מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חשש לבקעליאת05/07/2009
שלום רב.יש לי כאבים כשבוע באזור הבטן כאצבע מעל עצם האגן בצד שמאל.אני לא מתעמלת ולא מרימה משאות כבדים.לפני 3 שבועות נפלתי על האגן, קיבלתי שטף דם בירך השמאלית וזהו.כשאני הולכת לישון כואב לי בצד וכשאני מקפלת את רגל שמאל לכיוון הבטן כואב לי בצד.הכאבים נסבלים אך מציקים כל היום.אילו עוד תסמינים חיצוניים ופנימיים יש כשיש שבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש...
ד''ר דוד נויפלד07/07/2009האם נבדקת??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת (פג) עם קילה?שלי03/07/2009
ביתי בת 6 שבועות, נולדה פגה 1.700 שבוע 35. כיום 2,700 . היום ראיתי נפיחות באזור השפתיים החיצוניות בצד שמאל. כמו גולה בולטת, ודי אדומה. האם זה סממן לקילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין04/07/2009בהחלט יכול להיות, יש לפנות לכירורג ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לתיקון בקע מפשעתידוד2001/07/2009
שלום עברתי ניתוח לתיקון בקע מפשעתי מימין לפני 3 ימים
היום בבוקר שמתי לב לנפיחות בשק האשכים בצד ימין בנוסף לנפיחות גם הצבע השתנה לסגול
כמו כן אני מרגיש עקצוץ במקום
האם זוהי תופעה תקינה? ואם לא מה עלי לעשות?
יש לציין שאני חייל והפתרון הכמעט יחיד שלי זה ללכת למיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין01/07/2009זה יכול להיות וכנראה מדובר בשטף דם (המטומה). מומלץ להרים אשך עם מנוחה. במידה ומצב מחמיר מומלץ להבדק על ידי המנתח שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דוד2001/07/2009כמו שתיארתי לעצמי
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע מפסעתי פעם שלישיתדודו29/06/2009
עברתי שני ניתוחי בקע באותו צד. הניתוח השני היה עם רשת. יש נפיחות באיזור כבר מספר שנים ולאחורנה גם הרגשת מתיחות וקצת כאבים. כ'ירורג אמר לי שיש מקום לניתוח שלישי בלפארסקופיה.
קופ"ח שלי מגבילה אותי למספר רופאים שבהסכם. השאלה היא האם ניתוח שלישי דורש מיומנות יוצאת דופן בלפארסקופיה או כל מנתח שהתנשא בלפארסקופיה יכול לנתח אותי ? האם יש דברים נוספים שעלי לקחת בחשבון ? מה הסיכון וזמן ההחלמה ? אני זקוק לעוד ניתוח גם בצד השני האם יש מקום לעשות את שניהם ביחד ?
אודה מאוד לתשובה עינינית כי לא מצאתי תשובות לגבי ניתוח שלישי בכל חיפושי.
בתודה דודו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין29/06/2009בהחלט אפשר לעשות תיקון לפרוסקופי משני הצדדיים וכמו בכל ניתוח אחר צריכה מיומנות בטכניקה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה טבורית בעקבות הריון תאומיםנירית29/06/2009
שלום, יש לי תאומים בני שלוש ובעקבות ההריון נוצר לי הרניה טבורית כירוג אחד אמר לעשות את הניתוח אחרי שאסיים את הלידות וכירוג אחר אמר לבצע את הניתוח לפני ההריון הבא.
האם במידה ואחליט לא לבצע את הניתוח ואכנס להריון עם שבר בתבור יש סיכון לעובר/תינוק?
ואם אבצע את הניתוח לפני , תוך כמה זמן אחרי הניתוח אוכל להכנס להריון?
יש לי כאבים אך ורק כשאני עושה כפיפות בטן, אך המראה של הבטן לא הסטטית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה פתוחה.
ד''ר דוד נויפלד29/06/2009אין המלצה חד משמעית לכאן או לכאן.
עם ההריונות תגדל ההרניה. האיזשהו שלב יכול גם להכלא ואז יש צורך בניתוח דחוף. מצד שני, ההריון יכול לקלקל את התיקון. הייתי מחכה כמה שיותר בין התיקון להריון הבא, לפחות חצי שנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר ניתוחאיריס24/06/2009
שלום:
לפני כחודש עברתי ניתוח לתיקון בקע תבורי בהתחלה היו כאבים ועם הזמן נעלמו לגמרי, לפני כיומיים חזרו כאבים בעיקר בצד הימני של הבטן על יד התבור?
שאלתי היא האם זה נורמלי? אולי הכאבים כלל לא קשורים לניתוח?
ראוי לציין שהייתי אצל כרורג היום והוא נתן לי לעשות אולטרסאונד, אבל הטור הכי קרוב הוא בעוד 10 ימים.
אני דואגת ולא יודעת מה לעשות, האם לחכות 10 ימים? זה נראה לי הרבה זמן? מהי המלצתך?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות...
