מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיליית פתח ועודסיגלית07/07/2010
שלום,
אני בשבוע 25,יש לי שיליית פתח מלאה.בנוסף סובלת מבצקות קשות וכאבי גב מטורפים מאוד החל משבוע 16.
הרופאה ביקשה ממני לחזור לבדיקת אולטרסאונד נוספת בסוף יולי(כאשר אכנס לחודש שביעי)ואז במידה ועדיין השלייה מוגדרת כפתח(רוב הסיכויים שכן)היא תפנה אותי למרפאה בסיכון ונקבע תור לניתוח קיסרי,היא גם במידת הצורך תוציא אותי כנראה לשמירת הריון.
לצערי קביעת תור למרפאה בסיכון בבלינסון זה דבר מאוד קשה(שמעתי מחברות שנתנו להן תור רק לאחר שהיו אמורות ללדת)ואם נניח אצטרך לקבוע ולא אצליח,מה האופציה הנוספת שלי?
בהנחה שתוציא אותי לשמירה,האם כל עוד לא אבקר שם,השמירה לא תאושר או שזה לא קשור?
מה בעצם הסיבה שהיא תפנה אותי לשם?כשהתקשרתי לשם סתם כדי לקבוע תור מראש,כי את ההפניה ממנה אקבל בעצם בתור הבא שלי לאחר האולטרסאונד הם טענו שאם מדובר בניתוח קיסרי אז התור שלי יהיה רק ב19.9-טרום ניתוח.
מה אוכל לעשות כדי לשריין כבר עכשיו תור למקרה שהיא תפנה אותי לשם?או שזה לא קריטי?
אשמח לעזרה,
סיגלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיליית פתח ועוד
פרופ' יריב יוגב07/07/2010הפורום אינו ערוך לפניות פרטניות בנושאי תורים
דברי עם הרופאה המטפלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז שאלה מקצועית
סיגלית13/07/2010האם שיליית פתח הינה מסוכנת?ככל שמתקדם ההריון הסיכוי לדימום גבוה יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשליית פתח
ד''ר אלי רימון13/07/2010הסיכון העקרי הוא דימום
לכן מתאמים יתוח לשבוע 38-39 בהתאם למדיניות בית החולים
אם מתרחש דימום משמעותי תנותחי מוקדם יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרפאת הריון בסיכוןלחוצה06/07/2010
שלום,
אני בהריון בשבוע 15 + 1 IVF+ICSI , עם דימומים לסרוגין משבוע 5 שנגרמו עקב המטומה.
יש לי כאבים שמרגישים ממש כמו צירים (מתחילים מהגב לבטן , לעיתים באגן).
ההמטומה גדלה וקטנה כל הזמן אך אינה נעלמת.
בבדיקה במיון הומלץ לי לפנות למרפאת הריון בר סיכון וכן הפרופסור שמטפל בי באופן פרטי המליץ גם. רופא הנשים שלי נתן ללא חשק אך לאור ההמלצות הפניה להריון בר סיכון ורשם "עקב דימומים חוזרים" (הוא לא מוכן שאבדק אצלו באופן תכוף יותר מ 6 שבועות).
1. האם מצב זה אכן מסכן את ההריון ומחייב השגחה כזו?
2. האם כל מרפאה חייבת לקבל את ההפניה או שעליי לעשות עוד משהו (הפקידה "רמזה" לי שבגלל גיל ההריון, יש סיכוי ש"לא יקבלו אותי")?
3. הבנתי מהבדיקה האחרונה שלא מחברים למוניטור בשלב זה ושאין מה לעשות גם אם אכן מדובר בצירים - האם כך הדבר?
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרפאת הריון בסיכון
פרופ' יריב יוגב07/07/2010קבעי תור באחת ממרפאות ההריון בסיכון גבוה
במידה ומעוניינת ניתן גם לקבוע ייעוץ פרטני אישי באופן פרטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מס' שאלות-קרישיות יתרדקלה06/07/2010
שלום,
בת 34.5 הנני סובלת מקרישיות יתר: פקטור 5 ליידן הטרוזיגוט, MTHFR הומוזיגוט (הומוציסטאין נמוך) ופרוטאין C נמוך מהנורמה (הבירור נעשה כי לאבי היה אירוע מוחי בגיל צעיר) . הריון ראשון לפני 4 שנים היה ללא מדללים (בהמלצת המטולוגית ד"ר אופירה סולומון). התינוק נולד בשבוע 40 במשקל 3.800 ק"ג. מס' ימים לאחר הלידה התפתחה רעלת הריון/ל"ד גבוה (לא היתה קביעה חד משמעית). בשל כך יש לי מס' שאלות:
1. האם מחייב קלקסאן בהריון הבא?
