מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון אחרי ניתוח קיסרי עם חתך Tטיניל18/09/2010
כמה זמן אחרי ניתוח קיסרי עם חתך T מותר להיכנס להריון נוסף ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטיניל
ד''ר אלי רימון19/09/2010שנה וחצי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשה לנשוםא.18/09/2010
בת 42.5 בשבוע 23 להריון תאומים
כבר שבועיים שרוב שעות היום קשה לי לנשום ,פשוט קשה לי לקחת אוויר לריאות
באופן מלא ואני בתחושה שאני (וכתוצאה מזה גם העוברים) לא מקבלים מספיק חמצן
האם זה אפשרי או שאני סתאם מודאגת? קשה לי לשבת ולישון אני יכולה רק בצד
שמאל. זה לא מוקדם מדי לתופעה כזאת? האם מומלץ לבדוק ויש דרך לבדוק
הספקת החמצן לעוברים? (כל הסקירות עד היום היו בסדר) .האם יש מקום לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשה לנשום
פרופ' יריב יוגב18/09/2010גשי להיבדק ע"י הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרת הריונית?אריאל17/09/2010
שלום
בהעמסת סוכר 50 התוצאה 157
בהעמסת סוכר 100. בצום -88
שעה- 147
שעתיים -141
שלוש שעות - 145
האם קיימת סוכרת הריונית?
חייבת לציין כי לא מרגישה טוב רוב ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת הריונית?
פרופ' יריב יוגב18/09/2010כל הערכים פרט לאחרון תקינים
יש הרואים בכך סוכרת
יש צורך להתיחס לפרטים נוספים כגון גילך הסטוריה משפחתית של סוכרת ומשקלך
לצורך ייעוץ מקיף ופרטני קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני זקוקה למעקב של הריון בסיכוןאור16/09/2010
שלום אני בשבוע 8 להריון. בעבר כאשר נבדקתי על ידי רופאים נאמר לי שיש לי רחם דו קרני עם מחיצה עבה אשר נצפה גם על ידי הרופאה שלי. עוד נאמר לי על קושי בכניסה להריון ואחוז הפלות גבוה וצורך במעקב תכוף.
הרופאה של מעקב ההריון שלי בדקה אותי וביקשה שאשוב בשבוע 20 לאחר כ ל הבדיקות. האם תקין? האם לצום בכיפור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אני זקוקה למעקב של הריון בסיכון
פרופ' יריב יוגב18/09/2010יש מקום למעקב הריון בסיכון גבוה
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נעמהיעל15/09/2010
שלום,
אני בשבוע 34, והתגלה אצלי חיידק בדרכי השתן (גדול מ 100,000 CFU/ml).
קיבלתי טיפול אנטיביוטי (זינט 250 פעמיים ביום למשך 5 ימים).
רציתי לשאול כמן זמן לאחר סיום הטיפול יש לחזור על תרבית שתן כדי לוודא שהחיידק נכחד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זהום בדרכי השתן בהריון
פרופ' יריב יוגב15/09/2010כשבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסן ,חשוב לי !!!!מיכל15/09/2010
אני סובלת מקרישויות יתר כרגע הריון 4 לאחר הפלה אחת ההמלצה של ההמטולוגית הינה להזריק כאשר מופיע דופק עוברי , שאלתי היא מה יקרה אם אתחיל להזריק כבר מעכשיו שבוע רביעי + חמישה ימים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקסן ,חשוב לי !!!!