ד''ר דוד נויפלד25/06/2009שקשור ויכול להיות שלא. כדי שאוכל לענןת בצורה אינטליגנטית אני צריך יותר פרטים על הניתוח ופירוט יותר מדויק של הכאבים. באשר לתור...זה מה יש. זה מצב מערכת הבריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע מפשעתי לפני הריוןג20/06/2009
שלום,
בת 29 , אובחן בקע מפשעתי מהסוג הישיר.
(בליטה במפשעה ימנית שצצה לפני 3 חודשים , הנפיחות התפשטה לירך: ירך אחת גדולה בהיקפה מהשניה ב-3 ס"מ)
זה התגלה ממש על סף נסיון כניסה להריון..
האם יש הכרח לנתח בכל מחיר(ובפרט -לפני הריון)?
על איזה מהניתוחים מומלץ יותר?
אציין שאני בחורה בריאה במצב כללי מצוין ואיני סובלת שום כאב, אולם הנפיחות בשיאה ביום הראשון של הוסת ואט אט "נספגת"..
במידה ויש לנתח, מהו הזמן המומלץ מיום הניתוח ועד כניסה להיריון?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינני בטוח...
ד''ר דוד נויפלד21/06/2009לא ברור לי מה את מתארת?!?
שבר מפשעתי לא מגדיל היקף הירך!
צריך לברר יותר. אלטראסאונד??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג21/06/2009האמת שחששו מDVT או מבעית ורידים אחרת. ביצעו פעמיים דופלקס ורידי גפיים תחתונות שיצא תקין לחלוטין.
בUS ירך צוין: הדגמה סונוגרפית תקינה של הירך למעט בלוטת לימפה תקינה שטחית ובקוטר 1.5 ס"מ.
לאחר מנוחה הנפיחות כמעט ולא נראית, חוזרת לאחר עמידה ממושכת או לבישת מכנס צמוד.
יכול להיות שאין לי בקע?!
אגב, את הבקע גילו בUS נוסף שביצעו לאחר חודשיים, בראשון נמצא שהכל תקין.
נוסף לכך, בבדיקה קלינית שביצעו 2 רופאים כירוגים לא הצליחו לאתר את הבקע מה שעוד יותר חיזק את ההחלטה להפנות אותי לUS פעמיים.
אציין בנוסף שביצעתי US בטן עליונה ותחתונה שיצא תקין.
אודה מאוד לתגובה חוזרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטראסאונד...
ד''ר דוד נויפלד22/06/2009זו בדיקה מאד מיוחדת , לא מוחלטת ותלויה לגמרי במבצע!
את יכולה לסמוך עליה רק אם את סומכת על מי שביצע ולא סומכת באופן כללי.
לא כל אחד יודע לבדוק בקע!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ג22/06/2009אני מודעת למגבלות החלות בפורום וכמובן לעניין לקיחת האחריות אך בכל זאת-
כיצד היית מציע לי לנהוג להמשך תהליך זה?...
לבקש בדיקה נוספת?...להפנות את דיסק הבדיקה לפענוח רופא אחר?..
אשמח לעצה.
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין באפשרותי ...
ד''ר דוד נויפלד23/06/2009להמליץ מעל דפי הפורום על רופא מסוים או מכון מסוים.
צריכה למצוא מישהו שמתמצא ויודע ובודק גם מעבר לשבר עצמו את הרקמות הרכות וגם את העצמות והפרק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה על המענה!
ג24/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע מיפסעתימאיר20/06/2009
יש לי בקע מיפסעתי בצד שמאל , ובקע מיפסעתי בצד ימין.
והלכתי לרופא מומחה לבדיקה והוא אמר לי שאני צריך לעבור ניתוח רק בצד שמאל מכוון שבצד ימין הבקע קטן ולא מצדיק ניתוח
והוא גם אמר שהוא יעשה לי ניתוח רגיל של חתך ותפירת רשת
אני שואל האים לא כדאי לנתח את שתי הבקעים יחד בשיטת הפרסקופיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע מפשעתי
ד''ר דוד נויפלד21/06/2009יש הטוענים שכן... אינני בטוח שזה חד משמעי נכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- fn1שמואל14/06/2009
שלום דק אני בן 43 עברתי תיקון של בקע מפשעתי מימין עם רשת בהרדמה כללית בשק הבקע מזטריום בכמות רבה בוצעה כריתה של המזנטריום הנ ל עכב קושי בהחזרתו לבטן בוצע תקוין עם mesh השאל שלי דק למה הטקבן המנתח [המזנטריום] שכרת מה הכבנה לזה אפו נמצה [המזנטריום] תודה דק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין14/06/2009זה לא מזנטריום אלה אומנטום - שומן בתוך הבטן ואין שום בעיה לכרות אותו אם צריך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר במפשעה שמואלענת08/06/2009
בתי בת 19 סבלה מכאבים הרופא שלח אותה לעשות אולטראסאון לשבר במפשעה שמואל . ובתשובה יצא בקע קטן המכיל שומן בתוכו 6 מ"מ מתגבר בולסלווה וניסוג במנוחה ללא כליאה. כאשר היא מתעמלת במכון כושר יש תרגילים שהיא מתלוננת שקשה לה לעשות יש לה כאבים והיא מפסיקה. האם היא יכולה להמשיך ללכת למכון כושר או שזה יכול להזיק לה וכדאי להפסיק. או שאם הזמן זה מסתדר. או להפך להחמיר. מה ההשלכות ?
