מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהאורטל28/11/2007
אחרי הלידה השניה נוצר לי בקע קטן. אילו ניתוחים עושים במקרה שלי ואם אפשר לשמוע מעט פרטים עליהם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה חלקית...
ד''ר דוד נויפלד29/11/2007בקע קטן איפוא???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע במפשעה לפגיעל26/11/2007
פג שנולד בשבוע 30 עם בקע במפשעה.כעת הוא במשקל 2800 ויש לו נפיחות באיזור המפשעה בצד אחד
איזה שיטה כדאי לבצע את הניתוח ?
בשיטה הישינה או בשיטה החדשה לפרוסקופיה?
האם כדאי לדחות את הניתוח עד שיתחזק התחנוק ויגדל ?
למרות שאני רוצה כבר שינותח כדי להמנע מסיכונים של כליאה וכו .הבליטה די גדולה אצלו
האם אפשרי לבצע את ניתוח בהרדמה מקומית ?
בתודה מראש על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע בפג
ד''ר דוד נויפלד26/11/2007את צריכה כירורג ילדים שיענה על כל שאלותיך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך אפנה לשאול כירוג יל
יעל01/12/2007ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שברליבו25/11/2007
שלום לך,
נאמר לי ע"י כירוג שיש לי שבר מפשעתי.
1. איזה בדיקות נעשות עד הניתוח ואיך אני יודע איזה סוג וגודל ?
2. האם תמיד מחדירים רשת ?
3. כמה זמן אני יכול לצפות לכאבים עזים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות
ד''ר דוד נויפלד26/11/20071. אפשר לבצע US אבל אם השבר ברור, לא חייבים. לפני הניתוח לא תוכל לדעת, רק אחרי.
2. כיום, כמעט ללא יוצא מהכלל.
3. לא צריכים להיות כאבים עזים.
הסברים נוספים - מהכירורג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודהגינאדי22/11/2007
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברצון...
ד''ר דוד נויפלד22/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טבעיגינאדי20/11/2007
האם אתה מכיר את שיטת ד"ר רמון מגרמניה לטיפול טבעי בהרניה ? נדמה לי שהוא כתב ספר בנושא. מה דעתך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא השתנה...
ד''ר דוד נויפלד21/11/2007נדמה לי שבפניה הקודמת קראת לזה שיטת שלטון.
התשובה שלי לא השתנתה. אני לא מכיר. אני גם לא מכיר שום שיטה שהוכחה מדעית שמרפאה שבר ללא ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוששת מקילהספי20/11/2007
שלום ד"ר,
הנני בת 26 ומזה שבעה חודשים מטפלת בתינוקת, מאז היותה בת חצי שנה.
בחודשיים האחרונים, שמתי לב שבימים שבהם נשאתי את התינוקת (כמו בכל פעם - לכיסא האוכל, לאמבט, או כשאני מחליפה לה בגדים) התחלתי לסבול מכאבים עזים בבטן התחתונה ולכיוון המפשעה. נבדקתי אצל רופאת משפחה והיא אמרה שלא מצאה סיבה לכאבים.
במשך חודש לא הרמתי משא כבד, הכאב עבר וחזרתי לעבוד שוב.
כעת, לאחר מספר ימים עם התינוקת, שוב החלו הכאבים.
אודה מאוד לחוות דעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוששת...
ד''ר דוד נויפלד21/11/2007בד"כ בדיקה ראויה מספקת לאבחן שבר. בנשים לפעמים הבדיקה קשה יותר ומדויקת פחות ולכן ע"מ הסר ספק כדאי שתבצעי US.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפוי ללא ניתוחגינאדי19/11/2007
אני מטופל אצל רופא בשיטת שלטון. לדבריו אין זה נכון שבקע נוצר בגלל הרמ משקל כבד, אלא בגלל היחלשות של רקמות החיבור בשל משקעים מצטברים בתוך השומן. לטענתו ניתן לרפא בקע ללא ניתוח אם אינו חמור , אולם זהו תהליך ארוך של שנים. האם אתה מצדד במצב של בקע קטן לנסות זאת לפני ניתוח ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מכיר
ד''ר דוד נויפלד20/11/2007למכיר את השיטה. הסיבות להווצרות בקע הן מורכבות בהרבה מההסבר הפשטני שקבלת.
אין ביכולתי להמליץ על משהו שאינני מכיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכיחותגינאדי18/11/2007
מהי השכיחות הסטטיסטית של בקע באוכלוסיה ? כמה מהמאובחני נזקקים לניתוח ? אילו סכנות יש מלבד כליאה וכמה זה בכלל שכיח בצעירים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות
ד"ר נויפלד18/11/2007שכיחות בין 1.5% לבין 5%.
כיום נהוג לומר ששבר שלא מפריע ( כואב, נפוח או נפוח וכואב) לא מחייב ניתוח אם כי בעבר נהוג היה לומר שעצם קיום השבר הוא הוריה לניתוח. הסיבוך הקשה של שבר והמצריך ניתוח דחוף הוא כליאה או תפיסה של לולאת מעי בתוך השבר, שכן אז יש הסכנה של נמק של מעי וצורך בכריתת המעי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת...
ד''ר דוד נויפלד18/11/2007נסה את ערך hernia ב-wikipedia באנגלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנתחגינאדי18/11/2007
האם בקע ללא בליטה חיצונית שמסב אי נוחות קלה - לא כאב מחייב ניתוח ? מדוע ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנתח??