פרופ' יריב יוגב15/09/2010יש צורך לראות ששק ההריון ברחם
לא ברור שיש יתרון בהזרקה מוקדמת
לצורך ייעוץ פרטני תאמי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון וEBVאתי15/09/2010
אני בשבוע 7 ובדיקה חיובית לEBV- מזה כשנה, Ig M, אבל גם Ig G חיובי.זה מראה זיהום כרוני כנראה, למרות שלא היו לי סימנים בכלל. גינקולוג שלי אמר שלא נורא, אך בכל מקום כתוב שיש סכנה לעובר וגם להריון כש Ig M חיובי. מה דעתכם, האם יש סכנה?האם צריך טיפול, למשל באציקלוביר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון וEBV
פרופ' יריב יוגב15/09/2010כנראה ומדובר בזיהום ישן
אין כל צורך בטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- aps - lmw heparin treatmentחגית15/09/2010
אובחנתי כסובלת מAPS ובהריון הודרכתי ע"י מנהל היחידה לסיכון לקחת זריקות קלקסן 100 פעם ביום ובשבוע 16 לעבוד לפעמיים ביום 60/40
הייתי אתמול אצל הרופא משפחה - פנימאי ששאל אותי למה קיבלתי להזריק רק פעם ביום כאשר בד"כ מקובל לטפל קלקסן פעמיים ביום 100 (לפי משקל הגוף שלי) ושהוא לא מבין למה לעבור ל60/40 פעמיים ביום ומה השתנה ואו היה צריך תמיד פעמיים ביום כי מנגנון הפעולה של קלקסן הוא רק 12 שעות ולא 24 שעות. ואם מספיק 60/40 למה לקחתי מההתחלה 100.
אשמח מאוד לדעת יותר על ענין זה ואיפה אני יוכל לקרוא על זה, ואני לא מצליח להשיג את הרופא שנתן לי הוראות אלו - הרופא מעקב שלי גם כן לא זמינה
מה עוד שמאוד קשה לי למוא מקומות להזריק כאשר אני מלא המטומות וחורים כבר ואנא אני באה למצוא מקום עכשיו פעמיים ביום? האם זה מאוד חשוב פעמיים ביום או לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר aps - lmw heparin treatment
פרופ' יריב יוגב15/09/2010הפני השאלה לרופא שרשם רת הטיפול
בכל מקרה לא ניתן על סמך שאלתך לחוות דיעה
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צום בכיפור שבוע 37איילת אמסלם15/09/2010
שלום.
נמצאת בשבוע 37+ בשמירת הריון בעקבות צוואר רחם קצר ופתיחה.
רציתי לשאול לגבי הצום הקרב, האם זה בעייתי לצום בשלב זה של ההריון?
מהי ההמלצה הרפואית בנושא?
תודה וגמר חתימה טובה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צום בכיפור שבוע 37
פרופ' יריב יוגב15/09/2010ככלל לאחר שבוע 37 אין כל מקום לשמירת הריון עקב צוואר רחם מקוצר
לגבי הצום ככלל אין מקום לצום מלא להרה
התיעצי עם הרופא נמטפל המכיר אותך לגבי תכנון הצום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רימון- אודה להתייחסותך!
איילת אמסלם15/09/2010שלום לד"ר רימון היקר.
בתור הרופא שעוקב אחרי ההריון מקרוב, אשמח להנחייתך לגבי הצום.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצום
ד''ר אלי רימון16/09/2010לדעתי עדיף שלא תצומי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה וגמר חתימה טובה!
איילת אמסלם16/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף לפני טיסהמיכל14/09/2010
שלום
הריון IVF שבוע 21+6
ללא הריונות קודמים
ללא רקע של בעיות לחץ דם.
בבדיקת חלבון עוברי קיבלתי מדד גבוה של הבטא
מי שפיר - תקין
מאז הרופא ביקש שאעשה מעקב לחץ דם כל יום.
במשך שבוע התוצאות עמדו בממוצע על 110/75
ביום ראשון האחרון טסתי לאילת - לחופשה
וכל הבדיקות שלי עלו מיום ראשון לממוצע של 118/86
אמנם זה לא חורג מהגבול התחתון של 90, אך בכל זאת שינוי משמעותי ביחס אלי.
חייבת לציין שבחופשה אני במנוחה, מדדתי גם בבוקר וגם בערב.
ומרגישה מצוין.
האם יש משהו שעלי לעשות?
