מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ירידה במשקלמבקשת עזרתכם07/09/2011
אני בחודש חמישי מאז תחילת ההריון רזיתי 5-6 ק"ג ומבלי לעלות כלל , מתוכם שני ק"ג בשבוע האחרון . אני סובלת משלשולים והקאות . רופא הנשים לא התייחס ברצינות לכך . האם ירידה חדה שכזו בשלב זה הינה מסוכנת ? מה ניתן לעשות ? האם כדאי לפנות לבית חולים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל - תגובה
ד''ר אלי רימון07/09/2011הירידה איננה מסוכנת לעובר בשלב זה
קיים סיכון להתפתחות תת תזונה
התיעצי עם הרופא לגבי אשפוז לצורך מתן נוזלים ותמיכה תזונתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרדות שילייה חלקיתרחלי07/09/2011
שלום רב
בהריון האחרון הייתי במעקב בסיכון גבוה בשל קרשיות יתר-אנטי קרדיוליפין.
נטלתי קלקסן ואספירין שהופסק (בשבוע 32) בשל הצרות של הדוקטוס בעובר. העובר היה IUGR לאורך ההריון והוחלט לילד בשבוע 37. נולד בן מקסים במשקל 2080.
במהלך הלידה (בזרוז-לידה רגילה) היתה הפרדות חלקית של השילייה. ראינו את זה בעקבות קריש דם גדול ודימום מסיבי יחסית לשלב בו הייתי במהלך הלידה. אח"כ גם ראו שכמחצית מהשילייה היתה אפורה.
שאלתי:
א. האם ייתכן שחלה הפרדות עוד לפני הלידה והיא לא אובחנה?
ב. האם יש קשר בין קרישיות היתר להפרדות השילייה?
ג. האם ההפרדות של השילייה עלולה לחזור בהריונות הבאים ודורשת התייחסות מיוחדת?
תודה רבה!
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרדות שילייה חלקית - תגובה
ד''ר אלי רימון07/09/2011א. האם ייתכן שחלה הפרדות עוד לפני הלידה והיא לא אובחנה? אבחנת הפרדות לפני הלידה קשה ורק במקרים שחמורה ניתן לאבחן בסונר
ב. האם יש קשר בין קרישיות היתר להפרדות השילייה? קשר מובהק
ג. האם ההפרדות של השילייה עלולה לחזור בהריונות הבאים ודורשת התייחסות מיוחדת? בהחלט, את בסיכון מוגבר להשנות של הפרדות או האטה בצמיחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה
רחלי08/09/2011תודה רבה על התגובה המהירה.
אשמח לשתי שאלות נוספות.
האם הסיכון המוגבר מחייב שמירת הריון ומאיזה שלב בהריון או רק מעקב צמוד?
והאם מנוחה מרובה תוכל למנוע או לצמצם את הבעיות של אי הספיקה השלייתית?
תודה רבה
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה - תגובה
ד''ר אלי רימון08/09/2011האם הסיכון המוגבר מחייב שמירת הריון ומאיזה שלב בהריון או רק מעקב צמוד? המעקב מתחיל מעכשיו, אין צורך בשמירה כעת
והאם מנוחה מרובה תוכל למנוע או לצמצם את הבעיות של אי הספיקה השלייתית?איננו יודעים בבטחה אך כנראעה שלא משפרת תפקוד השליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש לי סכרת הריוניתשרית07/09/2011
שלום . אני בת 33 שבוע 28 עובר גדול בשבועיים מגיל ההריון נשלחתי לעשות העמסת סוכר 100 ואלו הן התוצאות
בצום 79
אחרי שעה 180
אחרי שעתיים 150
אחרי שלוש שעות 71
רופא המטפל אמר שיש לי סכרת הריונית לפני מה שאני מבינה שרק אם שתי תוצאות חרגיות מהנורמה אז זה סכרת הריונית
איך להתייחס לזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש לי סכרת הריונית - תגובה
ד''ר אלי רימון07/09/2011יש מחלוקת כאשר מדובר רק בערך אחד
יש שסוברים שאין מדובר בסוכרת הריון ואחרים, ואני בתוכם, סבורים כי מדובר בסוכרת הריון
אם מעונינת ביעוץ קבעי פגישה אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרדות שיליה , בבקשה תגובהענת07/09/2011
שלום :
אני בת 28 היתי בהיריון בשבוע 29 התגלה מיעוט מי שפיר 6-7 , אושפזתי בבית חולים
בוצע מינטור והיה דופק עוברי 150/165 לאחר אשפוז בהיריון בסיכון ללא ניטור כשעתיים
העובר מת בהפרדות שיליה שלימה .
1 . האם היה אפשרות ליילד אותי במשך 5 שעות אשפוז בשבוע 29 ?
