מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ירידת מים - שבוע 17איתי הר-ניר11/07/2010
שלום רב,
ברצוני לדעת האם ישנו סיכוי להצלת הריון כאשר יש חשש לירידת מים בשבוע 17?
לטענת הבודקים - יש העדרת מוחלט של מי שפיר בשק הריון אך העובר עם דופק ותנועתי.
האם יש להחליט על הפסקת הריון או ישנם אופציות אחרות?
אדגיש כי בוצע מעקב של 24 שעות והמים לא חזרו- האם זה זמן מספק לבקביע או ניתן לעקוב זמן נוסף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידת מים
ד''ר אלי רימון11/07/2010מניסיוני אין סכוי להריון במצב של ירידת מים והעדר מים בשבוע 17
ואולם הנושא מורכב מכדי לסכמו באנטרנט
התיעצי עם הרופאים המטפלים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאומים תפר ודימומיםמור11/07/2010
שלום
הריון תאומים שבוע 14+0. שקים נפרדים שליות קידמיות. ישנה מחיצה ברחם, העוברים נמצאים בצד אחד בחלל גדול יחסית.
מהשבוע ה 7 סובלת מדימומים קלים, תחילה פעם בשבוע, כעת יום-יום.
הרופא שוקל לבצע תפר צווארי (כעת צוואר ארוך וסגור, לא משפכי 39 מ"מ)
שאלותי:
1) האם לדעתך תפר הוא דבר הכרחי למרות שהצוואר סגור וארוך?
2) האם הדימומים נובעים מהמחיצה? ממה יכולים לנבוע הדימומים בשלב זה?
3) במידה ואעשה תפר והדימומים יפסיקו, אין זה אומר שאין דימומים, אלא רק שהם לא יכולים לצאת בגלל התפר. זה לא מדאיג?
4) האם שילוב של מחיצה, תאומים ודימומים אינו מחייב שמירת הריון? מדוע הרופא לא נותן שמירה?
האם כדאי לפנות לרופא אחר?
תודה, מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפר
ד''ר אלי רימון11/07/2010) האם לדעתך תפר הוא דבר הכרחי למרות שהצוואר סגור וארוך? שאלה קשה, אינני משוכנע שתפר יועיל. יש צורך ביעוץ מסודר
2) האם הדימומים נובעים מהמחיצה? ממה יכולים לנבוע הדימומים בשלב זה?הדימומים קשורים לתהליך ההשרשה
3) במידה ואעשה תפר והדימומים יפסיקו, אין זה אומר שאין דימומים, אלא רק שהם לא יכולים לצאת בגלל התפר. זה לא מדאיג?הדימום יתנקז למרות התפר אך לא במלואו
4) האם שילוב של מחיצה, תאומים ודימומים אינו מחייב שמירת הריון? מדוע הרופא לא נותן שמירה?
האם כדאי לפנות לרופא אחר? לדעתי ההריון שלך בסיכון גבוה מאוד ללידה מוקדמת ואני הייתי מציע לשקול שמירת הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר רימון
אילנה11/07/2010ד"ר רימון
תודה על תשובתך.
1). כתבת שאינך בטוח שתפר יועיל. אם כן, מה יכול להועילבמצב זה?
2) האם לדעתך צריך לשקול שמירה מעכשיו או משלב מתקדם יותר?
תודה, מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפר
ד''ר אלי רימון12/07/2010בנסיבות האלה כנראה שרק מנוחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטופלת בקלקסן - חשד לקריש דםיפית11/07/2010
אני בשבוע 32 ו4 ימים התנפחות לי הרגליים אך רגל אחד התנפחה יותר
מרגישה שהתחושה של הרגל נעלמה
האם זה קריש דם? מה עושים? ומה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות
ד''ר אלי רימון11/07/2010גשי מיד למיון יתכן שהתפתח קריש דם בורידי הגפיים!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים לאחר ניתוח קיסרירועי11/07/2010
שלום רב
אשתי בהריון עם תאומים לאחר שהיא ילדה את בננו הבכור לפני כשנתיים, האם להיות בהריון עם תאומיים יכול להיות מסכון לה ולגרום לקרע ברחם לאחר שהיא עבר נתוח קיסרי בפעם הראשונה?
