מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח שנט חוזר לתינוק פג בשבוע 37מיכאל21/09/2010
שלום,
שאלה בנושא ניתוח שנט בשניידר.
לפני שלושה שבועות נאלץ בני שסובל מדימום במוח דרגה 3-4 והידרוצפלוס לעבור ניתוח שנט ע"י ד"ר מיכוביץ בשניידר. אחרי כשבוע עבר ניתוח הוצאת השנט עקב זיהום שהתפתח בראשו בעקבות השנט.כעת, שבועיים לאחר מכן, היקף הראש חזר לגדול משמעותית, לכן נראה שיצטרך לעבור ניתוח שנט חוזר.
בשנים האחרונות ישנם ריבוי מקרי הזדהמות שנט בשניידר (אמור להיות 10% מהמקרים אך נראה שזה הולך לכיוון 90%), וכן היינו רוצים לקבל תגובות חוות דעת בנושא מכל מי שמכיר את הנושא.
כמו כן אנו שוקלים לעשות את הניתוח הבא אצל ד"ר קונסטנטיני באיכילוב, כי אנו מפחדים מזיהום חוזר. אז נשמח לשמוע תגובות וחוות דעת בעניינו.
תודה,
מיכאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שנט
ד''ר אלי רימון21/09/2010אין לי מידע בנושא
כדאי לפנות לביקורת פרופ קונסטנטיני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורך הצווארא.21/09/2010
בת 42.5 בהריון תאומים שבוע 23
לפני כ 10 ימים אורך צוואר הרחם 42 מ"מ, בסקירה אתמול נאמר לי כי אורכו 32 מ"מ
ו "זה בתחום הנורמה". האם בכל זאת ההתקצרות ב 10 מ"מ תוך 10 ימים-שבועיים
מאידה על פעילות צווארית? האם אני צריכה לדאוג או שזה בסדר בשלב זה?
תיתכן טעות במדידה ע"י הרופא של אתמול? זה יכול לחזור שוב ל 40 מ"מ? ושאלה הכי חשובה:
על איזה תדירות של מעקב היית ממליץ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורך צואר
ד''ר אלי רימון21/09/2010בשלב זה יש לדעתי צורך המעקב פעם בשבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח קיסרייעל20/09/2010
בקרוב אני אמורה לעבור ניתוח קיסרי שני.
בני הראשון מתקרב לגיל שנתיים, ושוקל כ 11 ק"ג.
רציתי לדעת כמה זמן לאחר הניתוח הקיסרי יאסר עלי להרים את הילד (הכוונה לילד הגדול, ולא התינוק).
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח קיסרי
ד''ר אלי רימון21/09/20104-6 שב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיעל20/09/2010
אני בשבוע 35+3, ובימים האחרונים מרגישה בחילות הדומות לאלו של תחילת ההריון.
האם זו תופעה אופיינית לשלב זה של ההריון? או שזה סימן ללידה מתקרבת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחילות
ד''ר אלי רימון21/09/2010לא ניתן לאמר אם מקדים לידה
ממליץ לבדוק תפקודי כבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם CMV-IGG ו- CMV-IGMשני20/09/2010
שלום,
אני אוטוטו בשבוע 11 להריוני
קיבלתי את תוצאות בדיקת הדם
CMV-IGM - NEGATIVE
CMV-IGG - 6.50 IU/ML
אני ממש לא מבינה מה זה אומר, אנא עזרתכם... תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV
ד''ר אלי רימון21/09/2010נחשפת בעבר לוירוס
אין סכנה להריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרדות שיליה או הפרדות קרומיםסיגל20/09/2010
שלום, רציתי בבקשה לשאול מהו ההבדל, אם קיים, בין הפרדות שיליה להפרדות קרומים.
הרופא אמר שיש לי המטומה סובכוריאלית בגודל 7 ס"מ על 2 ס"מ.
מה זה אומר? אני כעת בשבוע 18 ומזה כשמונה שבועות ללא דימומים או כאבים. הרופא אומר עוד שעפ"י תוצאות חלבון עוברי ישקול ביצוע מי שפיר,עפ"י התוצאות - עפ"י גיל: 1:705 עפ"י תוצאות הבדיקות בשקלול עם גיל:1:7630
אני בת 31.4 הריון שני, ראשון היה תקין.
סליחה על אורך השאלה, אני פשוט בלחץ אטומי,לא יודעת מה לעשות, פוחדת ממה שצופן לי העתיד בהריון זה. פסימית מאוד.
