מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- cmv בהריון - אנא עזרו לי !!!רקפת28/07/2010
שלום רב וערב טוב,
ב 06/2009 נדבקתי בנגיף ה CMV - תוצאות הבדיקה היו: CMV IgM - חיובי ו CMV IgG - 83.8
מאז עשינו כל פעם בדיקות דם לבדוק שאכן הנגיף יצא מהגוף עמ"נ שאוכל לנסות להיכנס להריון.
בבדיקה הלפני אחרונה ב 03/2010 תוצאות הבדיקה היו:
CMV IgM - שלילי, CMV IgG - גדול מ 250.
לאור הנ"ל רופאת הנשים אמרה לי שמותר לי להיכנס להריון.
כרגע אני בשבוע ה - 8 להריוני ועשינו בדיקות דם נוספות שיצא בהם:
CMV IgM - שלילי ו CMV IgG - 208.4
רופאת הנשים שלי כרגע בחו"K אבל היא השאירה לי הפנייה ללכת למרפאת הריון לסיכון גבוה ליעוץ.
מה זה אומר ? שיש לי CMV ?
ואם כן? האם בגלל שההריון צעיר אצטרך חס וחלילה להפיל ?
אני במתח נפשי עצום, אודה לכם על תשובה מהירה בנושא.
תודה, רקפת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא רופאה אבל
אתי29/07/2010ככל הידוע לי igm שלילי זה אומר שאת לא חולה ב cmv כרגע
ו igg נשאר לכל החיים וזה דוקא סימן טוב - שאת מחוסנת כרגע נגד הוירוס.
מקוה שרופא יאשר את מה שאני אומרת וזה ירגיע אותך
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCMV
ד''ר אלי רימון29/07/2010הבדקות מראות שהיה לך זיהום בעבר וזה תקין
אין סכנה להריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדרי המוח אצל העוברשולה28/07/2010
שלום,
אני בשבוע 28, בסקירת מערכות המליצו לי לבדוק שוב את ההבדלים בין חדרי המוח אצל העובר, ואכן יש הבדל, חדר אחד עומד על 10.7 מ"מ, קיבלתי סדרה של בדיקות כולל מי שפיר והפניה למרפאה של היריון בסיכון. האם העובדה שאני שוקלת ברצינות לא לבצע את בדיקת המי שפיר תפגע במשהו? אני חוששת מאוד מהסיכונים שיש בבדיקה הזו בעיקר בשלב הזה.
יש לציין כי זהו היריון כתוצאה מהפריית מבחנה, ואינני רוצה לסכן את ההיריון או העובר בשום צורה.
האם לדעתך יש סיכוי כי המצב ישתפר? ובנוסף איך הגיוני שבדיקת החלבון העוברי יצאה תקינה?
אשמח לתשובה בהקדם האפשרי, תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שולה
ד''ר אלי רימון29/07/2010חלבון עוברי תקין לא שוללת בעיה בכרומוזומים
אם לא תבצעי בשדיקת מי שפיר יתכן שתפספסי הפרעה כרומוזומלית
זו החלטה קשה אך היא בידייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה שלא נענתה - כולסטרולדקלה28/07/2010
שלום,
קראתי לאחרונה על מחקר מצא קשר בין ערכי כולסטרול גבוהים טרום הריון לסיכוי לפתח רעלת הריון. על אילו ערכי כולסטרול כללי, LDL וטריגליצרידים מדובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעלת
ד''ר אלי רימון29/07/2010טריגליצרידים מעל 210-220 וכולסטרול מעל 240-250
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בטאליאת28/07/2010
בבדיקת דם אחרי 3 ימי איחור במחזור יצא בטא 42 ,כעבור 3 ימים יצא בטא 212
יש 2 הכפלות אך עדיין זה די נמוך,יש סיבה לדאגה או שזה תקין,צריך לבדוק שוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאת
ד''ר אלי רימון28/07/2010לא ניתן לדעת
קחי בדיקה עוד שבוע או בצעי סונר עוד שבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רטיבות בתחתוניםג28/07/2010
שבוע 12 משבוע 8 שמתי לב שמדי פעם יש לי רטיבות מוגברת מתחתונים וזה לא כמו הפרשות אלא ממש רטיבות, אני מתחילה ממש לדאוג כי זה קורה כמעט כל יום לפעמים כמה פעמים ביום
האם בשלב כזה דליפת מי שפיר היא לא הגיונית?
