מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהגלי17/08/2010
לפני כשלושה שבועות עשיתי בדיקת שתן ויצא כי יש לי חלבון עוברי בשתן ובקטריה
הייתי אצל הרופא שלי והוא אומר שהכל בסדר.
בסופ"ש האחרון יצאה לי פטריה האם אני צריכה להיות מודאגת או האם זה פוגע בעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ' יריב יוגב17/08/2010לא. במידה ומציק פני לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חישוב שבועות מקלחות ותרופותאילנה17/08/2010
שלום
1) אני בשבוע 18+3 האם התחלתי השבוע את החודש החמישי או שאתחיל בשבוע הבא?
2) הריון תאומים נמצאת בשמירת הריון, אני רגילה להתקלח עם מים חמים מאוד, כמעט רותחים (מקלחות לא אמבטיות), האם זה מסוכן?
3) סובלת מהתכווציות בבטן התחתונה בשל גזים, מהם הכדורים המומלצים ביותר להפחתת גזים שבוודאות לא יפגעו בעוברים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למור
פרופ' יריב יוגב17/08/20101) אנו סופרים בשבבועות ולא חודשים
2) לא
3) אין צורך בטיפול תרופתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתןדנה16/08/2010
שלום,
בת 38, שבוע 30 להריון, מטופלת במחלקה לסיכון גבוה בעקבות טרומבופליה, מטופלת בקלקסן 40 פעמיים ביום.
אתמול הייתי בביקורת וגילו אצלי חלבון בשתן , קיבלתי לבצע בדיקת איסוף שתן והחלטתי לבצע אותה בסוף השבוע. קראתי קצת על הנושא והתברר לי שזה אחד התסמינים של רעלת הריון בנוסף לטשטוש ראייה וכאבי ראש.
בשבועיים האחרונים היו לי כאבי ראש לא ברורים ושייכתי זאת לזה שהפסקתי לשתות קפה (למרות שהייתי שותה קפה רק בבוקר כאבי הראש היו הולכים וחוזרים במשך כל שעות היום)
אתמול אחה"צ כאשר צפיתי בטלויזיה ראיתי את המנחה כפול ומטושטש, והנחתי שזה מעייפות.
שאלתי היא אם עלי להקדים את בדיקת איסוף השתן לאור התסמינים שאני חשה או שזה נסבל עד לסוף השבוע.
יש לציין שבדיקת לחץ הדם הייתה תקינה.
לתשובתכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון בשתן
פרופ' יריב יוגב17/08/2010פני לרופא המטפל לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרת השאלה
דנה17/08/2010השאלה שלי האם הנושא דחוף או שהבדיקות יכולות לחכות לסופ"ש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרת השאלה
פרופ' יריב יוגב17/08/2010לא ניתן ליעץ על סמך שאלתך לגבי מידת הדחיפות. פני להיבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוף.. שוב אישפוז ב H.R ??ד.א16/08/2010
שלום למומחים, את ד"ר יריב אני מכירה מהאישפוז האחרון בבלינסון.
קצת רקע רפואי, ואז לשאלתי..
הריון שלישי, שבוע 13+2.עובר 1
2 הריונות אחרונים- קיסריים .בראשון-תאומים בשני- ילד אחד.(סה"כ 3 בבית)
מטופלת בקלקסאן 40 מ"ג בגלל לאק חיובי.
בנוסף - מיקרופירין 100 מ"ג.
לאחרונה בבדיקות שלי נתגלה כי יש לי חוסר בכדוריות דם לבנות - תוצאה של 141. (מול ממוצע של 220 )
בבדיקת שתן-איסוף של 24 שעות יצאה תוצאה של 151.
בדיקת ל"ד אחרונה הייתה 132/72
שאלתי:
מה עוד אני יכולה לעשות כדי להנות מהריון עד כמה שניתן תקין??
האם זה אומר שאני אצטרך שוב להתאשפז במחלקה?
יש לי תור למרפאה(אם ועובר בבלינסון) למעקב ב12/9
האם אני צריכה לאור התוצאות הללו להקדים אותו?
יש סיבה לדאגה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל ד.א
פרופ' יריב יוגב17/08/2010פני לרופא המטפל לצורך ברור מספר הכדוריות הלבנות בהקדם
איסוף השתן לחלבון תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' יריב, תודה רבה!
