מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריוןמיטל18/07/2010
שלום
בת 35, לאחר לקיחת אקוקלומין5 ימים 2 כדורים כל יום מהיום החמישי של המחזור, עשתי בדיקת הריון ביום ה-29 ויצא beta suunit 591.9.
מחזור אחרון היה ב- 16/6.
1. רציתי לדעת האם ערך 591 לשלב זה תקין?
2. האם ערך זה בשלב זה יכול לרמוז על תאומים?
תודה רבה רבה!!!
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' יריב יוגב18/07/2010ערך תקין אם כח מעט גבוה
לא ניתן לדעת טרם ביצוע סונר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היקף בטןא18/07/2010
שלום,
הריון שני שבוע 30 מלא. מקבלת פעם בשבוע זריקת הידרוקסי פאוגסטרון עקב לידה בשבוע 30+5 עם תאומים.
עד עכשיו כל הסקירות והבדיקות היו תקינות. ובחלקן אף מספר ימים מעל גיל ההריון.
סקירה שניה שבוצעה בשבוע 26 הראתה כי העובר באחוזון ה-50 וכי ה-AC הוא 21 תואם לשבוע 25+3.
באולטראסונד בשבוע 37, הערכת משקל קילו ו-AC הוא 22.13 תואן לשבוע 26+4.
באולטרסאונד שביצעתי היום הערכת משקל 1262-מעל אחוזון 25 וה-AC ( לאחר מספר מדידות של הרופאה)תואם לשבוע 27+6.
הרופאה ביקשה שאגיע למעקב בעוד שבוע וחצי-שבועים,וכתבה: עובר במצב ראש, פאופיל ביופסי תקין, הערכת משקל 1262 גרם (מעל אחוזון 25), היקף בטן תואם 27.6,שליה אחורית, צוור סגור 43 מ"מ. זרימה בעורק טבורי תקינה 2.66 SDR.
-הרופאה אמרה שכל שאר המדדים תקינים, כולל מוניטור שעשיתי וכמות מי שפיר ושעלי להיות רגועה.
ביצעתי גם בדיקות דם לפני כחודש שחזרו תקינות.
מיותר לציין שאני לא.... ביחוד אחרי שקראתי מידע באינטרנט...
אבקש לדעת מה זה אומר? מתי צריך להתחיל לדאוג??אשמח לקבל עוד מידע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל a
פרופ' יריב יוגב18/07/2010הרופאה צודקת. המשך מעקב בשלב זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
a18/07/2010תודה,
צודקת בכך שעלי להיות רגועה...?
האם זה תקין לעשות אולטראסאונד מעקב לאחר שבוע ולא לאחר שבועיים בגלל אילוצים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
פרופ' יריב יוגב18/07/2010כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכון גבוה וחומרים כימייםדד18/07/2010
שלום רב,
אני בשבוע 31+3 בהריון בסיכון עקב קרשיות ומחלת בכצ'ט. אני נוטלת אזופי, קלקסן וקולכיצין. שאלתי היא האם במהלך ההריון אני יכולה לבצע החלקה יפנית על כל חומריה או שיש בכך סיכון לעובר או סיכוי לאינטרקציה עם התרופות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון גבוה וחומרים כימיים
פרופ' יריב יוגב18/07/2010אינני יודע אלו חומרים קיימים בהחלקה יפנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחומרים
דד18/07/2010בטא מרקפטו+ זהב המתמוסס במים ויוצר פעולה כימית +ננו קיפ קראטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחומרים
פרופ' יריב יוגב18/07/2010התיעצי עם המרכז למידע תרופתי בהריון בבי"ח אסה"ר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב, תודה
דד19/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TSH+T4אפרת18/07/2010
שבוע 6 לאחר IVF בת 43
TSH 4.99 הבנתי שזה מעט מעל הרצוי?
מה זו הבדיקה הזו ? מה אומר הערך הגבוה?
תודה
אפרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TSH+T4
פרופ' יריב יוגב18/07/2010יש לברר רמות FT4
יש לשקול מעקב אל מול טיפול באלטרוקסין
התיעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמרי18/07/2010
שלום אני בשבוע 20 להריון.לוקחת קלקסן ואספירין- עקב רעלת הריון חמורה בהריון קודם וקירשיות.
בשבועות האחרונים היו לי כאבי ראש חזקים ברקות שנמשכו ליומיים, שלוש ואחרי לקיחת אקמול היו יותר עמומים. ג"כ לפעמים(לא דוקא שיש את הכאבי ראש) אני רואה נקודות שחורות בעיניים.
ההפרשים בכאבי ראש היו של שבועיים בערך-לחץ דם וחלבון בשתן תקינים.
הרופא שלי הלחיץ אותי נורא ואמר שזה לא בסדר והפנה אותי לניורלוג, יש לי תור בסופ"ש זה.
