מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צירים מוקדמים, פרסולט ופרוגסטרוןלחמניה13/04/2011
שלום,
אני בשבוע 23, כבר שבוע עם צירים מוקדמים לא אפקטיביים. צוואר רחם ארוך וסגור.
הרופא רשם לי (לבקשתי) פרסולט אבל אמר שזה לא מונע לידה מוקדמת אלא רק מחליש את הצירים. האם זה נכון? האם התרופה לא מסוכנת לעובר, בוודאות???
בנוסף הוא הגדיל לי את המינון של זריקות פרוגסטרון לשתיים בשבוע. האם זה מוכר כמעכב לידה מוקדמת או שזה גם להקלה סימפטומטית בלבד?
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מוקדמים, פרסולט ופרוגסטרון - תגובה
ד''ר אלי רימון13/04/2011דברי הרופא לגבי פרסולט נכונים, לא מזיק לעובר
הפרוגסטרון הוכח כמונע לידות מוקדמות בנשים עם קיצור צואר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח פתלוגיית שיליהטלי13/04/2011
שלום רב,
לאחר לידת פג, אחרי הריון רבויי דימומים, אלא תוצאות הבדיקה הפתלוגית לשילייה, אודה על עזרה בפענוח.
התקבלה שיליה בלתי סדירה, במשקל 450 גרם ובמימדים 15*15*20, עם חבל טבור באינסרציה וילמנטוזית, באורך 5.5 ס"מ ובקוטר 0.8 ס"מ עם 3 כלי דם.
הקרומים מבריקים.
פני שטח עוברי ללא שינויים.
פני שטח אימהי עם מראה קוטילדוני תקין.
weight comatible for gestational age.
hyaline deposition focal.
abnormal shape of placental plate.
velamentous insertion of u. cord
מה כל זה אומר????
המון תודה,
טלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח פתלוגיית שיליה - תגובה
ד''ר אלי רימון13/04/2011פני ליעוץ מסודר של רופא הריון בסיכון לקבלת הסברים מעמיקים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דליפת מי שפיר ומאמץ בשירותיםמיכל13/04/2011
לרופאים שלום
אני בת 30, בריאה, הריון ראשון, שבוע 21, בינתיים (טפו טפו טפו) הכל תקין.
בשבועות האחרונים הרגשתי מעין טפטוף מהנרתיק אחת למס ימים. לאחר שעברתי בירור הסתבר שלא מדובר בדליפת מי שפיר (עשו בדיקת PH וגם הסתכלו על צוואר הרחם בזמן שהשתעלתי). הבעיה שהנושא ממשיך להטריד אותי, ואין לי יכולת לדעת מתי מדובר בדליפת שתן או בהפרשה וגינלית (או גרוע מכך- ירידת מים מוקדמת). כשאני מתאמצת בשירותים לעיתים יוצא מעין "שפריץ" ואני מניחה שמדובר בשתן, אבל האם תיאורתית מאמץ ממושך יכול לגרום לדליפת מי השפיר? האם יתכן שדליפה שהחלה כתוצאה מהמאמץ תמשך גם לאחר סיומו? (כלומר הטפטוף ימשך בשעות שאחרי...)
שאלה נוספת לי אליכם- האם עובר שמחליט להתמקם בדופן הרחם התחתונה יכול לגרום לתחושה של התכווצויות/כאבי מחזור?? אתמול הייתה לי הרגשה של כאבי מחזור (בטן תחתונה בלבד) למשך חצי שעה בערך, בסופו של דבר ההרגשה נעלמה מעצמה והיה לי הרושם שהקטנצ'יק החליט להטיל את כובד משקלו על האזור התחתון של הרחם.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דליפת מי שפיר ומאמץ בשירותים - תגובה
ד''ר אלי רימון13/04/2011בריחת שתן שכיחה בהריון וחולפת לאחר הלידה
לגבי הכאבים ומיקום העובר זה יתכן ואין בכך בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכוןא13/04/2011
לרופאים שלום
אני בשבוע 7+5 להריוני השני בהריון ראשון לידה מוקדמת שהלה בצירים משבוע 20 ירידת מים בשבוע26 ולידה רגילה בשבוע28 כרגע מהלך הריון תקין והתחלתי מעקב במרפאה להריון בסיכון הרופאה אמרה לי שעלי להיתנזר מקיום יחסי מין החל מעכשיו עד שבוע 12 כדי לראות שהכל מתקדם באופן תקין ואח"כ אוחל להמשיך לקיים יחסים עד שבוע 20 בערך ושוב להפסיק עד שבוע 32 ורציתי לשאול מס שאלות:
1.מדוע משבוע כ"כ מוקדם צריך להפסיק מה הסיכוי שיהיה מיזה סיבוך
2.האם כניסת זרע לפתח הנרתיק ללא חדירה יכולה גם להזיק?
