מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובהמורן04/09/2011
שלום רב,
הנני בת 28 הריון ראשון-ילדתי בת בשבוע 42 בלידה רגילה.
הלידה עברה בסה"כ באופן בסיר ורק בסופה נוצרה בעיה- השילליה לא רצתה לצאת בעצמה,עיבדתי המון דם והלחץ דם שלי ירד ל-35\70 .
הרופא שהיה נוכח במקום החליט לעשות לי הרדמה נוספת לחלק התחתון של הגוף ולהוציא את השיליה בצורה ידנית.
אני מצטערת מראש על השאלות הרבות אך אני נמצאת במצב של חרדה ואין לי את מי לשאול על הנושא:
1.מה הסיכונים העומדים בפעולה זו? אם ישנה איזשהיא בעיהה בעקבות פעולה זו או בעקבות חתיכות מהשיליה שנשארו או זיהום תוך כמה זמן יהיו תופעות לוואי שלה?
2,האם הפעולה הנ"ל יכולה לפגוע לי ברחם והלידות הבאות שלי יפגעו?
3.מתי ניתן לדעת כי הסכנה שנשאר עדיין חלקיק מהשיליה חלף?אין ניתן לזהות זאת? לאחר כמה זמן ניתן לומר כי אם לא היו סימני לוואי זאת אומרת שלא נשאר שם כלום
4.קראתי בהרבה מקומות שפעולה זו מבוצעת בחדר ניתוח האם זה בסדר כי לי ביצעו את הפעולה בחדר לידה-באותו חדר שבו ילדתי?למה לא הורידו אותי לחדר ניתוחים?
5.איזה בדיקות עלי לעשות על מנתצ לוודא בוודאות שלא נפגע או זוהם שום דבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/09/2011יש צורך במעקב הרופא המטפל
הסיכוי לשארית שליה נמוך בד"כ לא מפריע להריונות נוספים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זיהום או דלקת בנרתיקעדי04/09/2011
יכולה לגרום נזק לעובר אם יוולד טבעי ולא קיסרי יש קשר???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זיהום או דלקת בנרתיק - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/09/2011כתלות במחולל הזיהום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיליית פתח מרכזיתלחוצה מאד!!02/09/2011
שלום, אני חייבת לציין בחום ואהבה שאתם (הרופאים) עושים עבודת קוד במענה בתשובתכם המהירה עניינית ומקצועית...תודה ענקית! לי אישית אתם עוזרים כל פעם מחדש.
אני נמצאת בשבוע 13 עם סכרת הריון מתחילת גילוי ההיריון, כרגע מאוזנת עם דיאטה. משבוע 9 אני עם דימומים באים והולכים כאשר הייתי פונה למוקד חירום.היו בודקים את העובר שיש דופק ומבשרים לי כי בשבועות מוקדמים אלה אין כל כך מה לעשות ולהיות במעקב על הנושא. אתמול שוב חזרו הדימומים ובפעם הראשונה מלווים -כאבי התכווצויות /לחץ באיזור הבטן התחתונה כמובן שוב פניתי למוקד חירום ובאולטרסאונד גילו כי השילייה של העובר בפתח של האיזור שהעובר אמור לצאת בשעתו. הרופא הסביר לי קלות את משמעות הדבר כאשר אם בעתיד השיליה לא "תזוז" מהמקום ז"ת שיבצעו לי ניתוח קיסרי. כרגע אני עדיין עם דימומים באים והולכים עם סימני כאב מדי פעם באיזור הבטן התחתונה. המלצת הרוםא כי עליי להיות בשמירה ונתן לי 4 ימי מחלה עד לחזרתי למחלקת הריון בסיכון גבוה (כאשר שם אני במעקב בגין סכרת הריון)
רציתי לברר האם יש לכם להוסיף משהו נוסף על הבעיה שלי לידע כללי?
והאם ברוב המקרים השילייה מפנה את הפתח או לא? ובמי זה תלוי?
