מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום ד"רשני12/09/2010
האם יש סיכוי לפגיעה בעובר אם חלילה נדבק בCMV בשליש שלישי?
אם כן מהי הפגיעה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני
פרופ' יריב יוגב12/09/2010סכויי פגיעה קטנים בד"כ אם בכלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, אני בשבוע 28מרי12/09/2010
ואני בסיכון לרעלת הריון אחרי לידה קודמת. עכשיו יש ג"כ קצת בעיה עם הזרימות דם והבטן קצת קטנה. אני עם קלקסן ואספירין.
הלחץ דם הממוצע שלי הוא 100/65 , אתמול בלילה מדדתי את הלחץ דם והוא היה 125/86 ואח"כ ירד לנורמה ואחרי 10 דקות שוב 130/90 ואז ירד לנורמה.כך בערך לשעתיים עד שכבר מדדתי וגם היום המדידות נורמליות. אצין שהייתי גם בלחץ כי כאב לי הראש. בדקתי חלבון בשתן והיה תקין.
השאלה שלי האם זה התחלה של עלית לחץ דם או שיש כזה דבר מקרה חד פעמי ואם ירד לנורמה לא צריך להתיחס לזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, אני בשבוע 28
פרופ' יריב יוגב12/09/2010לחצי דם עד 140/90 תקינים
אין צורך בכל כך הרבה מדידות ביום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בקלקסן בתחילת הריוןגילה11/09/2010
שלום,
הנני בת 36 וזה עתה גיליתי שאני בהריון (ניכנסת לשבוע 5)
בעיקבות הטרוזיגוטיות לפקטור 2 ובעיקבות 2 הפלות קודמות(היו גם 2 הריונות מוצלחים עם טיפול באספירין בלבד) הרופא ביקש שאתחיל טיפול בקלקסן 40 ובמיקופירין 75. לפני מס ימים התחיל לי דימום קל (לאחר שימוש של כ-3 ימים בטרופות). מכיוון שהיה חג פניתי לבית החולים שם הרופא שבדק אמר כי ע"פ הספרות טיפול בקלקסן אמורים להתחיל רק לאחר שרואים דופק לעובר ומכיוון שזה מוקדם מידי ביקש להפסיק את הזריקות ולהמשיך אך ורק עם כדורי המיקרופירין. כעת אינני יודעת מה לעשות?
לעצתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בקלקסן בתחילת הריון
פרופ' יריב יוגב12/09/2010עד להוכחת הריון המנעי מטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפיתחסוי10/09/2010
בת 43.5, שבוע 12
נתונים המדירים שינה מעיני הם:
עובי הקפל 0.70ממ
CRL 64 ממ
סיכון לפי גיל 1:37
סיכון לפי בדיקה 1:246
מדוע ערכים בסטטיסטיים כה נמוכים כשערכי הבדיקה תקינים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיפות עורפית
פרופ' יריב יוגב12/09/2010בשל גילך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשת ג'ולה מתחת לחתך ניתוח קיסריאור09/09/2010
שלום ד"ר,
אני אחרי ניתוח קיסרי שבוע שלישי.
סובלת מLAC
עדיין מקבלת קלקסן.
הניתוח הוא ניתוח שני (הראשון לפני 7 שנים)
אני מרגישה באזור החתך מעין ג'ולה מתחת לחתך בקצה ,בגודל של ג'ולה של משחק ילדים
האם נורמלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד''ר אלי רימון10/09/2010כן, זה התפר החיצוני והוא נעלם תוך מספר חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר שנה טובה וגמר חתימה טובה
אור12/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חג שמח- שאלה כללית על VDRLנוני09/09/2010
אני בשבוע 35+6 להריון
אני מסתכלת אחורה בבדיקות הדם שעשו לי מתחילת ההריון ואין שום בדיקה שכתוב בה VDRL לגילוי עגבת.
הדבר היחידי שנבדק בתחילת ההריון היה TPHA. והתוצאה יצאה שלילית.
האם יש קשר בין 2 הדברים?
האם הרופא הסתמך על בדיקת דם שעשו לי מלפני שנתיים שהערך VDRL היה שלילי?
ביצעתי בשבוע 20 בדיקת מי שפיר והכל היה תקין.
