מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון בסיכון גבוההליטל03/04/2011
שלום,
הרואה המטפלת שלי נתנה לי הפניה להריון בסיכון גבוהה מכיון שיש לי רחם דידלפי 2 רחמים+2 צווארי רחם,
אני מעוניינת בהמלצה לרופא טוב לגשת אליו ליעוץ מכיוון שאני קצת חוששת ואני רוצה להיות בידיים טובות
אין לי בעיה ללכת לכל רופא פרטי או אם יש המלצה טובה לרופא דרך הקופה אני שייכת למכבי
אנא עזרתכם בהקדם..
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון גבוהה - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/04/2011מטרת פורום זה אינה להמליץ על רופא זה או אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מדומים או מוקדמים?שני31/03/2011
שלום, אני בשבוע 24, הריון ראשון והכל תקין כרגע.
ב4 פעמים האחרונות, כשעתיים לאחר קיום יחסים התחילו כאבים ברחם כמו כאבי מחזור. כאבים כאלו שנמשכים שעה בערך ברצף. חוץ מאחרי יחסים אני מרגישה שהכל בסדר. האם זה צירים מדומים? אני לא שמתי לב אם זה התחיל מהגב או מהמתניים או ישר בבטן. היום במוניטור ראו פעילות רחמית וגם אחרי ששתיתי שני ליטר עשו עוד מוניטור ועדיין פעילות רחמית. אני לא מרגישה כאב חזק. לפעמים כאב קצת במתניים/גב, משהו שאפשר להתעלם ממנו. צוואר הרחם נבדק והוא תקין.
איך אני אדע אם זה צירים מדומים רגילים או מוקדמים?
האם זה מסוכן כרגע לקיים יחסים? ואם להמנע- אז מעכשיו עד סוף ההריון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מדומים או מוקדמים? - תגובה
ד''ר אלי רימון01/04/2011אלו צירים אמיתיים
ממליץ להמנע מקיום יחסי מין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של בדיקותדנה31/03/2011
ראיתי באינטרנט את תוצאות בדיקות הדם שנשלחתי לעשות ולא ברור לי משמעותן.את הרופאה אראה רק בעוד שבועיים. אלו בדיקות השלמה לבירור זיהומים בגלל שהיו חדרי מוח ברוחב 9-10 מ"מ. בדיקה מהשבוע-שבוע 33 הייתה תקינה . החדרים ברוחב 5 מ"מ.
Parvovirus IgG גבולי
Parvovirus IgM negative* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות של בדיקות - תגובה
ד''ר אלי רימון01/04/2011נחשפת לוירוס זה בעבר, בדיקה תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבועות ראשוניםאילי31/03/2011
שלום דר בעבר הריון מוקדם שבוע 29
אני בהריון שבוע 3שבוע הבא אולטרא רציתי לשאול מאיזה שבוע עלי לגשת למרפאה בסיכון גבוהה??והאם בגלל העבר יש לי סיבה לדאגה הריון קודם ירידת מים תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבועות ראשונים - תגובה
ד''ר אלי רימון31/03/2011אני מבין שילדת בשב 29
אם כך את בסיכון מוגבר ללידה מוקדמת
כעת זה מוקדם אך הייתי מציע לפנות להתיעצות עם רופא הריון בסיכון לפני שבוע 15* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת תאים ממי שפירv123456@walla31/03/2011
לד"ר שלום
רציתי לשאול על שמירת תאים של מי שפיר לשימוש חוזר במקרה הצורך
האם השימור כדאי ? האם במקרה של זיהום או כל פגם שיתגלה חלילה בהריון רופאים לא יעדיפו לעשות דיקור חוזר ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת תאים ממי שפיר - תגובה
ד''ר אלי רימון31/03/2011המטרה בשמירת דגימת מי שפיר היא להפיק תאים שיאפשרו אבחנה של בעיות כרומוזומלית בעובר ולחסוך דיקור.
לגבי זהומים תדרש בכל מקרה דגימה עדכנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה צירים מוקדמים????אני30/03/2011
ערב טוב,
אני בהריון תאומים לאחר IVF שבוע 19.5
כבר כמה ימים יש לי התקשויות נוראיות בבטן - זה מאוד כואב וזה נמשך לכמה דקות וזה חוזר כמה וכמה פעמי ביום ואפילו בלילה כאשר אני יושנת ובמנוחה זה גם קורה
אני קצת מודאגת מזה ושואלת האם זה יכול להיות התחלת צירים מוקדמים??