תודה על כל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל
ד''ר אלי רימון20/09/2010לפי התוצאות לדעתי אין צורך במי שפיר
המטומה היא מצב של הפרדות קלה מוגבלת כאשר הפרדות ממש הוא מצב מסכן לאישה ולעובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה
סיגל20/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רימון היקר
סיגל22/09/2010תודה שוב על תשובתך המהירה. ברשותך שאלה נוספת-
הבנתי מרופאי שלפני כשבועיים נערך כנס בו הוטל על פרופ' מביה"ח ב"ש לקבץ את כל החומר הספרותי בנושא המטומה סובכוריונית. לדבריו הוסק כי המטומה יכולה לגרום לפגמים כרומוזומליים אצל העובר גם אם תוצאות חלבון עוברי תקינות לכאורה. ולכן הוא ממליץ על מי שפיר. עוד לדבריו ככל הנראה המטומה היא תוצאה של שיליה שדוחה חלק ממנה שמפריעה להתפתחות או גרוע יותר של עובר שלא מתפתח בצורה תקינה.
מאז אותו טלפון שקיבלתי ממנו אני לא ישנה, ממש בלחץ. אני פונה אליך כיוון שאני ממש מעריכה את דעתך המקצועית וסומכת עליך. בבקשה עצתך.
תודה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיגל
ד''ר אלי רימון22/09/2010הייתי באותה הרצאה ןלא הגעתי לאותן המסקנות
הפרעה בתפקוד השליה בהמשך ההריון תתכן
אין ודאות לגבי בעיות כרומוזוליות שקשורות לתסמונת דאון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר רימון-כניסה להריוןרוני20/09/2010
שלום ד"ר רימון בהריון הקודם שלי מלפני שנתיים הייתי מטופלת שלך, כמעט חצי שנה אני מנסה להיכנס להריון נוסף וללא הצלחה בבדיקה לפני חודשיים נאמר לי שיש לי ציסטה בכניסה לצוואר הרחם ולפי טענה של רופא המטפל זה לא באמת אמור להפריע לכניסה להריון.
לפי המלצה שלו אם בעוד חודש לא אהיה בהריון הוא מעדיף להתחיל בטיפול עם אקקלמין.
הייתי מאוד רוצה לדעת מה המלצתך בנושא? ואם ציטה הקיים באמת לא מפריע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרוני
ד''ר אלי רימון20/09/2010הצסטה לא מפריעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםחסויה20/09/2010
יש לי שאלה בבקשה אני בשבוע 28 עם תאומים, הבוקר ערכתי ספירת דם ובדיקת שתן תרבית. התתוצאה שיצאה לי בבדיקת השתן היא LEUCOCYTES - U STRIP 500 ושאר הבדיקות רשום או נורמל או שלילי למיטב הבנתי שהכל בסדר חוץ מהבדיקה הזאתי. קראתי קצת באינטרנט והבנתי שזה דלקת בדרכי השתן כנראה, באמת בשלושת הימים האחרונים השתן שלי נהיה מוזר וראיתי חתיכות לבנות כאלה. חוץ מזה אני לא יודעת אם זה קשור אבל יש לי גם פריחה מתחת לחזה שמגרדת לי נורא. שאלתי היא מה עליי לעשות כי תור לרופא יש לי עוד שלושה שבועות. האם עליי לדאוג? חוות דעת של אנשים באינטרנט שדלקת בדרכי השתן יכולה להוביל להפלה או ללידה מוקדמת. בקיצור אני נורא בלחץ. תודה על העזרה מקווה שזה לא חמור מידי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן
ד''ר אלי רימון20/09/2010הלאוקוציטים פחות חשובים
אם תרבית שתן שלילי-כלומר אין צמיחה אין זיהום בשתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרבית שלילית
מורן21/09/2010היי
אם התרבית שלילית- אין לך דלקת
בבדיקת שתן הבאה תשתפי את האזור במים וסבון לפני מתן שתן, הלקרוציסטים יעלמו.
הרופא שלי הסביר לי שזה נובע מהפרשות מצוואר הרחם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרוד פצעים בראשניקי20/09/2010
אני בת 40 . רווקה , בהריון. יש לי שתי שאלות:
1. יש לי בעיה שהיא חצי נפשית -חצי פיזית. יש לי בגוף פצעים שכשאני נמצאת במתח , אני מגרדת אותם בתדירות של אחת ליום בערך והם מדממים. פצעים קטנים. זה קרה לי כשהייתי בת 15 ועבר וזה חזר לפני שנתיים .שמתי לב שמאחורי האזניים יש נפיחות וגם כאבים בצואר.
