מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה העיתוי האידאלי לסקירה מוקדמת?אתי26/09/2010
יש לי אפשרויות לתחילת שבוע 15 או לתחילת 16
אצל רופאים שונים. השאלה האם יש לזה משמעות כלשהי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה העיתוי האידאלי לסקירה מוקדמת?
פרופ' יריב יוגב27/09/2010אין משמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוג דם שליליחסויה26/09/2010
שלום,
יש לי שאלה בבקשה אני מחר בשבוע 29 ויש לי סוג דם B- עשיתי בדיקת דם לגילוי נוגדנים ויצא שלילי אני מבינה מזה שאני צריכה לעבור את זריקת האנטי די, עכשיו בגלל שקיבלתי את התוצאה רק השבוע לא הספקתי ללכת לקבל את הזריקה שאלתי היא האם זה דחןף שאגש כבר מחר בבוקר לקבל את הזריקה או שאפשר להמתין עד שבוע הבא שזה יהיה כבר שבוע 30 כיוון שהשבוע בגלל החג עובדים חצי יום ולא נראה לי שאספיק תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוג דם שלילי
פרופ' יריב יוגב27/09/2010כדאי לקבל עוד השבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגרסטרון גבוה בתחילת הריון IVFגלגל26/09/2010
שלום לרופאים
P- 387
שבוע 4+ 5 ימים.
הרופא הורה לי להמשיך עם התמיכה קרינון 1 ליום.
האם הערך לא מספיק גבוה? מדוע להמשיך עם התמיכה אם כך...?
קראתי שערך גבוה כזה עלול לגרום למומים בעובר (שלא נדע) האם זה נכון?
נא עזרתכם !
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוגרסטרון גבוה בתחילת הריון IVF
פרופ' יריב יוגב26/09/2010אין קשר למומים
יש צורך בתמיכה כי אם מדובר בהריון UVF אין גופיף צהוב המפריש פרוגסטרון באופן טבעי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתן להשיג שמיר הריון עקב סכרתמבולבלת26/09/2010
הרגליים שלי הורגות אותי , אשמח לעזרה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון עקב סוכרת
פרופ' יריב יוגב26/09/2010שמירת הריון נדונה לגופו של כל מקרה ולא ניתן להמליץ על סמך המידה שפרטת
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית פרטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה על תשובה ועוד שאלה!אילנית25/09/2010
שלום לכולם!
ביום א' אושפזתי בשל יתר לחץ דם 183\88
בהמשך מדידות כבר ירדו ל147\83
כאשר הועברתי למחלקה זה כבר היה 136\83
יום למחורת ל"ך היה תקין .
ביום שלישי אצל אחות בטיפת חלב במדידה ראשונה 147\97
במדידה שנייה 123\77
במדידות בבית זה נע בין 142 ל 130
אני בשבוע 29 להריוני הראשון חשוב לציין כי כל שאר הבדיקות תקינות לחלוטין
אין צירים צ,וור הרחם ארוך.
שאלה האם יגדירו אותי כהריון בסיכון גבוה, כמו כן האם ייתכן שיוציאו אותי לשמירת הריון.
להלן התשובה שהשבת לי:
ל"ד מעט גבוהה,לכן יש צורך במעקב הריון בסיכון גבוה
כמו כן כתבתה לי ,כי על שמירה עדיין מוקדם לדבר.
אז מתי כן מחליטים על שמירה?כאשר מגלים רעלת חמורה וצריך ליילד לפני בוא המועד?