אני נורא לחוצה- 1.מה זה יכול להיות? 2.האם אתה חושב שזה דחוף לראות ניורולוג לפני יום חמישי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ' יריב יוגב18/07/2010לא
יש מקום לשקול גם ייעוץ עיניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהענת18/07/2010
בסקירה מאוחרת נמצאה הרחבה של אגן הכליה משמאל של 7.3 מ"מ ומימין 5.3 מ"מ
חלבון עוברי יצא מעט מוגבר AFP 2.2 MOM
רציתי לדעת האם קיים קשר בין חלבון עוברי גבוה לבין הרחבה של אגן הכליה או בעיות כליה? האם יש גם קשר לבעיות שליה והאם לבקש מעקב הריון בסיכון גבוה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשלי
פרופ' יריב יוגב18/07/2010יש קשר בין בעיות שליה ובין רמות אלפהפטופרוטאין אך לא להרחבת אגני כליה
יש מקום לייעוץ גנטי
לצורך ייעוץ פרטני קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Leucocytesליליאן17/07/2010
בשבוע 14, תוצאות בדיקת דם טובות חוץ מחריגה אחת:
Leucocytes 500
מה זה אומר?
תווך הנורמל הוא 0-10
תודה לילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות
ד''ר אלי רימון17/07/2010את מתכוונת כנראה לשתן
כדאי להשלים תרבית שתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהלו תוצאות תרבית
ליליאן17/07/2010PH (U) | | (
5 *
5 )
8
Nitrit (U) | | NEGATIVE
|
Ketone (U) | | NEGATIVE
|
Glucose (U) | | NORMAL
|
Urobilinogen (U) | | NORMAL
|
Bilirubin (U) | | NEGATIVE
|
Protein (U) | | NEGATIVE
|
Leucocytes (U) | cell/µl | (
0 )
10 *
500
|
Urine Remarks | | לחץ לתוצאות
|
Erythrocytes (U) | cell/µl | (
0 )
10 *
25
|* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים וכאבים בנרתיקאילנה17/07/2010
שלום
הריון תאומים, בשבוע 13+ 5 עוד שלושה ימים עוברת תפר צווארי.
בימים האחרונים יש לי כאבים בנרתיק, מסביב לשפתיים. מדובר בכאב קל שמגיע בגלים כל מספר דקות. לעיתים נעלם למספר שעות וחוזר.
אין כאבים נוספים בבטן תחתונה או גב תחתון.
משבוע 7 סובלת מדימומים קלים, אך בימים האחרונים לא היו דימומים כלל.
הייתי בבדיקה אצל הרופא לפני יומיים ושכחתי להזכיר את הכאבים.
האם זה בסדר להמתין כבר לתפר ולא לפנות לרופא?
האם הכאבים יכולים להצביע על פתיחה/ התקצרות צוואר הרחם?
תודה, מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למורן
ד''ר אלי רימון17/07/2010גשי להבדק לפני התפר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל קרדאלי סביב לב העובררחלי16/07/2010
שלום,אני בשבוע 18 ובסקירה מוקדמת נתגלה נוזל סביב לב העובר .בהיתייעצות עם רופא נשים נאמר לי כי אולי זה וירוס אשר עלול לגרום לאנמיה בעובר לתקופה מסוימת .מה יכול להיות הגורם לנוזל סביב הלב ומה ההשלכות לכך בעתיד?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזל פריקרדיאלי
ד''ר אלי רימון16/07/2010ברב המקרים אין לזה כל משמעות
יתכן על רקע מחלה וירלית עם/ללא קשר לאנמיה עוברית
אז בדכ יהיו עוד סימנים לאי ספיקת לב אצל העובר
צריך אקו לב לודא שאין בעיה נוספת בלב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדרי מוחמודאגת16/07/2010
בוקר טוב
במהלך הסקירה השנייה (שבוע 24) נמצא אסימטריה בחדרי המוח- ימין 9, שמאל 6- ללא כל ממצא אחר.
בשבוע 26.2 ביצעתי מעקב ונמצא שרוחב בחדר הימני- 10.1 והשמאלי 5.1.
בנוסף צויין - שהאסימטריה היא של הקרניים האחוריות ואילו הקדמיות נצפו שוות וקורפוס קלוסום נצפה תקין.
כל שאר הבדיקות (סקירה ראשונה, שקיפות וחלבון עוברי) יצאו תקינות לגמרי.
אני מאוד לחוצה ומתחננת להסבר על משמעות התוצאות ורמת הסיכון.
בברכה
מזל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חדרי מח
ד''ר אלי רימון16/07/2010אין צורך להתחנן
עלייך לגשת לשיחה אצל יועץ גנטי ושם בהתיחס לכל הנתונים תקבלי יעוץ
חשוב להשלים סקירה מכוונת למבנה המח לשלול הפרעות נוספות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פניתי לבי"ח לאחר שיעצת לי ללת בחשדיפית15/07/2010
בחשד לקריש דם, אך לשמחתי לא גילו קריש דם, הלכתי לרופא נשים שלי והוא לא שקט
שלח אותי לרופא של כלי דם בחשד לטרמפוזה ברגל -
עד שיגיע תורי לרופא כירוג או כלי דם
האם יש צורך להגדיל את הקלקסן אני מזריקה 40 מ"ג קלקסן?
