מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לפרוסקופיה בית חולים מאיראריה13/11/2009
שלום רב,
אני צריך לעבור ניתוח בקע הן במפשעה , שני צדדים, והן בטבור.
במפשעה זה התגלה לי בחודש האחרון, כך שלהבנתי זה בשלב התחלתי.בטבור
להערכתי זה אפילו מולד, ומאז שאני מכיר את עצמי הטבור בלט באופן כזה.
רופאה כירורגית המליצה לי לבדוק אפשרות לעבור ניתוח בשיטה הלפרוסקופית.
האם בבית חולים מאיר בכפר סבא משתמשים בשיטה זו ויש את הציוד הרפואי
המתאים לכך.?
תודה, אריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן
ד''ר דוד נויפלד15/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילהשחר11/11/2009
היי
אני בן 29 ויש לי קילה רציתי לדעת האם זה מפריע להיכנס להריון
אודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתה רוצה להיכנס להריון???
ד''ר דוד נויפלד15/11/2009אם השאלה שלך האם זה מגביל את הפוריות שלך, אזי, לא עד כמה שידוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן תחתונהליאור10/11/2009
(בת)לפני כשבוע, הרמתי בעבודה משהו כבד מאוד, ומאותו רגע התחילו לי כאבים בבטן התחתונה, שמופיעים לסרוגין....ניסיתי לחפש בליטה אך לא מצאתי...
בנוסף הייתי מקוררת, יכול להיות שזה בכלל קשור לזה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשרי...
ד''ר דוד נויפלד10/11/2009כאבי שרירים אופיניים לשפעת.
אם בנוסף אימצת את השריר באופן קיצוני, יהיו כאבים.
חכי קצת. אם לא יעבור, תפני לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםיוסף בן אבו08/11/2009
לפני שלושה שבעוות חזרי להתאמן וקצת הגזמתי,
באמצע ריצה של 20 דקות הרגשתי טיפה את מהפשעה המשכתי ואז עשיתי כמה ספרינטים שגרמו לי לכאבים יותר חזקים במפשעה ימין ואחרי הספרינטים הרגשה מוזרה כזאת כאילו כל החלק של המשעות רדום ושעשיתי מתיחות כאילו אין מפשעה וכאבים כאלה. הכאבים עברו באותו יום אך יום למחרת הופיע לי כאבים מתחן לבטן ממש מעל האיבר מין באמצע איפה שהשערות כאבים דיי חזקים במיוחד בזמן שקמתי מכיסא או משה,הכאבים נמשכו שלושה ימים ואז חלפו וחזרתי להתאמן רגיל.
לפני חמישה ימים באימון הכנה לצבא שעשינו זחילות עשיתי כנראה לא נכון והרגשתי שוב את המפשעה בצד ימין בזמן הזחילות ושרצתי אחר כך לא הרגשתי כלום
לפני יומיים עשיתי ריצה ושעשיתי תנועה עם רגל שמאל כלפי פנימה הרגשתי שוב את המפשעה ואחר כך הופיע לי כאבים שוב מתחת לבטן והם עברו.
אין סימנים לבקע(כאילו איזו בלטה או משהו)
האם יכול להיות שזה בקע למרות שאין בליטה?יכול להיות התכווצות,מתיחה,דלקת?
מה צריך לעשות ?
אני די מתוסכל בקרוב יש לי גיבוש ואני חייב להגיע מוכן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין08/11/2009רושם (כמובן צריך לבדוק אותך) שזה לא מתאים לבקע אלה כאבים קשורים לשרירים, גידים בחיבורם לעצמות אגן. אם לאחר מנוחה של מס' ימים-שבוע זה עובר ושוב חוזר תבוא להיבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 371/2 אילתליאת גורי07/11/2009
האם ניתן לעשות ספורט כגון: פילאטיס, ארובי,רקודי בטן, כשיש שבר בטבור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן...
ד''ר דוד נויפלד08/11/2009בתנאי שלא מתנפח יתר על המידה ו/או כואב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגבלות לאחר ניתוח בקעאבנר04/11/2009
היי רציתי לשאול מהם ההגבלות אחרי נותח בקע משפעתי?
