מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלוטת התריסמיטל16/03/2011
בבדיקות דם יצא לי ערכים גבוהים בתפקוד בלוטת התריס. הרופא נתן לי הפניה להריון בסיכון גבוה (אני בשבוע 12).
אנא הסבירו מדוע בלוטת התריס משפיעה על ההריון, מדוע זה נחשב הריון בסיכון גבוה, ממה עלי לחשוש ועל אילו דברים עלי להקפיד.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת התריס - תגובה
ד''ר אלי רימון17/03/2011לא ציינת מה ההפרעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר בהריוןמיכל גנח16/03/2011
אני בהריון בשבוע 20
בבידקה לפני 3 חודשים יצא לי תוצאת בדיקה לא תקינה ab2 glycoprotei igm 19 טווח 0-12)
חזרתי על הבדיקה וכעת יצא ab2 glycoprotei igm 1.2 ( טווח 0-15) בנוסף עשו לי בדיקות נוספות :
ppt sensitive 46(28-48), ppt not sensitive 32 (24-33),שניהם 1.44 (0.8-1.75)
rwt s 41(33-35), rwt ns33 (29-41), ,שניהם 1.23 (08-1.44(
pt innovin 132 (75-135
אשמח לדעת האם הבדיקות תקינות ומה עליי לעשות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון17/03/2011לפי מה ששלחת נראה תקין
התיעצי עם הרופא שהפנה אותך לבדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיותיעל14/03/2011
שלום רב
בעקבות הפלות חוזרות בחודשים האחרונים ביצעתי בדיקת קרישיות ונמצא:
mthfr הטרוזיגוט
Antithrombin activity מעל 100%
והשאר נורמלי בתחום
מה משמעות התוצאות?
יש לציין כי יש לי שני ילדים בני 6 ו 4, הריונות תקינים ולידות רגילות
כמו כן עשיתי היסטרוסקופיה בה הופרדו 2 הידבקויות. אין מחיצה או קרניים
תודה רבה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות - תגובה
ד''ר אלי רימון14/03/2011התוצאות שציינת תקינות
בדיקות הקרישיות הן רבות ואם כולן תקינות אז אין בעיה של קרישיות
כדאי לפנות ליעוץ מסודר עם פרטי כל ההריונות שהיו לך כדי להחליט על טיפול בהריון הבא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 11 לאחר ivfים14/03/2011
שלום, אני חדשה בפורום זה אני קצת מודאגת: הריון 1 שלי עם תאומות לאחר ivf דימומים במהלך ההריון בערך מהשבוע 12 בשמירת הריון לידה מוקדמת בשבוע 29 + 5 ימים. היום אני שוב לאחר ivf החזרת 2 עוברים ניקלט רק עובר 1 בשבוע 6 היו לי דימומים חזקים במשך שלושה ימים אני כרגע בשמירת הריון שוכבת מחר שבוע 11 מאתמול יום א' התחילו לי שוב הפרשות חומות דמיות, שאלתי היא האם אני צריכה ללכת שוב לעשות בדיקת us או להמשיך לשכב ורק אם יהיה דימומים ללכת לבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 11 לאחר ivf - תגובה
ד''ר אלי רימון14/03/2011פרט למנוחה אין מה לעשות
אין צורך להתרוצץ לבדיקות ומספיק לבצע בדיקות בהפרשים של 7-10 ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ים14/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה בהקדם, תודה מראש.
ים14/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות תבחין משולש וCMVשלי13/03/2011
שלום, אני נמצאת בשבוע 18 להריוני, מאובחנת בCMV בשבועות הראשונים לתחילת ההריון. קיבלתי השבוע תוצאות סקר משולש.
AFP 51.50 NG/ML 1.31 MOM ( < 2.00 MOM ) )
HCG 50.20 IU/ML 2.11 MOM ( 0.20 - 3.00 MOM )
UE3 0.34 NG/ML 0.45 MOM ( 0.15 -99.99 MOM )
1:147 הסיכון המשולב לתסמונת דאון לפי הגיל והבדיקות
1: 545 הסיכון לתסמונת דאון לפי גילך בלבד
האם התוצאות הנ"ל המעידות על סיכוי לתסמונת דאון קשורות גם לCMV או שמא לתסמונת דאון אין קשר לוירוס? במידה ויש קשר האם עדיין מומלץ והמתין ולבצע את המי שפיר בשבוע מאוחר (שבוע 22-23) בשל הוירוס?