וד.א
אני ממש ממש מודה לך על היעוץ המסור שאתה נותן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות
ד''ר אלי רימון16/07/2010אם עשו דופלר לרגל ואין קריש אין צורך בכלי דם
לגבי המינון אינני יכול ליעץ כי אינני מכיר את פרטי המקרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתן למדוד אורך צואר בUS ביטני?ענת15/07/2010
מה יותר מדויק?
ביטני או וגינלי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורך צואר
ד''ר אלי רימון15/07/2010אפשרי אך פחות מדוייק ולכן לא מתבצע בטני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומיםרוני14/07/2010
אני בשבוע 32+1 בהריון ראשון עם תאומים לא זהים.
עד כה ההריון עבר בצורה תקינה (או לפחות אני חושבת כך, מכיוון שאני משתדלת לא להילחץ כל פעם שכואבת לי הבטן התחתונה).
האם אני צריכה מעקב צמוד יותר לאור זאת שזה הריון של תאומים?
כרגע הרופא שלי רואה אותי פעם בחודש עד חודש וחצי.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תאומים
ד''ר אלי רימון15/07/2010הרופא לא ימשיך לראות אותך פעם בחודש וחצי כי בעוד חודש וחצי את אמורה ללדת
בד"כ כל שבועיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון?מיטל14/07/2010
שלום
היום זה היום ה-29. לקחתי החודש פעם ראשונה איקוקלומין 5 ימים. עשיתי בדיקת הריון
התוצאה BETA SUBUNIT, HCG- 591.9 האם אני בהריון????
אם אני ברהיון מה עכשיו??מתי כדאי ללכת לגניקולוג לבדיקה?
יש לי ITP ..מתי כדאי לקבוע תור להמוטולוג?
איזה מעקב עלי לעשות??
תודה מראש
מיטל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר אלי רימון15/07/2010את בהריון
היה רצוי לפגוש המטולוג טרם ההריון! כדאי להפגש בדחיפות עם המטולוג מטפל
כדאי לפנות לרופא המטפל עוד שבועיים לסונר ראשון ובדיקות דם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות הריון
מיטל16/07/2010תודה על תשובתך.
1. הייתי אצל ההמוטולוג שלי , אמר לי לחזור כשאהיה בהריון. אפשר לחכות עם זה עד שאעשה סונר ובדיקות דם עוד שבועיים?
2. סליחהעל הבורות מה זה סונר?? ומה בודקים בבדיקות דם?
3. הגניקולוג שלי גר ממש רחוק מאזור המגורים שלי, האם כדי לעשות את הבדיקות דם יכולה ללכת לרופא משפחה?
4. איך ומתי אפשר לדעת אם תאומים?
5. והכי חשוב יש להמוטולוג מה לבדוק חוצ מערך של טסיות??
אודה לדר' אם יוכל לענות ליעל כל השאלות.
תודהמראש!!
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון צעיר
ד''ר אלי רימון16/07/2010הפורום איננו תחליף לביקור אצל הרופא
קבעי תור לרופא מטפל כולל אולטראסאונד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מוקדמיםענבר14/07/2010
שלום רב,
אני בשבוע 29 להריוני הראשון
לפני מספר ימים הגעתי לחדר מיון בעקבות סחרחורת קשה וטשטוש ראייה.
לאחר בדיקת מוניטור התגלו שיש לי צירים מאוד קלים מה שמוגדר כזניח כל עוד אין פתיחה או מחיקה של צוואר הרחם. (מה שלשמחתי לא היה)
כמו כן, במהלך הימים האחרונים התחלתי להרגיש כאבים בגב התחתון (בסביבות עצם הזנב) וכאבים בבטן התחתונה בהפרשים של כ- 40 דקות.
שאלתי היא האם זהו מצב תקין? והאם עלי להיות במעקב?
אני חוששת מהחום הכבד בחודשי הקיץ הקרובים ומכך שצירים זניחים אלו עלולים להוביל ללידה מוקדמת.
מקום עבודתי ממוקם במרחק של שעתיים נסיעה לכל כיוון (לצערי אני לא מתניידת באופן עצמאי אלא בתחבורה ציבורית) ואני ממש מפחדת להזיק לי או לעוברי.
אשמח אם תוכלו מצד אחד לייעץ לי כיצד לפעול וכמובן להפיג את אותם חששות עקב המצב.
בתודה מראש, ענבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצירים
ד''ר אלי רימון15/07/2010הצירים שאת מציינת הם לא תדירים ואינם מסכנים את העובר
לגבי הקלות בעבודה התיעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