האם יש דברים מיוחדים שאסור לעשות ?(חוץ מהמרמת משקל כבד).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ואת הרופא שלך שאלת??
ד''ר דוד נויפלד08/11/2009כן, אסור להרים משאות. כ"כ פעולות שימתחו את אזור הניתוח. תחשוב שכל הזמן אתה לובש מכנס שקטן עליך בחצי מספר ואתה לא רוצה לפרום או לקרוע התפרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע במיפסעהמנחם03/11/2009
אני בין 62 עושה הרבה הליכות ומשחק בואלינג 3 פעמים בשבוע כמו כן רזיתי כ-18 קילו מרגיש טוב הבדיקות שלי טובות רק מרגיש לאחרונה מעל המיפסעה שריפה וכאב וגם כמו שריר תפוס וכאב מוביל גם לאזור הגב התחתון .האם זה יכול להיות מההליכה או מהמשחק או יכול להיות שבר כסל לא יודע למה לשייך את התופעה הזאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע במפשעה
ד''ר דוד נויפלד04/11/2009בקע במפשעה קודם כל רואים או מרגישים בבדיקה. אפשר לשלול בבדיקת אולטראסאונד טובה אשר כד"א יכולה להדגים גם בעיות במפרק ובגידים.
??שבר כסל??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה לאחר זיהום בניתוחאבנר02/11/2009
בס"ד
ד"ר שלום.
לפני כ- 15 יום ביצעתי ניתוח בקע משפעתי בשיטת ליכטנשטיין.
לאחר שבוע בוצעה ביקורת. בביקורת התגלה המטומה בפצע הניתוחי.
הרופא נתן לי כשבוע לקחת אנטביוטיקה.
כיום היה שוב ביקורת והוא אמר שלא צריך לקחת אנטיביוטיקה יותר.
שאלתי היא:1. האם שבוע אנטיביוטיקה מספיק לאחר זיהום?
2. בנוסף יש לי כאבים באשך ימין (איפה שבוצע הניתוח) על מה זה מעיד?
תודה רבה על תשובתך !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
ד''ר דוד נויפלד04/11/2009באשר לזיהום - האם היתה הוכחה מעבדתית - תרבית חיובית?
בד"כ שבוע מספיק אחרת מתי מפסיקים?
באשר לכאבים באשך זה קורה לעתים אחרי ניתוח. יש להתיעץ עם המנתח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שלום לגבי התרבית:
אבנר04/11/2009בס"ד
באשר לזיהום- לא הומלץ לי ע"י שום רופא שבדק אותי לעשות תרבית. ולכן לא עשיתי זאת.
עליי לבקש מהרופא לעשות בדיקה תרבית?
איזו בדיקה זאת?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרבית
ד''ר דוד נויפלד04/11/2009תרבית בפצע.
איך נקבע שיש זהום. כל הדיון לגבי לגבי משך מתן האנטיביוטיקה שכ"כ מדאיג אותך, סובב סביב נקודה זו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרבית:
אבנר04/11/2009ד"ר אבל מה זאת הבדיקה הזאת?
איך עושים אותה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכשמה כן היא...
ד''ר דוד נויפלד04/11/2009לוקחים דגימה של נוזל מהפצע לגידול חיידקים.
(כמו שעושים משטח גרון).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורי וסרעפתימירב02/11/2009
שלום,
3.5 שנים אני עם בקע טבורי שנוצר בזמן הריון ורק בחודשים האחרונים יש לי כאבים חזקים ושקע
מסביב לטבור,בנוסף לאחר גסטרוקופיה הובהר לי שיש לי בקע סרעפתי (אני סובלת מכאב ,קושי בבליעה וצרבות נוראיות).בחודשיים האחרונים אני סובלת מעצירות קשה ולא רגילה בערך כל חמישה ימים וזאת גם עם עזרה של נרות.שמעתי רופא שמדבר על הקשר בין הדברים (בתוכנית על בריאות)ואני שואלת האמנם?מה עושים?