2 . כמות מי שפיר היתה מספיקה לתינוק ?
3 . דופק עוברי 150/165 זה נקרא מצוקה עוברית ?
4. מה אפשר לעשות בהיריון הבא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפרדות שיליה , בבקשה תגובה - תגובה
ד''ר אלי רימון07/09/20111 . האם היה אפשרות ליילד אותי במשך 5 שעות אשפוז בשבוע 29 ? לפי הסיפור לא היתה סיבה לילד
2 . כמות מי שפיר היתה מספיקה לתינוק ? כן
3 . דופק עוברי 150/165 זה נקרא מצוקה עוברית ? לא, תקין
4. מה אפשר לעשות בהיריון הבא ? יש צורך לבדוק את השליה ובירור קרישיות יתר
ואחכ יש צורך ביעוץ מסודר כי יש סכוי מוגבר להשנות של הפרדות שליה
אם מעונינת ביעוץ קבעי פגישה אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרדות קרומים...יפית בר07/09/2011
שלום,
בסקירת מערכות מוקדמת כתוב בסיכום כך:
"אורך צוואר הרחם 45 מ"מ.
ביומטריה תואמת את גיל ההריון.
לא נתגלו סימנים למומים בבדיקה זו.הודגמה שליית פתח. הודגמה היפרדות קרומים באזור צוואר הרחם ובדופן האחורית בגודל 15*116 מ"מ."
אתה יכול בבקשה להסביר לי מה זה אומר? הגניקולוגית שלי תקבל אותי רק בעוד שבועיים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפרדות קרומים... - תגובה
ד''ר אלי רימון07/09/2011מיקום השליה בצואר הרחם מונע השרשה נכונה ואז השליה נפרדת מהרחם באיזור קטן ונוצצר דימום פנימי שמפריד קרומי ההריון
דורש מעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרדות קרומים
יפית07/09/2011בהמשך לתשובתך ולשאלתי, אבל עד כמה זה מסוכן אם נכון לעכשיו אני לא סובלת מדימומים ומה הסיכוי שהדם יספג והשליה תעלה למעלה? זה נחשב להריון בסיכון גבוה או נמוך או איך להתייחס לזה? האם ניתן להגדיר את ההפרדות הפרדות נרחבת או מלאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרדות קרומים - תגובה
ד''ר אלי רימון08/09/2011מדובר בהריון בסיכון
ההפרדות קטנה כעת ולא ניתן לדעת אם תתרחב או תספג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומיםFF07/09/2011
שלום ובוקר טוב
אני לאחר IVF ואתמול עברתי לבריאות האישה אני בשבוע 9 עם בחילות והקאות שבחילות יש לי כל יום והקאות יש לי לפעמים איזה פעמיים שלוש בשבוע אני כבר חודש וחצי בבית בגלל שאני לא יוכלה בקושי לעמוד על הרגלים. אתמול הייתי אצל הרופא המטפל שלי והוא נתן לי כמה סוגים של כדורים הוא נתן לי טו נייט במינון של 0.25 4 פעמיים ביום. אנקרודין 0.25 4 פעמיים ביום. פרמין 3 פעמים יום.וזנידקס 2 פעמיים ביום.וכמובן שאני לוקחת חומצה פולטית.
השאלה שלי היא כזו הכדורים שהוא נתן לי זה בסדר? במינון הנכון ?
אני שואלת כי אני כל כך מפחדת ומאוד חשוב לי ההריון הזה ועם הכדורים רק יזיקו לי אני מעדיפה לסבול כל יום מהבחילות והקאות ושלא יהיה נזק לעוברים.
תודה רבה לך והמשך יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תאומים - תגובה
ד''ר אלי רימון07/09/2011אינני יכול להכנס לשיקולי הרופא המטפ
למה שלא תפני אליו ישירות בשאלה זו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקר סכרתאתי06/09/2011
שלום,
ביצעתי בשבוע 24 בדיקת סקר סכרת 50 גרם (GCT) ולאחר שעה נמדדה תוצאה 131.00 MG/DL . האם התוצאה תקינה/גבולית או לא תקינה, האם לבצעה שוב בשלב מאוחר יותר(איזה שלב?) ומה עלי לעשות ועל מה להקפיד?האם מומלץ לבצע בדיקת העמסת סוכר 100 גרם בצום? האם עלי להיות במעקב ואיזה?