3.האם אורגזמה נשית גם כן אסורה? ללא חדירה ע"י יחסי מין יבשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון - תגובה
ד''ר אלי רימון13/04/2011נוזל הזרע מכיל חומרים שמשפיעים על צואר הרחם ויכולים לגרום להתקצרותו.
אני ממליץ , אם לא קשה, להמנע מיחסי מין עם חדירה
כל השאר מותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיעוט מי שפיר וצורך בשמירהנ.ל13/04/2011
בשבוע 36 אושפזתי למשך 8 ימים בתה"ש בשל מיעוט יחסי של מי שפיר שנע בין 5-7 ואפילו דיברו איתי על זירוז. אבל אז שוחררתי לאחר שיומיים הייתה עליה (9 ואחר כך 13) ואני במעקב אולטרסאונד ומוניטור בקופה.
הרופאה שלי נתנה לי מנוחה בבית ואמרה לי שהרופא שעושה לי את המעקב בקופה ימשיך את ימי המחלה (כי היא אמרה לי שאין לה יותר מה לעשות איתי מעקב, אלא אני צריכה שינתחו את המוניטור והאולטרה סאונד במרפאת בריאות האישה ואז יחליטו מה עושים).
בקיצור הרופא נתן לי שמירה מתחילת האשפוז ועד הלידה למרות שאחרים לא רצו לתת לי.
השאלה היא, אם אני עובדת בעבודה משרדית, האם אני חייבת לעבוד מהבית או יכולה לצאת למשרד? כי אין לי הרבה עבודה פיזית, ואני כל הזמן יושבת. האם השמירה אכן הכרחית, או שהיא יותר כסת"ח לביטוח לאומי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיעוט מי שפיר וצורך בשמירה - תגובה
ד''ר אלי רימון13/04/2011ראי תשובה בתפוז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן שקדיםדנה13/04/2011
שלום לכולם....
מעוניינת לדעת מאיזה שבוע מותר להתחיל את עיסוי הפרינאום עם שמן שקדים האם זה באמת עוזר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן שקדים - תגובה
ד''ר אלי רימון13/04/2011אינני יודע את התשובה לשאלות אלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אולטראסאונדשרון12/04/2011
שלום רב,
הנני בת 27 בהריון הראשון שבוע 21+5 לפי האולראסאונד הקודם אותו ביצעתי לפני שבועיים ..בבדיקת אולטראסאונד שביצעתי לפני שבועיים התגלה כי אגן הכליה מורחב מעט 4 מ"מ (בשבוע 19+2). וכן תנוחתו של העובר קצת מוזרה:הוא שוכב עם הראש למטה כאשר פניו מופנות לכוון הגב ולכן גם לא ניתן לראות את פניו באולטראסאונד.
היום כעבור שבועיים ביצעתי בדיקת אולטראסאונד נוספת שתוצאותי ההיו:
1. BPD- 51.6 מתאים לשבוע 21+5
2.HEAD CIR-183 מתאים לשבוע 20+5
3. AB .CIR-158 מתאים לשבוע 21
4.HC\AC -1.15
5.FEMUR LENNGHT 36.6 מתאים לשבוע 21+4
גיל ההריון US 21+2
הערכת משקל 408 גרם
תנועת עובר -נצפו
פרט לכך צויין כי רוחב עגני הכליה קטן ועומד על 2.3 מ"מ
וכן תנוחתו של העובר לא השתנתה מלפני שבועיים כלומר הוא עדיין נמצא עם הראש כלפי מטה (כאילו רוצה לצאת) ועם פניו לכוון הגב ולכן לא ניתן לראות את פניו באולטראסאונד.