במקרה ויש באמת דליפת מי שפיר מה הפתרון?
חשוב לציין שבאולטרסאונד הכל נראה בסדר, האם זה יכול להעיד שזה לא דליפת מי שפיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידת מים
ד''ר אלי רימון28/07/2010אין ירידת מים בשבוע כזה
קני פד המיועד לאבחון לירידת מים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכרת הריוןיהב28/07/2010
שלום רב,
כרגע אני בשבוע 33 ויש לי סכרת הריון. בשל כאבי ראש הרופא נתן לי כדורים לבוקר GLIBETIC ובהוראות כתוב שאסור ליטול לנשים בהריון. מה עלי לעשות?
כמו כן אני נוטלת אספירין וקלקסן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת
ד''ר אלי רימון28/07/2010הכדור במקור אינו מיועד לנשים בהריון
בשנים האחרונות אנו נותנים אותו למקרים של סוכרת
לפי הדיווחים בידינו התרופה עוברת בכמות מעטה לעובר ונחשבת בטוחה
אם את לא בטוחה נסי אנסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה חומה שלא נפסקתבלה28/07/2010
מיום ראשוון בערב יש לי דימום חום (לא הרבה) היתי במיון נאמר לי שהכל בסדר, שיליה נמוכה אחורית וזה אמור לעבור
היום כבבר יום רביעי ועדיין יוצא לי הפרשה חומה מה לעשות?
למי לפנות כבר ומתי זה אמור להפסיק?
בבקשה עזרה מודאגת מאוד
בלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה חומה
ד''ר אלי רימון28/07/2010ההפרשה אינה מסוכנת ותתכן אפילו מספר שבועות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה תיאורטית לגבי צלסטוןרחלי28/07/2010
בוקר טוב, אי אפשר כבר לישון וגם לא לטייל עם הכלבה, ויש יותר מדי זמן לחשוב אז שואלים בפורום הכי אמין ויציב שקיים בסביבתנו האינטרנטית!
ולשאלה
האם מי שמקבלת זריקות צלסטון ו"ניצלת" מלידה לפני שבוע 34, האם ייתכן שעוברה יסיים להתפתח לפני שבוע 40, כי קיבל עזרה - נגיד בשבוע 37?
אני בשבוע 30 (פלוס יום, נא לא לזלזל ביום שעבר!) קיבלתי צלסטון בהמלצתך ד"ר רימון, משתעשעת בתקווה שאולי נשאר לי ל"החזיק" רק 7 שבועות ולא 10...
מקווה שאתה כבר בקו הבריאות ותודה לך ולד"ר יוגב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרחלי
ד''ר אלי רימון28/07/2010האם מי שמקבלת זריקות צלסטון ו"ניצלת" מלידה לפני שבוע 34, האם ייתכן שעוברה יסיים להתפתח לפני שבוע 40, כי קיבל עזרה - נגיד בשבוע 37? ההתפתחות לא נעצרת רק שהוא מגיע לבשלות ריאתית מוקדם יותר ואין בזה נזק
אני בשבוע 30 (פלוס יום, נא לא לזלזל ביום שעבר!) קיבלתי צלסטון בהמלצתך ד"ר רימון, משתעשעת בתקווה שאולי נשאר לי ל"החזיק" רק 7 שבועות ולא 10...-משבוע 34 את מורשה להשתעשע בכל רעיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה כואב?ליאם27/07/2010
שבוע 38, שיליה קדמית
שבוע אחרי קימה משישה חודשי שכיבה מוחלטת עקב הפלות מאוחרות בעבר.
