מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרשה חומהדנה26/07/2010
שלום,
אני נמצאת בשבוע 31+3 להריון ראשון. לפני מספר ימים הופיעה לי הפרשה חומה שנראתה בניגוב.
נשלחתי למיון שם ביצעו מוניטור ובנוסף נבדקתי על ידי רופא שלדבריו הכל תקין ( כמות מים, שליה,צוואר סגור).
אציין כי זו הפעם השנייה שמופיעה הפרשה חומה ולא מוצאים מה הסיבה לכך ( היתה פעם נוספת , לאחר קיום יחסי מין,ומאז נאסר עלינו לקיים יחסים).
ההפרשה היתה בשעות הבוקר ומאז הכל בסדר.
מה יכולה להיות הסיבה ? האם יש מקום לדאגה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה
ד''ר אלי רימון26/07/2010לא מדאיג אם אין דימום פעיל ואין שינוי בצואר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום פתאומי בשבוע 11+2בלה26/07/2010
אני בהריון שני ivf הריון ראשון עם תאומים עבר ללא שום בעייה
עכשיו אני בשבוע 11+ ופתאום אתמול גיליתי כתם של דם על תחתון ככמובן ניגשתי למיון עשו בדיקות שם נאמר הכל בסדר ואין להם מושג ממה זה נגרם אך זה לא אמור להיות ואמרו לי לנוח בבית
היום, אני ממשיכה לראות כמו שאיריות של דם חום כאשר אני מנגבת האם זה אמור להימשך וכמה זמן
והאם עליי לדאוג? והאם זה אומר שכל ההריון יהיה לי בעיות ומה אני צריכה לעשות אם זה ממשיך גם מחר הכתמים החומים(זה לא דם טרי) אלא כמו חום כזה
אנא עיזרו לי אני מאוד לחוצה מכייון שזה הריון יקר מאוד
תודה מראש בלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
ד''ר אלי רימון26/07/2010הפרשות ימשכו מספר ימים והם שאריות מהדימום
רק אם מתחדש דימום טרי יש בכך סיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפית מוגברתמיכל26/07/2010
שלום
ביצעתי בדיקת שקיפות עורפית והיא יצאה לא תקינה( 5.8-7.5 מ"מ) אני בשבוע 12 +5 ,שאר הבדיקות יצאו תקינות. גילי הוא 28 ,גם אני וגם בעלי בריאים ללא עבר רפואי בעייתי.
נשלחתי ע"י הרופא לעבור ייעוץ גנטי אך הוא נראה די פסימי לגבי הנושא..הייתי רוצה לדעת מה המשמעות של תוצאות אלו והאם זה מאוחר מידי לבצע בדיקת סיסי שיליה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיפות
ד''ר אלי רימון26/07/2010לא מאוחר לבצע סיסי שליה
אכן מדידה כזו קשורה השיעור מומים גבוה והפרעות כרומוזומליות
גשי ליעוץ מסודר
יסבירו לך גם על אפשרות של הפסקת הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפסקת הריון
מיכל29/07/2010הסבירו לי על הפסקת הריון בעקבות התוצאות
וגם על האפשרות להמשיך ולבצע את כל הבדיקות האפשריות סיסי שליה סקירות ב"מקום טוב" דיקור מי שפיר , אקו לב ואם כל התוצאות יהיו טובות מאוד ללא סייג אז ההריון יחשב כתקין וגם אמרו שהאפשרות לכך היא נס (לא סבירה)
כמובן שדיברו איתי על המשמעות להפסקה עכשיו בשלב מוקדם יחסית שבוע 13 ועל כך שאח"כ ההפסקה כבר תחשב כהפלה יזומה
מדוע בדיקה של שקיפות (5.5-7.5) מספיקה כך שמספר מומחים אמרו לי שההריון לא תקין והמליצו על הפסקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיכל
ד''ר אלי רימון29/07/2010משום שיש קשר ברור בין שקיפות לריגה מאוד להריון לא תקין
אין 100% לשום כיוון ברפואה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהענת26/07/2010
שלום ד"ר
שבוע 25
לפני 3 שבועות התחלתי ליטול "פרוגרד פוליק"
מיום שישי האחרון תגובה אלרגית של הגוף לכדור ברזל לפי דברי רופא העור שראיתי.
1.האם תגובת אלרגיה של הגוף משפיעה על העובר?