השאלה שלי היא:
1.האם הערכים שבדקתי כעת(מצויינים מעלה)-גודל העובר,הראש,המשקל, HC/AC תקינים ?( יש לשים דגש גם על וההפרש בין HEAD CIR ו AB CIR ואי התאמתם בשבועות לשאר הערכים הנבדקים וכן ההבדלים בין בדיקות השונות)ם?
2.האם תנוחתו של האובר (שלא משתנה כבר כחודש) היא תנוחה שכיחה ?והאם היא תקינה?
האם תנוחה זו לא יכולה להזיק לעובר?
3.האם זה יכול לקרות והאם זה תקיןן כי הערך של עגני הכליה ירד בשבועיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת אולטראסאונד - תגובה
ד''ר אלי רימון13/04/20111.1.האם הערכים שבדקתי כעת(מצויינים מעלה)-גודל העובר,הראש,המשקל, HC/AC תקינים ?( יש לשים דגש גם על וההפרש בין HEAD CIR ו AB CIR ואי התאמתם בשבועות לשאר הערכים הנבדקים וכן ההבדלים בין בדיקות השונות)ם?- לדעתי בטווח התקין
2.האם תנוחתו של האובר (שלא משתנה כבר כחודש) היא תנוחה שכיחה ?והאם היא תקינה? אין לי תשובה בדוקה
האם תנוחה זו לא יכולה להזיק לעובר? לדעתי לא
3.האם זה יכול לקרות והאם זה תקיןן כי הערך של עגני הכליה ירד בשבועיים? מדובר בבדיקה לא מדויקת ומדדים אלה תקינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 35 ו 3 ימיםא12/04/2011
מזה 3 ימים שאני מרגישה כמו בתחילת ההריון, עם בחילות כאבי ראש ובנוסף שלשולים. לחץ דם 100/70 . משבוע 29 עם צירים מוקדמים שטופלו ,מרגישה התכווצויות אבל לא יותר מקודם. האם זה אומר שהלידה קרובה?
זה הריון icsi (שני) הלידה הרשאונה היתה שבוע 37.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 35 ו 3 ימים - תגובה
ד''ר אלי רימון13/04/2011לא ניתן לדעת ללא בדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפר צווארי שבוע 30+5חן12/04/2011
שלום,
אני בשבוע 30+5 ויש לי תפר צווארי. רציתי לדעת:
1. באיזה שבוע מורידים אותו?
2. האם הוצאת התפר מתבצעת בבי"ח והאם יש צורך לקבוע תור מראש?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפר צווארי - תגובה
ד''ר אלי רימון12/04/2011הורדה בשב 37 או קודם אם יש צירים משמעותיים
בדכ אין צורך לקבוע תור כי נעשה במיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהב.12/04/2011
האם הריון תאומים גם נחשב להריון בסיכון גבוה? ב"ה בנתיים שבוע 10+ מהלך תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אלי רימון12/04/2011בהחלט כן
קיים סיכון מוגבר ללידה מוקדמת, רעלת הריון ועוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל
ב.12/04/2011כל עוד הכל בסדר אין כ"כ צורך במעקב ובדיקות קפדניות נכון?
או שצריך לבצע בדיקות ומעקבים בתדירות גבוה יותר.בעצם ממתי אני נכנסת למעקב
בסיכון גבוה? תודה על תשובתכם וסליחה על החוסר ידע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל - תגובה
ד''ר אלי רימון13/04/2011לדעתי דרוש יעוץ רופא הריון בסיכון כבר כעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכון גבוההליטל11/04/2011
היי,
אתמול הייתי בהתייעצות הריון בסיכון גבוהה עקב רחם דידלפי,
יצתי מהיעוץ לחוצה מאוד אני צריכה עוד המלצות או מידע לגבי הבעיה שלי כדי להירגע הכוונה מסויימת....