2. אני זוכרת בלידה הקודמת כשיצאה השלייה המיילדת אמרה שהיא ממש ענקית. על מה הדבר מעיד והאם יש השלכות על ההריון הבא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מס' שאלות-קרישיות יתר
פרופ' יריב יוגב07/07/20101. אין הסכמה חד משמעית בין הרופאים המטפלים לגבי הצורך בקלקסן במקרה כמו שלך. הייתי ממליץ לחזור על רמת פרוטואין C במידה ונמוכה בשילוב עם פקטור 5 ליידן הטרוזיגוט הייתי נוטה לטפל בקלקסן. ללא קשר לכן.לא רעלת הריון ויל"ד בתום ההריון אלר לצורך הגנה בפני ארועים טרומבואמבוליים.
2. חסר כל חשיבות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראש עובר קטן מדי- שבוע 35יאיר06/07/2010
בבדיקות שערכנו היום התברר כי ראש ובטן העובר קטן מדי (הפער גדל בשבועיים האחרונים)- נקבעה בדיקה בשבוע הבא בדיקה לסקירת מערכות ראש, אבל זה רק בשבוע הבא.
בשבועיים האחרונים אף אינדקס מי השפיר היה נמוך ואשתי הופנתה למיון הריון בסיכון למס' ימים.
אני מצרף נתונים מהבדיקה האחרונה:
אינדקס מי שפיר: 90 מ"מ
BPD:
79 מ"מ
HC:
289 מ"מ
Femur:
67 מ"מ
רצינו לדעת מה לעשות במצב זה ואם ישנה דרך או בדיקות נוספות שנוכל לעשות ע"מ לוודא את מצב העובר (שבוע זה המון זמן לחכות...)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראש עובר קטן מדי- שבוע 35
פרופ' יריב יוגב07/07/2010על סמך הנתונים שצירפת קשה לתת הערכה מסודרת ופרטנית
במידה ומעוניינים קבעו פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציור ורידיאירית06/07/2010
מאז שהתחילה גדילת השדיים בהריון, יש לי ציור ורידי ברור ומפושט על שד ימין בלבד. לציין שדווקא שד שמאל הוא הרגיש יותר מבין השניים (עוד מלפני ההריון..)
מה ההסבר/ משמעות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציור ורידי
פרופ' יריב יוגב07/07/2010אין לכך כל חשיבות. זה מבנה הורידים שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים ציריםחגית06/07/2010
שלום
אני בשבוע 34 + 6 הריון תאומים סובלת מסוכרת . החל מלפני 3 ימים החלו לי צירים , הופניתי למיון הרופא טוען שאין פתיחה ומחיקה וביקש לחזור כל יומיים על מוניטור.
היום עשו לי שוב מוניטור עדיין יש צירים שמלווה להם כאב גב בצד שמאל בלבד.
מאחר והתינוק המקדים במצב עכוז איאלץ לעבור ניתוח.
האם יש סעכוי למשוך עוד מס' שבועות במצב כזה?
תודה מראש
חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תאומים צירים
פרופ' יריב יוגב06/07/2010קשה להעריך מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדנה06/07/2010
רציתי לשאול.כשהייתי קטנה בגיל 10 ימים היה לי קריש דם במוח.נותחתי ושמו לי שאנט .בגיל 16 החליפו לי את השאנט פעמיים.כיום אני בת 25 ולאחרונה התחתנתי. דיברתי עם מס' רב של רופאים וכולם אמרו לי שאין לי מה לדאוג ואין בעיה בהריון ולידה למרות השאנט מכיוון שמלבד זה אני בריאה . אבל שההריון יהיה הריון בסיכון גבוה ואני אצטרך להיות במעקב אצל מומחה להריון בסיכון גבוה .רציתי לדעת מה זה אומר במה ההתנהלות שונה.דיברתי עם בחורה במצב דומה לשלי שאמרה לי שההריון שלה היה הריון בסיכון גבוה והיא הייתה בשמירת הריון כבר מחודש 5 בבית חולים ולא בבית. אשמח לקצת מידע . אני עדיין לא בהריון אבל אני מעדיפה להיות מוכנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ' יריב יוגב06/07/2010יש מספר מועט יחסית של דווחי מקרה של הריון בנוכחות שנט רובם המכריע מדווחים על הריון תקין
ישנם מספא מקרים נדיר בהם השנט נסתם במהלך ההריון עקב גדילת הרחם ולחץ אך אלו מקרים נדירים
במידה ומעוניינת פני לייעוץ פרטני אישי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות חומות שבוע 9-הריון תאומיםרוני06/07/2010
שלום רב,
אני בהריון עם תאומים לאחר IVF,
בשבוע 9 + שלושה ימים. אתמול עשיתי בדיקת U.S הכול היה תקין, דופק, גודל העוברים.
