מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פעילות גופנית לאחר אבחוןגדי27/02/2009
לאחר שנתיים של אימון בחדר כושר חשתי כאבים במפשעה בצד ימין. פניתי לרופא ואובחן אצלי בקע קל מאוד בצד ימין (באבחון הרופא נכתב : טבעת מפשעתית ימין מורחב). הרופא המליץ על המשך מעקב בלבד ללא צורך בניתוח בשלב הזה. מדי פעם אני חש כאב קל אך לא יותר מזה. האם ניתן להמשיך לעסוק בפעילות גופנית קלה כגון שחייה, הליכה מהירה על הליכון, ותרגילי משקולות לידיים? האם פעילות מסוג זה עלולה להחמיר את המצב? תודה גדי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין27/02/2009אפשר להמשיך חיים רגילים לגמרי ללא הגבלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באשכים במשך שנהאור25/02/2009
שלום, מזה שנה יש לי כאבים בעיקר באשך הימני (הכאב הינו כאב המום ומקרין כאב לירך ימין ולמותן ימין) חשוב לציין, כי לפני כשנה וחצי סבלתי מסיבוך של דלקת פרקים, כאשר בזמן שהייתה לי דלקת פרקים ( בקרסול ימין, בברך שמאל וגב תחתון בצד שמאל) ניהיה לי גם דלקת בשתן, בה טופלתי בכדורים. מזה מספר ימים בנוסף לכאבים עליהם דברתי נוצרה לי דחיפות מרובה של מתן שתן- לפחות 7-9 פעמים ביום ואני לא אחד ששותה הרבה. נגשתי לאורולוג, בבדיקה הכל נראה לו תקין, אך הוא שלח אותי לכירורג. נבדקתי ע"י הכירורג גם לו הכל נראה תקין אך בכל אופן הוא שלח אותי לאולטרא סאונד של המפשעה. הייתי רוצה לעשות גם כן בדיקה/צילום של האשכים על מנת לשלול כל דבר. שאלתי היא: 1- איזו בדיקה אני יכול לעשות/לבקש על מנת שיבדקו האשכים באופן קפדני(מאיזה רופא לבקש). 2- על פי ההיסטוריה מה זה יכול להיות על פי הערכתך? 3- אבא שלי בן 57 מזה כחצי שנה יש דימום בשתן והוא מטופל בכדורים מסויימים. האם יש איזה שהוא קשר? אשמח לקבל את תגובתך תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין26/02/2009רושם מדובר בבעיה אורולוגית או אחרת ולא כירורגית (גם לא מצאו לך בקע), אין קשר עם בעיות של אביך, בד"כ עושים US אשכים (ממליץ לך דעה שניה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהUS אשכים
אור26/02/2009מאיזה רופא אני מבקש את הבדיקה? האם הבדיקה מסוכנת מבחינת קרינה או משהו אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין26/02/2009לא מסוכנת, בד"כ מאורולוג/רופא משפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nf1שמואל24/02/2009
שלום דר אני בן 43 סובל מי nf1 ויש שעלה בבקשה יש כאב חזק בבטן תחטונה שמכרין לשכים ומתנפח בצד שמול שמלובה בכאב חזק מה הסיבה אים זהשבר [ בקה] מה עלי לאסות דק תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה nf1
ד''ר דוד נויפלד25/02/2009הסיפור יכול להתאים לבקע. צריך להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע בהריון ולידה טבעיתטליה22/02/2009
יש לי בקע בבטן התחתונה בצד ימין ואני בשבוע ה - 25 להריוני השלישי. הייתי רוצה ללדת טבעי. האם זה עלול להחמיר את המצב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה האופציות...
