מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסר תחושה במפשעה לאחר ניתוח הרניהיצחק12/09/2009
שלום רב.אני בן 57 שנים ב 23.9.09 עשיתי ניתוח בקע מפשעתי בצד ימין בלפורוסקופיה עד היום כ3 שבועות חוסר תחושה מהמפשעה למטה באורך של כ20 ס'מ האם זה שכיח והתחושה תחזור כפי שהייתה או נגרם לי נזק בלתי הפיך.דבר נוסף כחדשיים לפני הניתוח עשיתי פעילות ספורט בין 4 ל5 פעמים בשבוע הליכה מהירה בשילוב ריצה למרחק של 10 ק'מ במהירות של כ8 קמ'ש לשיפור הכושר וסיבולת לב ריאה. האם עכשיו כ3 שבועות לאחר הניתוח אני יכול לחזור לפעילות זו או רק הליכה והאם הליכה מהירה או ריצה גורמים ללחץ תוך ביטני. אודה לכם על תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין12/09/2009כעיקרון אין בעיה להתחיל ספורט לפי יכולתך ובקשר לתחושה זה יכול להתאושש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני רק שאלה...מאיר שקד12/09/2009
אבי בן 80 סובל מבעיות לב ומהרניה כפולה. אמור לעבור נתוח בסיכון גבוה. האם ישנו איזשהוא פתרון לא יתוחי למצב כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין12/09/2009פתרון לא ניתוחי זה לא לנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בכיס האשכים 8 ימים לאחר ניתוחאלי12/09/2009
עברתי לפני 10 ימים ניתוח בקע גדול וותיק שבלט לכיס האשכים משמאל. הניתוח בפתיחה מלאה עם רשת. הכאבים כמעט וחלפו אך לפני יומיים הבחנתי במישוש בגוש קשיח למחצה במעלה כיס האשכים עד למפסעה בגודל של כ 4 ס"מ. האם סביר שמדובר בדם קרוש או ברשת או שהבקע חזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל התשובות..
ד''ר דוד נויפלד12/09/2009יכולות להיות נכונות, אם כי, הכי מתקבל זה (1).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת לאחר ניתוח הרניהנאוה שוורץ09/09/2009
שלום,
עברתי ניתוח הרניה בטבור בפעם השניה לפני כשבעה חודשים. הניתוח כלל רשת.
החלמתי והרגשתי טוב עד לפני כחודש. לאחר שהרמתי משקל כבד של כ- 30 ק"ג מספר פעמים, החלו כאבים באזור הטבור.
הכאבים החמירו ונשלחתי לבדיקת C.T. התוצאות הראו שאין בקע חוזר. ככל הנראה יש לי דלקת שנובעת מהרשת שבבטן (דחייה של הגוף את הרשת). קיבלתי 10 כדורים מסוג ARCOCXIA 90 מ"ל, ונאמר לי שבשלב זה, צריך שהגוף יתגבר על הדלקת שנוצרה.
למעשה, אין לי מה לעשות בעניין, אלא רק להעזר במשככי כאבים.
כואב לי ואני לא יודעת איך ומתי זה יגמר.
אשמח לחוות דעתכם.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין10/09/2009לא מבין באיזה דלקת מדובר - או שבקע (קרוב לוודאי) חזר (לא תמיד רואים בס.ט. כי את שוכבת ולכן מומלץ גם US עם תרגיל וולסלבה) או שישנו זיהום ברשת (צריכים להיות חום או אודם בעור עם נפיחות וממצא בס.ט. כמו נוזל מעל לרשת).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר ניתוחאתי ג08/09/2009
שלום,
לפני כשבועים עברתי ניתוח הרניה מפשעתית פתיחת בטן + רשת.
לאחר כשבוע וחצי הרגשתי טוב הכאבים פחתו אבל התחילו הפרשות באיזור הצלקת.
עברתי ניקוז ע"י כירורג ולאחר יומים חזרו כאבים.
האם הכאבים לא אמורים לחזור כבר?
איך אפשר לדעת שאין זיהום פנימי ושהניתוח הצליח? יש לי חום 37.6 ואני מזיעה המון - האם יש קשר?
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ??פתיחת בטן?
ד''ר דוד נויפלד09/09/2009נשמע שאת זקוקה לניקוז חוזר.
