מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרניה בהיריוןחן18/12/2007
אני בשבוע 33 להיריון ואתמול אישרר לי רופא הנשים שלי שאכן יש לי שבר בטבור. ברצוני לדעת מהן ההשלכות של השבר על המשך ההיריון ועל הלידה עצמה ואם ממומלץ לבצע ניתוח במהלך ההיריון, שכן יש רגעים שהכאבים עזים במיוחד. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בטבור.
ד''ר דוד נויפלד19/12/2007זה נושא שדשנו בו בזמן האחרון. בשלב זה אינני רואה בהילות לרוץ ולנתח. תני להריון להסתיים ואז תדאגי שיתקנו לך את זה...אלא אם כן יש התקף שלא מרפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום דוקטורדני17/12/2007
היום הייתי אצל רופא כירוגי ורק ע"י מישוש הוא אמר שיש לי התחלת בקע,אין נפיחות ועד שהרופא לא לחץ על המקום לא הרגשתי כאב רב,אבל עכשיו שעתיים אחרי הבדיקה אני מרגיש עוד כאב במקום
יש אפשרות כזו שאין צורך בניתוח מפני שמדובר בתחילת בקע?
אני ספורטאי,פעילות גופנית מגבירה את האפשרות שהבקע יפתח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב...
ד''ר דוד נויפלד18/12/2007אכן, אבחנה של שבר נעשית ע"ס הבדיקה של כירורג.
פעילות פיזית כבדה, ובעיקר מתיחת שרירי הבטן יכולה להחמיר מצב השבר.
בכל מקרה, לא הייתי שוקל התערבות מניעתית עד שהשבר לא "יראה" עצמו ויהיה סימפטומטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קילה שעברתי לפניי 20 שנהאלי17/12/2007
בגיל 3עברתי ניתוח קילה מאז ומתמיד סבלתי מבעיות בתפקוד המיני שפיכה מהירה
האם יש קשר בינהם?
ואם כן מה מומלץ לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח עתיק...
ד''ר דוד נויפלד17/12/2007המערכת המינית היא דו-צדדית - בגובה הנידון. אם יש פגיעה הרי שהיא מסוג של הפחתת התפקוד.
אתה צריך לחפש מזור במקומות אחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בטבורמיכל בן ארצי16/12/2007
שלום רב,
שמי מיכל בן ארצי, הייתי היום אצל כירורג שאיבחן לי שבר בטבור. הטיפול ע"פ הכירורג הוא בניתוח, וכנראה ללא רשת. מהם ההבדלים בין ניתוח עם רשת או ללא רשת. ומהם הסיכונים הכרוכים בניתוח.
המון תודה,
מיכל בן ארצי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בטבור.
ד''ר דוד נויפלד17/12/2007א. למה פנית לכירורג?
ב. כיום ברוב תיקוני שבר מכל סוג שהוא משתמשים ברשת ע"מ להקטין את סיכויי החזרה.
ג. סיכונים כמו בכל ניתוח, מעבר להרדמה סיכוני דמום וזהום וסכון לטווח ארוך של חזרה. אני חוזר על (א.).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע בסרעפתענת12/12/2007
אני סובלת מבעיות גסטרו hp מזה זמן רב ולא מזמן איבחנו לי בקע סרעפתי גדול (31 ס"מ) בבדיקת גסטרוסקופיה. הרופא שלי המליץ לי לעשות ניתוח
רציתי לדעת איזה ניתוח עושים לבקע בסרעפת ומה הסיכונים שכרוחים בו
ובזה שאם אני לא אעשה את הניתוח בזמן הקרוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע סרעפתי
ד''ר דוד נויפלד13/12/2007הסיכונים הם כמו בכל ניתוח בטן. בניתוח יש להחזיר את האיברים ב"ברחו" בחזרה לבטן ואז לסגור את החור בסרעפת. מבחינת הדחיפות, זה תלוי בסוג וחומרת הסימפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרגילים מומלצים לשבר בטבורמורן10/12/2007
שלום רב,
היום הייתי אצל כרורג לגבי שבר בטבור שלי. הבנתי שניתן לנסות להחליף תרגילי בטן בניתוח. לפחות לנסות לתקן ואם זה לא יעזור אז לנתח.