ד.א17/08/2010שאלת הבהרה ברשותך, מה המשמעות של חוסר בכדוריות לבנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד.א
פרופ' יריב יוגב17/08/2010יכולות להיות לכך סיבות רבות ביניהן זהום חולף ןדברים נוספים
גשי להיבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוב תודות
ד.א17/08/2010אני אבצע בדיקת דם חוזרת בהמלצת רופא המשפחה שלי.
אגב, אפטה (פצע לבן קטן ומציק כזה.) בפה עלול לגרום לתוצאה להיות כזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוב תודות
פרופ' יריב יוגב17/08/2010לא סביר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 90/50אריאלה15/08/2010
הלחץ דם שלי נמדד אתמול בלילה 90/50
היה לי בעבר שהתעלפתי פתאום באמצע עבודה
לפני שנתיים הייתי בהריון שנגמר בירידת מים שבוע 22 ואז הייתי מודדת לחץ דם נמוך עד שבוע לפני הסוף?
האם יש לי לדאוג
ולמה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאריאלה
פרופ' יריב יוגב15/08/2010לחץ דם תקין
הקפידי על שתיה מרובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' יוגב תודה
אריאלה15/08/2010אני כבר שותה כמו גמל כל היום - ותוצאות (יציאות בהתאם בכל דרך אפשרי
אבל אני מוטרד אם זו באמת לח"ד תקין?
וממה יש לי התעלפויות (או כמעט שאני מרגישה מסוחררת ותופשת כסא וכו')?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאריאלה
פרופ' יריב יוגב15/08/2010יש צורך בבדיקה נוספת
פני לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה צפוי לנו?קרן14/08/2010
שלום רב,
בעלי ואני פנינו לייעוץ פוריות לאחר שלא מצליחים להיכנס להריון כבר מעל 8 חודשים.
ברקע: 4 הריונות - 2 לידות (קיסרי) + 2 הפלות (מתוכם גרידא אחת והשניה הריון חוץ רחמי)
הריון אחרון היה מלווה בזריקות קלקסן עקב קרשיות יתר
בדיקת צילום רחם מראה מעבר בחצוצרה אחת בלבד (לא היה מעבר בחצוצרה השמאלית)וחלל רחם תקין
בעלי עשה בדיקת זרע שלהלן תוצאותיה:
נפח: 2.9
PH - 8.0
התנזלות+צמיגות+צבע - תקין
ריכוז - 73,0 X 10 בחזקת 6
תנועתיות - 53%
איכות התנועה - 19% - RAPID PROGRESSION (מה זה אומר?)
קיימת הערה: נצפו ריבוי ROUND CELLS
מורפולוגיה - נורמלים 5%
פתלוגיים 95%
שאלתי:
האם לאור מצבנו סביר שנתחיל בטיפול "עדין" של איקקלומין או שמא מומלץ ישר להתחיל מטיפול אגרסיבי יותר כמו מונוגון או משהו אחר שדומה לזה?
אינני כ:כ מבינה בזה ולכן אודה מאוד לדעתכם בעניין כדי שאדע לשקול את הדברים בעת לקיחת החלטות.
תודה מראש
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקרן
ד''ר אלי רימון14/08/2010פני לפורום פוריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMVלימור14/08/2010
ד"ר שלום
אני בת 36 הריון שלישי שבוע 15 לא מחוסנת ל CMV ילדי בן 7 היה חולה שבוע שעבר עם חום כאבי בטן וכו כמובן אני לידו 24 שעות מחבקת מנשקת וכו כמו כל אמא שמטפלת בילד החולה שלה אני אמנם ללא חום כבר כמה שבועות עם התעטשויות נזלת ושיעול מאז שהתחיל להיות חולה מה הסיכוי להדבקות ? דבר נוסף יש לי לעשות בדיקת CMV נוספת שאלתי מתי לבצע אותה ? ודבר נוסף אמי נמצאת במוסד לאחר אירוע מוחי קשה אני נמצאת אצלה פעמים בשבוע שבהם אני מנקה את כל ההפרשות שלה מהחור בגרון מהעיניים מהפה וכמובן מקפידה על ניקוי ידיים זה נעשה ללא כפפות מכוח ההרגל כבר 3.5 שנים כל החולים שם זקנים עם בעיות דומות חלקם בקומה השאלה אם אני יכולה להידבק במשהו אם יש צורך במשנה זהירות ??? אם זה גם יכול להיות קשור ל CMV אציין שאני מחוסנת לאדמת אבעבועות רוח וצהבת B
תודה מראש לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv
ד''ר אלי רימון14/08/2010את בסיכון ל-CMV כמובן
חזרי על הבדיקות כל 8 שבועות
לגבי האם חובה להשתמש בכפפות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר לקחת ויטמין סיפועה13/08/2010
עם פקעות ורדים בהריון?
בתודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין C
ד''ר אלי רימון13/08/2010מותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכון?פועה13/08/2010
בת 40
, רווקה
בגיל 20 הריון ספונטני שנגמר בהפלה טבעית (שבוע 10) ובעקבותיה גרידא קצת טראומטית.
לא היה כל טיפול ומעט מאד יחסי מין מאז
בגיל 39 הריון ספונטני (ספונטני , ספונטני אבל מאד מתוכנן-מדדתי חום) שנגמר בשבוע שישי . לא היה צורך בגרידא.
עכשיו בגיל 40 בתחילת הריון (שבוע 4) . לוקחת חומצה פולית.
והשאלות:
1. האם כדאי לעשות עוד משהו - כדי למנוע כשלון נוסף?
2. האם יש סיכוי טוב ללידה טבעית?
3. רוצה לידה טבעית , מה אפשר לעשות (חוץ מלהתפלל)
תודה ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפועה
ד''ר אלי רימון13/08/20101. האם כדאי לעשות עוד משהו - כדי למנוע כשלון נוסף? לדעתי אין משהו נוסף
2. האם יש סיכוי טוב ללידה טבעית? תמיד יש סיכוי
3. רוצה לידה טבעית , מה אפשר לעשות (חוץ מלהתפלל)-כלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף משקל = הריון בסיכון גבוה?רויטל13/08/2010
שלום,
בת 32, BMI 34.9, בתחילת ההריון הראשון שלי.
ללא סכרת מאובחנת או לחץ דם חריג אבל עם רקע משפחתי של סכרת ולחץ דם משני ההורים.
1) האם ההריון שלי מוגדר כבר מהשלב הזה הריון בסיכון גבוה?
2) אם כן - מה מומלץ לי לעשות או היכן מומלץ לי לפנות?
3) אם לא - מה אני יכולה לעשות כדי למנוע את השינוי להריון בסיכון גבוה?
המון תודה,
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל
ד''ר אלי רימון13/08/20101) האם ההריון שלי מוגדר כבר מהשלב הזה הריון בסיכון גבוה? לא
2) אם כן - מה מומלץ לי לעשות או היכן מומלץ לי לפנות? מעקב ל"ד והעמסת סוכר מוקדמת
3) אם לא - מה אני יכולה לעשות כדי למנוע את השינוי להריון בסיכון גבוה? יעוץ דיאטני
המון תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדקלה13/08/2010
שלום,
בת 35, מזריקה קלקסאן עקב קרישיות יתר: פקטור 5 ליידן הטרוזיגוט, MTHFR הומוזיגוט, פרוטאין C נמוך מהנורמה. נוטלת גם אומגה 3. רציתי לשאול האם עליי לצמצם צריכת מאכלים המכילים ויטמין K? צורכת הרבה ירקות ירוקים (מכילים הרבה ויטמין K) + פרנטל (המכיל אף הוא ויטמין K.). רק אציין שאחרי הלידה בהריון הקודם היה לי 2 אירועי TIA. האם צריכה מוגברת של ויטמין K עלולה לגרום לסיכוי גבוה יותר של אירועים טרומבוטיים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדקלה
ד''ר אלי רימון13/08/2010אין צורך בכך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברי גבוהדב'ס12/08/2010
אני בת 36, נמצאת בשבוע 19 להריוני ה-3. בצעתי חלבון עוברי בשבוע 16 ויצא גבוה 3.68. בדיקת סקירת מערכות המוקדמת שלי הייתה תקינה לחלוטין. הרופא המטפל המליץ על סקירת מורחבת דחופה וייעוץ גנטי. ביום שני הקרוב אני עושה מי שפיר. האם עליי דאוג מתוצאות החלבון העוברי??? האם זה אומר שמעכשיו אני נחשבת להריון בסיכון???בנוסף התחילו לי היום כאבים חזקים בבטן, וכאבים באמצע הגב התחתון וכאב קצת מוזר באזור איבר המין העוברים רק בשכיבה????