נאמר לי שיש סיכוי ללידה החל משבוע 24 ובין שבוע 24 ל 28 אני אכנס לשירה תלוי איך הרחם שלי יגיב אם הוא יתרחב או לא...
אנא עזרתכם מה אני אמורה לעשות כדי שההריון שלי יצליח זה הריון ראשון לא מכירה עוד מקרים כאלו לא יודעת אם לבקש שמירה החל מהיום ולא לחכות לרגע האחרון מה אני אמורה לעשות..
איך לגרום להריון הראשון שלי להצליח להגיע לסוף ההריון.
נאמר לי שאני אצטרך ללדת בקיסרי מכיוון שהמקום למטה הוא בטח צר כי זה מתחלת לשתיים יש לי 2 רחמים 3 צווארי רחם..
אני מתוסכלת חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות
אודה לעזרתם ..
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון גבוהה - תגובה
ד''ר אלי רימון11/04/2011לצערינו אין בכוחך לשנות את מבנה הרחם וזה נתון הפתיחה.
הסבירו לך נכון לגבי סיכון מוגבר ללידה מוקדמת.
במידה שיש קיצור צואר הרחם יש מקום לשקול שמירה
רצוי לסיים בניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ליטל13/04/2011תודה על המענה,
כרגע צוואר הרחם שלי ארוך וסגור אתמול בסקירת מערכות הרופא בדק ואמר ככה,
נאמר לי גם שהשיליה נמוכה וצריך לעקוב אחרי זה.
נה זה אומר האם זה מסוכן? יש דרך שאני יכולה לתרום להריון תקין ללא לידה מוקדמת?
האם אני צריכה לבקש לצאת לשמירה כבר עכשיו ולא לחכות לשבוע 24 שחלילה לא יקרה כלום לפני.
היום אני שבוע 16+5.
אחת לכמה זמן אני צריכה להבידק בגלל כל זה..?
שוב תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד''ר אלי רימון13/04/2011כדאי לעקוב אחר צואר הרחם כל כשבועיים
החלטה על שמירה לפי הנתונים יתכן עוד קודם ל-24 לפי שיקול הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר רחם קצרדותן10/04/2011
שלום רב (וסליחה על האורך),
אישתי בשבוע 25 +5 להריון תאומים (IVF).
בשבוע 15 ולאחר דימום מהנרתיק היא אושפזה להשגחה של 3 ימים ושוחררה למנוחה מוחלטת של חודש כשהכל תקין, לאחר חודש חזרה לעבודה רגילה.
בסקירת המערכות המאוחרת (שבוע 22) המשקל של אחת היה 479 גרם ושל השנייה518 גרם וצוואר הרחם סגור שאורכו 37 מ"מ.
בבדיקה במרפאה לסיכוני הריון שהתקיימה היום נראה שהמשקל של אחת הוא 744 גרם ושל השנייה 752 גרם כשאורך צוואר הרחם הוא 18 מ"מ הוא סגור וללא משפכיות - הומלץ על שמירת הריון (שמירה ללא מנוחה מוחלטת אלא פשוט להיות בבית).
יש לי כמה שאלות בנוגע למצב הנ"ל :
1. מה אתה ממליץ לעשות בנוגע לצוואר הרחם הקצר , האם שמירה במנוחה מוחלטת (כל היום במיטה) או שניתן לזוז מהמיטה (כמובן לא לרוץ מרתונים)? כמו כן האם יש סיכוי שהצוואר ייתארך ?
2. האם המשקלים של העובריות מתאימים לגיל ההריון(25 +5) או שצריך להתחיל לדאוג להתפתחות ?
3. שמענו מכל מיני מקורות על כך שבמצב כזה נותנים לעיתים זריקה להבשלת ריאות - האם לדעתך יש מקום לזריקה זו בשלב זה?
המון תודה וסליחה על האורך והלחץ (זה הריון ראשון).