עובדה כל השבוע הזה הייתי בבית ול"ד התייצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאילנית
ד''ר אלי רימון26/09/2010לא ניתן לפרוס את כל השיקולים באנטרנט
פני למעקב מסודר ואם תהיה החמרה תשקל שמירת הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אילנית26/09/2010היום קיבלתי שמירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאיםדקלה25/09/2010
שלום,
בשיטוטים באינטרנט הגעתי לאתר בשם רפואה אשר הכניסה לתכנים בו מיועדת לרופאים. הייתה שם כותרת בשם "האם נמצא סוף סוף משהו למניעת רעלת הריון?". כאזרחית מן השורה לא ניתן להיכנס לכתבה. האם יש לכם מושג על מה מדובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעלת
ד''ר אלי רימון26/09/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחסויה24/09/2010
שלום אני בשבוע 29 להיריון תאומים מזה מספר ימים שהבחנתי בפריחה מתחת לחזה בשני הצדדים שמתבטאת בגרד שהוא פשוט בלתי נסבל ועל הפריחה האדומה הזו יש מין יובש מה יכולה להיות הסיבה לכך? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה
ד''ר אלי רימון26/09/2010פני לבדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקות ברגלייםמיכל24/09/2010
ד"ר שלום וחג שמח
אני בהריוני הראשון שבוע 17 וחמישה ימים. בלפני כשבועעים אני סובלת מבצקות ונפיחות ברגליים בכלל וכפות הרגליים בפרט. היום קיבלתי בחזה פריחה אדמומית ומגרדת [מעין כתם אדום ומגרד] שאלותיי:
1. האם זה מסוכן לעובר חלילה?
2. האם כדאי ללכת למיון להיבדק?
3. מתחיל לגרד לי כל הגוף האם ייתכן שמדובר ברעלת הריון בשלב כ"כ מוקם?
4. האם ניתן לקחת משהו להקלה?
בברכה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה
ד''ר אלי רימון26/09/2010אין סכנה לעובר
פני לבדיקת רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מוקדמים ומחיקהשרון23/09/2010
שלום,
הריון IVF שבוע 26 + 3 (בעבר המטומה ודימומים - שנספגה).
3 שבועות עם צירים מוקדמים ופרסולאט 3 פעמים ביום (20מ"ג) שלא עוזר.
ביום שני אושפזתי אצלכם ברבין עם צירים סדירים וקיבלתי צלסטון + קורס אינדומד.
הצירים לא ממש הפסיקו ובנוסף יש מחיקה של 40%.
לשמחתנו אורך הצוואר ארוך (40 מ"מ) והים שוחררתי הביתה (עדיין יש צירים וקיבלתי בנוסף זריקת פרוגסטרון 250).
מה אומר הצוואר המחוק?
פשוט זה הדבר היחיד שלא ממש הוסבר לי (נאמר לי שאין משמעות????) ואני לא ממש רגועה. אשמח להסבר מרגיע........
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרון
ד''ר אלי רימון24/09/2010יתכן שבשלב הצירים היה לחץ על הצואר ובבדיקה היה רושם לקיצור צואר
על פי הסונר אין מחיקה משמעותית של הצואר כי אורכו 40 ממ
בשלב זה יש צורך המעקב אורך צואר בלבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריוןאילנית23/09/2010
שלום לכולם!
ביום א' אושפזתי בשל יתר לחץ דם 183\88
בהמשך מדידות כבר ירדו ל147\83
כאשר הועברתי למחלקה זה כבר היה 136\83
יום למחורת ל"ך היה תקין .
ביום שלישי אצל אחות בטיפת חלב במדידה ראשונה 147\97
במדידה שנייה 123\77
במדידות בבית זה נע בין 142 ל 130
אני בשבוע 29 להריוני הראשון חשוב לציין כי כל שאר הבדיקות תקינות לחלוטין
אין צירים צ,וור הרחם ארוך.
שאלה האם יגדירו אותי כהריון בסיכון גבוה, כמו כן האם ייתכן שיוציאו אותי לשמירת הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאילנית
ד''ר אלי רימון24/09/2010ל"ד מעט גבוה ולכן יש צורך במעקב הריון בסיכון
לגבי שמירה מוקדם לקבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובה עוד שאלה
אילנית25/09/2010אז מתי כן מחליטים על שמירה?כאשר מגלים רעלת חמורה וצריך ליילד לפני בוא המועד?
עובדה כל השבוע הזה הייתי בבית ול"ד התייצב
סורי שלחתי את אותה שאלה פעמים,משום שאני לא בטוחה שתראה את ההודעה הזו))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפתחות עוברירדן22/09/2010
שלום רב,
ברצוני לשאול לגבי התפתחות תקינה של העובר.
כשהייתי בשבוע (5) 23 (לפי וסת) הערכת הגיל והמשקל :
קוטר דו קודקודי : 63 מ"מ מתאים לשבוע 25+4
היקף ראש: 229 מ"מ מתאים לשבוע 24+5
היקף בטן: 215 מ"מ מתאים לשבוע 25+6
אורך עצם הירך 42 מ"מ מתאים לשבוע 23+6
גיל הריון ממוצע לפי אולטרה-סאונד 25+4, משקל משוער757גרם.