2.מאחר והרופא עור אסר עליי לקחת ברזל.האם יש פתרון נוסף להעלאת המוגלובין. הוא עומד על 10.7
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה
ד''ר אלי רימון26/07/2010תגובה אלרגית לכדורי ברזל היא נדירה מנסיוני אך אני סומך על בדיקת הרופא
למעשה לא ניתן לקחת ברזל וגם ברזל לוריד מסוכן
הייתי מנסה רק אם ההמוגלובין יורד דרמטית מתחת ל-8* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכון או לא?סופי26/07/2010
שלום,
אני בת 28 בהריון שני, שבוע 6 . מתגוררת בארצות הברית. ההריון הקודם היה על פניו ולכאורה תקין. אולם נודל לי תינוק עם מיקרוצפליה חמורה וסובל ממספר בעיות נוירולוגיות , למעט כך מתפתח טוב כיום. בארצות הברית נהוג לערוך סקירת מערכות אחת בשבוע 20 ואולטרה סאונד נוסף אחד לשקיפות עורפית. הייתי רוצה מעקב יותר צמוד לאחר ההריון הנוכחי מחשש שהתינוק יסבול מבעיה דומה. יצויין שלא עלו על הסיבה למיקרוצפליה של בני , בדיקות גניטיות היו תקינות. איני יודעת איך להתייחס להריון הנוכחי , הייתי רוצה לבקש מעקב יותר צמוד של אולטרה סאונד מחשש שהתינוק השני יסבול ממצב דומה. אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי מה עליי לעשות ? האם ההריון הזה הוא בסיכון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון
ד''ר אלי רימון26/07/2010הריון בסיכון מבחינת זה שיתכן שהתופעה תחזור
מעקב ההריון בארה"ב מוכר לי משהותי שם
יחד עם זאת כדאי לבצע סקירה מוקדמת בשב 15 ולדעתי יסכימו לאשר לך זאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של איסוף שתןענבר25/07/2010
לרופאים שלום רב,
אני בשבוע 31 להריוני,
לאחרונה ביצעתי בדיקת איסוף שתן שהציגה ערכים גבוהים למיקרואלבומין וחלבון,
ולכן רציתי לברר מה אומרים הערכים הבאים:
MICROALBUMIN-U24 - 172mg
proteine-u24 - 605mg
כמו כן, מתחילת ההריון ערכי לחץ הדם שלי היו נמוכים מאוד כשהערך הדיאסטולי עמד תמיד על 60.
בשבוע האחרון הערך קפץ ל80.
בדקתי את העניין וקראתי מאמר בו היה רשום שכאשר הערך הדיאסטולי עולה ב-15, זו נחשבת עליה בלחץ דם (למרות שלא הגיע ל 140/90) המחייבת הפנייה לרופא או לבית חולים.
האם יתכן ומדובר בהופעה קלה של רעלת הריון?
על מה שני תסמינים אלו עלולים להצביע?
בתודה מראש, ענבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעלת
ד''ר אלי רימון25/07/2010כמות החלבון גבוהה ומעידה על התפתחות רעלת הריון
ל"ד אולי אך הוא עדיין סביר
כדאי להיות במעקב קפדני של הרופא המטפל כולל איסופים חוזרים
הסכנה המרכזית היא התפתחות רעלת חמורה וידרש ילוד מוקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם כך - שאלה נוספת
ענבר25/07/2010החשש העיקרי שלי הוא עליה פתאומית של לחץ הדם ועימו הצורך ליילד מיידית כפי שציינת.
האם פעילות גופנית וחום עלולים להשפיע על עלייה במדדי ל"ד?
האם היית ממליץ במצב שכזה על שמירת הריון בבית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרעלת
ד''ר אלי רימון26/07/2010פעילות וחום יעלו ל"ד- כדאי להמנע מפעילות מוגברת
לגבי שמירה אם ל"ד תקין אין צורך
מעקב ל"ד הוא חשוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם כך - שאלה נוספת
ענבר25/07/2010החשש העיקרי שלי הוא עליה פתאומית של לחץ הדם ועימו הצורך ליילד מיידית כפי שציינת.
האם פעילות גופנית וחום עלולים להשפיע על עלייה במדדי ל"ד?
האם היית ממליץ במצב שכזה על שמירת הריון בבית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלענבר
ד''ר אלי רימון27/07/2010אין צורך בשמירת הריון
כדאי להמנע מפעילות מאומצת
תרגילי הריון וכו אינם בעיתיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ebv בזמן הריוןקרן25/07/2010
שלום רב!
התברר לי היום בבדיקות שערכתי כי אני חיובית לבדיקת וירוס EBV (EBV. EBNA-134U/ml
אני נמצאת כעת בשבוע 25+1 ורציתי לדעת האם:
1. התוצאה מעידה על חשיפה בעבר או שכעת אני חולה במחלה? לא צויין בבדיקה לגבי נוגדנים ראשוניים או שניוניים.
