מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הנחיות אחרי בקע מפשעתיאורן10/01/2008
שלום,
לפני מספר ימים עברתי ניתוח לבקע מפשעתי, הרופא אמר לי להימנע מהרמת של דברים ומפעילות פיזית מאומצת. לא קיבלתי שום הנחיות לגבי אוננות ופעילות מינית. אשמח לדעת האם פעולות אלה עלולות לגרום נזק.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגזמת...
ד''ר דוד נויפלד11/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעברתי ניתוח הרנייה
רווק בן 3817/01/2008עברתי ניתוח הרניה מיפשעתי.לפני כ-4 שנים.באישפוז יום.
אבקש התיחסות רצינית יותר לעיניין היחסי-מין.
כחודש לאחר הניתוח, היה לי דחף מיני מוגבר.
כלומר ההיפך מאימפוטנציה.פשוט הייתי מאוד חרמן..
בנוסף יש קושי בתנוחות מיניות שונות.
פניתי לרופאה הכירורגית והיא הפנתה אותי לאורולוג...
צריך להזהר בלחץ היד על האיבר.
ההסבר שלי לחרמנות-- הרשת שהשתילו לי בתוך המפשעה,
מגרה מבפנים את הבלוטות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח דו חוזרמארק08/01/2008
עברתי ניתוח דו לפני 8 חודשים{lap }. אני מועמד לניתוח חוזר בעוד שבועיים-בשיטה הקונבנציונלי.אני מבקש לשמוע את דעתך , איך אני חוזר לעבודתי כפועל שעובד בגינון , ואוהב מאוד את עבודתו . אני חרד לניתוח שלישי. כמה פעמים אפשר לחזור על אותו הניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח חוזר
ד''ר דוד נויפלד08/01/2008מהסוף: כמה שצריך.
רצוי לבצע הניתוח כך שלא תצטרך לחזור שוב!
תצטרך להמנע ממאמץ פיזי בעבודתך כחודש ימים +.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניהשירי06/01/2008
שלום ד"ר, יש לי חשד להרניה, אני הולכת לבדוק זאת סופית בעוד יומיים. אני בחודש חמישי וחוששת שזה יפריע ללידה, יש דרך ניתוחית לטפל זאת כרגע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרניה - איפוא?
ד''ר דוד נויפלד07/01/2008אפשר לנתח. רצוי לדחות לאחר הלידה. תלוי איפוא ההרניה, מה מצבה וכמה היא מפריעה. במאמר מוסגר, אם את אפילו לא בטוחה שיש לך הרניה נראה לי וכנראה שהבעיה לא קשה וניתנת לדחיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אני יודע על בקע?קובי03/01/2008
יש לי כמו עקיצות קטנות כאלה שאני מזיז את הרגל .. (לא תמיד מידי פעם)
אני מתאמן בחדר כושר ואני עושה כפיפות בטן מתח ומקבילים ואני לא רוצה להחמיר את המצב..
זה מראה סימן לבקע ומה הסמנים לבקע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימנים...
ד''ר דוד נויפלד05/01/2008נפיחות לא קבועה באזור המפשעה, לעתים רגישה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן משואר לניתוח כילה ?תמי02/01/2008
זה יכול לקחת שעה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה זמן..
ד''ר דוד נויפלד03/01/2008שאלה מוזרה. התשובה הנכונה: "כמה שצריך". תלוי במנתח, תלוי במנותח ועוד. בממוצע כמחצית השעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע כלואשירלי01/01/2008
שלום,
בעלי סובל מבקע מפשעתי כלוא, הוא זקוק לניתוח דחוף,
אך קשה לנו להחליט אם לעשות ניתוח פתוח או לפרוסקופי, מה המומלץ לדעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע כלוא
ד''ר דוד נויפלד03/01/2008ניתוח פתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשךגינאדי30/12/2007
מלבד אי נוחות בעמידה ממושכת אין בעיות...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
ד''ר דוד נויפלד31/12/2007אז אין מה למהר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע ניתוחיאסנת30/12/2007
שלום, אני בהריון ומעוניינת ללדת לידה רגילה למרות שהלידה הקודמת היתה בקיסרי, האם יש סיכון בבקע בתפרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע בצלקת
ד''ר דוד נויפלד31/12/2007יש סיכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע קטןגינאדי28/12/2007
האם צריך לנתח בקע קטן ללא בליטה חיצונית ? האם ג בבקע קטן 0.8 סכנת כליאה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע קטן
ד''ר דוד נויפלד30/12/2007אם אין סימפטומטולוגיה אז כנראה שלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע בצלקת ניתוחיתכהן סימונה25/12/2007
שלום רב
נוצר לי בקע בצלקת ניתוחית אין לי כאבים יש לי צד אחד תפוח יותר בבטן הצלקת היא אורכית עברתי ניתוח גניקולוגי הוצאת חצוצרות שחלות תוספתן עד כמה הדכיפות לניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע בצלקת
ד''ר דוד נויפלד25/12/2007אם אין כאבים וזה לא מפריע אז אין בהילות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ממושכים לאחר ניתוחנתן24/12/2007
לפני חודשיים עברתי ניתוח הרנייה במיפשעה צד ימין. בניתוח השתמש המנתח ברשת שהותקנה במקום הקרע. יש לי עדיין כאבים מידי פעם. מזה כחודש חזרתי להליכות , שלוש עד ארבע פעמים בשבוע לפרקי זמן של חצי שעה עד שעה ורבע לערך. לעיתים אני חש כאב בזמן ההליכה . האם להפסיק ההליכות או שמדובר בתופעה שכיחה עד להחלמה סופית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים..