האם אני צריכה להיות בשמירת הריון?
ומה אסור עליי לעשות בגדול? (יש לי ילדה בת 2.8 מקסימה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיליית פתח מרכזית - תגובה
ד''ר אלי רימון02/09/2011במרבית המקרים השליה "עולה" עם גדילת הרחם
מיקום שליה כזה קשור לדימומים שנובעים מהפפרדות שליה קלה
אין בידינו לעשות דבר פרט למנוחה
אם דימומים נמשכים יש לשקול שמירת הריון
רצוי להמנע מהרמת "משא כבד" אף אם הוא מקסים ולהמנע מעבודה מאומצת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיליית פתח מרכזית
לחוצה מאד!!02/09/2011תודה רבה רבה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיליית פתח מרכזית
לחוצה מאד!!09/09/2011אני חוזרת לפורום לאחר ביקורי במחלקה להריון בסיכון גבוה (כמדי מס' שבועות למעקב) ציינת שיש מקרים כי אישה שיש לה שיליית פתח מרכזית עם דימומים אמורה כביכול לקבל שמירת היריון-הרופאה שביקרתי אצלה במסגרת המחלקה מסרה כי מוקדם בשלב זה לתת שמירת הריון (אני נמצאת בשבוע 13) ושאין בעיה לחזור לעבודה. אני במנוחה בבית כפי שהורה לי רופא ממוקד כאשר ביקרתי שם לפני כשבוע בדיוק עקב דימומים וכאבים. במהלך שבוע זה היו לי עוד פעם אחת דימומים ויום ראשון הקרוב אני אמורה לחזור לעבודה -אין לי בעיה לחזור לעבודה אבל אני חוששת שמא הרופאה לא התייחסה לבעיה שלי לעומק הדברים (למשל לא ביצעה אולטראסאונד לבדיקה שגרתית) אלא להפך ביקשה שאחזור אליה בעוד כששלושה שבועות לאחר ביצוע סקירת מערכות ראשונית. חשוב לציין כי אני עם סכרת היריונית מתחילת ההיריון כאשר מאוזנת בדיאטה. מה עליי לעשות? האם כדאי שהפנה לרופא נוסף לקבלת חווד דעת נוספת? בהיריון הזה אני מרגישה שאני לומדת את תחום הגינקולוגיה מהאינטרנט מאשר לקבל תשובות עינייניות לבעייתי ממחלקה להיריון בסיכון גבוה.
אודה לתשובתך המקצועית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיליית פתח מרכזית - תגובה
ד''ר אלי רימון09/09/2011את בודאי מבינה שאין בדעתי לחלוק על חוות דעת של רופאה ביחידה להריון בסיכון מבלי שאני מכיר את כל פרטי המקרה שלך.
בנוסף קיימות דעות שונות בין רופאים באותו התחום
אם את מעונינת ביעוץ מסודר קבעי פגישה אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מניעת הפלהרחל01/09/2011
שלום
לפני כשבועיים עברתי הפלה (הריון ראשון) בשבוע 10 (התברר שהעובר הפסיק לגדול בשבוע 7.2 וכי לא היה לו דופק).
ידוע לי שיכולות להיות לכך סיבות רבות אך בכל זאת אשמח לדעת:
קראתי שלקיחת ויטמין B6 ו B12 יכול לעזור במניעת הפלות, כן ויטמין E
האם אתם ממליצים לי להתחיל לקחת את הויטמינים האלו או את חלקם?
האם אתם ממליצים ליטול כמוסות שמן דגים על מנת להתחזק לקראת ההריון הבא.
האם נטילת הויטמנים הללו לא יכולה להזיק?
אמנם ייתכן שיש סיבה להפלה אך האם זה יכול לעזור?
