מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- GBSיעל24/08/2010
שלום, בשבוע 33 לאחר הפריה, במעקב רופא ביקשתי לבצע בדיקה -משטח לגילוי GBS(בעוד כשבעיים)
הרופא טען שאין צורך וממילא אעשה בדיקת שתן
האם בדיקת השתן מספיקה או שיתכן והדבר יתגלה רק בבדיקה נרתיקית???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GBS
ד''ר אלי רימון24/08/2010בדיקת שתן איננה תחליף לתרבית GBS מנרתיק
חשוב להדגיש כי במרבית המוסדות באופן שגרתי לא שולחים תרבית ל-GBS כי ניתן טיפול אנטביוטיקה יעודי בזמן הלידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
יעל24/08/2010סלחה אך לא הבנתי האם מומלץ לבצע תרבית???או שלא
טיפול ייעודי של אנטיביוטיקה ניתן לכל אחת????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
ד''ר אלי רימון26/08/2010אנו לא ממליצים לבצע בדיקה זו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- striping-דחוףמיכל24/08/2010
עברתי striping היום בבוקר ורציתי לדעת מה זה אומר? אני עם פתיחה של 1.5 ו-70% צוואר מחוק ואם צירים לא סדירים כבר 3 שבועות אני בשבוע 37 ורציתי לדעת האם המהלך הזה שעברתי בבוקר יוביל ללידה ב-12 שעות הקרובות אשמח עם יחזרו אליי כמה שיותר מהר, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטריפינג
ד''ר אלי רימון24/08/2010לא ניתן לצפות אם תתרחש לידה ומתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתרמיכל24/08/2010
לאחר הריון רגיל ומקסים כשעתיים לאחר לידה התעלפתי לא גילו שום דבר וודאי אבל היה חשש לקרישיות יתר וטופלתי בקלקסן וקומדין במשך כשבעה חודשים שלאחר מכן הומלץ על הפסקה
כעת אני בתחליתו של הריון ופוחדת שאני יצטרך להזריק קלקסן כל ההריון.
האם ניתן להשתמש בקומדין? מה הם הסיכונים בהריון כזה?
קצת בלחץ, אשמח להסבר.
יום מקסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות
ד''ר אלי רימון24/08/2010האירוע שאת מתארת לא בהכרח מעיד על קרישיות
ההחלטה על טיפול מעידה שהרופאים חשדו בכך
לדעתי יש לבצע בדיקות דם לקרישיות ולפנות לבית החולים בו ילדת להתיעצות אל מול סיכום האשפוז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמותר?
מיכל24/08/2010האם ניתן לעשות בדיקות לבירור קרישיות יתר במצב שאני כבר בהריון? ישנן בדיקות שיכולות להוכיח באופן וודאי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישיות
ד''ר אלי רימון24/08/2010הבירור המלא והנכון לאחר הלידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכרתליאת24/08/2010
שלןם. רציתי לדעת למה הכוונה בסיכון של תינוק שנולד לאם סוכרתית שרמת הסוכר שלו צונחות? האם זה יכול לקרות מיידית לאחר הלידה? האם זה יכול לגרום למוות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת הריון
ד''ר אלי רימון24/08/2010תופעה ידועה המתרחשת לאחר הלידה
לכן הדבר נבדק ומטופל אם קורה
אין סכנת מוות לילוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכוןח'ליל חדאד23/08/2010
שלום רב
אשתי נמצאת בשבוע ה- 18 + 4 להריון
בשבוע שעבר התחילו אצלה כאבים בבטן תחתון מצד שמאל, כאבים שנעלמו לאחר כמה ימים. במהלך הכאבים היא עשתה תרבית שתן שבה הופיעו כל הערכים בטווח הנורמלי חוץ מערך LEUCOCYTES שהיה 25.