במהלך החודשיים האחרונים לערך, תנועות העובר, כשמתמקדות בבטן התחתונה (בעיקר השמאלית), כואבות!!
כשאין תנועות - אין כאב. לא מדובר בכאבי אגן ולא ב-UTI.
הכאב חולף רק אחרי שכיבה על צד ימין (הרחקת "מרכז הכובד") והפעלת לחץ על המקום.
לציין כי לפני מס' שבועות ציינה טכנאית US כי יש לי סגמנט תחתון דק מאוד, ממצא שלא קיבל יחס מיוחד מהרופא היות ואין ניתוחים בעברי. בסונר אחר נמדד עובי תקין.
האם יתכן סגמנט דק ברחם שלא נותח מעולם והאם יש לכך משמעות?
היתכן עובי סגמנט לא אחיד בחלקיו השונים (אולי המדידות בוצעו בשני איזורים שונים)?
האם יש קשר לכאבים ואם לא, מה יכולה להיות הסיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד''ר אלי רימון28/07/2010קיים לחץ של החלק המתקדם על סגנהט תחתון
קשה להעריך עובי סגמנט תחתון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהחסויה27/07/2010
שלום יש לי שאלה בבקשה אני בשבוע 20 להיריון תאומים כבר יומיים אני שמה לב שאחרי שאני נכנסת לשירותים יש לי הפרשה לבנה כזאתי לא ברורה יש לציין שזה לא מגרד והשתן לא שורף פשוט הפרשה לבנה מה יכול להיות פשר הדבר? תודה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה
ד''ר אלי רימון27/07/2010אולי פטריה?
פני לבדיקת רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתןאורלי27/07/2010
שלום,
אני בת 33, שבוע 21 הריון ראשון. בבדיקות שתן שעשיתי השבוע יצאו הערכים הבאים (כולל 10 מ"ג חלבון). האם הם תקינים? האם יש צורך לבדוק משהו נוסף?
תודה
URINE-CULTURE NEG.CULTURE
SG 1.02 SG
LEUCOCYTES UR. NEGATIVE
NITRITE NEGATIVE
PH (URINE) 6.50
PROTEINE UR 10.00 MG/DL
GLUCOSE URINE Normal MG/DL
KETONES NEGATIVE
UROBILINOGEN Normal MG/DL
BILIRUBIN UR NEGATIVE
ERYTHROCYTES NEGATIVE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן
ד''ר אלי רימון27/07/2010תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיליה נמוכהבלה27/07/2010
מה אומר שהשילייה נמוכה, בשבוע 12 עם הפרשות חומות
הרופא אומר שילייה נמוכה וההפרשות מהשילייה, מה זה אומר?
בלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שליה נמוכה
ד''ר אלי רימון27/07/2010ההפרשות הן דימום מהשליה שאינה ממוקמת במקום הנכון
כדאי להמנע מיחסי מין
המסגרתהמעקב יבדקו מיקום השליה ובדכ היא "מתרוממת"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"רענת27/07/2010
אישתי בשבוע 25 עם פריחה על כל הגוף
רופא עור הבחין כ PUPPP
הוא נתן לה מספר תרופות שאודה לך אם תאשר אחת מהן
1.CELESTONE CHRON 1CC
1.חשוב לי מאוד לדעת האם יש בעיה ב-צלסטון כי הבנתי שזה סטרואידים
אם לא בטוח לקחת אותו היא תוותר
2.מדוע זריקה זו זהה לזריקה שנותנים להבשלת ריאות העובר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדי
ד''ר אלי רימון27/07/2010הצלסטון משמש להבשלת הריאות
אינני יכול לענות על שאר השאלות והן צריכות להיות מופנות לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רימון תודה ודבר נוסף בבקשה
ענת27/07/2010האם PUPPP עלול להשפיע לרעה על העובר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעובר
ד''ר אלי רימון27/07/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה שאתה משרה בי נחת עם התשובו
ענת27/07/2010התשובות.
