מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקע ועבודהgal28/05/2009
שלום רב
יש לי בקע בפשעה(קילה) ואני עובד בתור שליח ויש לי כאבים כאשר אני עובד על האופנוע כמה שעות ביום וגם סתם ככה כואב לי מדי פעם האם עלי לעזוב את העבודת השליחויות ויש לי תור לניתוח בעוד כמה חודשים האם לעזוב את העבודה והאם זה נחשב שאני עוזב עקב מחלה
אשמח לתגובתכם לשאלה הראשונה ובקשר לשניה אשמח גם לתגובה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע ועבודה
ד''ר דוד נויפלד28/05/2009ההחלטה לעזוב היא שלך. מבחינה רפואית ההמלצה היחידה היא להמנע מהרמת משאות כבדים וכל עבודה מאומצת.
באשר לזכויות צריך לבדוק עם רופא תעסוקתי. זו אינה שאלה רפואית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקע
gal30/05/2009שלום רב
סלח לי אבל לא הבנתי עם אני לא מרים דברים כבדים אבל שאני יושב על האופנוע ומקבל מקום מכל מיני דברים על הכבישים וזה גם יותר כואב וגם גורם יותר נזק זה לא נחשב כמו דברים כבדים כי התוצאה היא בדיוק אותו הדבר התנפחות והגדלה של הבקע בקשר לזכויות אני גם לא הבנתי ואני יודע שזה לא תחומך אבל אתה בעצם אומר אם הבנתי נכון שכול נזק שנגרם לי מהעבודה על הכבישים זה לא כמו להחמיר את המצב בהרמת דברים כבדים ומאמץ
אשמח שתגיב גם להודעה זאת
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא נוח אבל לא מזיק
ד''ר דוד נויפלד31/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת לאחר ניתוח בקע תבורינטע26/05/2009
שלום...
עברתי ניתוח בקע תבורי לפני כשבוע.ויש לי צלקת יחסית גדולה (לדעתי)
שמעתי שיש תכשיר בשם קלוקוט שמורחים על הצלקת לאחר הניתוח לשם הקטנת וטישטוש הצלקת האם זה מומלץ ועד כמה זה יעיל?..
ואם כן מתי יש להתחיל להשתמש בתכשיר?.
אשמח לתשובה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין26/05/2009לא מכיר, תבררי בפורום של כירורגיה פלסטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר שלום עברתי בדיקת אולטרסאונדדידי25/05/2009
לבקע טבורי וזה התוצאות שקיבלתי::
בקו האמצעי של דופן הבטן ופרהאומביליקלי לא הודגם בקע
לציין - בקע קטן בטבור אין לשלול בבדיקת על שמע
השאלה שלי האם זה מסוכן אני בן 23 ולא רוצה לעבור ניתוח
רק לאחר שהתחלתי להתאמן (3 חודשים) התחלתי לחוש בכאב
האם אני יכול להמשיך להתאמן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין25/05/2009ללא בדיקה קשה להגיד, אך אם תתחיל להתאמן וכאבים בטבור יחמירו כנראה תצטרך ניתוח (אם ישנו באמת בקע).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה בהריוןתהילה21/05/2009
אני נימצאת בחודש 7 ויש לי הרניה מפשעתית שמתנפחת וכואבת האם יש אפשרות לעבור ניתוח בהריון? או שיש דרך להקל את הכאב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין21/05/2009היתי ממליץ לחכות עד לאחרי הלידה אך אם יהיו לך כאבים קבועים ובלתי נסבלים אז אפשר לנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
תהילה21/05/2009הכאבים עוברים בשכיבה אך בעמידה הם מתחזקים אז רוב הזמן אני משתדלת לשכב אך אני לא יכולה להמשיך לישכב חודשיים יש לי ילדים בבית. האם יש סיכונים בניתוח בזמן הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לבקע תבורידנה12/05/2009
יש לי בקע תבורי מאוד קטן שהתגלה לפני כשנתיים. היום אני רוצה להכנס להריון (הריון ראשון) ורציתי לדעת אם כדאי לי לעבור את הניתוח לתיקון הבקע?..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין12/05/2009אם זה מאוד קטן ולא כואב או מפריע אפשר להכנס להריון ללא ניתוח לפני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חד לאחר ניתוח בקעקובי10/05/2009
שבוע לאחר ניתוח לתיקון בקע דו צדדי, הרגשה שהחלה היום של כאב חד רגעי, שחוזר על עצמו ואז נעלם, הרגשה של "זץ חשמלי" בצד ימין במפשעה
1. האם במהלך הניתוח יתכן ונפגע עצב מסויים?