אשמח לתגובה בהקדם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקר סכרת - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/09/2011כעיקרון הבדיקה תקינה
התיעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריון תאומים, שבוע 31דבי05/09/2011
נשלחתי לשמירת הריון עד הלידה בבית בשבוע 31 , הריון תאומים , הריון שלישי .ברצוני לשמוע חוות דעת נוספת לגבי נחיצותה (קשה לי להיות מעכשיו בבית.. אני בתפקיד ניהולי), להלן הפרטים:
בשבוע שעבר במהלך ביקורת רגילה אצל הרופאה – נשלחתי לאשפוז שנמשך 5 ימים עקב: מחיקה(אורך צוואר 1.0-2.8 דינאמי, פעילות סדירה, התכווצויות חזקות), קושי רב בתנועה למרות עליה מעטה מאוד במשקל במהלך ההיריון ופעילות גופנית סדירה 4-5 פעמים בשבוע עד לפני שבועיים , עובר A – פער גדילה מצטבר של שבועיים וחצי וזרימה גבוהה בחבל טבור= 4.3-6, שוחררתי מבי"ח ביום ו' עם נתונים דומים בהמלצה להמשך מעקב בתחילת שבוע ומנוחה בבית כשבועיים , היום הבדיקות היו 2.2 אורך צואר וזרימה 4.51, הרופאה שלי עומדת על כך שאין לחזור לעבודה עד הלידה (עובדת בתחום המחשוב בניהול)
בתודה מראש
דבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
דבי05/09/2011מאז שחזרתי הביתה מבי"ח ביום ו' , מחמירה התופעהשל התכווצויות חזקות , קושי בהליכה , כאבי גב תחתון חזקים , לחץ בבטן תחתונה , דקירות באזור המשפעה ,נפיחות ברגליים ,.נהיה קשה לי לתפקד מהרגיל מיום ליום שמתגברות לאחר כל מאמץ פיזי שהוא מעבר לשכיבה/ישיבה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/09/2011שוב קשה להעריך ללא בדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמירת הריון תאומים, שבוע 31 - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/09/2011מאוד קשה לגבש המלצות לשמירת הריון על סמך הכתוב אך בוודאי שאין צורך בשכיבה מלאה
הגבלת פעילות נעשית או מטעם העובדה כי יש חשש שהעבודה תסכן את האם או העובר או תזיק להריון
במידה ומעוניינת ביעוץ אישי פרטני תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זופרן בהריוןדין05/09/2011
שלום רב,
אני שבוע 28 נוטלת זופרן 8 מ'ג פעמיים ביום משבוע 15, נסיתי להפסיק לקחת את הזופרן וכעבור 24 שעות חזרתי להקיא ללא הפסקה ולא יכולתי לאכול ולשתות כלום עד שאוזפתי לקבלת ערוי וזופרן .
למיטב הבנתי אין מספיק מחקרים לגבי הזופרן אך עד לפני שהכרתי את הזופרן ביליתי כל יומיים בבית חולים ואף הייתי מאושפזת למשך שבועיים עקב הקאות והתיבשוייות קשות שהיה לוקח שלושה ימים של אנפוזיות עד שהיו מצליחים לאושש אותי. בהתיעצות עם רופא נשים " על הדרך" (אבא של חברה) הוא אמר לי כי אין מצב שאני מקיאה עד שבוע כזה כמו שאני מתארת רק בגלל ההריון.
1. רציתי לדעת האם נטילת הזופרן מסכנת את בריאות העובר?
2. רציתי לדעת עם מה שהרופא נשים אמר נכון?
3. מה ההיתם ממלצים לי לעשות במצבי?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זופרן בהריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/09/20111. בשבוע זה ניתן לטול זופרן
2. יש מקום להערכה מסודרת הסיבות להקאה
במידה ומעוניינת בייעוץ מסור אישי ופרטני תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה...עומר05/09/2011
אני בשבוע 5 אחרי הרבה טיפולי IVF הריון ראשון... אני אמורה לעבור לרופא שלהריון בסיכון גבוה ??? או אפשר רופא נשים רגיל שמתמחה בהריון רגיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה... - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/09/2011קשה לדעת ע"פ הנאמר
במידה ומעוניינת בייעוץ פרטני להערכת ההריון ומידת הסיכון בו תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- PRESSOLATקרן04/09/2011
שלום!!!
אני בשבוע 29.5, במוניטור נצפתה פעילות רחמית (צירים קטנים) ואני סובלת מכאבי גב תחתון.
הרופא המליץ על כדורי PRESSOLAT 10, שאותן ליטול 2 כדורים 4 פעמים ביום.
שאלות:
1. האם המנה לא גדולה מדי ?
2. הרופא מהטפל לא ציין את משך הזמן לנטילת התרופה. מהו משך התקופה לנטילת התרופה ?
3. האם התרופה יכולה לגרום לעובר נזק בריאותי (שכלי או פיזי) כלשהו ?
