מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקע טבוריויקי29/03/2009
שלום.
אחרי לידה הובחן לי בקע טבורי קטן לא כלוא.
הייתי ביעוץ אצל כירורג, הוא המליץ על הניתוח.
הלידה היתה בניתוח קיסרי לפני שלושה חודשים, רק התעוששתי.
השאלה:
-העם עדיף ניתוח רגיל או לפרוסקופי ולמה?
אם לפרוסקופי, אז באיזה בית חולים מתמצעים בזה?
-אני מניקה. האם הרדמה מלאה משפיעה על הנקה?
-מה המשקל המרבי שמותר להרים אחרי הניתוח?(התינוק שוקל 6800)
תודה על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא בוער...
ד''ר דוד נויפלד29/03/2009כדאי לתקן לפני ההריון הבא.
באשר לשיטה, לא השיטה קובעת אלא מיומנות המנתח.
לאפרוסקופיה עושים ברוב בתי החולים בארץ.
לגבי הרמה והנקה, אם את מחכה, זה לא רלוונטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח הרניה מפשעתיאריה28/03/2009
לפני שבועים עברתי ניתוח הרניה מפשעתי צד ימין.
לאחר הניתוח המנתח אמר לי שמכוון ההרניה היתה גדולה עלי ללבוש תחתונים לוחצות כדי למנוע בצקות.
בינתים הופיע לי במקום ההרינה גוש גדול במישוש הוא בצורת נקניקיה וממש קשה !!
בזמן הוצאת התפרים נאמר לי שאין מה לדאוג זה לו הרניה חוזרת אלא גוש של נוזלים ודם שיצטבר המקום שיתפנה אם הניתוח ותיחום הרשת.
וזה יתמוסס בחודש חודשים הקרובים.
בנתים זה גורם לצריבה במקום והרגשה מאוד לא טובה.
האם כל זה נכון ואולי יש איזו דרך לשפר את המצב ???
התשובה פנה למנתח אינה מקובלת עלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין28/03/2009לא בדקתי אותך כך שלא יודע האם זה נכון, אם כן - טיפול בכאבים, תחתונים כמו שהסבירו לך ומעקב כירורגי צמוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע מפשעתינמרוד27/03/2009
שלום רב,
בקרוב אעבור ניתוח בקע מפשעתי. בבירורים שונים קיבלתי דעות חלוקות לגבי פרק הזמן לאחר הניתוח שבו עלי להימנע מפעילות גופנית מאומצת. שאלתי אלייך היא אם כן כמה זמן לאחר הניתוח עלי להימנע מכזאת פעילות, ובפרט מתרגילי חדר-כושר כולל הרמת משאות(משקולות וכו')? והאם ניתן בכל זאת תוך הימנעות מאימוץ שרירי הבטן?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין27/03/2009אם ניתוח עובר בהצלחה אתה יכול להתחיל בהדרגה להתאמן כעבור מס' שבועות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בקע מפשעתייוסי27/03/2009
שלום !
לפני כ4 שנים עברתי ניתוח לתיקון בקע בצד ימין.
עד היום יש לי כאבים באזור, אך הבקע תוקן בהצלחה.
לאחרונה התחלתי לעבוד בעבודה שאני עומד 7 שעות לערך.
אחרי שעתיים אני מרגיש כאבים חדים, עמומים, גם בצד ימין של הניתוח וגם בצד שמאל.
קבעתי כבר בדיקה לכירורג,
שאלתי היא,
האם יכול להיות שהכאבים מראים על קילה? או שיש עוד הרבה סיבות לכאבים?
והאם אני מזיק עוד יותר כשאני ממשיך לעבוד עד שיגיע יום הבדיקה אצל הכירורג.
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין27/03/2009אם זה בקע מומלץ להימנע מעבודה פיזית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מזהים בקע?חזי27/03/2009
יש לי נפיחות באיזור המפשעה ללא שום כאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין27/03/2009יש להיבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתשובה הכי לקונית ואווילית שראיתי
אורן16/04/2009בקשת השואל הייתה לקבל אינפורמציה ואילו התשובה המתומצתת "יש להיבדק" היא צינית אווילית ומראה על 0 מקצועיות מצד העונה. פעם אחרונה שאני נכנס לפורום הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בטבור+מתיחת בטןרות24/03/2009
האם מישהו מכיר או יודע על ניתוח משולב של שבר בטבור + מתיחת בטן? דחוף!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין24/03/2009אפשר לעשות את זה משולב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רשת בתיקון בקע מפשעתיmodi23/03/2009
האם קיימים סוגים שונים של רשתות בהן ניתן להשתמש בניתוח לפרסקופי לתיקון בקע מפשעתי? אם כן, איזה סוג מומלץ ביותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש...