ד''ר דוד נויפלד18/11/2007לנתח מה? אם אין בליטה איזה מן בקע זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גינאדי18/11/2007בקע שכירוג הרגיש בבדיקה ידני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד"ר נויפלד18/11/2007עצם העובדה שפנית לכירורג מרמזת שיש בעיה.
במצב אותו אתה מתאר, אין דחיפות לניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אממ בקשר לקילה לבנותנופר16/11/2007
כשהייתי בת 5-6 בערך, עברתי ניתוח קילה במפשעה..
ולא היתה לי בליטה במפשעה אלא כמו אצל הבנים באשך הימני?
אצלי זה היה בשפה השמאלית של הפות .
אחרי הניתוח(שבר) נשארה צלקת במפשעה שבעונות מעבר והרמת משקל כבד(מעל 5 קילו) כואבת נורא.
מידי פעם סתם ככה אני סובלת מכאבים.
1.מה אני יכולה לעשות?
2. רציתי לדעת קצת יותר על הקילה שלי..
3. האם זה ימנע ממני להתגייס לצבא? ביום שני יש לי צו ראשון. והייתי רוצה לדעת קצת יותר על זה.
תודה רבה,
נופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בבנות...
ד''ר דוד נויפלד17/11/2007הוא כמו בבנים ואם תוקן כראוי ואין חזרה אין לך מה לדאוג. בכל מקרה את צריכה להבדק ואני מניח שיעשו זאת בבדיקה שלפני הגיוס במיוחד אם תספרי את הסיפור כמו כאן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר 5 חודשיםיגאל15/11/2007
שלום רב
אני בן 42 ובריא לחלוטין ,לפני 5 חודשים עברתי ניתוח פתוח לתקון בקע עם התקנת רשת צד שמאל
לאחר תקופת ההחלמה (שלושה חודשים)חשתי אי נעימות במקום הניתוח בבדיקה אצל הכירורוג שניתח אותי נשלל חשד לבקע חוזר ,הכירורג אמר לי כי אני יכול לחזור לפעילות מלאה כולל ספורט וחדר כושר
לפני כשבועיים התחלתי לחוש את מקום הניתוח שוב דקירות קלות לא כואבות,המקום רגיש בלחיצה ולעתים הקרנה מעל למקום הניתוח ומתחתיו,
אבקש חוות דעתך אינני רוצה להציק לכירורג האם התחושה רגעית ותחלוף?האם עלי לשוב אליו?האם ללכת לאטולטראסאונד?
בתודה
יגאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר על פניו...
ד''ר דוד נויפלד17/11/2007נשמע לי שהתאמצת קצת יותר מדי. אם אין התבלטות במאמץ, סביר להניח שהכל בסדר. אם הכאבים יתגברו ממש, צריך לשקול US.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורי בסוף הריוןאפרת בוקובסקי15/11/2007
שלום רב!
אני בשבוע 39 להריון חמישי, סובלת כ-3 שבועות מכאבים ורגישות בטבור. לאחר ההריון הרביעי היו כאבים דומים ואובחן שבר קטן שלא הצריך ניתוח לפי הרופא. כיום הרופא איבחן בקע טבורי והמליץ על ניתוח לאחר חודשיים מהלידה. ממה אני צריכה להימנע עד הלידה? האם הניתוח בהרדמה מלאה? מה יהיה אחרי הניתוח, מותר לי להרים את התינוק? ומה קורה עם ההנקה?
תודה אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע בהריון
ד''ר דוד נויפלד17/11/2007יש להמנע ממאמצים שיגבירו את הלחץ התוך בטני. להתנהג בזהירות ובהגיון ולתקן השבר אחרי הלידה.
צריך לבדוק אם עדיף ללדת בניתוח. לא צריך להפריע בהנקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באשכיםsul14/11/2007
אני בן 54 , סובל מכאבים באשכים כבר 15 שנה, אחרי מחלת חזרת. הכאב רק בנגיעה חזקה. בשבוע האחרון זהיתי שהאשך השמאלי מוגדל והכאבים גברו במידה משמעותית. לאיזה רופא הולכים. האים נדרש ניתוח? איך מגיעים לרופא המנתח הטוב ביותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים..
ד''ר דוד נויפלד15/11/2007שאלות מורכבות. אין לדבר על ניתוח לפני שנבדקים.
עם הרקע שלך, רצוי להבדק קודם כל ע"י אורולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"א..
ד''ר דוד נויפלד15/11/2007מה הקריטריונים להגדיר את הטוב ביותר???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פשוטגינאדי12/11/2007
השאלה: הייתכן שלאחר שנים מהקנתת הרשת יהיו "צרות" - זיהום פנימי קטן , בצקת פנימית כמו שקורה בהקנת גופים זרים אחרים ? האם יש מחקר אורך בנושא , מה ידוע ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פשוט
ד''ר דוד נויפלד13/11/2007התשובה היא כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשךגינאדי12/11/2007
אני שואל כי חבר סיפר לי על אדם ש 10 שנים לאחר הניתוח הסתבר שיש לו גוש זיהומי קטן סביב לרשת. לא הבנתי כיצד זה בכלל ייתכן וזה לא היה משהו חיידקי אלא חלבוני. כך לפחות נאמר לי. נלחצתי קצת מהסיפור המוזר. הייתכן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
ד''ר דוד נויפלד12/11/2007במקום לדבר בביסים תספר לי מה מטריד אותך, מההתחלה ועד הסוף...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