במידה וכן מה מומלץ לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרועי
ד''ר אלי רימון11/07/2010קים סיכון יתר
לגבי צורת הלידה כדאי להתיעץ לקראת הלידה עם הרופאים בבית החולים בו אתם מתכוונים ללדת
הדרך להוריד סיכון היא ניתוח מתוכנן ב-37-38 שב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרת נעוריםאפרת10/07/2010
האם היפו מסכן את העובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוגליקמיה
ד''ר אלי רימון11/07/2010מדובר באירועים קצרים ואין להם השפעה על העובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון אחרי ivfבלה10/07/2010
אני בשבוע 9 להריון עשיתי בדיקות י דם יצא לי קצת גבוה הפרמטר של תפקודי כבד
יום שלישי לקחת פעם אחרונה את האסטופם, קראתי בהוראות שהתרופה עלולה לגרום להפרעות בתפקודי כבד
האם זה נכון ומסוכן לי או לעובר?
הרופאה נתנתה לי לעשות בדיקות חוזרות כשבוע אחרי לקיחת אסטרופם האם הכל אמור לחזור לקדמותו או שיהיה בעייה עכעשיו עקב התרופה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקודי כבד
ד''ר אלי רימון11/07/2010חזרי על הבדיקה
אם ההפרעה עקב מתן תרופה היא תעלם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסאןדקלה09/07/2010
שלום רב,
האם תחת טיפול בקלקסאן 60 מ"ג ניתן לנקות שיניים בחוט דנטלי ולעבור ניקוי שיניים אצל שיננית? שתי הפעולו כרוכות אצלי בדימום מהחניכיים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקסאן
פרופ' יריב יוגב10/07/2010כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופא.שני09/07/2010
בבדיקת חלבון עוברי שבוע 16 יצא AFP 2.2 MOM.סקירת מערכות מאוחרת מכוונת מערכת עצבים תקינה.
השאלה שלי היא לגבי הקשר בין חלבון עוברי גבוה לבין בעיות שליה
1.האם יש קשר כזה?
2.אם כן מהן הבעיות שיכולות להיות?
3.האם יש הצדקה בגלל ערך כזה לבקש מעקב הריון בסיכון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתמר
פרופ' יריב יוגב10/07/20101. כן
2. פגור בגדילה התוך רחמי מוות עוברי תוך רחמי והיפרדות שליה ושליתפתח
3. התיעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- SSA חיובי וסטרואידים-דחוףדנית09/07/2010
שלום לרופאים,
בעברי היריון ולידה תקינה ולאחריו 2 הפלות רצופות. כיום אני בהיריון לאחר IVF בשבוע 26+.
לאחר ההפלות עברתי ברור לקרשיות יתר ונתגלתה קרישיות גבולית מסוג APLA וכמו כן ANTI RO חיובי.במהלך תקופת ההפריות טופלתי בקלקסן אך עם גילוי ההיריון נצפתה המטומה שלוותה בדימומים עד לשבוע 21 ולכן הקלקסן הופסק וסביר להניח שרק לאחר הלידה אשתמש למשך 6 שבועות.
בשל ה-SSA החיובי הרופא הורה לי ליטול סטרואידים ( התוצאה אצלי 26 כאשר המקסימום 20 ) דבר שלא הוזכר לא ביחידה לסיכון גבוה ( בלינסון ) לא באקו לב עובר שיצא תקין ולא ברמטולוגיה.
כאשר הרופא הסביר לי על ההשלכות קצת נבהלתי ואמרתי לו שאנסה ללמוד על הנושא טרם נטילת התרופה. הוא הציע להתייעץ עם הקרדיולוג שיבצע שוב אקו לב עובר בשבוע הבא.
הרופא גם הזכיר שהדבר אינו שכיח מה שעוד יותר הפחיד אותי וזה גם אולי מסביר מדוע הדבר לא הוזכר ע"י שאר הרופאים.