האם זה יכול להזיק לעובר? אני מסיימת שבוע 10. ההריון הוא ספונטאני .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לניקי
ד''ר אלי רימון20/09/2010לא משפיע על העובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחלות פוליצסטיות וסכרת הריוןמורן19/09/2010
שלום
האם לבעלת שחלות פוליציסטיות סיכון גבוהה יותר לחלות בסכרת הריון?.
אני בשבוע 23, עוד שבועיים העמסת סוכר 50. בינתיים אוכלת מתוק יחסית הרבה. כדאי לצמצם ליתר בטחון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאילנה
ד''ר אלי רימון20/09/2010רק אם יש מרכיב של תנגודת לאנסולין
את יכולה להקדים את הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות סוכרדקלה19/09/2010
שלום,
מדוע נותנים רק בדיקת סוכר בצום בבדיקות הדם בתחילת ההריון? מדוע לא בודקים גם A1C כחלק מבדיקות השגרה? היום A1C הוא אבחנתי לסכרת. הרי יכול להיות סוכר בצום תקין ו-A1C גבוה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת
ד''ר אלי רימון20/09/2010בדיקת סוכר בצום היא בדיקת סקר מצוינת
"היום A1C הוא אבחנתי לסכרת" -אמירה לא מדויקת כי ניתן לראות ערכים תקינים באנשים סכרתיים לא מאוזנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
דקלה20/09/2010לא מדויק. חברתי עם סוכר תקין בצום אך בבדיקת A1C טרום ההריון נתגלתה טרום סכרת. בכל מקרה, מהו הערך התקין של סוכר בצום טרום הריון/תחילת הריון? מהו הגבול העליון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ד''ר אלי רימון20/09/201095
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר דיקור מי שפירלימור19/09/2010
האם אפשר לאחר שבועים של ביצוע הבדיקה לצאת לקמפינג שלושה ימים במעיינות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר אלי רימון20/09/2010לדעתי כדאי להמנע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכר גבוהאילנית19/09/2010
התוצאה שנתקבלה בהעמסת סוכר של 50 גר' - 213
האם זה וודאי שיש סוכרת הריון ואין צורך בבדיקת ה-100 גר' ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת הריון
ד''ר אלי רימון20/09/2010ודאי
גשי לדיאטנית + פני לקבל מכשיר למדידת סוכר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 35.3 רושם להתיבות שיליהמרינה19/09/2010
שלום
היום עשיתי אולטרסאונד
מנח:אורכי
מצג: ראש
מיקום שיליה : דופן אחורית
תאור: בחלקה הימני רושם להתעבות 64 מ"מ
מי שפיר: כתות תקינה.
BPD 87 - מתאים לשבוע 35.3
HEAD CIR 316 - מתאים לשבוע 35.4
AB CIR 309 - מתאים לשבוע 34.6
יחס 1.02
FERMUR LENGTH 65 - מתאים לשבוע 33.5
גיל הריון US 35.4
הערכת משקל 2360
יש לציין שיש לי 2 כלי דם
שאלה שלי לגבי רושם להתעבות שיליה - האם יש סיבה לדאגה, האם צריך לעשות עוד איזה בדיקה שדורשת בירור לגבי התעבות ואם מדידות של העובר תקינות.
תודה רבה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למרינה
ד''ר אלי רימון19/09/2010לפי המתואר בבדיקה אינני סבור שיש צורך בבירור נוסף
העובר צומח היטב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלובן בהריוןאנה19/09/2010
שלום רב.
בשל סכרת הריון גבולית הומלץ לי לקחת גלובן (5 מ"ג, חצי כדור בערב וחצי בבוקר).
ברצוני לדעת האם יש סכנות בנטילת הכדור משום שקראתי שאין ליטול כדור זה בהריון ואני מאד חוששת.
תודה ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלובן
ד''ר אלי רימון19/09/2010מבחינת הסכנות לאם התרופה די בטוחה
הסיבה שנרשמה בזו הערה היא שיש מחלוקת לגבי מידת המעבר לעובר?
מרבית המחקרים שהשתמשו בתרופה הראו בטיחות לעובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב לציין שאני בשבוע 32
אנה19/09/2010האם שבוע הריון מתקדם מפחית את הסיכוי לפגיעה בעובר?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאנה
ד''ר אלי רימון19/09/2010כנראה שכן אך הנושא אינו מוחלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