תודה
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירוט...
ד''ר דוד נויפלד04/11/20091. באשר לעצירות - סיבים (בנה-פייבר) ושתיה מרובה.
2. באשר לבקע הסרעפתי - צריכה להפגש עם גסטרואנטרולוג להערכה וטיפול. במקרה קיצוני, אם הטיפול לא יספק יתכן ותזדקקי לניתוח.
3. באשר לבקע הטבורי - אם הוא אכן מפריע את זקוקה לבדיקה של כירורג ולאחר מכן, לשקול ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לבקע בטבורצופית01/11/2009
אני חודש וחצי אחרי ניתוח לפרוסקופיה להוצאת חצוצרות.
יש לי כאב באזור הטבור והוא קצת אדום ונפוח מסביב וכואה ומגרד קצת במיוחד אחרי פעילות גופנית כמו הליכה או עבודות קלות.
האם ייתכן והטבור לא התאחה טוב? האם זה יכול להסתדר לבד או שצריך התערבות כירוגית נוספת?ייתכן וזה בקע כתוצאה מהלפרוסקופייה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל אפשרי
ד''ר דוד נויפלד02/11/2009צריכה לדבר עם המנתח.
יכול להיות זהום בתפר הפנימי - אם הושם כזה.
חכול להיות שבר.
או סתם מצב של ריפוי.
צריך להבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהום לאחר ניתוח בקע משפעתיאבנר26/10/2009
בס"ד
שלום!
לפני כעשרה ימים עשיתי ניתוח בקע מפשעתי בצד ימין בשיטת ליכטנשטיין.
היום הייתה לי ביקורת אצל הכירורג ולאחר הוצאת הסיכות בתפרים התחיל לצאת דם. הרופא החל להוציא את הדם.
הוא אמר שזאת המטומה מזוהמת בפצע הניתוחי.
יש לציין שכיומיים אחרי הניתוח היה לי חום 38.2 וביום השלישי 37.5
הוא נתן לי אנטיביוטיקה למשך שבוע.
שאלתי היא: האם הדבר מסוכן ועלול להחזיר את הבקע? האם זה קורה בדר"כ בניתוחים כאלה? איך ניתן לבדוק האם הרשת לא הזדהמה?
והאם אנטיביוטיקה זה הטיפול הנכון?
תודה ובברכה.
יוסי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה...
ד''ר דוד נויפלד26/10/2009לדאבוננו המטומה אחרי ניתוחי בקע - במיוחד כאשר משתמשים ברשת איננה אירוע נדיר. לעתים היא גם מזדהמת. כדי לדעת יש לקחת תרבית. לגבי הרשת אין אפשרות לדעת כרגע אלא הזמן יעשה את שלו ואם אכן השתכן זיהום ברשת אתה תדע זאת.
באשר לאנטיביוטיקה - אינני מבין השאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שלום, מה זה אומר תרבית?
אבנר26/10/2009לגבי האנטיביוטיקה:
התכוונתי לשאול מה המטרה שלה? להפסיק את הזיהום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אלמנטרית...
ד''ר דוד נויפלד26/10/2009תשובה אלמנטרית...כן!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר נויפלד שאלה נוספת:
אבנר27/10/2009בס"ד
ד"ר שלום, האם אולטראסאונד יכול לבדוק אם הרשת הזדהמה?
אני נורא מוטרד מן הנושא.
תודה על תשובותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלוי...
ד''ר דוד נויפלד28/10/2009במידת הזהום ויותר מכך, תלוי במי שמבצע הבדיקה, ביכולת שלו ובנסיונו!
בכל מקרה, זה מוקדם מדי לדאגות. כפי שכבר ציינתי - הזמן חזק מכולנו ויש צורך בסבלנות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בטן..מיקי25/10/2009
שלום,שאלתי היא : האם יכול להיות מצב של כאב בטן באזור ההרניה(מפשעה)ללא בליטה ז"א האם יש מצב של טרום הרניה שהסימפטום הוא אך ורק כאב בצד ?? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין25/10/2009יכול להיות אם שק בקע נכנס ונכלא לסרוגין רק בתעלת מפשעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר ניתוחאתי ג23/10/2009
שלום,
לפני כחודשיים עברתי ניתוח הרניה - שבר שהיה כלוא בין צלקת של ניתוח והידבקות הרחם אליו.
