מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיפויאלי29/04/2008
בצילום רנטגן נמצא התעבות פוביס עליון. באזור בוצע ניתוח בקע עם רשת לפני שנה. מה הסיבה להתעבות ? האם זה קשור לרשת ? האם מסוכן ? מה המלצותיך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי
פרופ' זאב דרזניק30/04/2008נראה שהעיבוי נובע מניתוח ההרניה והרשת. אין לכך כל משמעות רפואית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב
אלי01/05/2008הייתכן שעיבוי זה הוא הסיבה לכאבים באזור ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון משקולות לאחר אבחון בקע 2אריק29/04/2008
תודה על התשובה המהירה.
ובכל זאת, האם העובדה שאני עושה אימוני משקולות קלים בבית בישיבה או בשכיבה עדיין מסכנת את החמרת הבקע? יש אימון לשרירי בטן שמותר לעשות עם בקע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכל זאת...
ד''ר דוד נויפלד30/04/2008התשובה היא עדיין לא. כל מתיחה של שרירי הבטן התחתונה תחמיר המצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוננות או יחסי מין לאחר ניתוח הבקע
תמיר04/05/2008שלום שמי תומר ואני מאוד מוטרד לגבי הניתוח חלפו 3 ימים
מהניתוח שעשיתי ויחסי מין לא קיימתי אבל אוננתי ואני מאוד
מפחד שדבר זה לא יפגע בי בעקבות זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון משקולות לאחר שאובחן בקעאריק29/04/2008
שלום,
אובחן אצלי בקע ימני קל והומצלץ לי לעשות ניתוח לפרוסקופיה.
אינני סובל מכאבים בשלב זה ומעוניין לדחות את ביצוע הניתוח בחצי שנה לחודש אוקטובר.
האם אני יכול להמשיך ולהתאמן עם משקולות חופשיות בישיבה?
האם יש דרך נוספת להמשיך ולהתאמן או שמא עלי לחדול מאימון משקולות מיד?
האם ריצה בהליכון מסכנת את הרחבת הבקע?
לתשובתכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקולות...
ד''ר דוד נויפלד29/04/2008בקע והרמת משקולות לא הולך ביחד.
הליכון, לעומת זאת, פחות בעייתי כל עוד הבקע לא "מדבר" (כלומר, אין כאבים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן תחתונה ימיןיאיר29/04/2008
בארבעת החודשים האחרונים אני חש כאבים בבטן התחתונה .
הרגשתי זאת במהלך פעילות ספורטיבית והפסקתי בפעילות במשך שלשה חודשים.
הלכתי ל4 רופאים כרוגים שחלוקים בדעתם 2 אמרו שיש לי שבר במפשעה ושתיים אמרו שלא.
ראוי לציין שאחד הרופאים שטען שיש לי שבר ציין בפני כי אין קשר בין השבר לכאבים בבטן התחתונה.
ביצעתי 2 בדיקות אולטראסאנד שלא נמצא בהם דבר אם כי הבדיקה של בטן תחתונה לא הייתה יסודית ומקצועית.
הלכתי גם לרופא גסטרו שלא ראה סיבה להתערבות מאחר ואיני מתלונן על בעיות עיקול או דם בצועה.
הכאבים הולכים וחוזרים ובשבועיים האחרונים חזרתי לפעילות גופנית אך הדבר מעיק עלי ומציק.
לאחרונה החלפתי עבודה שבא אני מבלה שעות רבות בנהיגה .
הלכתי לאורולוג שגם הוא לא רואה כל סיבה לדאגה.
מה עושים?
אני חצי מיואש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן
ד''ר דוד נויפלד29/04/2008באשר לכאבי הבטן - צריך יותר פרטים: מי אתה בן כמה מה הרקע הרפואי וכו'.
באשר ל"בקע" לא נשמע מספיק משכנע שאמליץ על ניתוח.
זקוק לבדיקת US טובה של המפשעות. זו אינה בדיקה אבסולוטית ומאד תלויה במבצע ובאופן הביצוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד פרטים
יאיר29/04/2008אני בן 37 בריא ללא הסטוריה של כאבי בטן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיכול להיות...
ד''ר דוד נויפלד30/04/2008יש מצב שבכל זאת מדובר בבקע של ספורטאים אם כי הכאבים אז מתרכזים במפשעה. תזדקק ל-US טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע בטבור שנתגלה בגיל שנה וחציאורית27/04/2008
לפני כשבועיים שמתי לב שלבתי התנפחה מאוד הבטן ופנים הטבור נפוח ובולט כשהיא במצב עמידה ובשכיבה ניתן להבחין בחור קטן בטבור.