אודה לתשובתם
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניעת הפלה - תגובה
ד''ר אלי רימון01/09/2011אינני יכול לקשור בין הטיפול בויטמינים למניעת הפלות
הפתרון פשוט
היות שאין מניעה לטול את הטיפול בהריון קחי כל ויטמין שעולה בדעתך + שמן דגים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת ספירת דם לא תקינהאתי01/09/2011
שלום רב, בת 27 הריון ראשון , שבוע 26 מתחילת ההריון וקצת לפניי יש לי ירידה הדרגתית בלימפוציטים ועליה בנויטרופילים באופן עקבי בכל חודש כמו כן במשטח דם גם לימפוציטים 8.7% ונוטירופילים 86% אין דלקת בשתן ואני חשה בטוב לא הייתי חולה לאחרונה מלבד בעיות עיכול.. רופא הנשים שלח אותי שוב לספירה שבוע הבא שאלתי האם לאור הבדיקות יש כבר צורך לעבור לבירור המוטלוגי , שוב יש לציין שאני מרגישה טוב ! להלן הבדיקות האחרונות מלפניי יומיים אודה לתשובתך , בחודשים האחרונים כל פעם זה יורד עוד ועוד(הלימפ' ) והנטרופלים עולים עוד ועוד האם נורמלי להריון ומה אם ימשיך לרדת/לעלות תודהה
להלן:
WBC-Leucocytes | 10*3/micl | (
11.2
|
RBC-Red Blood Cells | 10*6/micl | *
)
5.2
|
Hemoglobin | g/dl | (
*
12 )
|
Hematocrit | % | *
35.3 (
|
MCV-Mean Cell Volume | fl | (
*
94 )
|
MCH-Mean Cell Hemoglobin | pg/cell | (
*
32 )
|
MCHC-M.Cell Hb cont. | g/dl l | (
*
34 )
|
RDW-Red Cell Distri.Width | % | (
*
13.3 )
|
Platelets | 10*3/micl | (
*
201 )
|
MPV-Mean Platelet Volume | fl | (
*
10.8 )
|
Neutrophils % | % | (
)
*
83.3
|
Lymphocytes % | % | *
10.6 (
|
Monocytes % | % | (
*
4.7 )
|
Eosinophils % | % | (
*
1.1 )
|
Basophils % | % | (
*
0.3 )
|
Neutrophils # | # | (
*
9.32
|
Lymphocytes # | # | (
[ *
1.18 )
[
|
Monocytes # | # | (
[ *
0.52 )
[
|
Eosinophils # | # | (
[ *
0.12 )
[
|
Basophils # | # | (
[ *
0.03 )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת ספירת דם לא תקינה - תגובה
ד''ר אלי רימון01/09/2011תופעה מוכרת בהריון ולדעתי אין סיבה לבירור המטולוגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה מוקדמתעדי01/09/2011
שלום דר האם זה נכון שבמקרה ויולדים מוקדם יותר בטוח בחודש 7ולא 8ואם כן מדוע??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לידה מוקדמת - תגובה
ד''ר אלי רימון01/09/2011אם כבר יולדים מוקדם עדיף כמובן בחודש שמיני על פני שביעי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפיר בהריון בסיכוןor01/09/2011
שלום,
אני בת 32 שבוע 20+3, משבוע 8 דימומים, שבוע 14 המטומה כיום בגודל 43 מ"מ, מידי פעם כאבים של מתיחה בבטן התחתונה ומעט כאבים מתחת לבטן.
אני בשמירה משבוע 14 מנוחה בבית.
מה המלצתכם לגבי מי שפיר, האם זה בטוח לעשות, נקבע לשבוע הבא (21+3) ושלושה ימים לפני כן לקחת פרוגסטרון.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר בהריון בסיכון - תגובה
ד''ר אלי רימון01/09/2011בנסיבות אלה יש סיכון מוגבר בדיקור מי שפיר
אם אין סיכון חריג מאוד בבדיקות היה רצוי להמנע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטאענת31/08/2011
שלום רב, אני אחרי 3 הפלות טבעיות
כרגע בהריון, עם ערכי בטא לא סדירים:
11-->16-->22-->61-->112-->175
באולטראסאונד שבוצע ביום של בטא 112 לא ראו דבר.