היום קיבלנו תוצאות בדיקת חלבון עוברי שערך ה- HCG בו היה 3.31 לצד שני ערכים נוספים נורמלים, והמלצת הרופאה מבצעת הבדיקה היתה כי יש לבצע אולטרה סאונד שלב 2, וכי יש לשקול עם הרופא המטפל מעקב הריון בסיכון גבוה.
שאלתי היא, האם ישנו קשר כלשהו בין הדלקת לכאורה בדרכי השתן לבין הערך החלבוני הגבוה בבדיקת החלבון העוברי? והאם נשקפת סכנה כלשהי לחיי העובר ו/או להתפתחותו הבריאה?
אני מבקש בכל לשון של בקשה התייחסות מהירה לשאלותיי.
בכבוד רב ובתודה מראש
ח'ליל חדאד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי
ד''ר אלי רימון24/08/2010אין חשש לחיי העובר
סקירה נועדה לשלול מומים
יש צורך במעקב גדילה של העוב כי לעיתים מעיד על תפקוד שליה לא תקין בהמשך ההריון
כמו כן מומלץ מעקב ל"ד בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמירת היריון
ח'ליל חדאד24/08/2010שלום רב
תודה רבה על ההתיחסות לשאלתי הקודמת
יש לי שאלה נוספת. האם בעקבות ממצאים אלה, ישנו מקום לבקש מהרופא המטפל אישור שמירת היריון? אשתי עובדת כמנהלת מסעדה, ועבודתה כרוכה במאמץ פיזי ונפשי גדולים
בכבוד רב
ח'ליל חדאד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמירת הריון
ד''ר אלי רימון24/08/2010אין צורך בשמירת הריון מסיבה זו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטומה וצירוניםשרון23/08/2010
שלום,
הריון IVF שבוע 22 עם המטומה (בעבר דימומים), מטופלת במרפאת הריון בסיכון.
ביום שלישי האחרון הייתי במוקד בגלל כאבים - בבדיקת מוניטור היה ציר אחד גדול (ומעט קטנים)
בזמן שהמוניטור הראה ציר הייתה התקשות חזקה ודי כואבת. צוואר רחם ארוך וסגור
ההתקשויות והכאבים עדיין קיימים בערך אחת לחצי שעה.
במוקד אמרו לי לשתות הרבה ולנוח.
1. האם יש מקום , בעיקר בגלל ההמטומה, לבקש טיפול בפרסולט?
2. אם ההתקשויות עדיין ממשיכות - האם יש מקום לבקש זריקות צלסטון? (נגיד בשבוע 24?)
3. מה עוד אני יכולה לעשות כדי להקל???
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה
ד''ר אלי רימון24/08/2010האם יש מקום , בעיקר בגלל ההמטומה, לבקש טיפול בפרסולט? לדעתי לא
2. אם ההתקשויות עדיין ממשיכות - האם יש מקום לבקש זריקות צלסטון? (נגיד בשבוע 24?) כדאי לשקול ב-24
3. מה עוד אני יכולה לעשות כדי להקל??? לצערינו שום דבר נוסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי השראת לידה בשבוע 40+6דנה23/08/2010
שלום,
היום אני בשבוע 40+6.
לפי ביקורת בב"יח מהיום קיימת פעילות רחמית (צירונים לא סדירים), פתיחה של 2.5, מחיקה של 80% והעובר בספינה מינוס 2.
כמות מי השפיר תקינה ונצפו תנועות עובר.
הרופא המליץ לי על השראת לידה ע"י פיטוצין עקב הרקע שלי: היפוגליקמיה ריאקטיבית והיפר-אינסולינמיה, אך לא הסכמתי. מה שכן, אני מאוזנת ואין לי נפילות סוכר.
האם עליי לחשוש ממצב זה? האם העובר בסכנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
ד''ר אלי רימון23/08/2010ממה שתארת העובר מרגיש טוב
מצטרף להמלצת הרופא על השראת לידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליעת חתיכת פלסטיק בהריוןמאזור ירושלים23/08/2010
אני בשבוע 19 להריון ובלעתי חתיכת פלסטיק קטנה ממזלג חד פעמי.