2. האם הגיוני שהכאב יתחיל זמן יחסית רב לאחר הניתוח
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב וכו'...
ד''ר דוד נויפלד11/05/20091. בהחלט אפשרי.
2. זה לא זמן ארוך יחסית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חופשת מחלה לאחר ניתוחדנה09/05/2009
כמה זמן מומלץ להיות בחופשת מחלה לאחר ניתוח בקע תבורי? האם מספיק יומיים לשבת בבית ולאחר מכן לחזור לעבודה? (מכיוון שהתחלתי עבודה חדשה העבודה היא בישיבה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חופשה
ד''ר דוד נויפלד10/05/2009תלוי איזה תיקון.
מה שאת עושה בבית את יכולה לעשות בעבודה.
העיקר להמנע מלאמץ את שרירי הבטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כל ניתוח קילה מפשעתי מבוצע כך?אילן09/05/2009
כאמור עברתי בצבא ניתוח קילה מפשעתי מולד ,שהחמיר בצבא .
שאלתי היא האם כל ניתוח כזה נעשה בעזרת רשתית.
או שיכול להיות שבוצע ע"י תפירה פנימית בלבד .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מתקנים שבר
ד''ר דוד נויפלד10/05/2009כיום מקובל לסגור השבר עם רשת אבל בהחלט קיימת שיטה של תפירה ישירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך נוצר בקע?קובי08/05/2009
רשום באתר שזה יכול להיווצר כתוצאה ממאמץ מתמשך, אך רציתי לדעת מה הכוונה לעומק,
האם מתכוונים שזה כתוצאה ממאמץ שנצבר לאורך הזמן?
או שזה מאמץ שהתפרס על פני כמה שעות?
או לסיכום
האם בנאדם ששוקל 70 והרים משקולת של 100 ק"ג לכמה שניות ספורות יכול לקבל קילה?
בתודה מבראש
צחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין09/05/2009הכל נכון אך חשוב לא רק מאמץ פיזי אלה גם חולשה במקומות מסויימים (כמו טבור, מפשעה וכו' במיוחד אם אין סגירה של קום הבטן שמוביל לכיוון תעלה ושק אשכים ). ישנם גם מחלות שונות לדוגמה כאשר ישנה פגיעה ברקמת חיבור שגורמת לבקעים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר -המשך שאלה
קובי11/05/2009האם כשאני עומד, ומנסה להרים אדם ששוקל יותר ממני והוא מתנגד כלפי מטה (או במילים לאחרות, לא מרים אותו באוויר), יכול להיגרם איזשהו נזק מטצבר? נניח לצורך הענין שהאדם שוקל 20 ק"ג יותק ממני?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר אימון במכון כושראילן07/05/2009
שלום לך .
אני בן 32 ,בצבא עברתי ניתוח שבר שתהליך ההחלמה ממנו היה איטי מאוד.
השבר שלי הוא מולד והחמיר בצבא .
לפני כשבועיים החלטתי שאני רוצה לחזור למכון הכושר ולהתחיל להתאמן
מכשיר הבטן גרם לי לתחושה חוזרת של אותה הרגשה
אני מעביר את היד על התפר של הניתוח אך אין כל בליטה או משהו כזה
אבל הלחץ באזור מורגש ואני ממש לא יכול לחשוב כרגע על לחזור למכון .
מה עלי לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין08/05/2009אתה צריך להבדק - יכול להיות חזרה של בקע אך יכול להיות שלא (כאבים ממקור שריר ושלד וכו').
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשאר לי בלוטה אחרי ניתוח הרניהיולי06/05/2009
לפני כחודש עברתי ניתוח הרניה בשרפת ותבור בשיטה לפורוסקופית בוולפסון. אני באופן כללי מרגיש טוב אך נשאר לי בלוטה - נפיחות במקום שהיתה הרניה בשרפת. לדברי המנתח שפניתי אליו שבועיים אחרי הניתוח, אמר כי זה הצטברות נוזלים וזה יעבור. כעבור חודש זה נהיה קטן יותר אך עדיין בולט.