2. במידה ונחשפתי למחלה לפני כחצי שנה (עפ"י דעת רופא משפחה) האם יש סכנה למומים עובריים?
בבדיקות דם קודמות שביצעתי בתחילת ההריון נשלחתי לבדוק רק את ה-CMV שבשני סוגי הנוגדנים נמצאתי שלילית וגם בבדיקות הנוכחיות..
לתשובתכם המהירה אודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EBV
ד''ר אלי רימון25/07/2010EBV אינו גורם למומים בעובר
כדאי לקבל אישור להריון מהרופא משפחה כי לפעמים יתכנו השפעות של הוירוס על האם שנמשכות מספר חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבנה היפואקוגנירעות25/07/2010
שלום רב,
בבדיקת שקיפות עורפית, נרשם לי: נצפה בשחלה השמאלית מבנה היפואקוגני בגודל 17 מ"מ.
אבקש לדעת מה פירוש מונח זה. האם תקין?
(אני לאחר 2 הפלות ולידה מוקדמת בעקבות הפרדות שלייה בשבוע 24+5.)
בברכה,
רעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר אלי רימון25/07/2010ממצא שקשור להריון בשחלה
איננו קשור לעובר ולא מסכן את ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם שבוע 15+1אילנה25/07/2010
שלום
הריון תאומים שבוע 15+1. לקראת תפר צווארי (שבוצע לפני 4 ימים) ביצעתי בדיקות דם. אני מבינה שיש פה 3 תוצאות לא תקינות, אשמח לקבל התיחסות לגבי ( WBC MCHC NEUT.abs )
13.7 K/ul WBC
4.85 M/ul RBC
13.4 g/dl HB
40.7 % HCT
27.6 pg MCH
32.9 g/dl MCHC
12.7 % RDW
83.9 fL MCV
67.0 % NEUT%
24.9 % LYM%
5.8 % MONO%
1.2 % EOS %
0.3 % BASO %
0.9 % LUC%
9.2 K/ul NEUT.abs
3.4 K/ul LYMP.abs
0.8 K/ul MONO.abs
0.2 K/ul EOS.abs
0.0 K/ul BASO abs
0.1 LUC abs
0.1 MACRO%
1.0 MICRO %
0.4 HYPER%
0.8 HYPO %
1.3 MICRO%/HYPO%
304 K/ul PLT
8.8 fL MPV
האם התוצאות מצביעות על זיהום או חשש לרעלת הריון?
מבקשת תשובה מפורטת ככול האפשר, אפגוש את הרופא רק בעוד שבוע וחצי..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות
ד''ר אלי רימון25/07/2010לא זיהום ולא רעלת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחצים נפשיים והריוןש.ח25/07/2010
בעבר היה לי הריון שהסתיים בשבוע ה-27 בגלל לחצים נפשיים קשים, רעלת הריון -התינוק נולד והיום הכל בסדר.
עכשיו אני שוב בהריון חודש שני ולצערי מצבי הנפשי שוב קשה מאוד, אני מפחדת שאחווה שוב את העבר, אני רוצה להיות בביתי ולנוח על מנת למנוע דימום ולחץ דם גבוה כמו בעבר. האם רופא יכול לתת לי שמירת הריון על סמך לחצים נפשיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירה
ד''ר אלי רימון25/07/2010רק אם יש חוות דעת פסיכיאטר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון וכאבי ראשלימור24/07/2010
אני בת 36 הריון שלישי שבוע 12 אתן הקדמה לפני הריון זה היו לי חרדיות קשות כלפי מדידות לחץ דם עברתי התייעצות נורפולוג פרטי בנוסף 3 הולטרים האחרון חודש לפני כניסה להריון שמראים על קפיצות מדי פעם אך רובם המכריע תקין ההמלצה לגבי היתה לא למדוד לחץ דם כי המדידה עצמה מעלה לי את לחץ הדם
נמדד לי לחץ דם ביתי בתחילת ההריון שהראשון מראה גבוה כמו 140/92 והשני פחות והשלישי ממש פחות עד שאני נרגעת וזה מגיע ל 110 על 70 הגעתי לרוופא נשים חדש שמדד לי אצלו והרגשתי שליבי יוצא החוצה ואצלו היה גם מדידה יחידיה142/90 והוא אמר שאין לו מה למדוד לי כרגע לחץ דם ואין לי מה לעקוב אחרי זה הוא אמר אם אני רוצה לדכא אותך אני אשלח אותך כל יומים למדידות ואין צורך עשית את כל הבירורים כבר לפני רעלת הריון יכולה להיות החל משבוע 20 ודבר נוסף הריונות קודמים היו לגמרי תקינים בענייון לחץ דם אפילו נמוך שמחתי זרקתי את מכשיר לחץ דם הביתי אך יש לי חולשה וכאבי ראש שהולכים וחוזרים במהלך היום במשך כמה ימים ואני לא לוקחת כלום להקלה זה לא משתק אותי אך בהחלט מטריד אותי ולמדוד לחץ דם לא יעזור לי רק יעשה יותר גרוע .... ושאלתי אם יש דחיפות בבירור כי עוד שבוע יש לי תור אצל הרופא שלי שהוא גם במקרה מומחה להריון בסיכון גבוה
כל מי שמסביבי לא מוכן שאמדוד לחץ דם בגלל ההשלכות.... רק הולטרים.
