מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהליאת31/01/2008
היום הייתי אצל כירורג אשר מצא אצלי שבר בטבור והמליץ לי על ניתוח. לי הטבור נראה ממש נורמלי - הוא לא בולט אלא יש לי בעצם חור עמוק (אני אחרי 3 לידות ולא מתכננת עוד). אין לי כאבים והאמת שממש הופתעתי מהגילוי
אני קוראת באתר שלרוב הנשים יש נפיחויות ואילו לי יש פופיק עמוק.
האם צריך לנתח?
האם ניתן לעשות את זה בהרדמה כללית?
האם עד הניתוח אפשר להמשיך בפעילות ספורט רגילה הכוללת אירובי ותרגילי בטן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דוד נויפלד01/02/20081. למה פנית לרופא?
2. במצב שאת מתארת - כן אפשר להמשיך בפעילות אלא אם כן מתפתחים כאבים.
3. אם יש ספק לגבי האבחנה - אפשר לבצע US.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצד שמאלדוד29/01/2008
שלום,
ביומיים האחרונים אני מרגיש כאב נקודתי בצד שמאל של הגוף בין המפשעה לטבור.
תחילה יש לציין שאובחן אצלי וריקוצלה בצד שמאל.
הכאב במקום זה היה מתחיל בדרך כלל אם נניח במהלך בדיקה היו נוגעים יותר מדי חזק או מזיזים יותר מדי את הורידים הללו.
בימים האחרונים אני מרגיש כאב זה גם אם נוגעים בורידים אלו, או אפילו במהלך מעבר מישיבה לעמידה מרגישים כאב זה.
האם יתכן שזהו בקע? כדאי ללכת לבדוק את זה?
יש לציין שוב שעד עתה הכאב היה במקום זה אך ורק במהלך הזזה גדולה מדי של הורידים, ורק ביום האחרון אני מרגיש כאב זה גם כשאני קם ישיבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
דוד29/01/2008שכחתי לציין שאני פעיל בחדר כושר האם ייתכן שזוהי רק מתיחת שריר? שכן אין נפיחות או משהו דומה לזה שם והכאב שאני באמת מרגיש התחיל רק ביומיים האחרונים זמן מה לאחר שחזרתי מהמכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים..
ד''ר דוד נויפלד05/02/2008יכול להיות גם שבר בנוסף לווריקוצלה ובהחלט רצוי שתבדק.
יותר מתקבל על הדעת שהכאבים, בצורה זו או אחרת, נובעים מהווריקוצלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע ישןמיה29/01/2008
יש לי 5 שנים בקע ללא החמרה. האם אפשר להמשיך במתכונת הנוכחית? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע ישן
ד''ר דוד נויפלד30/01/2008בינתיים כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאמיר27/01/2008
איך מתנהג הגוף כלפי הרשת.האין הגוף תוקף הרשת באמצעות מערכת החיסון ? הרי זה תפקידה. האם במהלך הזמן הרשת מושמדת? מה קורה לבקע ? התארחה בינתיים ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מורכבת
ד''ר דוד נויפלד28/01/2008המערכת החיסונית לא תוקפת כל דבר. חלק מהחומרים (ובעיקר הסינטטיים) הם אינרטיים.
חלק מהרשתות, או חלק מהן, אכן עשויים מחומרים שמתפרקים ונעלמים.
הרשת משמשת מסד למערכת "ריפוי הפצע" להצטלקות טוןבה יותר סדירה וחזקה יותר וכך למניעת חזרות של השבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע אצל ילד בן 4מירב קינן25/01/2008
שלום,
אתמול ביקרתי עם בני אצל רופאת כירורג ויא איבחנה בקע וקבעה לנו תור לניתוח.
הילד לא מתלונן על שום כאב גם כאשר נגעה לו במקום.
האם כדאי להמתין עם הניתוח? האם צריך לחכות שיכאב בכדי שננתח?
האם ללכת עם המלצת הרופאה.
אנחנו אובדי עצות.
מה המלצתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע בילד
ד''ר דוד נויפלד27/01/2008לפנות לחוות דעת לכירורג ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע או בעיה בעמוד השידרה?גינאדי23/01/2008
כירוג איבחן בקע קטן בעקבות כאב קל במפשעה בעת עמידה. אורתופד מצא שחיקה ניוונית בעמוד שדרה תחתון שלדבריו מקרינה למפשעה. הייתכן שאין בקע כלל וזו רק הקרנה ? איך יודעים? או שמא יש גם זאת וגם זאת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל אפשרי...
ד''ר דוד נויפלד27/01/2008אם הכירורג הרגיש שבר אז יש שבר. אם לא הרגיש, אפשר לבצע אולטראסאונד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילה בילדנילי23/01/2008
שלום
האם תופעות קילה הן רווחות יותר אצל ילדים? אם כן מדוע? האם יש לשמור מפני בעיות של מאמץ מילדים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בילד..
ד''ר דוד נויפלד27/01/2008שבר שכיח יחסית בתנוקות, פחות אצל ילדים. אין סיבה מתקבלת על הדעת להגביל ילד מפעילות רגילה בתירוץ שזה ימנע שבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבוריגילי21/01/2008
יש לי בקע טבורי כתוצאה מהריון תאומים. ע"פ כירוג הבקע הנו קטן.