אודה לתשובתך המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר במפשעה שמאל
ד''ר דוד נויפלד08/06/2009עם הזמן זה לא יסתדר ואם תאמץ המקום זה יחמיר.
להמנע מתרגילים שמפריעים או כואבים.
יתכן ותזדקק לניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת US לאחר ניתוח בקערוני06/06/2009
שלום
לפני 5 חודשים עברתי ניתוח תיקון הרניה מפסעתי עם רשת UHSM
בחודש האחרון נפיחות באזור עם מגבלה בתנועה ברגל שמל,
בבדיקת US מהשבוע הממצאים:במבחן ולסלבה נצפתה כניסת שומן אומנטלי לקטע התחלתי של תעלה אינגוינלית. שער הכניסה כ1,1 ס"מ.
לפי הכירורג אין בקע חווזר ועניין הגבלת התנועה יעבור עם הזמן. הציע לחזור לבדיקה בעוד 3 חודשים.
אשמח לחוות דעתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין07/06/2009צריך לראות את האולטראסאונד וגם אותך. אולי זה רק התחלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורינטע04/06/2009
יש לי שאלה קצת מוזרה ..
עברתי ניתוח לתיקון בקע בטבור לפני 3 שבועות רציתי לדעת אם אפשר כבר להכנס לים לבריכה כנרת וכו..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין04/06/2009זו שאלה לגיטימית לגמרי והתשובה היא כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לנטע
יסמין08/11/2009איכן עשית את הניתוח באיזה בית חולים והאם את מרוצה? האם ישנה צלקת או קשיים רבים בעיקבות כך...
תודה יסמין 0503874138* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליסמין
נטע09/11/2009נותחתי בבית החולים אסותא ושמו לי רשת שנקראת PVP, הצלקת הינה קטנה וכמעט ואינה נראת (אני הולכת עם חולצת בטן ואין כמעט סימן לניתוח) אני ממש לא מרגישה כלום, אין כאבים. אני ממליצה בחום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש באיזור הניתוחנטע01/06/2009
שלום:
עברתי לפני שבועיים תיקון בקע תבורי. אין לי שום הפרשות או דימום, אך האיזור מאוד מאוד יבש.
האחות הכרורגית הציע לי לשים מעט שמן זית על המקום.
האם כדאי? או אולי יש משהו אחר שאפשר לשים ,או אולי עדיף לא לשים כלום?
מהי המלצתך??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין01/06/2009לא צריך לשים כלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגבלה בתנועה לאחר ניתוח בקע מפשעתירוני30/05/2009
שלום!
לפני לחצי שנה עברתי ניתוח בקע מפשעתי עם רשת.
לפני כשלושה שבועות התחלתי להרגיש נפיחות במקום הניתוח , וכשאני מרים את הרגל
אני מרגיש הגבלה בתנועה וכמו שיש ג'ולה.
הייתי אצל הרופא שניתח שבדק ואמר שאינו רואה סימנים שהבקיע חזר.
אודה להמלצה מה לעשות הלאה, כי אני מרגיש שמשהו לא בסדר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועה...
ד''ר דוד נויפלד31/05/2009US אצל מישהו מוסמך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת-US
רוני31/05/2009נקבי US למכון סינופסיס בבת ים, האם אתה ממליץ על מקום אחר, כי הבנתי שחשוב
לבדור נכון את ה-US, או שיש מכון כלשהו שממולץ.
אודה לתשובתך.
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מכיר אותם...
ד''ר דוד נויפלד14/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהום מתמשך לאחר ניתוח הרניהרון אליהו30/05/2009
אני 3 חודשים לאחר ניתוח הרניה עם זיהום שאינו נגמר. לאחר טיפול אנטיביוטי ממושך כולל 9 ימים אשפוז לצורך הכנסת אנטיביוטיקה לוריד מצבי כרגע יציב, ללא תרופות וללא מגבלה גופנית כלשהיא למעט הפרשה קבועה (מעטה) מאיזור חתך הניתוח. בבית החולים הימליצו על ניתוח להוצאת הרשת.
שאלתי היא האם קיימת אלטרנטיבה אחרת שאולי תיקח זמן אך תמנע את ההתערבות הניתוחית? משיחה מזדמנת עם כירורג בקופת חולים נודע לי כי ישנה אופציה להכנס דרך הפצע ולנסות להגיע לתפרים הפנימיים שהם כנראה מקור הזיהום ולהוציעם.
אשמח לעצתכם.
רון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין30/05/2009אם זיהום עקשני ולא עובר אז מקובל להוציא את כל הרשת (לא רק תפרים).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