איזה תרגילים מומלצים בבקשה? והאם יש אנשים שהצליחו באמצעות ספורט להינצל מניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרגילים...
ד''ר דוד נויפלד10/12/2007לא מכיר תרגילים ש"מתקנים" או "מונעים" ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מורן13/12/2007כבוד הרופא, אבל אין משהו שעוזר?
מונע את הגידול של הקרע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנוח במיטה...
ד''ר דוד נויפלד13/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניפחות באשכיםשרי09/12/2007
בני בן ה-8 עבר ניתוח בקע או נוזלים לפני כ-3 שנים. החלמת האשכים ארכה כ-5 חודשים מאחר והם היו נפוחים מאוד.
היום לאחר 3 שנים שהכל היה תקין פתאום ביום חמישי החלה נפיחות קלה באשך השמאלי והיום יום שבת שני האשכים נפוחים מאוד ורגישים מאוד.
ברצוני לציין כי ילדי התלונן לפני שבוע על כאבים בגב התחתון כמוכן הוא משתעל מעל שבועיים אבל לא שיעול טורדני אלא בעיקר בשעות הלילה. כמו כן בתחילת השבוע הוא הרים חבר מהכיתה ושלושה ימים מאוחר יותר כאמור החלה הנפיחות באשך.
ברצוני לשאול האם יתכן שהבקע חזר? יש לנו תור לכירורג ילדים רק ביום שני האם עליי לקחת אותו לבי"ח ? הילד מתפקד רגיל ללא חום הנפיחות מפריעה לו בהליכה או במאמץ. אודה לך על תשובה מהירה שבוע טוב ומבורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות...
ד''ר דוד נויפלד10/12/2007יש מצב.
למה את מצפה מבקור בבית החולים... אלא אם כן יש מצב חריף המצריך התייחסות מיידית והילד יגיד לך את זה לפי מצבו ומידת הכאבים שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לנתח בקע טבורי לקראת הריון?קרן09/12/2007
לפני כ-4 שנים בעקבות כאב חד בטבור אובחן אצלי בקע טבורי (באורך 1 ס"מ מעל הטבור). מאז לא הרגשתי שום כאב. בזמנו, שמעתי המלצות בעד ונגד ניתוח והחלטתי שלא לנתח בנתיים. נאמר לי שכדאי לנתח חצי שנה לפני כניסה להריון . האם כך? מה עלול לקרות בהריון? מהם הסיכונים? ומהו הטיפול במהלך הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי בהריון...
ד''ר דוד נויפלד09/12/2007דנו בנושא כאן.
תבדקי את ההתכתבות עם חני, אחד לפניך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורי בהריוןחני09/12/2007
היי,
אני בשבוע 30 ואמש התגלה אצלי בקע טבורי עקב כאבים ורגישות במקום.
לעת עתה קיבלתי מס' ימי מנוחה אך לא נראה שהרגישות תחלוף בזמן הקרוב.
אבקש לדעת:
א. האם הכאבים נמשכים עד אחרי הלידה או לאחר ניתוח ולא נעלמים מתישהו לפני כן?
ב. במידה וכן,האם יהיה עליי להמשיך במנוחה עד ללידה?
ג. האם אוכל ללדת בלידה רגילה?
תודה רבה !!!
חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי בהריון...
ד''ר דוד נויפלד09/12/2007בקע סימפטומטי (כואב) מצריך ניתוח. ברור שההריון מחמיר המצב ואפשר להניח שהכאבים יחלפו או יחלשו לאחר הלידה, אבל, הבקע ישאר.