מהבוקר יש לי הפרשות חומות.. מלחיץ אותי מאוד מאוד.
מה לעשות? האם זה תקין? והשאלה אם זה ממשיך מה לעשות??
תודה רבה!.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות חומות שבוע 9-הריון תאומים
פרופ' יריב יוגב06/07/2010ללא בדיקה קשה לדעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיצור והתארכות צוואר הרחםגלית05/07/2010
בבדיקה אצל הרופא שלי צוואר הרחם היה 45, שבוע לאחר מכן התחילו לי התכווצויות והוא נמדד 35, ויומיים אחכ, אחרי שכיבה שוב נמדד 42 ולאחר כמה ימים שוב 42.
האם באופן עקרוני, שבוע 21, צוואר הרחם יכול להתקצר ולהתארך?כיוון שאני שומעת דעות סותרות על כך מרופאים שונים. האם כעת עלי להתייחס אליו כאל בעל יכולת התקצרות או שאני יכולה להיות רגועה שלמרות ההתכווצויות למעשה הוא לא השתנה והיתה טעות במדידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיצור והתארכות צוואר הרחם
פרופ' יריב יוגב06/07/2010יש הבדלים לעיתים באיכות המדידה ואופן המדידה
בכל מקרה בשני המקרים מדובר באורך תעלת צוואר הרחם תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול גבוה ותכנון הריוןתמר05/07/2010
שלום, אני בת 36 בריאה בד"כ, אחרי 2 לידות תקינות ומתכננת הריון שלישי.
בבדיקת דם אחרונה התגלה כולסטרול גבוה (תורשתי) וניתן לי מרשם לSIMVASTATIN 10 MG
תוצאות בדיקות הדם:
CHOLESTEROL 240.5
LDL 176.9
HDL 45
TRIGLYCERIDES 91
GLUCOSE 86
שאלותיי:
להבנתי, בתקופת ההריון הכולסטרול עולה. מה הסכנות של כולסטרול גבוה (לאם ולעובר) בהיריון?
האם לאור הסכנות, ומאחר ויש לי כבר 2 ילדים, האם רצוי לוותר על הריון שלישי...?
האם רצוי להתחיל באופן מיידי לקחת את התרופה להורדת כולסטרול ואם אכנס להריון להפסיק? או שרצוי לדחות את לקיחת התרופה ללאחר הלידה?
בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטרול גבוה ותכנון הריון
פרופ' יריב יוגב06/07/2010במידה ומתכננת הריון לטווח הקרוב אין לטול התרופה
עליה קצרת טווח של ערכי הכולסטרול כפי שצפויה בהריון אינה משמעותית לטווח ארול וניתן לדחות הטפול לאחר ההריון זו בהחלט לא סיבה להמנע מהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מוקדמיםאור05/07/2010
שלום, בת 32 נמצאת בשבוע 27 להריון שני. בהריון קודם לידה בשבוע 36 בניתוח קיסרי עקב מנח עכוז. בהריון הנוכחי נמצאה היפרדות קרומים (ללא דימום) לפני כשבועיים שלאחריה קיבלתי מנוחה של שבוע. חזרתי לעבודה למספר ימים ואז חשתי כאבי גב ובמוניטור נמצאו צירים כל 8-10 דקות. קיבלתי עירוי נוזלים והמלצה למנוחה ושמירת הריון.
1. כמה זמן עלי להיות בשמירה? האם עד סוף ההריון?
2. מה סוג המנוחה המומלצת? האם מותר לנהוג קצת, ללכת ברגל קצת?
3. האם יש לי סיכוי מוגבר ללידה מוקדמת?
4. באיזו תדירות כדאי להיות במעקב מוניטור/ אורך צוואר ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מוקדמים
פרופ' יריב יוגב05/07/20101. במידה ואין צירים או קיצור תעלת הצוואר אין כל צורך בשמירת הריון
2. בוודאי
3. על סמך הנתונים שציינת קשה לקבוע
4ץ אחת לשבוע- 10 ימים
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןלימור05/07/2010
ד"ר שלום אני בת36 כרגע בהריון שבוע 9 הכול תקין 2 הריונות קודמים תקינים החלפתי רופא ושכחתי לציין בפניו שהייתה לי הפלה טבעית לפני 4 חודשים אם יש לזה משמעות??