לגבי הצלחה/אי הצלחה, רק הזמן יגיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר ניתוח
אתי ג11/09/2009שלום ותודה על המענה.
כרגע אין לי הפרשות מהצלקת אבל יש כאבים כאילו שריר תפוס בבטן - אני מרגישה בכאבים כשאני עומדת או קמה משכיבה/ישיבה לעמידה.
האם עדיין אתה חושב שאני זקוקה לניקוז חוזר?
האם יש מצב שאני מרגישה את הרשת שהחדירו לי? אולי הגוף דוחה אותה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד''ר דוד נויפלד12/09/2009הרשת מחומר פלסטי אינרטי ולכן הגוף לא "דוחה" אותה. היא כן יכולה להזדהם ואז, לפעמים, יש צורך להוציאה.
הכאבים שאת מתארת הם די טבעיים אלא אם כן נובעים מהצטברות ולחץ של נוזלים עמוק בפצע שלא בא לידי ביטוי ע"פ השטח, כלומר בחתך. אם יש ספק אז אולטראסאונד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יכול ללכת על הרגלעידן07/09/2009
שלום אני חיללל בצה'ל היום לפני כמה שעות נפל עלי עוכבב על הרגל זה דבר כבד מאוד זה משו ששמים מאחורי הרכב ונוסעים איתו זה היה מלא במים וזה דבר כבד מאוד זה נפל לי על הרגל הפנו אותי מהבסיס שלי לסורקה לעושת צילום וביצלום יתגלה שאין לי כלום אבל אני לא יכול לדרוך על הרגל מה אני עושה?אני לא יכול לללכת אני הולך על רגל אחד אני דורך על הרגל אני מריגש כאבים חזקים מאוד בבכף רגל אני בקושי מצליח להזיז תרגל ולא קבלתי גימילם (חופש של כמה ימים)ואני לא עושה הצגות והרגל שלי נפוחה גם אני לא יכול לדרך על הרגל אני הולך על רגל אחת ובבית אני הולך על כיסא של המחשב שיש בו גלגלים איתו אני הולך בבית מה אני עושה לא הביא לי חופש על זה אני באמת לא יכול לללכת על רגל שמאל על הכף רגל המפ]קד שלי הביא לי חופש של יום אחד מחר ב4 בצרים אני צריך לחזור ואני לא מאמין שזה יעבור לי עד מחר למה על דבר כזה לא הביאו לי גימילם?מחר אני צריך לחזור לבסיס ואני לא יודע איך לחזור ככה מה כול הדרך אני ילך על רגל אחת ?אני לא יכול מה אני צריך לעשות במצב כזה יש לי גם נפיחות קצת ברגל אין לא יכול ללכת על הרגל !!!!! הביאו לי אופטלגין בסירופ כול כמה זמן אני צריך לשתות?אמרו לי 10 טיפות לשתות אבל כול כמה זמן שתתיתי לפני 4 שעות והא םקרח זה עוזר תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנני מבין...
ד''ר דוד נויפלד08/09/2009איך אנחנו יכולים לעזור לך??!?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםדודי06/09/2009
דוקטור רציתי לשאול עברתי לפני שנה וחודשיים ניתוח לתיקון בקע טבורי בשיטה הפתוחה\מסורתית האם מותר לי כעת לאחר הזמן שעבר לעסוק בפעילות גופנית אינטנסיבית כמו קרב מגע שבו חוטפים לעיתים מכות בבטן? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן...
ד''ר דוד נויפלד07/09/2009אם הכל נרפא כראוי ואין עדות לחזרה.
הרי בשל כך עשית הניתוח, לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יכולה להיות הסיבה לכאביםיוסף06/09/2009
שלום,
לפני כחודש וחצי אחרי משחק כדורסל חשתי כאבים באגן התחתון ובאזור המפעשה.
נחתי עקב כך שבועיים ושוב שחקתי עוד פעמיים ושוב כאב קצת.
הלכתי לאורטופד שאמר שנראה שזה בקע.
הלכתי לכירורג שאמר שזה בקע ושלח אותי לאוטרסאונד כדי לוודא אם זה בשני הצדדים או אחד.
באוטראסאונד - לא ראוים בקע אלא בלוטת לימפה מעט גדולה אך לא יותר מזה.