דותן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר רחם קצר - תגובה
ד''ר אלי רימון10/04/20111.(כל היום במיטה) או שניתן לזוז מהמיטה (כמובן לא לרוץ מרתונים)? כמו כן האם יש סיכוי שהצוואר ייתארך ? הצואר לא יתארך , ניתן כמובן לצאת הממיטה
2. האם המשקלים של העובריות מתאימים לגיל ההריון(25 +5) או שצריך להתחיל לדאוג להתפתחות ? תקינים לגיל ההריון לתאומים
3. שמענו מכל מיני מקורות על כך שבמצב כזה נותנים לעיתים זריקה להבשלת ריאות - האם לדעתך יש מקום לזריקה זו בשלב זה?
לדעתי מומלץ לתת את הזריקה להבשלת הריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזריקה להבשלת ריאות
דותן11/04/2011שלום ד"ר ,
בקשר לזריקה להבשלת ריאות , האם זריקה זו גורמת באיזו שהיא צורה
ללידה מוקדמת (יותר מאשר הסיכוי הרגיל ללדת מעט מוקדם יותר) ?
תודה
דותן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזריקה להבשלת ריאות - תגובה
ד''ר אלי רימון11/04/2011אם היתה גורמת ללידה מוקדמת לא היתה נתנת לנשים בסיכון ללידה מוקדמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרושה עצתכםדנה10/04/2011
שלום, שבוע 35+
לפני חודש היה צינון ואחרי יומיים כאב גרון. ללא חום. הצינון עבר , הכאב בגרון נשאר. עשיתי משטח- יצא שלילי. מאז מרגישה יובש בגרון, לפעמים גירוד , קושי בבליעה.
היום שוב חזרתי לרופא משפחה- אין אודם בגרון.עשיתי משטח חוזר- עוד אין תשובות.אין נפיחות של בלוטת לימפה ,אין שיעול .
הוא נתן לי הפנייה חוזרת לCMV- יש נוגדנים מבדיקה שערכתי בתחילת ההריון.
גם למחלת הנשיקה- לא עשו לי בהריון הזה בדיקה אבל הוא בדק בהסטוריה שלי ואמר שיש נוגדנים בבדיקה מלפני 3 שנים.
מחר אני אצל הרופאה בסיכון , יש עוד בדיקות שכדאי לבקש אם כבר בכל מקרה דוקרים אותי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרושה עצתכם - תגובה
ד''ר אלי רימון10/04/2011לא חושב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת שתן בחודש שמיני להריוןשמחה10/04/2011
GLUCOSE - U STRIP - normal
BILIRUBIN- U STRIP - neg
KETONES- U STRIP - neg
SPECIFIC GRAV-U STRI - 1.035 (הערך אמור להיות פחות מ- 1.03)
PH- U STRIP - 6.0
PROTEIN- U STRIP - 50 (אמור להיות פחות מ-30)
UROBILINOGEN-U STRIP - normal
ERYTHROCYTES-U STRIP - 20
NITRITE- U STRIP - neg
LEUCOCYTES - U STRIP - 75
מה אומרות התוצאות הללו? האם יש בעייה? אם יש בעיה איך צריך לטפל בה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת שתן בחודש שמיני להריון - תגובה
ד''ר אלי רימון10/04/2011מעט חלבון בשתן- כדאי לחזור על הבדיקה
אין בעיות משמעותיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם כרוני וכניסה להריוןחני10/04/2011
שלום רב,
אני בת 39 ,אמא לשלושה.אני סובלת מזה שנה מלחץ דם גבוה - כרוני ומטופלת בכדורים.אני מתלבטת האם להיכנס להריון נוסף בשל לחץ הדם הגבוה.
האם יש סיכון בכניסה להריון עכשיו?
האם קיימות המלצות כלשהן? אשמח לקבל הפנייה למאמרים בנושא.
תודה, חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם כרוני וכניסה להריון - תגובה
ד''ר אלי רימון10/04/2011מצב יתר ל"ד כרוני מגדיר הריון ביכון עקב סיכוי גבוה לפתח רעלת הריון ובשלב מוקדם בהריון. כמו כן תפקוד השליה לא תקין וגורם להאטה בצמיחת העובר.
ההמלצה המרכזית לבחור טיפול יעיל שניתן יהיה להמשיך בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)