אציין שהייתי אצל הרופא שאיתו הייתה לי ההפלה בביקורת אחרי ההפלה וגם בשבוע 6 של הריון זה ולכן לא ראיתי סיבה....
האם זה בסדר....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' יריב יוגב05/07/2010כן. בפעם הבאה שאת אצלו דברי איתו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים .עם צירים מוקדמים.עדי05/07/2010
אני בשבוע 21 עם תאומים מהפריה. יש לי מחיצה לאורך הרחם ושני העוברים נמצאים באותו הצד.
בנוסף יש לי גם אנדומטריאוזיז במצב קשה. זה ההריון השני שלי בראשון הייתי עם צירים מוקדמים משבוע 25. ילדתי בשבוע 35 בן בריא במשקל 2665. ובמשך כל התקופה קיבלתי כדורים להפסקת הצירים.
שבוע שעבר הייתי מאושפזת בגלל צירים מוקדמים קיבלתי 2 שקיות של עירוי וזהוא ואני חייבת לציין שזה לא עזר אני עדיין עם צירים מידי פעם.
צוואר הרחם שלי בשבוע שעבר היה 3.4.
אני שותה המון מיים כך שזו לא הבעיה.
מה אני צריכה לעשות?
האים יש אילו שהם תרופות שאני יכולה לקחת כדי להפסיק את הצירים?
באיזה שבוע אפשר לקבל את הזריקות לזירוז של היתפתחות הראות שלהם?
אני מקווה לימשוך עד שבוע 30 לפחות איך אני גורמת לזה לקרות?
מה אני יכולה לבקש מהרופא שלי?
אשמח לתשובה מהירה אני ממש ממש לחוצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
עדי05/07/2010אני לוקחת אוטרוגוסטן 200מ"ג פעמיים ביום וגינלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון תאומים .עם צירים מוקדמים.
פרופ' יריב יוגב05/07/2010יש לדון על הצורך בטיפול בפרוגסטרון כטיפול מונע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמיכה פרוגסטרוןמבקש עזרה04/07/2010
אני שבוע 5 וקיבלתי 2*UTROGESTAN.
האם יש כל טעם להימנע מקיום יחסים כעת, בעלי נורא מסכן וכל עוד שלא בטוח אין מה לדבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמיכה פרוגסטרון
פרופ' יריב יוגב05/07/2010לא ברור לי מדוע נמנעת מקיום יחסים עד כה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעד עכשו נמנעתי
מבקש עזרה05/07/2010משום שבעבר אמר לי רופא פריון שנתן לי את האוטרוגסטן, שכל עוד אני מקבלת אותו- אין לקיים יחסים. טרם הצלחתי להשיג אותו על מנת לשאול גם כעת.
(זה הריון שעבדנו עליו קשה. אני מצויה בטיפולי פוריות, וכמו כן עברתי הפלות חוזרות עקב APLA. מטופלת בקלקסן ואספירין)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעד עכשו נמנעתי
פרופ' יריב יוגב06/07/2010נא התייעצי עם הרופא שאסר על קיום היחסים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. אכן שאלתי אותו והוא חוזר על
מבקש עזרה07/07/2010ההמלצה של מינימום האפשרי. הוא אומר שיש על זה חילוקי דיעות בין הרופאים, אבל לאור קורות חיי הסוערים, הוא מציע שאת הספק הזה לא יפתרו עלינו.
תודה על ההתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי לסכרת הריוןדקלה04/07/2010
שלום,
בת 34.5 , מתכננת הריון שני. בבדיקות דם שערכתי אתמול יצא סוכר בצום 91. ערך זה מופיע בבדיקות הדם שלי כבר 10 שנים ללא שינוי. הריון קודם לפני 4 שנים גם אז היה הסוכר לפני ההריון 90 ולא התפתחה סכרת הריון. האם אני בסיכון להתפתחות סכרת הריון לאור גילי והסוכר הגבוה בצום? אם כן, כיצד אוכל לצמצם את הסיכוי להתפתחות סכרת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכוי לסכרת הריון
פרופ' יריב יוגב05/07/2010קשה לדעת. יש מקום לבצע העמסת סוכר בשבוע 24
לא פרטת באם את סובלת מהשמנת יתר במידה וכו הסיכון לסוכרת הריונית מוגבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