4. האם התרופה יכולה להגביר את תנועות העובר והדופק שלו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PRESSOLAT - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/09/20111. זה המינון
2. תשאלי את הרופא
\3. לא
4. לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרדות קרומים+ שלית פתח...טל04/09/2011
שלום רב,
אני בת 31 ,הריון ראשון בשבוע 15, לפני מספר ימים הייתי בסקירת מערכות מוקדמת וזו הייתה הפעם הראשונה שהגניקולוגית זיהתה היפרדות קרומים 2 ס"מ על 10 ס"מ ושלית פתח חלקית, אני ללא דימומים, ועושה רושם שהעוברית בסדר...משום שלא הבנתי מה זה אומר בכלל לא שאלתי שאלות ואני מניחה שהגניקולוגית לא רצתה ליצור לחץ, היא אמרה שאם היא הייתה הגניקולוגית שלי היא הייתה ממליצה לי על שמירת הריון, הגניקולוגית שלי תראה אותי רק ב-13.9 ואני מאז הסקירה בחרדות בין היתר כי אני קוראת הרבה מידע באינטרנט והוא לא הכי מרגיע, מה שמעניין אותי לדעת זה מה הסיכוי להפלה במקרה כזה ועד מתי אני אצטרך להיות במתח הזה או לבדוק כל הזמן בשירותים אם אין דימום פתאום...האם זו נחשבת להפרדות גדולה? אם באולטרסאונד ב-13.9 המצב נותר בעינו ואין שיפור או ישנה החמרה הדבר יעיד על המשך הריון לא תקין או הפלה בטוחה? מאחר ואין לי עם מי להתייעץ עד לפגישה עם הגניקולוגית למעט מיון קצר וענייני, אני אשמח מאוד לקבל מידע מקצועי ...תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפרדות קרומים+ שלית פתח... - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/09/2011אכן מדובר בהיפרדות קרומים גדולה יחסית
מעלה הסיכוי להפלה לידה מוקדמת היפרדות שליה
כל עוד אין דמום אין צורך בבדיקב מיוחדת
לגבי שמירת הריון הדיעות חלוקות אך ברור שאין להמליץ על פעילות גופנית חריגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה בבקשה.FF04/09/2011
שלום ערב טוב
אני היום התחלתי שבוע 9 עם תאומים לאחר IVF
ביום שלישי האחרון עשיתי אולטרסאונד וברוך ה הכל תקין.
ביום שלישי הקרוב יש לי תור ראשון לרופא שמטפל בהריון בסיכון
ותחילת מעקב אצל האחיות.
אתמול בערב התחילו לי טיפה כאבים בבטן למעלה אחרי כמה זמן התחילו לי טיפה כאבים ברחם שבאו והלכו והיום בבוקר קמתי עם אותם כאבים אבל גם באים והולכים.
ובבוקר התחילו לי שלשולים והיו לי טיפה בחילות שבמשך הבוקר בערך לא היו לי בחילות בכלל. בצוהרים היו לי שוב שלשולים וגם עכשיו היו לי.
מהבוקר שקמתי גם כואב לי כל הגוף מין תחושה כזו שהגוף שלי כבד וכואב.
אלו התפועות של ההריון ? האם מה שאני מרגישה זה תקין? או שאני צריכה לגשת לרופא בהקדם? או שזה בסדר ולחכות לרופא ביום שלישי?
תודה רבה והמשך ערב טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה בבקשה. - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/09/2011נראה לי שיש מקום לבדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
FF04/09/2011הבנתי תודה רבה על התשובה.
השאלה עם ללכת לרופא או לגשת רק לאולטסרנאוד?
תודה רבה על הכל והמשל ערב טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/09/2011גם וגם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה.
FF05/09/2011שלום ובוקר טוב
מיום שבת התחילו לי ממש כאבים בחנכיים מאוחרי השן האחרונה שמעליה יש לי שן בינה מאוד כואב ונפוח לי..
אפשר לטפל בשיניים בשבוע 9?
והאם אפשר לעקור שן?
תודה רבה והמשך יום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה. - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/09/2011כן
התיעצי עם רופא השיניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר גדולההריונית04/09/2011
שלום,
אני בהריון שבוע 33+6, ביצעתי העמסת סוכר גדולה כיוון שהעובר בשבוע 32+3 שקל 2.300 ק"ג. לציין העמסת סוכר 50- יצאה תקינה- 112.
תוצאות הבדיקה:
בצום- 75
60 דקות- 180
120 דקות- 178
180 דקות- 70.
האם הבדיקה לא תקינה? מה עליי לעשות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העמסת סוכר גדולה - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/09/2011הבדיקה אינה תקינה ומצביעה על סוכרת הריונית
פני לרופא המטפל בהקדם או במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קטןמ04/09/2011
בהריון שבוע 31 רציתי לשאול אם אפשר לעבור ניתוח להוצאת ציפורן חודרנית
בתקופת ההריון?תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח קטן - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/09/2011כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