האם זה מדאיג?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלסטיק
ד''ר אלי רימון23/08/2010אם בלעת אין בעיה
השאלה אם החתיכה לא חדרה לקנה הנשימה- אז ידרש צילום חזה
פני לרופא משפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים שבוע 22שרית23/08/2010
האם יש בעיה לקיים יחסי מין? אני בשמירה רגילה, בלי דימומים , אורך צוואר הרחם תקין, רק לא להתאמץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין
ד''ר אלי רימון23/08/2010אין מניעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmvרויטל22/08/2010
מה אמורה לעשות אשה שגלתה במהלך הריון שחלתה ב-CMV- למי פונים?
רופא הנשים בחופשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV
ד''ר אלי רימון23/08/2010כדאי לפנות לרופא משפחה לחזור על הבדיקה כולל בדיקה ל-AVIDITY
עם התוצאות כדאי לפנות לרופא מחליף? רופא אחר בסניף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחם רגיש למגענועם22/08/2010
שלום, אני כרגע בהריון תאומים בשבוע 11+1.
כבר כמה ימים שאני חשה מאוד את איזור הרחם כאשר אני נוגעת בו (מעין כאב עמום) בנוסף ישנן דקירות ולחצים קלים לסירוגין באיזור.
בעברי הריון אחד תקין עם לידה במועד ובנוסף הפלה מאוחרת בשבוע 15 לפני כחמישה חודשים על רקע לא ברור (חשד לזיהום) שהתחיל בדימום קל והמשיך התכווצויות מרובות וכואבות ובהמשך חום ופליטת שק ההריון.
האם עלי למהר ולבדוק או שזה נשמע כמו תופעה רגילה בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחם רגיש
ד''ר אלי רימון22/08/2010בדכ קשור לגדילת הרחם
לאור ההיסטוריה שלך גשי להבדק + אולטראסאונד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומהסיגל22/08/2010
בהמשך לשאלותי הקודמות ואגב, תודה רבה על התגובה המהירה- רופא אחד אמר לי שאני חיבת לעשות בדיקת מי שפיר כיוון שההמטומה יכולה להטות תוצאות בדיקת חלבון עוברי. רופא שני אמר שמסוכן לעשות מי שפיר במקרה של המטומה כי בדיקה שכזו יכולה להחמיר את המצב. מה עושים??? ועוד שאלה ברשותכם- אם אני עושה מי שפיר בשבוע 17 מה קורה עד שבוע 35 לדוגמה כלומר האם העובר יכול להיפגע עד שבוע כזה ואני לא אוכל לדעת?(אני מתכוונת לפגיעה חלילה של תסמונת דאון)תודה מקרב לב, סיגלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל
שרון22/08/2010אני נמצאת בדיוק באותו סרט - הריון IVF עם דימומים והמטומה.
מטופלת במרפאת הריון בסיכון. למרות ההמטומה שלחו אותי לבדוק חלבון עוברי ויצא בסדר גמור!
אז נכון שזה יכול להטות את התוצאה, אבל אם זה לא מטה? וכל הבדיקות האחרות תקינות......
אני ויתרתי על מי שפיר - הבנתי שבנוכחות המטומה הסיכון גדול יותר
למה שלא תעשי קודם חלבון עוברי ותראי מה התוצאה????
בהצלחה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרון
סיגל22/08/2010הי שרון,
אוכל לקבל את כתובת המייל שלך?תוכלי לספר לי באיזה שבוע את ואילו בדיקות עשית? אני ממש בהיסטריה, לא יודעת מה להחליט. אודה לך על כל פרט שיכול לעזור לי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיקור והמטומה
ד''ר אלי רימון22/08/2010אכן שאלה טובה שאין לנו תשובה חד משמעית. היכן שהרופאים חלוקים סימן שאין מספיק מחקרים כדי לפסוק.