לאחר הלידה לא אובחן אצלה בקע בטבור והטבור היה פנימי ויפה והבטן לא נראתה נפוחה
מה יכולים להיות הגורמים שכעת בגיל שנה וחצי זה נפוח ובולט? האם זה גורם לה לכאב או רגישות כלשהי? האם זה יכול להיות קשור לאלרגיה לחלב ?
נאמר לי לחכות לגיל 3, האם זה עלול להחמיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע בתנוקת
ד''ר דוד נויפלד29/04/2008כדאי להוועץ בכירורג ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יודעת מה יש ליטלי24/04/2008
אני בחורה שמנה מאלו שהבטן שלהן נשפכת ולא מעט...
על מנת לרדת במשקל התחלתי לעשות פעילות גופנית לפני חצי שנה
העיניין הוא שאני שמה לב בחודשיים האחרונים שהבטן שלי ממש אי סימטרית
כאילו צד ימין יותר נפול מצד שמאל
לפעמים אני מרגישה שם כאב חד ואני צכה לתפוס את הבטן.
ולפני כשבועיים גם הרגשתי דקירות במפשעה
לאן אני אמורה ללכת עם מה שיש לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טלי
פרופ' זאב דרזניק24/04/2008ממליץ להיבדק ע''י כירורג המתמחה בתחום ניתוחי הרניה, בקע, שבר על מנת לשלול בקע בדופן הבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע סרעפתיאיריס23/04/2008
שלום, בנה של אחותי נולד עם בקע סרעפתי והוא אמור לעבור ניתוח, האם מדובר בניתוח מסוכן? הם זה לא אמור להסתדר מעצמו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איריס.
פרופ' זאב דרזניק24/04/2008ממליץ להיוועץ בנושא זה עם כירורג ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיוות של האצבעותנועה20/04/2008
לפני 3 שנים אני ואחי הקטן התקוטטנו והוא עיקם לי את האצבעות וכניראה הצליח לשבור אחת, הייתה לי נפיחות מלווה בכאב קל ולא יכולתי לכופף את האצבע המורה לתקופה של כמה חודשים, לא פניתי לרופא בעיניין,והיום אחרי 3 שנים עדיין קיים עיוות של העצם ואני לא מצליחה לענוד טבעות באצבע הזו מכיוון שהיא מאוד רחבה יחסית לאצבע ביד השניה ..זה כמובן מאוד מפריע לי ברמה האסתטית..רציתי לדעת אם יש פתרון לדבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצבעות
ד''ר דוד נויפלד23/04/2008זה לא הפורום המתאים לשאלה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות באשכיםדני20/04/2008
שלום,
אני אבא לתינוק בן 4 חודשים. לפני 10 ימים התינוק
עבר ניתוח לתיקון בקע מיפשעתי בצד ימין.
בשבוע הראשון הכל נראה בסדר וגם בבדיקה 5 ימים לאחר
הניתוח המנתח לא ראה שום בעיה.
בימים האחרונים נראה שיש נפיחות בשק האשכים.
הנפיחות הנ"ל נעלמת מידי פעם וחוזרת.
מה יכולה להיות הסיבה לכך וכיצד עלי לטפל בבעיה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות באשכים
ד''ר דוד נויפלד23/04/2008יכולות להיות מספר סיבות אבל החשוב ביותר זה סבלנות. בד"כ זו בצקת הקשורה בניתוח. העובדה שזה בא והולך מוזרה ודורשת מעקב. אם לא יסתדר בדיקה חוזרת של המנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות לאחר ניתוח בקעסימה16/04/2008
בני בן 32 עבר לפני 3 ימים ניתוח הרניה בצד שמאל בשיטה הפתוחה כולל רשת.
הוא עדיין סובל מכאבים אבל מעבר לזה אתמול הופיעה נפיחות (מעין בצקת) בפין. הוא פנה לחדר
מיון ונאמר לו שתופעה כזאת תיתכן עד שבועיים לאחר ניתוח. עוד 5 ימים הוא אמור להוציא את התפרים האם אפשר לחכות או שכדאי לפנות שוב לבית החולים?
אמא מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת
ד''ר דוד נויפלד16/04/2008למה לבית חולים?