ד''ר דוד נויפלד23/02/2009כרגע יש מצב נתון. יש כנראה העדפה ללידה קיסרית במצב הנתון. חבל... שלא תיקנת לפני שנכנסת להריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה מפשעתיתיהושוע17/02/2009
שלום רב 1.האם הכליאה קורת רק ממאמץ או שהיא יכולה לקרות במנוחה? 2. היא יכולה לקרות בגלל הליכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין17/02/2009בד"כ זה קורה כאשר לחץ תוך בטני עולה כמו בזמן שיעול, בזמן יציאות והטלת שתן (במאמץ), הרמת משקלות וכו'. במנוחה והליכה סבירות נמוכה ביותר אך אין שלא יקרה אף פעם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לקילהעדי16/02/2009
שלום רב אני בן 16 אבל מאוד מפותח לגיל או בכללי לפני כמה זמן שמתי לב שנהייתה לי גבעה קטנה באזור של הערווה חששתי שהביצה עלתה ויש קילה אז הסתכלתי על שק הביצים וראיתי שבאמת הביצה עלתה למעלה.. מהר מהר רצתי לשירותים לבדוק מה פשר הדבר וראיתי שהביצה כבר יירדה למטה אני חייב לציין שנגעתי בגבעה שהביצה יצרה בערווה וזה גרם לי לכאב עוקץ ומציק כזה לשארית היום. אני לא יודע מה פשר הדבר ורוצה לשאול פה אם כדאי להבדק ואם זה בכלל סימנים לקילה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין16/02/2009אם יש לך כאבים עזים יש לגשת דחוף! למיון לשלול או בקע כלוא או סיבוב של אשך וכו'. מצבים כאלה יכולים לדרוש ניתוח דחוף למנוע נמק של המעי או איבר אחר כלוא או נמק של האשך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילענדב16/02/2009
אבי עבר אירוע מוחי קל לפני כחודש , מאז הוא מטופל בתרופות לדילול דם- PLAVIX . בחודש האחרו אובחן כי ן הוא סובל מקילע . האם ניתן לבצע ניתוח עם טיפול בPLAVIX?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין16/02/2009אם בקע כלוא אז מנתחים אפילו על PLAVIX אך אם לאביך יש בקע שלא כואב, לא גודל ולא מפריע לא לא לא זקוק לניתוח כרגע. ניתוח אלקטיבי לגמרי עדיף לעשות ללא מדללי דם ואם יש צורך בהם אז עוברים זמנית לזריקות סביב הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באזור הטבורלולי12/02/2009
שלום לך, אני עברתי בחודש מאי 2008 ניתוח להוצאת כיס המרה . הניתוח וההחלמה עברו בהצלחה. כיום אני בהיריון בשבוע ה-34 ושלשום התחילו לי כאבים באזור הצד השמאלי הקרוב לטבור. הלכתי לרופא נשים אשר הפנה אותי למיון יולדות (לא בגלל הכאבים אלא בשל פעילות רחמית) ושם כאשר עשו לי אולטראסאונד לא ראו דבר. לטענת הרופא שבדק אותי אין קשר בין הכאב להיריון. חשוב לי לציין כי הכאב הוא מאוד נקודתי, לא כאב בלתי נסבל אך בהחלט מציק ומדאיג. האם זה קשור לכריתת כיס המרה? הרופא מישש גם את אזור הבטן ולא זיהה בקע. מה זה יכול להיות? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין12/02/2009כאבים יכולים להיות קשורים לצלקת באיזור הטבור מהניתוח קודם (קרוב לוודאי), זה יכול להיות בקע בצלקת, בקע בטבור או מסיבה אחרת שלא קשורה לניתוח. בנוסף לבדיקה גינקולוגית שעברת ממליץ לך להיבדק גם על ידי כירורג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים אחרי שנתיים מניתוח בקע מפשעתיאהרון11/02/2009