בעקבות הממצאים נשלחתי לבצע העמסת סוכר של 100 מ"ג והתוצאות שהתקבלו: 79 לפני העמסה, 130 אחרי שעה, 142 אחרי שעתיים, 55 אחרי שלוש שעות.
בעקב גדילה לאחר 4 שבועות, בשבוע 27+4 העובר במנח עכוז והממצאים: קוטר דו קודקודי: 78 מ"מ מתאים לשבוע 31+4 היקף ראש 282 מ"מ מתאים לשבוע 30+4, היקף בטן: 258 מ"מ מתאים לשבוע 30, אורך עצם הירך 56 מ"מ מתאים לשבוע 29+4. גיל הריון לפי אולטרה-סאונד 30 שבועות. משקל משוער: 1486 גרם. ברצוני לדעת עד כמה זה חמור אם בכלל, האם יש חשד לסכרת הריון ??(רופאת המשפחה אמרה שהתוצאות תקינות) חשוב לי לציין שאני נולדתי במשקל 5.250 ולאימי לא הייתה סכרת הריון. האם זה תורשתי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לירדן
ד''ר אלי רימון24/09/2010יתכן כמובן על רקע הפוטנציאל הגנטי של העובר שקשור למשקל לידה שלך.
כדאי לחזור על בדיקת 100 ג"ר עם צום 10 שעות קודם לכן
כדאי לפנות ליעוץ הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגבתליבי22/09/2010
אני בהריון בשבוע 8 וקיבלתי את התוצאות הבאות בבדיקות הדם שעשיתי
SYPHILIS AB (ELISA - נשלח לאימות באבו כביר
NEGATIVE - VDRL
NEGATIVE - TPHA
מה זה אומר?
חוץ מהעובדה שמדובר על עגבת, אין לי מושג מה כל המונחים האלו...
ומה המשמעות של התוצאה הזו בהריון?
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עגבת
ד''ר אלי רימון22/09/2010עניתי לך בתפוז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלטרוקסיןליבי22/09/2010
היום נכנסתי לשבוע 8 והיום התחלתי לקחת כדור אחד של אלטרוקסין
הרופא הינחה אותי לקחת כדור אחד ביום במשך שישה ימים ובשבת לא לקחת וחוזר חלילה
כעבור שבועיים אני אמורה לעשות בדיקת דם
ובעוד כחודש אני אמורה לפגוש אותו שוב ועד אז אני צריכה לקחת כמו שפירטתי מעלה
TSH - 6.61
FERR THYROXINE - FT4 - 13.9 (אין לי מושג מה הנתון הזה....)
האם העובדה שעד כה לא לקחתי כדורים יכולה לגרום למומים בעובר?
בנוסף, יקח זמן עד שהבלוטה תאזן
מה המשמעות של זה מבחינת פגיעה בעובר.
אני לא יודעת אם זה חשוב אז אציין בכל זאת שלפני מספר חודשים עברתי הפסקת הריון בחודש מתקדם בגלל CMV
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליבי
ד''ר אלי רימון22/09/2010עניתי לך ב BEOK
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV וטוקסופלסמהדקלה22/09/2010
שלום,
אני בתחילת ההריון. מיועדת למשרה בה עובדים עם ילדים. אני מחוסנת ל-CMV אך לא לאדמת (קיבלתי כבר 3 פעמים את החיסון ורמת הנוגדנים לא עולה). כיצד עללי להיזהר? האם כדאי לוותר על המשרה? כיצד נדבקים בשתי המחלות הללו (דרך האוויר או במגע עם הפרשות)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקות
ד''ר אלי רימון22/09/2010מגע ואוויר
כדאי לשקול את העבודה במקום עם ילדים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומגה 3 בקרישיות יתרגלית21/09/2010
אני בשבוע 31, בהריון בסיכון עקב MTHFR לא נוטלת קלקסן האם כדאי ליטול תוסף של אומגה 3?ואם כן אז של איזה חברה ?ומה המינון?.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אומגה
ד''ר אלי רימון21/09/2010אין מניעה שתקחי
פני לרופא וקבלי מרשם
איננו ממליצים על חברה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)