האם כדאי ורצוי ליטול סטרואידים?אציין שההיריון התחיל כלא תקין והוגדר כהפלה מאיימת עד להעלמות ההמטומה והפסקת הדימומים. אני בת 38+ וחוששת מלידה מוקדמת וכדו' ואין לי שמץ של מושג מה ההשלכות בנטילת סטרואידים. כמו כן עליי לעבור דיקור מי שפיר בסביבות שבוע 30 עקב תוצאת חלבון עוברי 1:48. ( הדיקור נדחה בשל ההמטומה )וזה כאמור יכול לגרום ללידה בשלב זה.
מה קורה אם נוטלים סטרואידים ובעקבות הדיקור מתפתחת לידה? הבנתי שהסטרואידים מדכאים את מע' החיסון ואת בלוטת יותרת הכיליה, אם כך מה קורה איתי? עם העובר?
ומה אם לא אקח סטרואידים? יש סיכוי שליבו של העובר יפגע? אודה על התייחסות ואם אפשר הפניה לחומר קריאה בנושא.
תודה רבה,
דנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר SSA חיובי וסטרואידים-דחוף
פרופ' יריב יוגב10/07/2010אינני סבור שאת צריכה טיפול בסטרואידים
אנא התקשרי ביום א למרפאה בבילינסון (אני מניח מפנייתך כי שם את במעקב) ונדבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר' יוגב, תודה רבה! אתקשר ביום א'
דנית10/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר' יוגב, תודה רבה! אתקשר ביום א'
דנית10/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר' יוגב, תודה רבה! אתקשר ביום א'
דנית10/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 32 המוגלובין של 10.5 מטופלתיפית08/07/2010
שלום לך דר', אני מטופלת בקלקסן 40 מ"ג, שבוע 38 הריון 4, המוגלובין שלי 10.5
אני חלשה מאוד
מתחילת ההריון ועד עכשיו עליתי במשקל כמעט ק"ג 2.
(1.700)
אין לי תאבון אני מקיאה הרבה
אני לוקחת כדור ברזל של פוריק להריון האם יש כדור אחר שאני יכולה לקחת לברזל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 32 המוגלובין של 10.5 מטופלת
פרופ' יריב יוגב10/07/2010נסי אקטיפרין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"רענת08/07/2010
אני בת 30 וביצעתי סקירה מורחבת במכבי ומכוונת למערכת עצבים מרכזית לאור AFP 2.23 MOM
נמצא תקין מלבד הרחבת אגן הכליה.(מין זכר)
בסקירה ראשונה אגני כליה היו 4 מ"מ ו2.8 מ"מ (שבוע 16) כעת שבוע 23 אגני כליה 8 מ"מ ו-5.3 מ"מ
1.מהו ערך תקין של הרחבה ומה עושים במצב כזה?
2.האם יש סיכוי שזה יסתדר?האם נתקלת במצבים כאלה?זה שכיח?
3.חלילה אם עד הלידה לא יורד מה עושים אז?לציין שרשום מרקם כליה וגודל תקינים
4.הרופא ציין משהו לגבי קשר בין AFP גבוה לבין הפרעות בשליה או גדילת העובר?האם אכן יש קשר ומה ניתן לעשות?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדי
פרופ' יריב יוגב08/07/2010הרחבת אגני כליה יכולה להיות ממצא חסר משמעות אך יכול להוות גם סימן להפרעה כרומוסומאלית וכן הפרעה לתפקוד הכליתי בהמשך
יש לבצע ייעוץ גנטי ושקילת דיקור מי שפיר וכן מעקב אחר הרחבת אגני הכליות
לצורך ייעוץ פרטני במקרה שלך קבעי פגישת ייעוץ אישית במידה ומעוניינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל עוברים קטן לגיל הריוןמור08/07/2010
שלום
הריון תאומים, שבוע 12.3 BB שקים נפרדים
עובר 1:
CRL 60 מ"מ
עובר 2:
CRL 54 מ"מ
נצפו תזוזות ותנועות
שיליה קדמית לשני העוברים
בעלת מחיצה ברחם או רחם דו קרני- העוברים נמצאים בחלל גדול יחסית.
משבוע 8 הכתמות ודימומים קלים ללא כאבי בטן.
1) האם גודל העוברים צריך לעורר דאגה או שזה אופייני להריון תאומים?