שלום רב. עברתי לפני כשנתיים ניתוח בקע מפשעתי מימין בשיטה הפתוחה.היום כמעט שנתיים אחרי וללא סימני כאב לפחות של שנה וחצי החלתי לחוש בכאבים "עמומים" באזור הניתוח.הכאבים מתחילים בשעות הבוקר המאוחרות ומתחזקות יותר בערב.כאבים נסבלים אך מאוד טורדניים. הייתי אצל הרופא המנתח שבדק אותי ואמר שאין בקע חוזר והכל 100 אחוז-"קח כדור נגד כאבים ןסע לשלום".אני די הופתעתי מתשובתו כי הסברתי לו שאני סובל כבר קרוב לשלושה שבועות וזה די מטריד וכואב,אך הוא שוב אמר שזה כלום ויעבור לבד ואם לא שאחזור בעוד חודש. שאלתי אותו בנוסף האם ייתכן שיש פתאום,אולי,כאבים מהעצב-אך הוא טען שלא יכולים להיות פתאום כאבים מהעצב אחרי כ"כ הרבה זמן,אם כבר זה היה כואב מההתחלה ולא מפסיק. מה עליי לעשות?ומה דעתך המקצועית בנושא? תודה אהרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין11/02/2009אפשר לבקש דעה שניה וגם לעשות US להיות בטוח שאין בקע חוזר. אם אין לך בקע חוזר היתי ממליץ לך יעוץ וטיפול במרפאת כאב, אם ישנו בקע חוזר אפשר לבצע ניתוח בשיטה לפרוסקופית (כי קודם עברתה תיקון בשיטה פתוחה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היתלבטות לגבי סוג ניתוח הרניהרונן07/02/2009
לאחר בדיקת רופא כירורג המיתמחה בהרניה ומנתח בעצמו הוחלט שאני צריך לעבור ניתוח. שאלתי לאיזה ניתוח לגשת ? הישן והטוב חיתוך בבטן ורשת.? או "הלייזר" שבו נראה שההחלמה מהירה יותר.? אשמח לתשובה מקצועית . תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין08/02/2009ישנם שתי שיטות - פתוחה ולפרוסקופית (זה לא "לייזר") כאשר במקום חתך אחת במפשעה עושים 3 חתכים קטנים. שתי השיטות טובות עם אחוזי חזרה בודדים בידיים של כירורג מנוסה בהן, החלמה יכולה להיות מהירה יותר לאחר לפרוסקופיה (אך גם כן ישנם כאבים וסיבוכים). לא כל בקע מתאים ללפרוסקופיה. יש לדון ספציפית עם הכירורג שבדק אותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה כתוצאה מניתוח הוצאת כליההדסה07/02/2009
האם יש מאפיינים ייחודיים לטיפול\ניתוח של הרניה כזו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין07/02/2009לא במיוחד. אם הדפקט לא מאוד קרוב לצלעות או עצם הכסל אפשר לבצע ניתוח בשיטה לפרוסקופית, אחרת בשיטה פתוחה. בכל מקרה יש לבצע את התיקון ללא מתח עם שימוש ברשת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע סרעפתי וכאבי בטן תחתונהאמיר02/02/2009
עקב צרבות חוזרות ונישנות עברתי בדיקת אנדוסקופיה בה אובחן בקע סרעפתי קטן. מבחינתי הבקע אולי "קטן " אבל הסבל גדול... אני סובל מאוד מכאבי בטן, הן בבטן העליונה והן בבטן התחתונה, כולל צריבה בזמן אכילה (כאילו אני בולע סכינים) וכאבים בכל החזה., אני מאוד מוגבל באכילה ומאכלים שומניים או מן החי גורמים לי לכאבי בטן עזים ושלשולים. אני לוקח אומפרדקס 20 מ"ג פעמיים ביום אבל הוא לא כל כך יעיל. לאחרונה התחיל אצלי כאב דוקרני בבטן התחתונה מעל המפשעה. האם ישנו קשר בין הבקע לכאבי הבטן התחתונה? בהנחה שהטיפול התרופתי לא מועיל, האם ניתוח עשוי לפתור את הבעיה, כולל תופעות הלוואי האחרות ? האם כדאי לי לעבור גם קולונסקופיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה לא הפורום המתאים
ד''ר דוד נויפלד03/02/2009אנחנו דנים פה רק בבקעים בדופן הבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות ספורט לאחר ניתוח בקע מפשעתיאוסנת ביטון01/02/2009
הי לפני 12 יום עברתי ניתוח בקע מפשעתי בשני הצדדים באמצעות פרלסקופיה. הניתוח והביקורת שלאחריו עברו בהצלחה. באופן כללי אני מתאמנת יום יום במכון כושר: ספיניניג, מכשירים אליפטיים כגון אליפטי, ריצות וכו' הרופא אמר שניתן לחזור בהדרגה. אני פוחדת ורוצה לדעת מה הכי כדאי ובטוח על מנת שלא אגרום נזק.( דווקא תנועה של הליכה קשה יותר מרכיבה או אליפטי), היום ניסיתי להתאמן אך הייתי כל כך מרוכזת בפחד שלא הצלחתי להתאמן. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באמת...