ד''ר דוד נויפלד23/03/2009הבחירה היא של הכירורג לפי טעמו, נסיונו והנוחיות שלו. אין "הכי" מומלץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לבקעדרור22/03/2009
מזה כשבוע יש לי כאבים באשכים, לאחר אולטרסאונד ובדיקה של נוירולוג וכירורג לא נמצא דבר חריג מלבד דלקת ואולי אפשרות לבקע קטן. הכאבים לא מפסיקים למרות האנטיביוטיקה שהייתה אמורה כבר לטפל בדלקת - אני חסר אונים לנוכח הכאבים ולנוכח העובדה שלא יכולים להצביע במדוייק על הבעיה שלי - אציין כי נשלל סיבוב של האשך בשק - לעצתך אודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין23/03/2009תלך לדעה שניה לאורולוג/כירורג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיסרי אחרי תיקון בקע באמצאותדואגת22/03/2009
לפני כשנה וחצי אברתי ניתוח לתיקון הרניה בצלקת קיסרית אל ידי רשת קרגע אני שוב בהראיון רציתי לישעול מה מיוחד בניתוח קיסרי מסוג זה בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דוד נויפלד22/03/2009מאיפוא העברית הזו?
לשאלתך:
קיסרי במצב הזה יכול להיות קצת מסובך מהרגיל. צריך לעבור דרך הרשת ואז הסגירה קצת יותר מסובכת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורינועה17/03/2009
שלום רב, אני בת 31, ואובחן אצלי היום בקע טבורי (לא כלוא). ברקע: התקפות של כאבי בטן קצרים (5-10 דקות) אחת לשבועיים-שלושה במשך 4 חודשים - ללא קשר לפעילות גופנית. חשוב להדגיש שהכאב נעלם מעצמו והכל חוזר להיות כרגיל. בשבוע האחרון - שלוש התקפות ארוכות יותר של כאב בטן: אחת בן 35 דקות, השניה 20 דקות, והשלישית בת כמעט שעתיים, בעקבותיה הגעתי למיון ואובחנתי (ע"י אולטרסאונד). שלושת ההתקפות הגיעו מיד לאחר פעילות גופנית- הליכה מהירה, בעצימות בינונית. חשוב לציין שאני מתאמנת בחדר כושר עם מאמן, עושה פילאטיס והולכת ברגל (סה"כ 5 פעמים בשבוע), כחלק מדיאטה מבוקרת. הפעילות הגופנית הפכה לחלק מהשגרה שלי. חשוב לציין שהיו פעמים שבהן ערכתי הליכה השבוע, ולא היו לי התקפים. משיחה עם הרופא הבנתי שהטיפול בבקע הוא ניתוחי. השאלות: 1. תזמון הניתוח - האם כדאי לנתח בשלב זה, בגלל ההחמרה בהתקפים או להמתין? שיקול נוסף - אני מתכננת להכנס להריון בערך בעוד שנתיים-שלוש (כבר עברתי הריון אחד) - האםזה נתון שכדאי להתחשב בו? 2. פעילות גופנית לפני ואחרי - האם כדאי להפסיק כליל, בגלל שההתקפים האחרונים הגיעו מיד לאחר פעילות גופנית? לאחר הניתוח - איך מומלץ לחזור לפעילות גופנית - האם דין הליכה כדין פילאטיס? 3. זמן החלמה - תוך כמה זמן ניתן לחזור לתפקד כרגיל? במה תלוי זמן ההחלמה? תודה מראש על התשובה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין18/03/2009אם כאבים נובעים מבקע בהחלט מומלץ ניתןח ויש להימנע מפעילות פיזית לפני. החלמה לאחר ניתוח היא מס' שבועות ואז את יכולה לחזור לחיים רגילים לגמרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקעבן10/03/2009
עברתי לפני שבועיים ניתוח בקע (ניתוח בהרדמה ולא לפרוסקופי). יש לי שתי שאלות: א. בעבודתי אני נוהג הרבה (שעתיים-שלוש ביום) ולעיתים מרים משאות 5-20 ק"ג בערך רציתי לדעת תוך כמה זמן אוכל לחזור לעבוד או האם עליי להמנע מעבודה זו ואם כן לכמה זמן ב. יש לי עדיין קצת נפיחות וכואב לי כשאני מנסה לסובב את הגוף (כמו להסתכל אחורה ברוורס באוטו) האם זה נורמלי בתודה בן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מן הראוי...