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר אלי רימון10/09/2010אם TPHA שלילי אין צורך ב VDRL
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריון- כאבי גבדנה08/09/2010
שלום רב,
שמי דנה ואני בהריון בשבוע ה 29, הריון ראשון. לפני כחודש החלו לי כאבי גב תחתון, בתחילה לא ממש ייחסתי חשיבות אך הכאבים התחילו להתגבר מיום ליום. פניתי לרופאת המשפחה והיא נתנה לי הפנייה לאורטופד, עד התור המיוחל הכאבים בגב הפכו לסיוט שהוציא אותי מכלל תפקוד. בעבודה אני צריכה לעלות 3 קומות מבלי מעלית{מקולקלת} וכנציגת שרות אני בישיבה מול המחשב בין 9 ל 12 שעות ביום. הכאבים הגיעו לאיזור המפשעה והקרינו לרגלים ובכפות רגלים אני מרגישה זרמים, לא יכלה ללכת ולשבת. רופא הנשים בתגובה לתלונות שציינתי לעייל ביקש לקבל מאורטופד המלצה לשמירת הריון. האוטופד הראשון עימו נפגשתי המליץ על חופשת מחלה עד הלידה וככשבתי לרופא נשים בתגובה אמר שלא יוכל למלא לי שמירת הריון וכי צריך המלצה ישירה לשימורת הריון. נפגשתי עם אורטופד אחר בקופת חולים והוא רשם לי במפורש את ההמלצה-שמירת הריון עד הלידה. רופא הנשים שלי מילא לי את כל הטפסים לשמירת הריון. השאלה היא האם יש סיכוי שהביטוח הלאומי יוכל לחלוק על דעתו של האורטופד ולא לאשר לי את השמירה??? כדאי לי לקבל חוות דעת נוספת מאורטופד אולי פרטי??? אשמח לקבל תשובה בהקדם
בברכת חג שמח ושנה טובה
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
ד''ר אלי רימון09/09/2010אין בטחון שביטוח לאומי יאשר זאת
כדאי לשלוח את הטפסים עם המלצת האורטופד ולראות מה תגובתם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי דיקור מי שפירלימור08/09/2010
ד"ר שלום אני בשבוע 18 ביצעתי דיקור מי שפיר ולאחר מכן הלכתי לנוח אצל בת דודתי ששם מסתבר בעלה כבר שלושה שבועות מאוד חלש ירד הרבה במשקל חוסר תיאבון עצבני.... הייתי שם יום וחצי וזה הכניס אותי ללחץ כי אני לא מחוסנת ל CMV .
נתנו לו מלא בדיקות דם ובדיקה אצל גסטרולוג ובדיקות הדם כרגע מראות על דלקת בגוף אך עדין לא ברור מה בגללי הוא ביקש בדיקה למחלת הנשיקה אך הרופא אמר שזה לא הסימפטומים.
ממה עלי לחשוש? או לעשות איזושהי בדיקה על הצד הבטוח...
האם יש לי ממה לדאוג???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר אלי רימון08/09/2010אם אין אבחנה לאיש לא ניתן לאמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האטה בצמיחה - אי ספיקה שילייתיתיאנה08/09/2010
שלום,
אני נמצאת בשבוע 33+4. ביומטריה עוברית:BPD-81מ"מ מתאים ל שבוע-32.5, היקף ראש- 292 מ"מ.מתאים ל-32.2 שב'. היקף בטן 242 מ"מ מתאים ל-28.3 שב',עצם הירח 60 מ"מ מתאים ל-31.2 שב',צרבלום TCD -42 מ"מ מתאים ל33.3 שב'.גיל היריון ממוצע 31.05,משקל 1,500 גרם-אחוזון 3%.