זה הריון שני שלי - בעברי היו לי צירים מוקדמים - בהריון של עובר אחד - בשבוע 33 . לכן אני מודאגת זה קצת מוקדם מדי לא ??
מה לעשות במקרים כאלה ???
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה צירים מוקדמים???? - תגובה
ד''ר אלי רימון31/03/2011זה נשמע כמו צירים מוקדמים
כדאי לפנות לרופא לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטראסאונדשרון29/03/2011
שלום אני בת 28 ביצעתי בדיקות אולטראסאונד בשבועב 19+2 ולהלן המצאים:
HC/AC 1.12
BPD 44.2 מתאים לשבוע 19+3
HEAD CIR 161 מתאם לשבוע 18+6
AB.CIR 143 מתאים לבוע 19+4
FEMUR LENTH 30 מתאם לשבוע 19+2
הערכת משקל 293גרם
כמו כן נצפתה אגן כליה שמאל 4 מ"מ
השאלה שלי היא:
1.האם הערכים ש המדידות שציינתי מעלה תקינים(כולל HC/AC 1.12 ומשקל )
2.האם הסטטיה ב-HEAD CIR היא תקינה?
2.האם אגן כליה 4 מ"מ תקין בשבוע בו אני נמצאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולטראסאונד - תגובה
ד''ר אלי רימון29/03/2011התוצאות של הבדיקה בטווח הנורמה
צריך לזכור שיש גם טעות טכנית 10% לכל כיוון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקורליז29/03/2011
שלום ד"ר,
רציתי לדעת באיזה שבוע הכי ממולץ לעבור דיקור מי שפיר .תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיקור - תגובה
ד''ר אלי רימון29/03/201117
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיצור צוואר רחם בהריוןנ.ט29/03/2011
שכחתי לשאול האם מצב זה של מעקב אחר צוואר הרחם מכניס אותי לקטגוריה של הריון בסיכון??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיצור צוואר רחם בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון29/03/2011כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיצור צוואר רחם בהריוןנ.ט29/03/2011
שלום,
אני בהריון 1 שבוע 16 אחרי קוניזציה של צוואר הרחם, לא עשיתי תפר צווארי ונמצאת רק במעקב.
במדידת אורך צוואר ראשונה בשבוע 11 היה אורכו 2.99 ובמדידה בשבוע 14 בסקירה היה אורכו 2.75 ללא עדות לדינמיקה צווארית וסגור לכל אורכו.
אני יודעת שזה כמובן מתחת לממוצע, הרופא שביצעה את הסקירה אמר שהתוצאה תקינה וחשוב לעקוב שאין דינמיקה צווארית.
שאלתי היא האם יש אילו שהן הנחיות מיוחדות במצב זה?
כל כמה זמן מומלץ לבצע U.S למדידה של אורך הצוואר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיצור צוואר רחם בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון29/03/2011לדעתי כדאי להמנע מיחסי מין ופעילות מאומצת
רצוי לעקוב אחר אורך צואר כל שבועיים בערך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכוןדנה29/03/2011
היי, נמצאת במעקב הריון בסיכון בגלל HCG גבוה , דיקור מי שפיר תקין.
כיום שבוע 33+4 .משבוע הבא התבקשתי לעשות מוניטור כל שבוע. מה מומלץ לגבי מעקב גדילה באולטרסאונד?
איך אפשרי לבדוק את תקינות השלייה? האם רק באולטרסאונד? ואם כן מה התדירות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון - תגובה
ד''ר אלי רימון29/03/2011על ידי ניטור עוברי וסונר כל 3 שב להערכת צמיחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד מודאגת מענין תת פעילותיעל29/03/2011
שלום רב
השבוע גיליתי שאני בהריון (שבוע 5). בדיקת דם שעשיתי לפני כשלושה שבועות מראה
TSH 7.2
T4 11.65
זהו הריון שלישי שלי. תמיד בלוטת התריס שלי תפקדה טוב. זו הפעם הראשונה שלא. לאימי ואחותי יש בעיה של תת תפקוד של בלוטת התריס אז אני מניחה שזה תורשתי.
מה לעשות? האם אני זקוקה לטיפול תרופתי?
תודה.