כירוג אחד אמר לי לנתח, ואילו כירוג אחר אמר לי לנתח לאחר סיום כל הריונותיי (לא מתכננת להיות בהריון בקרוב).
מה דעתך?
אשמח לקבל פרטים לגבי הניתוח עצמו, האם הרדמה מלאה? סוג ההרדמה? האם דורש אשפוז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי
ד''ר דוד נויפלד22/01/2008אפשר לנתח, לא מוכרחים כרגע אם לא מפריע. אם קטן אפשר בהרדמה מקומית, ולא דורש אשפוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חד באיזור מפשעהיורי20/01/2008
שלום, ביום שישי עברתי דירה ואחד הארגזים שהרמתי הרגשתי מין כאב חד כמו קרע באיזור הבטן התחתון מצד ימין, עכשיו זה כבר פחות כואב, רק במאמץ. האם יכול להיות שנתפס לי שריר או שזה יכול להיות בקע וכדומה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים...
ד"ר נויפלד23/01/2008בהחלט נשמע שמתחת שריר, אלא אם כן הופיעה שם בליטה/נפיחות שאפשר לראות ולמשש אזי כדאי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהTomerLfc18/01/2008
אם יש לי בצד אחד של שק האשכים , הרבה צינורות שנראים כמו ורידים אך ממש לא מרגישים כמו ורידים , זה אומר שיש לי הרניה ?
צד אחד הוא גם יותר גדול ויותר נפול .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דוד נויפלד22/01/2008אלה באמת ורידים, כמעט תמיד מצד שמאל, וזה לא בקע. נקרא וריקוצלה. המשמעות היא אסטטית. לפעמים מתקנים מתוך תקוה לשפר פוריות באם קיימת בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
TomerLfc22/01/2008הסרת דאגה מליבי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשךגינאדי16/01/2008
מדכדכך. תודה לתשובה. התוכל להציע כיצד ניתן להפחית הכאב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
ד''ר דוד נויפלד17/01/2008כדורים נגד כאבים. לפנות למרפאת כאב - לפעמים הזרקות מקומיות עוזרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשךגינאדי15/01/2008
נפגע במקרה זה פירושו נתפר על ידי תפר קבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
ד''ר דוד נויפלד16/01/2008אם סלקו התפר בניתוח השני, התשובה שלי נשארה, רק הזמן יגלה לנו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםגינאדי14/01/2008
ניתוח שני בעקבות כאבים הראה שבניתוח הראשון נפגע עצב המפשעה המרכזי הקרוב לאשך. שאלתי: האם עצב יכול להשתקם? בינתיים הכאב עדיין עז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד''ר דוד נויפלד15/01/2008זה תלוי מה משמעות המילה "נפגע". במצבים מסוימים יכול להיות שישתפר ובמצבים אחרים - לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם עונה לסימפטומים של הרניה?מודאג14/01/2008
שלום ד"ר. לחברתי (22) יש בבטן מעין "גוש" או בליטה קטנה (בערך בקוטר מטבע של שקל)קצת מעל הטבור. למיטב ידיעתי היא לא סובלת מכאבים מיוחדים אך המדאיג הוא שאותו "גוש" מופיע ונעלם לסירוגין ואינו מצב קבוע! בנוסף היא סובלת תכופות מבחילות (תמיד בשעות הלילה). האם יש מקום לביקור אצל כירורג? היא נבדקה ע"י רופאים בעבר אך הם לא הצליחו לאבחן את התופעה. אשמח לשמוע את חוות דעתך.
תודה
יוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחברה..
ד''ר דוד נויפלד14/01/2008נשמע שכדאי שתבדק. נשמע כמו הרניה טבורית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיעקוב13/01/2008
היום הייתי אצל רופא כירוגי ורק ע"י מישוש הוא אמר שיש לי התחלת בקע,אין נפיחות ועד שהרופא לא לחץ על המקום לא הרגשתי כאב רב,אבל עכשיו שעתיים אחרי הבדיקה אני מרגיש עוד כאב במקום
יש אפשרות כזו שאין צורך בניתוח מפני שמדובר בתחילת בקע?
אני ספורטאי,פעילות גופנית מגבירה את האפשרות שהבקע יפתח?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דוד נויפלד15/01/2008עניתי אתמול אבל משום מה זה לא נקלט.
ובכן... המילה והגישה של "רק" בשאלה שלך היא מוטעית ולא ברור לי איך הגישה הזו התנחלה כ"כ מהר ולמה, נושא מענין לכשעצמו.
הרניה מאבחנים בבדיקה גופנית ע"י משהו שמוסמך ומנוסה בכך - כירורג.
באשר למצבך, לא נשמע לי שהגיע הזמן לדבר על ניתוח. אם אתה עוקב קצת אחר השאלות כאן בפורום אני בטוח שהתרשמת מהעובדה שאין ארוחות חינם ולפעמים משלמים עבור ה"תענוג" של ניתוח. כל זמן שלא חייבים - לא מנתחים!
באשר לפעילות גופנית - להמנע מהרמת משקולות או חפצים כבדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