יחס S/D umbilical artery-4.1
יחס S/D RT uterine artery-1.9 -נצפה NOTCH
יחס S/D LT uterine artery-2.8
אילו בדיקות מומלצות מכאו והבא ובאיזה תדירות,והאם יש צורך בשינוי שגרה יומית בהתאם לממצאים?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האטה בצמיחה
ד''ר אלי רימון08/09/2010ניטור עוברי פעמיים בשבוע
אולטראסאונד לכמות מים פעם בשבוע
הערכת משקל בעוד 2-3 שבועות
מעקב הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאטה בצמיחה
יאנה09/09/2010מה בעצם המשמעות של הממצאי זרימת הדם שצויינו ועד כמה זה יכול לסכן את העובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרימות
ד''ר אלי רימון09/09/2010הנתונים מבטאים הפרעה בתפקוד שלייתי
יש לעקוב בניטורים כדי למנוע מצוקה של העובר
וכמו כן באולטרסאונד כפי שפרטתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על החגים -דחוף מאודאורטל משגב07/09/2010
שלום
כרגע אני בשבוע 34+6 לפני שבוע וחצי היית י ביית חולים בעקבות צירים מוקדמים ללא פתיחה נתנו לי עד שבוע 34 פרזולט ובבית חולים צלסטון. ב"ה הטיפול עזר . אתמול הייתי אצל הרופאה והיא אמרה לי לשמור בבית עד שבוע 37 לא להתאמץ ולא ללכת לעבודה. בדיקות הדם והשתן הראו תקינות וכרגע אין צריים.
1. בראש השנה אני אמורה להיות אצל חמותי הם גרים בקומת קרקע השאלה האם מותר ליללכת לבית הכנסת הוא במררחק כמה מטרים אבל יכול להיות שצריך לעלות במדרגות ?
2. בקשר ליום כיפור: אני בחורה דתיה ולפי ההלכה צריך לאכול במנות כלומר יש כפית מדידה וכל 10 דקות אוכלים משהו קטן. לפני המקרה הרופאה אמרה שאני חייבת בכל מקרה לשתות הרבה מים אבל לא שאלתי אותה מה הדין במקרה החדש אחרי בית החולים ובמצב של שמירה (לא צריכה לשכב במיטה) האם מספיק שאוכל לפי כפית מדידה או מנות יותר גדולות .
חשוב לי קודם לשמוע חוות דעת רפואית בשופ נים ואופן לא אעשה כלום שיכול לגדום לצירים.
3. יש לי לפעמים לחצים קלים /רגישות באזור התחתון יכול להיות נרתיק או פי הטבעת הרופאה אמרה שזה בגלל הראש. GBS שלילי האם זה תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנוחה
ד''ר אלי רימון08/09/2010כדאי שתנוחי ולא תצומי כלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לשאר השאלות
אורטל08/09/2010האם שמירה משמעותה גם שלא כדאי לצאת לבית כנסת אלא להשאר רק בבית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמירה
ד''ר אלי רימון08/09/2010אין הוראות מדויקות כמו בספר בישול
השתמשי בהיגיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתחדש דימום לאחר קיסרי-האם קלקסן?אור06/09/2010
לאחר ניתוח קיסרי ,סובלת מLAC , טופלתי במהלך ההריון באספרין וקלקסן. הופסק אספרין לקראת סוף הריון.עתה רק קלקסן 40 .
מאז הלידה מעט הפרשת דם מהנרתיק. נפסק לגמרי.
עתה שבוע שלישי לאחר לידה כאבים באזור התבור בצד ימין מעין פס רוחב .
הדימום חודש מהנרתיק.
צבע דם טרי.
האם להמשיך להזריק קלקסן? הרי הקלקסן מבטל קרישת הדם.
(הפרשת הדם מהנרתיק-כמו ביום ראשון של מחזור.)
אנא תשובתכם הדחופה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
ד''ר אלי רימון07/09/2010תשובתינו הדחופה היא שיש צורך בבדיקת רופא המטפל להערכת כמות הדימום וסיבתו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברקסטון היקס?א.06/09/2010
אני בשבוע 21 בהריון תאומים
כשבוע -שבועיים חשה התכווצויות חזקות של הבטן ללא כאבים. זה קורה בשעות אחר הצהריים
ובערב, ולפעמים הבטן קשה לאורך כמעט כל הלילה . ללא כאבים בגב או בטן תחתונה. אתמול
נבדקתי ,אורך הצוואר 4 ס"מ , הכל סגור ונאמר לי כי תקין. האם זה לא מוקדם מדי לצירי ברקסטון?
האם זה לא יותר מדי? (חשה אותם כמעט כל הערב ולא פעם או פעמיים ביום) איך אדע מתי לבקש
מוניטור ומתי זה הופך להיות מסוכן? הרי בלתי אפשרי לבקש כל יום הפנייה למיון "לכל מקרה"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכירה את התחושה
אילנה06/09/2010היי
גם אני בהריון תאומים, שבוע 22
חוויתי התכווצויות מסוג זה פעם בכמה ימים, לבסוף גיליתי שזה גזים.