2) יש בדיקה שיכולה לאבחן אם יש בעיה?
3)האם ישנו קשר בין הדימומים / המחיצה וגודל העוברים?
תודה, מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גודל עוברים קטן לגיל הריון
פרופ' יריב יוגב08/07/20101. אופייני יש להמשיך במעקב
2. מעקב סונוגרפי ושקיפות עורפית בהמשך סקירת מערכות
3. לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוייםיעל08/07/2010
בהריון תאומים, איפה הסיכוי לידת תינוק בריא גבוה יותר: במקרה שאדלל תאום אחד בסוף השליש הראשון או בהמשך הריון תאומים?
הדגש הוא על לידת תינוק בריא, וקצת רקע: אני בת 40 עם בעית קירשיות יתר. ילדתי פעם אחת בעבר.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעל
פרופ' יריב יוגב08/07/2010הסיכוי לאובדן ההריון כולו כתוצאה מדילול הינו כ 5-8%
קשה לתת ייעוץ כללי
במידה ומעוניינת ביעוץ פרטני קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר והריוןליאת07/07/2010
שלום,
בעקבות קריש דם אצל אבי בגיל 50 נערך בירור במשפחה.
אני קיבלתי ב"ירושה" הטרוזגוטיות לפקטור 5 ול- MTHFR ההמטולוג איתו התייעצתי לפני ההריון
לא המצליץ על לקיחת מדללים כדון קלקסן ( רק לפני טיסות ממשוכות אך לא בהריון )
לפני שהתגלה אצלי הפקטורים הנ"ל, השתמשתי קרוב ל- 9 שנים בגלולת מינולט ולא נצפה ארוע חריג.
אני כרגע בהריון ראשון, שבוע 14+6
האם אתם ממליצים לגשת לייעוץ נוסף, או שבכל מקרה, אין המלצה ללקיחת זריקות הנ"ל טרם הריון במצב זה?
תודה רבה
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר והריון
פרופ' יריב יוגב08/07/2010אין המלצה לנטילה במהלך ההרחון אך יש מקום לשקול בחיוב טיפול ב 4-6 שבועות לאחר הלידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות שקיפות עורפיתדנה07/07/2010
שלום
הריון תאומים, שבוע 12.4 BB שקים נפרדים
עובר 1:
CRL 60 מ"מ
שקיפות עורפית: 1.3
הסיכון לתסמונת דאון לפי גיל האישה במועד הלידה: 1:1165
הסיכון לתסמונת דאון לפי הגיל והשקיפות: 1:7281
עובר 2:
CRL 54 מ"מ
שקיפות עורפית: 1.3
הסיכון לתסמונת דאון לפי גיל האישה במועד הלידה: 1:1165
הסיכון לתסמונת דאון לפי הגיל והשקיפות: 1:6132
שאלותיי הן:
1) האם גודל העוברים תקין? (אני מבינה שהם קטנים מעט לגיל ההריון)
2)האם הפרש הגודל בינהם משמעותי?
3)הרופא לא דיבר איתי על בדיקת הדם המתלווה לשקיפות (PAPP FREE B
בפעם הבאה שאוכל ליצור איתו קשר או לפגוש אותו אהיה בשבוע 13.2. האם יהיה מאוחר מידי לערוך בדיקה זו? האם זה בסדר שהוא החליט לוותר עליה או שעלי להתעקש לבצע אותה?
מבקשת תשובות מפורטות ככול שניתן
תודה, מורן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות שקיפות עורפית
פרופ' יריב יוגב07/07/20101. כן
2. לא
3. משמעות נמוכה בהריוןם תאומים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר יוגב
דנה07/07/2010ד"ר יוגב
תודה על תשובתך
לגבי בדיקת הדם, בעצם מה שאני מבינה ממך שבהריון תאומים לא הכרחי לעשות בדיקה זו?
האם התכוונת למשמעות נמוכה לגבי ביצוע הבדיקה או משמעות נמוכה לגבי מועד הביצוע?
תודה, מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמורן
פרופ' יריב יוגב07/07/2010חשיבות נמוכב בהריון תאומים ככלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