אם יש המטומה ודימומים אני נוטה להמנע ממי שפיר אלא בחשד גבוה לדאון
אני מקבל עצתה של הגברת שהביעה דעתה באתר לבצע TT ואז לבחון הצורך במי שפיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר- עזרהאורטל21/08/2010
שלום רב,
אני בת 29 ואני נמצאת בהריון שני. בהריון הקודם בשלב מסוים הייתה האטה בקצב הגדילה והתינוקת נולדה במשקל נמוך 2.100 קילוגרם בשבוע 37.4.
כרגע אני בהריון השני בשבוע 30. לאחרונה אובחנתי כסובלת מקרישיות יתר. הערך של FREE PROTEIN הוא 51.80 וכן, נמצאו מוטציה גנטית (MTHFR ( C677T הטרוזיגוטי וגם פקטור 5 הטרוזיגוטי. כרגע, נתבקשתי להזריק 40 מ"ג של קלקסן בכל יום וכך אני עושה.
מאחר ואני מודאגת מאוד, אשמח לקבל הסבר בנוגע למצבי וכן, אשמח להסבר מה עליי לעשות בהמשך.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות
ד''ר אלי רימון22/08/2010כמובן שכדאי להמשיך קלקסאן לאור קש שנמצא בין קרישיות ל-IUGR
יש צורך במעקב צמיחה של העובר
רצוי להיות במעקב הריון בסיכון
יש לשקול העלאת מינון קלקסאן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אציקלו-ויחני21/08/2010
שלום, אני אישה מתכננת לכנס להריון הבעיה היא שהיה לי הרפס בנרתיק לפני 6 חודשים וזה היהי התקף שלישי בשנה לכן הוחלט בבית חולים על טיפול מונע ואני כבר 6 חודשים לוקחת אציקלו וי 400 * 2 והמצב שקט אין הרפס, השאלה היא אם נכנסתי להריון מה עושים עם תרופת האציקלו וי?? האם מפסיקים? או ממשיכה לקחת אציקלו וי בהריון? האם אציקלו וי מסוכן בהריון ויש סיכוי שיפגע בעובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אציקלו-וי
פרופ' יריב יוגב21/08/2010יש לשקול את התועלת מול הסיכון בכל תרופה בהריון
רוב המחקרים מוכיחים בטיחות בשימוש באציקולויר בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומהסיגל21/08/2010
שלום, בשבוע 11 להריוני השני( הראשון היה תקין והסתיים בואקום), היה לי דימום חזק מאוד בעקבותיו פוניתי לבית חולים. לאחר שלושה ימים התגלתה המטומה בגודל שבעה ס"מ על 2 ס"מ. היה לי מאז אותו יום דימום נוסף אבל בעוצמה נמוכה יותר. שלושת השבועות האחרונים מלווים בהתכווצויות לפעמים. נבדקתי ע"י מספר רופאים ונאמר לי שאין מה לעשות אלא להתפלל. אני כעת בשבוע 13 לאחר שקיפות עורפית תקינה. לציין כי התפתחות העובר תקינה למעט העובדה המדאיגה שההמטומה יותר גדולה מהעובר ו"יושבת" ממש מעל שק ההריון. אני לא יודעת מה לעשות. מה שכיחות מקרים כאלו ואיך זה לרוב מסתיים? האם לשקול הפלה?אני פוחדת להגיע לחודש מתקדם יותר ולעבור לידה כפויה חלילה. הבנתי גם שההמטומה יכולה להטות את תוצאות חלבון עוברי ואצטרך לעבור בדיקת מי שפיר. מצטערת על אורך המכתב. אני ממש בלחץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל
פרופ' יריב יוגב21/08/2010קשה לדעת מה הגורם המדויק להמטומה והחשש שלך מוצדק
יש שיעור גבוה יותר של לידות מוקדמות והיפרדות שליה
מידת ההתערבות בשלב זה נמוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