האם יש קשר לטיסה? מחר אמורה לטוס חזרה.האם יש מניעה לטוס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף לפני טיסה
פרופ' יריב יוגב14/09/2010מדדים תקינים
אין מניעה מלטוס
אין צורך במדידת ל"ד יומי
תהני בחופשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מיכל15/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפירעדי14/09/2010
שלום, מעוניינת לעשות דיקור מי שפיר כמה שיותר מהר כדי להיות כבר אחרי זה, יש לי שני תאריכים אפשריים : האחד בשבוע 16 וחמישה ימים, והשני בשבוע 19 ויומיים, האם רצוי מבחינת ריבוי המי שפיר לחכות לתאריך המאוחר יותר או שהתאריך המוקדם הוא לא בעייתי ומסוכן ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר
פרופ' יריב יוגב14/09/2010הדעות מעט חלוקות
ישנם מספר מחקרים שהצביעו על שיעור מעט יותר גבוה של אובדן הריון במי שפיר בשבוע 16 לעומת שבוע 19
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן התחתונה לאחר הפלהחגית בן חמו13/09/2010
ביום ג שעבר עברתי הפלה. ביומיים האחרונים יש לי כאבי ראש כאבי בטן תחתונה וגב בצד ימין
כמו כן כאבים במתן שתן. יש לציין שאני אחרי שתי הפריות חוצ גופיות. נא לתשובתכם מה קורה לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בבטן התחתונה לאחר הפלה
פרופ' יריב יוגב14/09/2010שאלתך אינה קשורה לפורום
פני לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השראת לידה עקב SUAלימור12/09/2010
שלום,
נמצאת בשבוע 37 להריוני, ובמעקב מוניטור כל יומיים, עקב SUA. הערכת משקל 2600.
מה עמדתכם לגבי השראת לידה ובאיזה שבוע (עקב ה-SUA?)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השראת לידה עקב SUA
פרופ' יריב יוגב12/09/2010אין צורך בהשראת לידה לטעמי רק בשל סיבה זו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלת תאומיםמיכל12/09/2010
שלום,
היה לי הריון תאומים זהים בעלי שליה אחת ובשקים נפרדים. היה לי דימום ובעקבות זאת פניתי למיון נשים שם עשו לי בדיקה וראו פתיחה של 3 ס"מ ושלפוחית בולטת העבירו אותי לאשפוז ולשמירה בלי לזוז מהמיטה. בבוקר שלמחרת התחילו לי כאבי בטן חזקים ובבדיקה של הרופאה הייתה לי ירידת מים ועברתי הפלה (גרידה).
השאלה שלי היא מדוע לא עשו לי כבר מההתחלה בדיקות לראות שאין פתיחה בצוואר הרחם ואם יש אז לסגור אותה.
הרופאה המליצה לי בהריון הבא לשקול תפר בצוואר הרחם מזה אומר?
האם ההפלה (לידה מוקדמת) באה בעקבות שזה הריון תאומים?
אגב זה הריון ראשון שלי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד דבר
מיכל12/09/2010עוד דבר, ההריון היה ספונטני...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפלת תאומים
פרופ' יריב יוגב12/09/2010לא ציינת באיזה שבוע התרחשה ההפלה
אינני רוצה לבקר תהליך שלא הייתי חלק ממנו
תפר צווארי נשקל על סמך שיקולים רבים ולא ניתן להתיחס על סמך השאלה
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה..
מיכל13/09/2010שבוע 21 אני בכל מקרה אשמע חוות דעת של מומחה רק רציתי לדעת מה דעתך בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה בשבוע 11 זקוקה לעזרת רופאים אוחגית בן חמו12/09/2010
שלום רב אודה לעזרת הרופאים.
בת 41. אם לשני בנים בכניסה רגילה להריון.
עברתי הפרייה חוצ גופית במהלך החצי שנה האחרונה בעזרת גונאל, דקא ...
בהפרייה השנייה נכנסתי להריון ובשבוע השישי והשביעי ראו דופק. היו שני עוברים האחד התמוסס ולא ראו אותו מלכתחילה בא.ס.
בשבוע ה11 ראו שאין דופק ונאלצתי בגרידה. בבדיקות נראה המוגלובין 6. השאלה האם זה מה שגרם להפלה? כמה זמן צריכים להיות הדימומים? האם אפשר לקיים יחסים?מתי אפשר לנסות שוב להורות? האם כעת אצתרך, במידה ואכנס להריון להשגחה צמודה יותר? מדובר בהפלה שנייה.
תודה ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלה בשבוע 11
פרופ' יריב יוגב12/09/2010ההפלה והדימומים קרוב לוודאי שגרמו להמוגלובין הנמוך ולא להפך
אין מניעה מניסיון להרות שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)