הלכתי לרופא שאמור היה לנתח - בדק - אמר שאין בקע.
מה לעשות?
יש לי כאבים בשרירי הבטן התחתונים ובחלק העליון של שריר רגל שמאל, אבל בעיקר אחרי שאני יושב הרבה זמן.
אחרי שאני הולך כמה דקות - זה עובר.
מה זה יכול להיות?
אציין שנהגתי לעשות כפיפות בטן בתדירות גבוהה לפני הכאבים והפסקתי עם זה.
זה נשמע כמו בקע?
הרופא האחרון. שהוא המומחה מכולם אמר שהכאבים הללו לא אופייניים לבקע ושזה נרא הלו
כמו מתיחה של גיד /שריר.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמוכן
יוסף06/09/2009נאמר לי שאמורים להיות כאבים בהרמת מסע כבד.
הלכתי עם ביתי בת ה 4 על הכתפיים ועל הידיים במשך שעה. וזה לא כואב באיזור המדובר.
מה שכן... כשהרופא אמר להשתעל ובדק באיזור - זה כאב.
אבל בהרמת משאות - זה לא יותר כואב .
הכאב העיקרי הוא אחרי שאני יושב מול המחשב במשך זמן.. וקם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין06/09/2009ללא בדיקה אי אפשר להגיד אך לפי מה שכתוב זה יכול להתאים לבעיה מוסקולוסקלטלית (בעית שלד ושרירים) ואם מס' רופאים אמרו לך שאין בקע ממליץ שוב להבדק על ידי אורטופד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך השאלה
יוסף07/09/2009תודה.
אתמול, הלכתי שחקתי כדורסל. בתחילה מעט כאבו השרירים באיזור המדובר.
אולם לאחר שהפסקתי לשחק ורציתי להמשיך - כל איזור האגן מהבטן עד לשריר השוק השמאלי - כאב.
כאילו שהשרירים תפוסים. שרירי הבטן התחתונה כואבים.
והכאב המשיך והחריף בערב.
ומאתמול אחרי שאני יושב - וקם - כואבת הבטן התחתונה, ואיזור שריר השוק העליון השמאלי.
יכול להיות שזה בקע?
הייתי אצל אורטופד - שחשב שזה בקע.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקע!
ד''ר דוד נויפלד07/09/2009בקע צריך לראות או בעין או למשש או ב-US!
על סמך תיאורים, ציוריים ככל שיהיו, אין לעשות אבחנה.
כ"כ בדיקת ה-US תלויה לגמרי בנסיונו ויכולותיו של הבודק והתשובה אינה אוניברסלית. מה שאחד רואה ויודע השני לא!
תבחר רופא שאתה מאמין בו ותלך איתו. אם אתה לא מאמין ברופאים, מקומך לא פה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע לתינוקקרן06/09/2009
אני אם לתינוק בן חצי שנה שיעבור בעוד 10 ימים ניתוח לסגירת הבקע. מהו
משך זמן צום לפני הניתוח?מהו משך ההחלמה? האם ומהם הסיכונים בניתוח עצמו ובהרדמה? תודה
קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין06/09/2009מומלץ לשאול בפורום מתאים (של כירורגית ילדים).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר ניתוח הרניהאורן03/09/2009
לפני כשבוע עברתי ניתוח הרניה דו צדדי עם רשתות , הסיכות מאוד כואבות ואדומות , נאמר לי שניתן להורידם אחרי 12 יום האם ניתן להקדים זאת ?
כמו כן יש לי כאבים עזים בבטן התחתונה , משהו דומה למתיחת שרירים אפילו לשכב על הצד לא ניתן או לעמוד ישר , האם זה אופיני?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי ניתוח...
ד''ר דוד נויפלד03/09/2009את הסיכות אפשר להוריד לאחר שבוע - בתנאי שהפצע תקין.
הכאבים בבטן לא ברורים לי. לא יודע איזה ניתוח בדיוק עברת. תתיעץ עם המנתח שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות לאחר ניתוח בקעא.ת01/09/2009
שלום!
כיום אני עשרה ימים לאחר ניתוח בקע במפשעה בצד שמאל
בשיטה הפתוחה+החדרת רשת.
