרי הניתוח לא אסבול מכאבים יותר משאני סובל כיום? וכיום כשאיני מתאמן אני מרגיש מצוין.
תודה וסליחה על הנידנוד.
יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי "קילה"קובי11/04/2009
למה הכוונה כשאומרים שאסור להרים משא כבד? יחסית למה משא כבד?
אם אני שוקל 70 קילו, והרמתי בנאדם ששוקל 90 קילו , אני יכול לקבל קילה באשכים?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין12/04/2009הרמת משקל כבד זה גורם סיכון אך לא בהכרח סיבה ישירה להופעת בקע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- HIATUS (DIAPHR.) HERNIAיפה07/04/2009
בבדיקת גסטרוסקופיה אובחן HIATU (DIAPHR) HERNIA
נלקחה ביאופציה ונאמר לי שיש כפל נפוח אנטרים.
תוכל לפרט מה פירוש הדבר ומה הן ההשלכות ואופן הטיפול.
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינני מבין...
ד''ר דוד נויפלד08/04/2009לא מבין מה כתבת. בכל מקרה זה לא הפורום המתאים לדיון בבקע סרעפתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע בטבור?צליל03/04/2009
שלום רב, בימים האחרונים אני סובלת מכאבים ומאי נוחות באזור הטבור וסביבו, זו הרגשה שקשה להסביר, זה כאב נסבל אבל לא נח ולא נעים, שהייתי רוצה שיפסיק כבר,כשאני נוגעת בטסור זה כואב מעט ובזמן שאני אוכלת אני מרגישה הרגשה מוזרה וגם לא נעימה באזור הזה..וביום האחרון הכאבים גברו מעט, חשבו לציין שלפני כמה ימים ניקיתי ממש באינטנסיביות את הטבור עם מקל אוזניים, האם זה קשור? או שיכול להיות שיש לי שבר בטבור? רופאה שביקרתי אצלה טוענת שיש חשש לזה אך הפנית אותי לכירורג כללי, מה דעתך המקצועית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין04/04/2009בדיקת כירורג תיתן לך את התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה במותןיוסי02/04/2009
יש לי נפיחות במותן, הרופא טוען שזה הרניה בגלל שאני משתעל זה זז, יש דבר כזה הרניה בצד המותן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין02/04/2009בהחלט, יש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע לא מורגשמור31/03/2009
בסיטי עקב סרטן חלל הבטן נתלה בקע שאינו מפריע. טני עומדת להיתנתח בימים הקרובים. יש מקום לטפל בזה בניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלוי...
ד''ר דוד נויפלד31/03/2009אם זה ניתוח מעי - לא כדאי כי סיכויי הזהום גדולים. אם השבר לא סימפטומטי - אין מה למהר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר לילדה בת 6 וחצי-אמא לחוצהלואיז29/03/2009
ביום חמישי האחרון שמתי לב שאזור הפות של ילדתי למעלה בצד ימין נפוח מהצד השני, שאלתי אם כואב לה והמתנתי לראות ולקוות שהנפיחות תרד. הנפיחות אכן ירדה אך לא לגמרי. לקחתי אותה היום לרופאה והיא טענה שזה שבר וצריך לנתח. יש לי הפנייה לכירורג ילדים בבית החולים "דנה".
ילדתי אינה מתלוננת מכאבים ואני לעומת זאת מהרגע ששמעתי על ניתוח מאוד מאוד חרדה.
כל מה שקשור בהרדמה מלחיץ אותי מאוד.
רציתי לקבל בבקשה מידע לגבי הנושא, האם זה שבר או בקע? מה ההבדל בכלל?
האם הניתוח מסובך? אני שייכת לכללית ויש לי את הפלטינום האם יש צורך לשקול לבצע הניתוח באופן פרטי? לאחר הניתוח, האם יש השלכות? דברים שהיא לעולם לא תוכל לעשות?
בבקשה, עזרו לי קצת להרגע.
כזאת אני.. אמא דאגנית שזקוקה לידע על מנת להירגע.
תודה רבה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין29/03/2009שבר ובקע זה מילים נרדפות. כל השאלות שלך יש לשאול בפורום של כירורגית ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