ד''ר דוד נויפלד10/03/2009מן הראוי לשאול את המנתח שלך שאלות אלו כיוון שהוא יודע מה נעשה לך. מתוך דבריך אין לי מושג איזה ניתוח עברת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nf1שמואל07/03/2009
שלום דק אני בן 43 סובל מי nf1 ומיעוד להקרנות [רדיוכירוגיה]ברוש שזה [מניגיומה] בבדיקת של רופה היתגלה ארניה[בקע] גדול הים התנפחות של השכים המנתח לא מוחן לנטח ביגלל הטיפול עמיוד ברוש של הרדיוכירוגיה שיש סקנה בהרדמה הקללית וצריך לחקות מה דאתך דק מהלאסות בקשר ק לכאבים ואנפיחות תודה דק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין08/03/2009קיבלתה כבר תשובה בעבר, תסיים קודם טיפול אונקולוגי ואחרי זה אם תצטרך ניתוח אפשר גם לעשות אותו בהרדמה איזורית/מקומית (תלוי בהמלצות מרדים).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון בקע בניתוח קיסריפעם שלישית03/03/2009
שלום, אני בחודש שמיני להריוני ומתוכננת לידה בניתוח קיסרי בגלל שני ניתוחים קודמים (תינוקות גדולים), ויש לי בקע טבורי חוזר. לפני ההריון התייעצתי עם כירורג שאמר שאם אלד שוב בניתוח קיסרי, ניתן יהיה גם לתקן את הבקע באותו מעמד. מבחינתי - אני מעדיפה לפתור את שתי הבעיות בניתוח אחד, גם אם הבקע יחזור בשלב מאוחר יותר. הייתי היום אצל כירורג בקופ"ח כדי להתחיל לארגן את הניתוח והוא די התנגד לרעיון. שאלתי - האם ניתוח משולב כזה הוא מקובל (ספציפית - בשערי צדק)? האם ניתן לבצע ניתוח כזה עם הרדמה כמו בניתוח קיסרי או שחייבים הרדמה כללית? (ניתוח הבקע הקודם היה בהרדמה מקומית) האם כדאי להכניס רשת אם אני שוקלת הריון נוסף? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעם שלישית
ד''ר דוד נויפלד04/03/2009אפשר לעשות במשולב. המיילדים צריכים לתאם עם המרדים - שההרדמה תהיה גבוהה מספיק ועם כירורג שיכנס לבצע את התיקון. באשר לרשת - בהחלט עדיף אם זה ניתוח חוזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני ניתוח בקע בטבור שנקבע דחוףgiulia03/03/2009
בעקבות הכאבים בשבר בטבור "התעוררו" 2 שברים מפשעתיים והייתי מבקשת "לטפל" גם בהם באותו ניתוח. הרופא המאבחן בטרום ניתוח מצא שיש שבר מפשעתי אחד בטוח והשני בסימן שאלה..... אך ההפניה היתה לניתוח של שבר טבורי ולא על השאר..... ד"ר דרזניק כתב באתר זה כי לפרוסקופיה מאפשרת לטפל בכמה שברים בו זמנית. תודה על תגובתכם המהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה השאלה...
ד''ר דוד נויפלד04/03/2009אם יש יותר משבר אחד ואתה חושב שכדאי לתקן הכל ביחד, אפשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעצם הקרסול לאחר אבחון בקעיוסי03/03/2009
אני בן 34 ואתמול הייתי במיון ולאחר בדיקת כירורג נתגלה בקע לא כלוא. הומלץ לעבור ניתוח. עדיין יש לי כאבים חזקים בעצם מהמפשעה ועד לברך, דבר שמשפיע עלי בהרגשה כללית לא טובה. האם זה יכול להיות זיהום?? מה לגבי כושר גופני האם אני יכול להמשיך?(אני מתאמן בחדר כושרעם אירובי)? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה עצם הקרסול ואיך זה שייך?
ד''ר דוד נויפלד03/03/2009למה פנית למיון? אם בגלל השבר אז עליך להזהר במאמצים ואם בגלל שמתחת שריר/גיד (שזה יותר מתאים למה שאתה מתאר) אז אתה צריך להמנע ממאמצים. על איזה זהום אתה מדבר ואיך זה קשור לכאן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשתלשלות הדברים
יוסי03/03/2009בשבת היו לי משיכות ברגליים הייתי בטוח שז ה התקררות. ביום ראשון ראיתי שיש לי נפיחות באיבר המין לפני העטרה. הלכתי לרופאת עור(חששתי ממחלת מין, למרות שאני נשוי ואין לי ולאשתי שום דבר מחוץ). הרופאה שללה מחלת מין ושלחה אותי למיון. במיון לאחר בדיקת כירורג, הוא קבע שיש ליבקע מפשעתי שמאל. וצריך נתוח לא דחוף. מה שכואב לי מאוד זה העצם בצד שמאל מהמפשעה ועד לברך שעיקר הכאב הוא באזור המפשעה. בבוקר היו לי כאבים עזים שהשפיעו על כל הגוף בחולשה כללית. עכשיו יותר טוב אולם יש לי כאב מקומי לא חזק. השאלה האם זה עצב או כלי דם שם שפגוע או זיהום או מה בכלל יכול להיות. תודה רבה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשתלשלות...
ד''ר דוד נויפלד04/03/2009זהום לא מתקבל בקונטקסט שאתה מתאר מכיוון שרואים אותו וקשה לפספס.
אם השבר לא היה כלוא הרי שאין לשייך הכאבים לשבר.
אם כך נותרה מתיחה של גיד שמתאים לפעילותך הפיזית. נשמע שהגזמת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