אם אפשר לדחות עד לאחר הלידה "יותר עדיף". אבל...אם אין ברירה מנתחים גם בזמן ההריון.
רצוי לבצע אולטראסאונד ע"מ לוודא שהתוכן בשק השבר (בקע) הוא לא מעי שאם כן יש דחיפות רבה יותר לנתח עתה.
ברור שהמנעות ממאמצים משפרת את המצב אבל לא פותרת אותו.
אין פתרונות חלקים ופשוטים לבעיה כיוון שהיא לא פשוטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע קטן עם מיימת בטבורשייקה08/12/2007
שלום רב.
שני סובל מקרוהן הרבה שנים, מטופל ע"י דיאטת פחמימות ומאד מאד עוזרת לי הדיאטה
לאחרונה פיתחתי בצקת ברגליים ובטבור,
פניתי לכירוג והוא אמר שבבקע חדר רק נוזלים ועליי לחכות שהנוזלים יעזבו אותי או יספגו
איך אני מתפטר מהמיים הללו זה ממש הורג אותי
ובבקשה אל תשלחו אותי שוב לבדיקות ולרופאים קונבנציונליים
בתודה שייקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע/מיימת
ד''ר דוד נויפלד09/12/2007לא מבין למה יש לך מיימת; לא יודע מה זו דיאטה פחמימות ואיך זה עוזר אבל אני חושד שכתוצאה מכך יש המיימת.
אם אתה לא מאמין ברופאים "קנבנציונליים" (מה זה רופאים לא קונבנציונליים?), למה אתה פונה אלי??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מבין למה אתה לא מבין
שייקה11/12/2007אדוני המלומד, אינני מבין מה כל כך קשה להבין בדברי, בכל אופן חשבתי שאתה עם ראש על הכתפיים ולא נעול לכל ההרפתקאות שאתה מעביר אותנו החולים בכל מיני ניתוחים שלא תמיד עוזרים
תהיה בריא ויותר פתוח, אז תבין יותר דברים
בידידות
שייקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- vukfvגינאדי05/12/2007
האם נבדק , כיצד משפיעה רשת סינטטית , על ההולכה העצבית במפשעה שהינה חשמלית במהותה בעוד הרשת מבודדת ? מה ההשפעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המון שאלות לך!!?!!
ד''ר דוד נויפלד06/12/2007חלק מהשאלות שלך כבר עניתי בעבר.
לגבי השאלה הנוכחית. אינני יכול לראות בעיני רוחי מצב שבו יבנו ניסוי שיספק את שאלותיך. בכל אופן למיטב ידיעותינו אין מידע על השפעת הרשת על ההולכה העצבית. ואפילו אם יש למה זה ישנה??!??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבגינאדי04/12/2007
כיצד ניתן לדעת האם כאבים שנה אחר ניתוח בקע נובעים מהרשת או מהחיתוך והצלקת ? הדעות חלוקות בין הרופאים שביקרתי אצלם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד"ר נויפלד04/12/2007הסיבה שהדעות חלוקות היא שאי אפשר לדעת מראש בוודאות. אין לזה תבחין, וגם זה אפשרי וגם זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גינאדי04/12/2007אז מה ניתן לעשות להקל כאב ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
ד''ר דוד נויפלד06/12/2007לשם הומצאו התרופות נגד הכאבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע אחרי לידהג.02/12/2007
שלום,
אני אחרי שתי לידות, ולאחר לידתי השניה גיליתי שקע מעל הטבור אשר אינו עוב.ר (כבר עברה שנה מאז הלידה).
ברצוני לדעת האםזהו בקע או היפרדות שרירים ? האם אפשר למנוע היווצרות בקע בעתיד?. האם מנתחים במצב כזה או מחכים להווצרות בקע? כיצד זה משפיע על הריונות הבאים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי לידה
ד''ר דוד נויפלד03/12/2007שקע או בלט?