הושתלה רשת - ניתוח עם חתך אורכי.
הכאבים עברו אבל אני עדיין מרגישה כאילו השבר עדיין קיים, בתנוחות מסויימות ובהתעטשות.
מה יכול להיות המקור להרגשה הזו?
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים...
ד''ר דוד נויפלד25/10/2009מספר אפשרויות שהזכרת...
צריכה להבדק ובעקבות כך אולי US ואם יש צורך CT* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים לאחר ניתוח
אתי ג25/10/2009בוקר טוב,
תודה על המענה.
לפני הניתוח עברתי2 C.T. ולא מצאו את השבר.
למה עכשיו אחרי הניתוח כן אפשר לראות שבר בבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוזר...
ד''ר דוד נויפלד25/10/2009??יתכן וכלל לא היה שבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים לאחר ניתוח
אתי ג26/10/2009בוקר טוב,
שוב תודה על המענה.
הכנסת אותי לבילבול קטן ואני לא מצליחה לצאת ממנו.
סבלתי כשנתיים מכאב בטן תחתונה צד שמאל ועברתי 2 C/T ולא מצאו את הבעיה.
אציין שהבדיקה כללה שתיית נוזל מסויים - יכול להיות שעברתי בדיקות שלא לצורך?
בכל מקרה בבדיקות לא מצאו דבר.
פניתי לפרופסור כירורג וזה שלח אותי לצילום דופן הבטן שם גילו SHPIGLE - הבנתי שזה סוג של שבר, ובהמשך נותחתי כפי שכבר רשמתי.
האם עדיין יכול להיות שעברתי ניתוח שלא לצורך?
אני מאוד מבולבלת וחרדה שמה יש בעיה נוספת, או שבכלל עברתי ניתוח לחינם.
אודה מאוד לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעכשיו יש יותר פרטים...
ד''ר דוד נויפלד26/10/2009קודם כל.... לא שלחו אותך לריק לבדיקות אלא בעקבות תלונות שלך ואת עדיין ממשיכה להתלונן.
הרניה שפיגליאנית היא חמקמקה וקשה לעלות עליה. איזה צילום של דופן הבטן עשית בדיוק??
בד"כ רואים הדפקט ב-CT אבל לא תמיד. כמעט תמיד שותים חומר ניגוד לשם ביצוע ה-CT. לא הבהרת במדויק את סדר הדברים.
לא עברת ניתוח לחינם אלא כתוצאה מהתמדה בתלונותיך בוצעו בדיקות כולל בדיקתו של ה"פרופסור" הכירורגי והיה רושם שעלו על הבעיה וניסו לתקן אותה. אם עדיין יש כאבים והבעיה לא נפתרה הרי שיש צורך להתחיל הכל מההתחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים לאחר ניתוח
אתי ג26/10/2009תודה, תודה על המענה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
אתי ג27/12/2009שלום,
היום לאחר 5 חודשים אני עדיין חשה בכאבים יש ימים עם כאבים חזקים יש פחות ויש ימים שכלל לא כואב.
עשיתי US בטן תחתונה רקמות רכות ונמצא כי אין שבר והרשת במקומה ואין נוזלים, בקיצור תקין.
פניתי לכירורג וזה בבדיקה ידנית החליט שאין בקע.
הוא אומר שאני יכולה להרגיש את הכאבים כשנה האם זה יתכן?
איזה בדיקות נוספות עליי לבקש על מנת לדעת בוודאות שהניתוח הצליח ואין שבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן
ד''ר דוד נויפלד28/12/2009כן. יכולים להמשך שנה ואף יותר.
את קצת לא מאמינה.
אולטראסאונד שנעשה בידיים טובות ע"י מישהו מבין ומוסמך צריך לספק.
לכירורג שלך את הרי לא מאמינה.