סיכוי להריון תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי בטא - תגובה
ד''ר אלי רימון31/08/2011נמוך לדעתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר רימון בלבד. ריבוי מי שפירשמרית31/08/2011
מה שלומך?
הייתי מטופלת אצלך בהריון הראשון שלי אך לצערי עברנו דירה דרומה ואם כל הרצון לחזור להיות מטופלת שלך אני אשמח לקבל לפחות את חוות דעתך המקצועית והאמינה פה ...
הריון 2 אחרי קיסרי (וואקום ומצוקה עוברית)
אני בשבוע 26+5 עם סכרת הריון מאוזנת משבוע 14+ ע"י דיאטה
שקיפות עורפית + 2 סקירות ייצאו תקינות
לפני כ3 שבועות הרופא המטפל בבדיקת אולט' אמר שיש ריבוי מי שפיר של 19
אתמול נבדקתי שוב והיה לדבריו 24
הוא הסביר לי שיש חשש לבעיה בעובר ונתן הפנייה לעבור בדיקת מי שפיר(דיקור) .
מה אתה הייתה ממליץ ועושה במקרה כזה?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר רימון בלבד. ריבוי מי שפיר - תגובה
ד''ר אלי רימון31/08/2011לא ניתן לקבוע עמדה על סמך נתונים חלקיים אך מספר דברים להכוונה
ראשית סוכרת יכולה לגרום רבוי מים
יש צורך בסקירה מכוונת נוספת
מציע לפנות ליעוץ גנטי טרם הדיקור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף דחוףמורן30/08/2011
שלום,
הנני בת 28 הריון ראשון בעלת RH שלילי.
בשבוע 32 ביצעתי חיסון אנטי D
כיום הנני בשבוע 41+4 ובעקבות בדיקה וגינלית של הרופא(בדיקה פתיחת צוור הרחם) יש לי מאז שעות הבוקר דימום.
השאלה שלי :
1.האם לפי דעתך בגלל הדימוםׁ עלי לעשות שוב פעם חיסון אנטי D. כעת?האם לא מסוכן לעשות כעת חיסון אנטי D.
2.האם החיסון שביצעתי לפני 10 שבועות עדיין משפיע?
3.כמה זמן השפעה יש לחיסון אנטי D?
4.האם עלי לחזור לבית חולים בגלל הדימום הנל-ללא קשר לחיסון אנטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת קטנה
שירן30/08/2011הדם שיורד בעבות הבדיקה הוא מעט ולסירוגין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף דחוף - תגובה
ד''ר אלי רימון30/08/2011שלי :
1.האם לפי דעתך בגלל הדימוםׁ עלי לעשות שוב פעם חיסון אנטי D. כעת?האם לא מסוכן לעשות כעת חיסון אנטי D.- אין שום צורך בחיסון
2.האם החיסון שביצעתי לפני 10 שבועות עדיין משפיע? כן
3.כמה זמן השפעה יש לחיסון אנטי D? כ-3 חודשים
4.האם עלי לחזור לבית חולים בגלל הדימום הנל-ללא קשר לחיסון אנטי- אם נמשך דימום פני למיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות הריון עם פרגניליעל30/08/2011
שלום.
אני בשבוע 7+2 עם זריקות פרגניל 5000 , פעם בשלושה ימים.
בשנה האחרונה היו לי שני אובדני הריון בלתי מוסברים (אחד בשבוע 6 , נצפה רק שק והשני גרידה בשבוע 10 , דופק איטי שנפסק, עובר לא התפתח )
הפעם העובר בגודל המתאים ונצפה דופק תקין. הבעיה שלי היא שאין לי תופעות הריון כמעט בכלל. בקושי בחילות, בלי כאבים בשדיים וכו'. בשני ההריונות הקודמים היו לי תופעות ממש חזקות ומשלב מאוד מוקדם.