יש מצב של הפרדות שרירים וזה ב"כ לא מצריך ניתוח. באופן תיאורטי זה יכול להשתפר עם תרגול שרירי הבטן. שבר, לעומת זאת, לא ישתפר ואולי יחמיר ואם יהפוך סימפטומטי (יופיעו כאבים ורגישות) יהיה צורך בתיקון ניתוחי. בכל מקרה כדאי להיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע - כמה שאלותחסוי02/12/2007
מהי הסיבה להופעת בקע אצל נשים?
האם הבקע או הסרתו באמצעות ניתוח פוגע בשלמות הגוף?
האם יש חשיבות לגיל כשמופיע בקע?
בגילאים 4-5 למשל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת
חסוי02/12/2007מה ההבדל בין המקומות בגוף שבהם עשוי להופיע בקע? האם יש חשיבות לכך מבחינת חומרת המצב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות
ד''ר דוד נויפלד03/12/2007בקע בנשים כמו בגברים נובע מדפקט של חולשה המתפתח על רקע של וריאציה אנטומית. זה יכול לבוא לידי ביטוי מידי אחרי הלידה, בינקות ובהתבגרות. בנוסף יש משמעות ל"בלאי" של הרקמות אשר נחלשות עם השנים ובנקודות תורפה אנטומיות יכולים להתפתח שברים. ברור מכל הנאמר שיהיו לשברים מיקומים קבועים. שברים במקומות לא מקובלים הם גם כן קבועים רק שהרבה יותר נדירים ואין לזה משמעות לגבי החומרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
חסוי04/12/2007לא השבת על שאלה אחת
האם הבקע או הסרתו באמצעות ניתוח פוגע בשלמות הגוף?
אשמח לקבל תשובה, תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת
ד"ר נויפלד04/12/2007נהפוך הוא. במצב של בקע קיים מצב של שלמות גוף פגועה שהניתוח מתקן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היאטוס הרניה ?מורן02/12/2007
שלום, אני בת כ-29 נשואה +1 .סובלת כ-10 שנים מכאבי בטן חזקים. בעבר בליקובקטר + דלקת כרונית בקיבה, עברתי לפרסקופיה כיס מרה, ועדיין לא חלפו הכאבים. לאחרונה בבדיקת גסטרו נמצא בקע קטן . אני סובלת מצרבות ובחילות חריפות וטיפול תרופתי לא ממש עוזר. מלבד זאת בבדיקת CT בטן עם חומר ניגודי נמצאה גם הסננה שומנית מוקדית לפליצפורם ליגמנט.
רופא הגסטרו טוען שאין קשר בין הממצאים לכאבים.. מה עושים ומה זה בדיוק היאטוס הרניה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע סרעפתי
ד''ר דוד נויפלד02/12/2007מדובר בחולשה או בחסר בסרעפת סביב אזור מעבר הוושט מבית החזה לחלל הבטן.
במקרה שלך יש החלקה של הקיבה לתוך בית החזה. מצב מאד שכיח. מה שלא שכיח שלפעמים זה סימפטומטי ואז יש גירוי של חומצות הקיבה בתוך הוושט שלא בנוי לטפל בגירוי מתמשך של חומצה. זה יתבטא כחומציות עז הפה, צרבת והרגשת שריפה לאורך הוושט. בשלב מסוים זה יתחלף בכאבים. בכדי לברר את הבעיה צריך לעבור סידרת בדיקות הכוללות אזופגו/גסטרו-סקופיה, מדידות לחצים בחלק התחתון של הוושט ומדידות חומציות בוושט. בסיכום המדידות יש פרמטרים מומלצים לניתוח. ניתוח אחד כבר עברת וללא הועיל. ניתוח שני רק לאחר בירור מתאים. תדברי שוב עם הגסטרואנטרולוג שלך ו/או שתחליפי אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