אשמח לתשובה בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי
ד''ר אלי רימון12/08/2010ערך גבוה קשור במומי במערכת העצבים ולכן כדאי לעשות סקירה
בנוסף יש קשר לאי ספיקת שליה ולכן דרוש מעקב ההריון בסיכון
כל זאת בהנחה שמי השפיר תקינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודות על התשובה המהירה
דב'ס13/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיסרי כן או לאאור12/08/2010
שלום ד"ר, אני בימים הקרובים צריכה לעבור ניתוח קיסרי.
הבעיה היא שאני מעדיפה שלא ולכן רציתי להתייעץ איתך.
מצד אחד
-אני בת 41.5 ורוצה להביא עוד ילד, והרי אחרי ניתוח לא אפשרי להרות במשך שנה כלומר רק בגיל 42.5 אני יוכל לנסות שוב להרות.
-יש לי כנראה רצפת אגן חלשה כי למשל קשה לי לכווץ את הנרתיק -תרגילי פאולה, ולעיתים בצחוק או התעטשות יש לי דליפת שתן.
-היתה לי בעיית הפרדת קרומים בהריונות קודמים כך שאני חוששת שהרחם יהיה לא במצב טוב להריון נוסף .
כמובן שיש עוד סיבות שידועות לכל ולכן לא אפרט.
מצד שני:
- יש לי הפרדת הג'ל מהרשתית בעין אחת.
-סובלת מקרישיות יתר ולכן מטופלת בקלקסן.
-עברתי כבר ניתוח קיסרי אחד לפני 6 שנים.
אשמח לדעתך הישירה ובבקשה אל תגיד לי להתייעץ עם הרופא שלי כי הוא אמר שזו החלטה שלי. אז ברור שזו החלטה שלי אבל לא מזיק לשמוע עוד דיעה.
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד''ר אלי רימון12/08/2010ממליץ על ניתוח קיסרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריוןהדס11/08/2010
שלום רב,
אני נמצאת בשמירת הריון מלאה מזה כשבועיים בעקבות התקצרות צוואר הרחם לשני ס"מ.
את מרבית הזמן אני מעבירה בשכיבה מלאה או בחצי שכיבה על הספה - בהוראת הרופא. יש לציין שלפני המנוחה הרגשתי הרבה יותר טוב ממה שאני מרגישה בשבועיים האחרונים - לחץ בישבן ובפי הטבעת, כאבי גב, לחץ בבטן התחתונה... מצד שני אני מפחדת להתהלך בבית ולשבת ישיבה רגילה שיכולים להפעיל לחץ על צוואר הרחם.
אני אובדת עצות. האם שמירת הריון פירושה בהכרח שכיבה לאורך כל היום? האם התהלכות בבית וביצוע מטלות פשוטות מסכנים את העובר ועלולים להוביל ללידה מוקדמת?
אנא, תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
ד''ר אלי רימון11/08/2010את יכולה לרדת מהמיטה ולשבת מחוץ למיטה וכן להתהלך
שכיבה ממושכת בעצמה גורמת לכאבי גב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר רימון
הדס17/08/2010לאחר בדיקת אולטרסאונד נוספת התברר כי ככל הנראה במקור היתה דינמיקה של צוואר הרחם כתוצאה מציר תת קליני ואין המדובר באי ספיקה של צוואר הרחם. הבדיקות הראו צוואר רחם באורך 3.82 ס"מ אשר אינו מתכווץ בלחץ.
האם ניתן לחזור "לשגרה"? האם ייתכן כי הדינמיקה הצווארית והצירים נגרמו כתוצאה ממאמץ בעבודה ומדובר באירוע חד פעמי אשר לא יחזור על עצמו או שמא עליי להקפיד על מנוחה יתרה גם כעת שכן אני "נוטה" לתופעה שכזו?
האם מעקב בעוד שבועיים הוא מספק או שיש צורך לעקוב בתדירות גבוהה יותר?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת PV של צוואר הרחםהדס11/08/2010
שלום,
לאור אי ספיקת צוואר הרחם אשר אובחן בסקירת מערכות בוצעה לי בדיקה ידנית ע"י הרופאה המטפלת אשר העריכה כי אכן צוואר הרחם רך ומקוצר.
מאז הבדיקה חלפו יומיים ועדין יש לי רגישות קלה בתוך איבר המין וכן הפרשות חומות בהירות. האם מצב זה תקין? האם ישנה סכנה לפגיעה או גירוי של הצוואר?
כמה זמן הפרשות כאלו יכולות להימשך ללא שיעידו על בעיה כלשהי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר אלי רימון11/08/2010קצת חריג
פני לבדיקה נוספת אולי יש קיצור נוסף של הצואר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