מה שינצח בסוף זה הטבע והוא יראה לנו את האמת. בכל מקרה זה לא הזמן להתערבות נוספת גם אם הניתוח נכשל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
אתי ג28/12/2009תודה רבה לך על המענה. אני באמת לא מאמינה בגלל ששנתיים לקח להם לגלות את השבר.
אני מאוד פוחדת שמא הניתוח כשל, אם צריך אז נחכה בסבלנות, אבל למה יש עדיין כאבים אחרי הניתוח? הניתוח לא אמור לפתור את עניין הכאב? אני מבינה שיש גוף זר אבל יש ימים שהכאבים ממש כמו לפני הניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז ככה...
ד''ר דוד נויפלד29/12/2009יכול להיות שהכאבים לא היו קשורים לבקע מלכתחילה ולכן הם ממשיכים.
אם לקח כ"כ הרבה זמן לאבחן אז אולי לא היה בכלל בקע...
כאבים יכולים לנבוע מהרשת וגם מפגיעה בעצב בזמן הניתוח. זה אחת מתופעות הלוואי השכיחות.
בכל מקרה,,, לאבחנה נכונה צריך מישהו שיודע היטב אולטרא-סאונד של האזור, ולא רק המפשעה אלא גם של השרירים והגידים ושל מפרק הירך וידע להשוות לצד השני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים לאחר ניתוח
אתי ג01/02/2010שלום,
אני מצטערת על הסחבת, אני אובדת עצות. אני עדיין אם כאבים ולא יודעת מה לעשות. 5 חודשים אחרי והכאבים כמו לפני הניתוח. עשיתי US דופן בטן רקמות רכות - יצא תקין, אין בקע, US בטן תחתונה - יצא תקין, שלחו אותי אפילו לUS כליות - יצא תקין,
איזה בדיקות אני אמורה לבקש וממי?
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מה להגיד...
ד''ר דוד נויפלד02/02/2010את עקבית.
קשה לי לעזור לך. על כל השאלות שאת חוזרת ושואלת עניתי בצורה זו או אחרת, יותר מפעם.
אין לי מושג למה יש לך הכאבים, והאם הם קשורים לניתוח.
אם קודם, לפני הניתוח, היו כאבים ממקור לא ברור הרי שעתה לפחות יש את מי להאשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לתיקון בקע טבורימוטי21/10/2009
שלום
לפני כ-10 ימים עברתי ניתוח לתיקון בקע טבורי ולפני כ-יומיים הורידו לי את הסיקות השאילה שלי (התביישתי לשאל את הרופא) האם מותר לי לקיים יחסי מין או שעדיף לחקות עוד שבוע/שבועיים?
תודה
מוטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קודם כל...
ד''ר דוד נויפלד22/10/2009לא צריך להתבייש כי כך נשארת עם תאוותך בידך...
צריך להזהר ולא להתאמץ ע"מ שלא יופעל מתח מיותר על התפרים.
תשתמש בשכל הישר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר במפסעה בזמן הריוןשלי21/10/2009
שלום!
כרגע אני בהריון בשבוע 23, זהו הריון מספר 3,בפעמים הקודמות וגם עכשיו יש לי כאבים ונפיחות בצד אחד במפסעה.אני יודעת שיש לי בקע. רציתי לדעת מה המשמעות של זה והאם מסוכן???
יש לציין שהוא מופיע רק בהריונות..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה מפריע ...
ד''ר דוד נויפלד22/10/2009רק בהריונות אבל זה קיים כל הזמן.
חבל שלא התייחסת בין ההריונות. עכשיו יש בעיה.
הטיפול הוא ניתוח אבל לא כדאי בזמן ההריון, אלא אם כן אין ברירה, שכן הסיבוך הקשה של הרניה הוא כליאה שלא ניתן להחזיר ואז צריך ניתוח דחוף.
תהיי מודעת לבעיה. יש לך כרגע מגבלה, אסור לך לאמץ שרירי הבטן ולהחמיר יותר המצב.
לא להרים משאות כבדים. לקוות לטוב ולתקן אחרי סיום ההריון הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