שימי לב אם זה קורה אחרי האוכל, או עובר לאחר השרותים
קרבוסילן מותר בהריון ומאוד עוזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצירים
ד''ר אלי רימון06/09/2010חשוב להבחין אם אלו צירים. צירים מתאפינים בתקשות של הרחם ושחרור אחכ
יש סכנה אם הצירים נמשכים כל היום והם תכופים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהענת06/09/2010
אני בהריון שבוע 31
התגלה אצלי פרזיטים (תולעים) בצואה ואני אמורה לקבל טיפול
האם הימצאות תולעים יכולה לפגוע בעובר? אני בלחץ
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרזיטים
ד''ר אלי רימון06/09/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מותר לקבל תרופה נגד התולעים?
אור06/09/2010כי נאמר לי שלא, (לפי FDA ) אז התשובה שלכם מפתיעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרון
ד''ר אלי רימון07/09/2010התשובה התיחסה לזה שפרזיטים לא מזיקים לעובר
לגבי טיפול תלוי איזה פרזיט, מה התרופה ואז יש לבדוק במכון טרטולוגי
95% מהתרופות שאנו מטפלים בהל בהריון אינן מאושרות FDA* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים ופרסולטשרון05/09/2010
שלום,
הריון IVF שבוע 24 - עבר של המטומה עם דימומים שנעלמו כבר מס' שבועות.
שליה דו אונתית. ביום שישי הייתי במיון עקב חשש לירידת מים והמוניטור הראה צירים כל 5 דקות.
עירוי 2 ליטר לא עזר, נר אינדומד הרחיק הצירים.
היום במוקד עקב דקירות בצד ימין שוב צירים כל 3-5 דקות.
אין התקצרות משמעותית ואני לא מרגישה את הצירים כלל....
נתנו לי פרסולט 3 פעמים ביום.
האם יכול להיות שהמוניטור מראה צירים ואין? אני ממש לא מרגישה כלום......
מה קורה אם לוקחים פרסולט ואין צירים? אני חוששת שמא המוניטור מטעה וייגרם נזק לעוברית.....
אני חוששת לקחת "סתם" כדור לא לצורך ולגרום נזק להריון כ"כ יקר......
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים
ד''ר אלי רימון06/09/2010יתכן שנצפו צירים במוניטור ואיך מרגישה. סימן שעוצמתם לא גבוהה.
אם צירים לא תכופים ,את לא מרגישה צירים ואין קיצור צואר אפשר להמנע מפרבולט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי....
שרון06/09/2010האם לאור האמור יהיה מותר לי לצום ביום כיפור???
עליי לציין שמאתמול אני עם הכדורים (3 פעמים ביום)
אורך הצוואר התקצר מ 56 ל 35 ב 10 ימים ולפי המלצת הרופא לא אוכל לוותר על הכדורים
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצום
ד''ר אלי רימון07/09/2010לא לצום!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר מת בהריון תאומיםלינה05/09/2010
שלום רב
אני בשבוע 25 להריון תאומים והיום בסריקת מערכות התגלה כי עובר אחד מת.
שאלתי היא המ הן ההשלכות לגבי העובר השני והאם יש צורך השמירת הריון.
אבקש תשובה בדחיפות ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומים
ד''ר אלי רימון06/09/2010אם העוברים הם משליה אחת התוצאות לעובר השני מסוכנות מאוד
אם מדובר בשני שקים נפרדים אין מעבר חומרים לעובר הבריא.
נוכחות שק העובר המת יכול לגרום לתהליך דלקתי וגירוי הרחם לצירים ולידה מוקדמת
בנוסף כדאי לפנות לרופא הריון בסיכון להתיעץ לגבי הסיכה האפשרית למות העובר ברחם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחלה פוליציסטית
לירון19/09/2010שלום,
אני בשוע ה שישי להריון, עם שחלה פוליציסטית.
האם מעבר לבדיקות הרגילות, ישנו צורך במעקב נוסף?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללירון
ד''ר אלי רימון19/09/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאותי אשפזו עד ללידה
סיגלית17/09/2010בני ברוך ה' בן 16 היום . בזמנו עברתי תקופה מאוד לא קלה .
הרופאים נתנו לי זריקות לזרוז התפתחות הראות , ובדיקות דם יומיות בבי"ח לאיתו קרישי דם.ילדתי בשבוע ה32.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