גם ככה אני סובלת סבל נוראי מהפריחה ההזויה הזו עם השם ההזוי עוד יותר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביטא דימום והריון בסיכוןאתי26/07/2010
שלום אני בתחיל הריון, לפני חודשיים וחצי עברתי הפלה נדחית עם עובר בגודל שבוע 8+.
הביוץ היה לפני כשלושה שבועות כלל הנראה.
לפני שבוע ביטא 115
אתמול כאבים (דקירות) לא חזקים במיוחד והבוקר דימום קל מאוד
הלכתי היום לאולטראסאונד:
"בחלל הרחם מעט נוזל 1.27 מ"מ, לא נצפה שק חלמון ולא נצפה קוטב עוברי"
נאמר לי לחזור על ביטא ולשוב בעוד שבוע
ביטא היום 1930
לפי מיטב הבנתי ונסיוני, לא תקין. אמורים עם כזה ביטא לראות שק
האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון צעיר
ד''ר אלי רימון27/07/2010בבטא כזה לא תמיד רואים שק
כדאי להמתין שבוע ולעשות אולטרסאונד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך - ביטא מהיום ממשיך לעלות שאלה
אתי28/07/2010עלה ל3703 (תוך יומיים)
אך הבעיה היא שאני בטוחה שאני בשבוע 6 או לפחות 5 לפי סימני הריון
ולפי רופא נשים שבמקרה ראה את הביצית עומדת לבייץ.
ולכן , לא הגיוני מה שראו באולטראסאונד.
האם יכול להיות שביטא עולה גם כשהריון מפסיק להתפתח?
או שההריון מתפתח ולכן זה עולה אך לא מתפתח תקין?
לא ציינתי בהודעה קודמת - אני חולת סכרת סוג 1
מאוזנת בדרך כלל והשבוע בלאגן, כנאה בגלל ההורמונים
אשמח לקמת עזרה להבין.
(תור לרופא רק ביום שני )
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאתי
ד''ר אלי רימון29/07/2010אנו קובעים גיל הריון לפי סונר ומדידיות העובר
כל שאר הדברים אינם חשובים כעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אבל מחדדת את השאלה
אתי29/07/2010פחות חשוב לי גיל ההריון, מבינה שנקבע רק לפי us
אך האם בטא ממשיך לעלות זה בכלל אומר שההריון באופן כללי ממשיך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא
ד''ר אלי רימון30/07/2010כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר רימוןרמון26/07/2010
שלום ד"ר רימון
אני מטופלת שלך מלפני שנתיים שבסוף עברתי ניתוח קיסרי אם זכור לך, היום אני מתחילה לחשוב על הריון נוסף וברצוני לשאול מספר שאלות:
במידה והייתי מעדיפה גם הפעם וגם בעתיד ללדת בניתוח קיסרי האם יהיה לי עדייף לנסות להיות בהריון תאומיים כדי לחסוך ניתוח נוסף בעתיד? או לחשוב על אופציה הזאת לא רלוונטי?
שאלה נוספת בניתוחים קיסרים חוזרים מה היא סיבוכים הנגרמיים?מה זה הדבקות עברים בבטן?
באיזה שלב עלי להתחיל להגיע למרפא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרמון
ד''ר אלי רימון26/07/2010תאומים הם לא אופציה טובה כי זהו הריון בסיכון גבוה
הסיבוכים בניתוחים חוזרים קשורים להדבקויות ויכולים להסתיים בפגיעה בשלפוחית שתן ודימום מוגבר בניתוח
אבל אין מניעה מהריון נוסף
כשאת בהריון פני לסונר ובדיקות ראשוניות אצל רופא מטפל ופני ליעוץ הריון בסיכון אח"כ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