אשמח אם תנחה אותי .... וחוות דעת???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון וכאבי ראש
פרופ' יריב יוגב24/07/2010המתיני לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון טטנוסרחלי24/07/2010
אני בהריון בשבוע 19 ,אתמול נחתכתי מסכין מטבח ונשלחתי לבית חולים על מנת שיתפרו את החתך,וגם קיבלתי חיסון לטטנוס האם יש בכך סיכון לעובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון טטנוס
פרופ' יריב יוגב24/07/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבעדי22/07/2010
אני בשבוע.לפני שבועיים סקירה מאוחרת תקינה צואר רחם סגור.
בגלל הפרשה ורודה מצואר הרחם הרופא בדק אותי וגינלית לראות את צואר הרחם.יצא תקין
השאלה היא האם זה לא מסוכן לבדוק בבדיקה וגינלית את צואר הרחם בהפרש של שבועיים ?
האם יש סיכון בבדיקה וגינלית בשבועות אלו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדי
פרופ' יריב יוגב23/07/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר יוגב.התכוונתי US וגינלי.
עדי23/07/2010האם התשובה שלילית גם במקרה זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם התשובה שלילית גם במקרה זה?
פרופ' יריב יוגב23/07/2010כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת בעקבות הערכת גדילת עובריםטיפ22/07/2010
שלום
יצאתי מהבדיקה מאוד מודאגת בגלל המשקל של העובר השני והבעת פניו של הרופא...
האם אפשר לקבל דעה נוספת? האם יש משהו שאפשר לעשות במצב של הבדלי משקל משמעותיים?
תוצאות הבדיקה הן:
עובד א
Bpd: 82.8 mm – 33w2d
Ofd: 100.7 mm
Hc: 292.8 mm – 32w2d
Ac: 247.7 mm – 29w0d
femur: 58.4 mm – 30w4d
ממוצע גיל היריון 31+3
עובר ב
Bpd: 80.2 mm – 32w2d
Ofd: 106.1 mm
Hc: 294.3 mm – 32w4d
Ac: 285.3 mm – 32w4d
femur: 59.7mm – 31w1d
ממוצע גיל היריון – 31+6
מחכה מאוד לתשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין - שבוע 32+3
טיפ22/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאגת בעקבות הערכת גדילת עוברים
פרופ' יריב יוגב23/07/2010בדיקה תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר טסטוסטרוןאיתי הר-ניר22/07/2010
שלום רב,
עברתי לידה בשבוע 17 בשל חוסר מי שפיר בשק הריון.
לא היתה ירידת מים מובהקת, אלא דימום. גם לא היית ההפלה - צוואר הרחם היה סגור והעובר היה עם דופק תקין.
אחת ההשארות של הרופאים הינה חוסר בהורמון ההריון - טסטוסטרון, אשר גורם להתכווצויות של רחם ופקיעת שק הריון.
שאלתי היא האם ניתן היה לצפות זאת מראש - ז"א האם רמת ההורמון נבדקת לכל אורך ההריון ובמידה וכן אזי השינוי ברמת ההורמון חל רק בשבוע 16-17 מכיוון שלפני כן כל בדיקות הדם היו תקינות? וזו (בהנחה שרמת ההורמון נבדקה).
שאלה נוספת היא האם יש קשר בין זה שאני לא יכולה לקחת גלולות למניעת הריון - כל סוג שהוא - מסיבה שאני מתחילה לדמם באמצע חפיסה וזה גם איכשהו קשור לאותו ההורמון, ורמתו הירודה בגוף - האם מתוך היסטוריה זו אפשר היה להסיק כי תהיה בעיה ברמת ההורמון בהריון?
תודה מראש,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר טסטוסטרון
פרופ' יריב יוגב22/07/2010אני מניח כי הכוונה לפרוגסטרון ולא לטסטוסטרון
לצורך יעוץ פרטני ומסודר קבעי פגישת יחעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