ד''ר דוד נויפלד02/02/2009זוהי שאלה שאת באמת צריכה להפנות למנתח. רק הוא יודע מה נעשה אצלך בדיוק. השיטה של התייעצויות עם כל דכפי היא פסולה בעיני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע קטן, אבל כואבבן28/01/2009
שלום, לפני כשבוע וחצי התחלתי להרגיש כאבים באיזור אשך שמאל. הייתי אצל כירוג והוא לא הרגיש בקע ונתן לי אנטיביוטיקה לשבוע. לאחר חמישה ימים הרמתי טלויזיה והכאב נהיה חזק יותר. כבר שבוע הכאבים לא מפסיקים. חזרתי לכירוג והוא שלך אותי לUS שם קיבלתי את האבחנה הבאה: "בקע זעיר שהודגם רק בזמן וולסלבה, ברוחב 0.7 ס"מ. גודש בודירים פוניקולרים". לאחר מכן הייתי אצל אורולוג אשר אמר שהכאב הוא הקרנה מהבקע ורשם לי ארטופן. התחלתי היום לקחת את הארטופן ובינתיים הכאבים מציקים ולא מפסיקים. השאלה שלי היא האם זה רק ישכח לי את הכאב זמנית והאם כדאי ללכת לניתוח לבקע למרות הגודל הקטן כדי למנוע ממנו לגדול בהמשך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר א נראה לי
ד''ר דוד נויפלד29/01/2009לא נראה לי שמה שאתה מתאר קשור לבקע. יותר מתאים ש"מתחת" גיד ויש לך עכשיו דלקת בו. קח קצת זמן, המנע ממאמצים ןאל תרוץ לניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לדלקת
בן29/01/2009הבעיה היא שלקחתי שבוע אנטיביוטיקה וזה לא השפיע על הכאב, לכן לא נראה לי שזו דלקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי ההגיון...
ד''ר דוד נויפלד01/02/2009לא כל "דלקת" היא חיידקית ולכן אין קשר בין אנטיביוטיקה לכאבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניהארז28/01/2009
שלום! בן 54 די פעיל ספורטיבית. לפני 10 חודשים הרגשתי כאבים חזקים במפשעה שמאל לאחר הרמת משא כבד. רופא כירורג אבחן דלקת בגיד. בדיקת אולטראסאונד אובחן קרע בינוני.שאלותי? האם בדיקת אולטראסאונד אמינה ב-100%? כיום עושה מאמצים גופניים ואין תחושת כאב, האם פעילות זו תחריף את הקרע?כמה זמן בממוצע אהיה מנוטרל לאחר ניתוח? חשוב לדעת, עבודתי בתחום הספורט. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא הכתובת
ד''ר דוד נויפלד29/01/2009אבל...
קרע לא נשאר אלא נרפא עם הצטלקות מסוימת. תזהר ממאמצים מיותרים.
אין 100% בחיים ובטח שלא ברפואה והגיע הזמן לדעת זאת ולהפסיק לדרוש זאת! בטח כשמדובר ב-US אשר לגמרי תלוי בנסיונו ויכולתו של הבודק המבצע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