לפנות לרופא המנתח, אם יש צורך הוא יפנה לבי"הח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאגת
סימה16/04/2008בני בצבא קבע והופנה לניתוח בבית חולים ממשלתי. הוא פנה לחדר המיון בבית החולים בו
נותח ונבדק ע"י רופא מצוות המחלקה. (לא ידוע לו אם זה הרופא המנתח). האם כדאי לפנות
ישירות למחלקה? ביום שני הוא אמור להיות במחלקה להוצאת תפרים. האם אפשר לחכות עד אז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
ד''ר דוד נויפלד16/04/2008על פניו, כן. אלא אם כן יש רושם שמתפתח זהום: חום מקומי, אודם, רגישות מתגברת בעור וכו'....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח בקע
פרופ' זאב דרזניק23/04/2008שלום רב!
התופעה שתארת אינה נדירה לאחר ניתוח בק והיא תחלוף מעצמה עם הזמן.
החלל של אזור הניתוח הוא קטן ויתכן דימום מקומי עם שינויים בצבע העור וגם נפיחות.
בדר''כ הנפיחות רק באזור הניתוח אם כי לפעמים כשהיא גדולה יותר כוללת את שק האשכים והפין.
אם אין חום או עדות לזיהום ממליץ רק להמתין.
בכבוד רב
פרופ' זאב דרזניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה במציאת מנתחיורם14/04/2008
שלום דוקטור שמי יורם ואני בן 36 לפני כשלוש ומשהו שנים גילו אצלי הרניה משני הצדדים שהשמאלי הוא גדול יותר.עד היום חששתי לעבור ניתוח זה וכיום אני רוצה לעבור את הניתוח בשיטת הלפרוסקופיה (זה מה שהכירורג שלי המליץ לי.) רציתי לבקש ממך שתתן לי שם של ד"ר/פרופ' שמומחה בשיטה זו ושהוא גם מקבל דרך קופת חולים כללית .תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מציאת מנתח
ד''ר דוד נויפלד15/04/2008אין זה ראוי שאני אעשה כאן פרסומת.
נא לעלעל בחוברת המנתחים של המושלם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע בצד מעל המיפסעהצדוק13/04/2008
היתגלה אצלי לאחר בדיקה בקע אני אף פעם לא הייתי מאושפז אני בין 60 ויכול להעיד עלי כפחדן אני רזיתי במשך שנה כעשרים קילו אני עושה הליכות גם במכון וגם ברחוב משחק 3 פעמים בואלינג בשבוע .האם הניתוח הזה כואב או זמן ההחלמה .ובערך תוך כמה זמן אחזור לפעילות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע מפשתי
ד''ר דוד נויפלד14/04/2008קודם כל איך התגלה? האם מפריע לך?
באשר לשאלה התשובה היא: הכאבים לא צריכים להיות קשים אבל צריך לשמור המקום כלומר, להמנע ממאמצים שימתחו התפרים או יגרמו לתזוזת הרשת. לא להפעיל מתח על שרירי הבטן כך שבאולינג לפחות חודש וחצי ועדיף שלושה חודשים, מחוץ לפרוטוקול. באשר להליכות, אין בעיה עד להופעת אי נוחות או כאב ואז להפסיק. להשתמש בשכל ובהגיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מניעת בקע טבורי בהריוןגלית08/04/2008
שלום רב דוקטור, האם יש דרך למנוע בקע טבורי בזמן ההריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניעה
ד''ר דוד נויפלד09/04/2008אין דרך למנוע. אם יש דפקט בטבור הוא עלול לגדול ולהתבטא כבקע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהש06/04/2008
לאימי יש הרניה. אני מפחדת שגם אני אקבל. רציתי לדעת האם שומן יתר יכול לתרום להרניה והאם מותר לסחוב דברים כבדים כמו מהסופר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה?!?
ד''ר דוד נויפלד07/04/2008לא מבין הקשר בין א' ל-ב'.
איך זה שלאמא יש הרניה מונע ממך ללכת לקניות?
שומן יתר אף פעם לא בריא ולא טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגורג02/04/2008
לפני כחודש הופייעו לי כאבים בצד שמאל מתחת לבטן,הלכתי לרופא והוא הפנה אותי
לצילום הולטראסאונד הצילום יצא בסדר והרופא טוען שאין לי כלום למרות שיש מידי פעם
כאבים .(אני בן27 ) .מה זה יכול ליהיות????????
תודה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דוד נויפלד07/04/2008יש מצב הנקרא שבר של ספורטאים שבכדי לאבחן אותו דקוקים למומחיות בנושא, גם של מבצע האולטראסאונד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