לאחר שבוע הוציאו לי את הסיכות ומאז התנפח האיזור של התפרים
אך הכאבים משתפרים מיום ליום, ואין הפרשות בכלל המאיזור.
למה זה ומה עושים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ומה אמר המנתח???
ד''ר דוד נויפלד01/09/2009לא נדיר לראות הצטברות של נוזלים/שאריות דם לאחר ניתוח לתיקון שבר בכלל ומפשעתי בפרט. בד"כ הנוזלים האלה נספגים עם הזמן והכל חולף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות באשכים לאחר ניתוח הרניה דו צאסף30/08/2009
עברתי לפני 4 ימים ניתוח הרניה דו צדדי בשיטה הפתוחה , מאז אני סובל מכאבים חזקים מאוד , קושי לקום ממצב מאוזן או מכסא , לוקח תרופות משככי כאבים שלא ממש עוזרות. בשיחה עם המנתח אמר לי שזה תקין וייקח עוד שבוע עד שהכאב יפחת .
מעבר לכך מאתמול אני מבחין בנפיחות גדולה בשק האשכים , כאילו שנוזל מצטבר בו , השק הגיע למימדים מפחידים , אין לי כאב קבוע בשק אלא הקרנות מידי פעם .
האם זה תקין ? תוך כמה זמן זה חולף? ואם לא מה עליי לעשות ומה הטיפול בכך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין30/08/2009האם זה "תקין" או לא (אני מתכוון לשטף דם בשק אשכים וכו') לא אוכל להגיד לך ללא בדיקה ולכן אם זה "מפחיד" כמו שאתה כותב ומאוד כואב תלך למנתח שלך להיבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בבטן עליונהדליה29/08/2009
האם בקע בטני קטן יכול לגרום לנפיחות בבטן עליונה ללא כאבים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה
דליה29/08/2009התכוונתי לבקע טבורי קטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין29/08/2009בד"כ לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש לי הרניה?צבי27/08/2009
רופאים יקרים שלום,
הבעיה ממנה אני סובל החלה לפני למעלה משנה, והסימפטומים החמירו בחצי השנה האחרונה. חשוב לי לציין כי בשנתיים האחרונות אני בשירות סדיר בתותחנים שם נדרש ממני להרים משקלים של כ-45 קילו.
אני סובל מכאב והרגשת אי נוחות כמעט תמידית בבטן וקצת מתחתיה (באיזור הישבן). אני משלשל לעיתים קרובות (3-5 ביום) וכל היציאות (גם אלה שאינן שלשול) כרוכות בכאב ואי נוחות. גם ההתאפקות לפני היציאות כואבת וכמעט בלתי אפשרית.
ביצעתי למעלה מ-10 בדיקות דם שונות, בדיקת צואה ושתן, וכן אולטרה סאונד ורנטגן למערכת העיכול, כל אלה לא מצאו דבר.. ביקרתי אצל נפרולוג שלא מצא דבר ואצל גאסטרולוג שנתן לי טיפול 10 יום במטרוג'יל (לא עזר) ונתן בדיקת דם לצליאק ובדיקה לדלקת.
האם החשד שלי שיש לי הרניה, שבר, בקע, קילה הוא מבוסס? ובאילו בדיקות אוכל לבדוק זאת??
תודה מראש, צבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין28/08/2009כאבי בטן ושילשולים זה לא תלונות של בקע. לשלול את זה יכול כירורג שיבדוק אותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע סרעפתי ותזונה נכונהמיה23/08/2009
שלום
עוד לא עברתי שום בדיקה לאמת את ההבחנה
אבל לפי מה שקארתי במאמרים מסתמן שזה בקע סרעפתי (אולי לא)
הסימפטומים העיקריים הם לחץ בסרעפת וקושי בנשימה, וזיעה
מניסיון קטן שערכתי על עצמי גיליתי שאני צריך להמנע מ: קמחים למינהם
דברי חלב
וסוכרים
השאלות: האם בכל זאת לעשות בדיקות
איזה רופאים מטפלים בבעיה
והאם אפשר להסתמך על תזונאי לתחליפי מזון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסברתי כבר...
ד''ר דוד נויפלד23/08/2009הפורום הזה לא מתעסק בבקע סרעפתי.
אתה צריך גסטרו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