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד מודאגת מענין תת פעילות - תגובה
ד''ר אלי רימון29/03/2011ראשית כדאי לחזור על הבדיקה בהפרש שבוע
כדאי לקבוע תור לאנדוקרינולוג
מה הטווח התקין המופיע בתוצאות הבדיקה של ה-FT4.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - לגבי הטווח
יעל30/03/2011הטווח התקין בבדיקה הוא 7-17
לי כאמור יש 11.65
TSH 7.19* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - לגבי הטווח - תגובה
ד''ר אלי רימון31/03/2011הרמה של ההורמון בטווח התקין ולכן מקטין סיכוי לסיבוכים בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת פעילות של בלוטת התרסענבר29/03/2011
שלום ד"ר,
אני בשבוע ה 9 (עוד 4 ימים ב 10), ולפני שבועיים גילו שרמת ה TSH שלי עומדת על 7.68. הבנתי שמדובר במצב של תת פעילות בלוטת התריס. רופאת הנשים שלי הפנתה אותי היום לרופא המשפחה שלי, ששלח אותי לערוך בדיקת חוזרת של TSH3 ו TSH4.
שאלתי היא האם נטילת כדורים מהשבוע ה 10, מפצה על הזמן בו לא נטלתי?
האם יש מחקרים שמראים מה קורה אם אישה בהריון מתחילה לקחת כדורים בסוף השליש הראשון - מה זה אומר לגבי הסיכויים של פגיעה בעובר?
יש לי ילד PDD ואני מאוד חוששת מבעיה נוספת בילד שני..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת פעילות של בלוטת התרס - תגובה
ד''ר אלי רימון29/03/2011מה שחשוב הוא רמת FT4
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. ה FT4 שלי הוא 11.6
ענבר29/03/2011האם יש סיבה לדאגה...???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. ה FT4 שלי הוא 11.6 - תגובה
ד''ר אלי רימון29/03/2011מה טווח התקין המופיע בדף התשובות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההטווח התקין ע"פ מה שרשום הוא 10-20
ענבר30/03/2011התוצאה שלי היא 11.6.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההטווח התקין ע"פ מה שרשום הוא 10-20 - תגובה
ד''ר אלי רימון31/03/2011הרמה של ההורמון בטווח התקין ולכן מקטין סיכוי לסיבוכים בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפניה עקב צירים לא סדיריםאתי28/03/2011
שלום, אני בשבוע 32 + 4, עם צירים לא סדירים במשך כשבוע, צוואר מחוק וסגור, במיון נצפו צירים במוניטור, קבלתי עירוי 3 פעמים ותוספת של תרופה להרגעת הצירים, היום הייתי אצל רופאת הנשים שלי (רופאה עצמאית) שהפנתה אותי עקב כך למעקב במרפאה להריון בסיכון, האם יש צורך? מה זה אורמ הריון בסיכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפניה עקב צירים לא סדירים - תגובה
ד''ר אלי רימון29/03/2011קיים סיכון ללידה מוקדמת
אין טיפול יעיל למעט מנוחה וזה מה שיאמרו לך
מצד שני את כבר בשבוע מתקדם ואף אם תלדי התוצאות טובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפניה עקב צירים
אתי29/03/2011תודה רבה על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TSH ופרוגסטרוןלולי28/03/2011
Aלום רב,
אני בת 34,בהיריון שלישי (מהזרעה), אחרי 2 הפלות לא רצויות
כעת בשבוע 10+3
היום הייתי בבדיקה שגרתית והרופא שלי הסתכל בבדיקות הדם ואמר שה-TSH נמוך (קטן מ-0.015) T3 - 11.1 34.3-T4 .
לאימי ואבי יש פעילות יתר של בלוטת התריס.
האם עליי לדאוג?
האם פעילות יתר מזיקה לעובר?
האם עלולה לגרום להפלות?
התור לאנדוקרינולוג הוא רק בעוד 3 חודשים..... (נפלאות קופ"ח כללית)
ושאלה נוספת- אני נוטלת אנדומטרין פעמיים ביום. הפרוג' שלי בשמיים- 158, האם כדאי להפסיק?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TSH ופרוגסטרון - תגובה
ד''ר אלי רימון29/03/2011אם ה-FT4 בטווח תקין הסיכוי לסיבוכים נמוך
רצוי לפנות בהקדם ליעוץ מסודר של רופא הריון בסיכון או אנדוקרינולוג
ורצוי שזה יקרה לפני הלידה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