שאלה: האם זה דבר שיגרתי וזה אמור להיעלם או שזה נשאר קבוע?
האם זה טעות של המנתח? הרי עשיתי ניתוח בגלל הבלוטה .
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין07/05/2009זה יכול להיות ולכן תמשיכי מעקב אצל המנתח שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם להפסיק לרקוד?ענת05/05/2009
שלום רב,
אובחן אצלי (היום) בקע טבורי
טרם התייעצתי עם כירורג לגבי הצורך בניתוח
ולכן עוד לא ברור לי מה בדיוק אני הולכת לעשות בנידון... אך בינתיים יש לי שאלה קטנה:
אני רוקדת מחול מודרני פעמיים בשבוע, ברמה גבוהה , עם המון מתיחות חזקות של הגו , קצת כמו בהתעמלות אומנותית, ממש "קריעה"
האם עלי לחדול מהריקוד? לפחות עד לאחר ניתוח (אם יהיה כזה) ?
בתודה רבה מראש,
ענת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין06/05/2009לפחות עד לבדיקה והתיעצות עם כירורג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת....nati05/05/2009
משאלות קודמות הבנתי שיתכן שתיהיה פגיעה בפוריות, כיצד ניתן לדעת זאת?
ולאחר הניתוח האשך בצד המנותח גדול יותר ונמוך יותר מהצד הבריא- זה נורמלי?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשתי השאלות
ד''ר מרט חייקין05/05/2009הוצאת תפרי עור לא משחררת את הרשת כך שממליץ לך להבדק על ידי מנתח (גם בקשר לאשך יותר נמוך). בעית פוריות אם מופיעה בד"כ לא מיידית. בדיקת פוריות עושים במכון פריון גברים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה נוספת
nati05/05/2009האם יש סיבה אם אין חשד לפנות למרפאת פוריות לבדיקה או שלאחר ניתוח הרניה זה מומלץ?
האשך הנפוח התחיל כאשר התחילו הכאבים והאבחון, בכול פגישה עם רופא(במיון, קופ"ח וכירורג שניתח) העלתי את העיניין של האשך והבדלי הגדלים- התשובה הייתה שזה יעבור- האם יש סיבה לפנות דחוף לרופא? כמו-כן האי נעימות של איזור הניתוח והרשת היא בלתי נסבלת ולכן התעניינות באפשרות להסיר את הרשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בנושא בקע מפסעתי ...נאור04/05/2009
הומלץ לי לינותח אים זה יש כמה ניתוחים והאם ניתן לישאר ככה או שזה יעול לגרום לדבר יותר קיצוני מעכשיו ,נ.ב. כאבים מאוד חזקים בן 23
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע מפשעתי
ד''ר דוד נויפלד04/05/2009אם אכן אתה סובל מכאבים בבקע הרי שהוא סימפטומטי ואתה זקוק לניתוח.
ניתוחים יש הרבה כפי שגם מנתחים יש הרבה. אתה צריך ללכת עם מי שאתה מאמין בו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע מפשעתי בזמן הריוןענבר29/04/2009
שלום לך
אני נמצאת בשבוע 22 להריון (הריון שנ)י. כבר בהריון הראשון יצא לי בקע במפשע ולא טיפלתי בו. אחרי ההריון לא סבלתי ממנו בכלל, והיום כאשר אני שוב בהריון הוא מציק לי באופן יום יומי.
האם אפשר לעבור ניתוח בקע בזמן ההריון? האם אתה ממליץ לי?
מחכה לתשובה
תודה רבה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין29/04/2009אפשר לעבור בזמן הריון אך אם את יכולה תעברי את ההריון וניתוח כבר אחרי לידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקע במפשע
אולגה04/07/2009אחותי בהריון והיא סובלת מבקע במפשע. האם ישנם מוצרים אורטופדיים שיכולים לעזור? אם כן, אז איפה אפשר להשיג אותם? אודה על תשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין04/07/2009ישנן חגורות שונות אך הן לא עוזרות לגמרי ואני בד"כ לא ממליץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