ד''ר דוד נויפלד24/12/2007לא נראה לי שיש כאן בעיה מיוחדת. כאבים פה ושם ובמיוחד במאמץ אפשריים עד חצי שנה/שנה לאחר הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקע
דניאל06/01/2008מזה בקע זה כואב הניתוח הזה ואיך ידעתי שיש לך בקע חשת בכאב איום???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אופנייםרן23/12/2007
לפני כשנה קניתי אופני הרים מאוד משוכללים והתחלתי לנסוע עליהם מדי יום. בחודש האחרון יש לי כאבים במפשעה. שאלותיי הן:
האם הכאבים הם מהרכיבה?
האם הכאבים מסמנים בקע?
ומה אפשר לעשות בנידון, להפסיק לרכב?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופניים...
ד''ר דוד נויפלד24/12/2007קודם כל, בן כמה אתה? כמה זמן אתה רוכב?
שנית, כדי לדון על שבר, צריך להבדק. אם יש שבר, יכול להיות שתאלץ לשנות את סגנון האמונים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עברתי ניתוח בקע מפשעתי ימיניגידי20/12/2007
איך אוכל לדעת אם התפרים הפנימיים נקרעו ? ,האם יש סממנים פיזיים ( כאב מסויים, נפיחות)?
האם זה נורמלי שהאיזור עדיין רדום בחלקו?
ושאלה אחרונה : לאחר כמה זמן ישנה אפשרות לחזור לפעילות ספורטיבית( עליות מתח,ריצה ,כפיפות בטן,מקבילים) .הדעות חלוקות בנושא זה ואני מעוניין לדעת את דעתך, איך ומתי לחזור לפעילות זו מבלי לפגוע בעצמי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח טרי...
ד''ר דוד נויפלד23/12/2007הדעות חלוקות על מי? מה אמר לך המנתח?
אתה תדע כעבור זמן אם יופיע שוב השבר. כרגע אין הרבה מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון הרניהמיכל20/12/2007
שלום רב,
לאמא שלי יש כאבים בבטן תחתונה. כירורג שלח אותה לאולטראסאונד אשר בטן תחתונה ועליונה וכן מפשעות. הבדיקה תקינה. האם יתכן הרניה אשר לא נצפית באולטרסאונד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון...
ד''ר דוד נויפלד24/12/2007הכל אפשרי... הרניה מאבחנים קודם כל בבדיקה פיזיקלית כלומר, בדיקת החולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עברתי ניתוח בקע מפסעתי מצד ימיןגידי19/12/2007
עברתי נתוח בקע מפשעתי מצד ימין לפני שבוע ויום , ביום שני הורידו לי את התפרים, באותו יום עמדתי על רגלי והסתובבתי יותר משאר הימיים כמו כן הכנתי אוכל ושתפתי כלים . האם זה מאמץ יתר ?. באותו לילה תקף אותי כאב חד באיזור הניתוח ( כאב פנימי) שלווה בסחרחורות ובחילה. האם יתכן שנגרם נזק פנימי למרות שהצלקת לא נפתחה ואם כן אז מה אתה ממליץ לעשות.
נ.ב- כאשר הלכתי לכרורג למחרת הוא בדק ואמר שאין לי מה לדאוג ,כל עוד הצלקת לא נפתחה. האם אין תפרים פנימיים שיכולים להקרע והבקע יחזור ?.
אודה לך על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע...
ד''ר דוד נויפלד20/12/2007א. אם אתה רוצה שחרור משטיפת כלים, לא תקבל אותו ממני. מאמץ פירושו הרמת גלגל רזרבי באוטו בעת תיקון פנצ'ר.
ב. ברור שיש תפרים פנימיים והם אכן יכולים "להפרם" או להקרע. אם זה אכן המקרה אין מה לעשות אלא לחכות שהכל יבריא יגליד ויצטלק ואז לנסות שנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