האם יכול להיות שהסיבה לכך היא שהפרגניל מפחית את ההשפעה ההורמונלית של ההריון עלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות הריון עם פרגניל - תגובה
ד''ר אלי רימון30/08/2011לא קשור לפרגניל לדעתי
בכל אופן אם ההריון מתקדם יפה לא להלחץ אלא רק למעקב עוד שבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול בהריוןעדי30/08/2011
שלום אתמול בערב התחילו לי כאבים בבטן .היו לי כל שעתיים יציאות רכות
לא אכלתי אוכל בחוץ חוץ מגלידה עם קצפת
היום עברו לי הכאבים וגם השלשולים האם יש צורך בבדיקות
יש מצב שזה קלקול קיבה
האם מסוכן לעובר אולי חידק ליסטריה??
מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון30/08/2011מחלת ליסטריה היא מחלה משמעותית בדכ עם חום
לא נראה לי שמדובר בליסטריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף-שבוע 6+3 נדודי שינה ודקירותקארן30/08/2011
שלום רב
נמצאת בחופשה בניו יורק,מאתמול בערב נדודי שינה לא יכולתי להירדם במקביל החלו דקירות קלות מאוד
ברחם בצד השמאלי, אני היסטרית הריון בסיכון לוקחת אנדומטרין ואסטרופם
אמורה לטוס היום בלילה חזרה לישראל
אני ספורטאית, כמובן שהחלטתי היום לנוח
חשוב לציין שלא קמתי עם בחילות הבוקר אולי בגלל שלא ישנתי אשמח לתשובה מרגיעה
או המלצה לבה"ח שייקבל אותי כאן בניו יורק בלי לחכות יום שלם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף-שבוע 6+3 נדודי שינה ודקירות - תגובה
ד''ר אלי רימון30/08/2011אין צורך לפנות לבית חולים כלל
אין מניעה מטיסה
תופעות מוכרות בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריון לאחר הפלהרחל29/08/2011
שלום
עברנו הזרעה לאחר קבלת אורביטל ובשילוב יחסי מין.
נכנסנו להריון (ראשון) לאחר הניסיון הראשון.
אני בת 36 ולצערי בשבוע 10 עברתי הפלה בכדורי ציטוטק (התברר שהעובר הפסיק לגדול בשבוע 7.2 וכי לא היה לו דופק).
יש לי מספר שאלות
1. האם יש קשר בין ההפלה ובין תהליך ההזרעה?
2. האם ניתן לנסות להיכנס שוב להריון לאחר המחזור הבא עם הזרעה וזריקת אורביטל, במידה והרחם נקי?
3. האם יש הבדל בין כניסה רגילה להריון לבין כניסה להריון בעזרת הזרעה? לא עברנו טיפולי פוריות, שילבנו יחסי מין עם הזרעה.
תודה מראש, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כניסה להריון לאחר הפלה - תגובה
ד''ר אלי רימון29/08/20111. האם יש קשר בין ההפלה ובין תהליך ההזרעה? לא
2. האם ניתן לנסות להיכנס שוב להריון לאחר המחזור הבא עם הזרעה וזריקת אורביטל, במידה והרחם נקי? אין בעיה
3. האם יש הבדל בין כניסה רגילה להריון לבין כניסה להריון בעזרת הזרעה? לא עברנו טיפולי פוריות, שילבנו יחסי מין עם הזרעה- אין הבדל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באיזה שבוע עושים הערכת משקל??עדי28/08/2011
והאם זאת בדיקת אולטראסאונד רגילה??
אני כרגע בשבוע 28 יש לי בזמן האחרון ריח לא נעים על התחתונית
כמובן שאני שומרת על ניקיון איך אפשר להיפטר מהריח והאם זה מעיד על משהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באיזה שבוע עושים הערכת משקל?? - תגובה
ד''ר אלי רימון29/08/2011רצוי להבדק על ידי רופא
אולי יש לך זיהום בנרתיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