תודה מראש על ההתיhחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות תבחין משולש וCMV - תגובה
ד''ר אלי רימון14/03/2011אין קשר בין 2 הדברים
בדיקור בשב 22 בודקים גם לכרומוזומים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים נמוכים של אדמתמאיה13/03/2011
לא היה לי בעבר אדמת בגיל 12 חוסנתי לאדמת. בהריון ערכים נמוכים של אדמת. איך נזהרים? איך נדבקים האם במגע, באוויר או רק בהפרשות? במידה וחלילה נדבקים מהם הסימנים ומה צריך ולעשות בהריון על מנת להוריד סיכונים?
איזה שלב של ההריון הוא המסוכן ביותר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים נמוכים של אדמת - תגובה
ד''ר אלי רימון13/03/2011צריך להמנע ממגע עם ילדים חולים
המחלה גם בילדים נדירה ולכן סכויי הדבקה אצלך נמוכים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפתחות איטית של עובר בשבועת 6-8מיטל13/03/2011
אני יודעת שאני שואלת שאלה מוגזמת אבל אשמח לדעת אם יש מחקרים או סטטיסטיקה בנושא...
על פי המחזור האחרון של 15.1.2011 אני אמורה להיות היום בשבוע 8
על פי האולטרסאונד שעשיתי היום נצפו שני שקי הריון
אחד ריק השני בקוטר שמתאים לשבוע 5.4 נצפה שק חלמון וספק קוטב עוברי
אמרו לי כמובן לחכות לשבוע הבא אבל הבעיה כאן היא פסיכולוגית
הפחד שמבצבץ חוץ מפחד האובדן הוא כמובן בריאות התינוק שיוולד
מפחיד אותי שאם ההתפתחות שלו כל כך איטית מההתחלה ההמשך לא יהיה מזהיר
זה נשמע רע ולא קורקטי אך מצד שני אני מנסה להיות מציאותית
תודה
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אשמח לקבל תגובה בנוגע להתפתחות
מיטל14/03/2011איטית של עובר בתחילת ההריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרדות שלייה קטנהשירן13/03/2011
בוקר טוב,
בשבוע 32 אושפזתי בבית חולים לאחר שהגעתי עם דימומים (דימום חום) וצירים. קיבלתי צלסטון ולאחר שבוע שוחררתי לביתי למנוחה עד למעקב של רופא מטפל. הנחת העבודה שלהם היתה היפרדות שלייה קטנה למרות שאינה הראית באולטראסאונד. היום אני בשבוע 33+4 ורק עכשיו הדימום הפסיק סופית.אני מחכה לבדיקה של רופא מטפל ביום רביעי.
רציתי לדעת האם נהוג לקבל שמירת הריון במצבים האלה?
האם שלייה יכולה להתאחות או שבפעם הבאה זה יהיה רציני יותר?
תודה ואשמח לקבל תשובה מהירה,
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפרדות שלייה קטנה - תגובה
ד''ר אלי רימון13/03/2011אם דימום היה משמעותי ניתן לקבל שמירה
אין איחוי אלא עצירת הדימום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכון בהריוןמאיה13/03/2011
שלום רב,
בת 40 הריון ראשון ממש בתחילתו מבקשת לשאול מספר שאלות:
1. מיום הביוץ במשך כ 10 ימים שלשולים וקיבה רכה רב הזמן. לא ברור לי הסיבה. האם זה מסוכן ועובר ואילו בדיקות מומלץ לעשות?
האם חומצה פולית נספגת בגוף במצב כזה?
2. עניין שהחל לפני וקיי-ם גם עכשיו. מזה כשנתיים כאבים בעיקר בצד ימין, באולטרסנד כליוות שנעשו נמצא הרחבה קלה של המערכת המאספת ובעיקבות כך מיפוי כליות שנמצא תקין לפני- קצת פחות משנה, בדיקות דם ושתן תקינות.
האם מסוכן בהריון לעובר ולי ואילו בדיקות מומלץ לעשות בהרי-ון?
בנוגע לכאבים ומציאת מקורם אותה שאלה מה מומלץ לעשות ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכון בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון13/03/20111. אין צורך בבדיקות
2. התיעצי עם רופא בתחום כליות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר קיסרילימור12/03/2011
חודש וחצי לאחר קיסרי הייתי בבדיקה אצל רופא נשים הכל תקין יום לאחר מכן הפרשות ירוקות כמו נזלת האם זה תקין??
אציין שעד לפני שבוע היו הפרשות חומות . אירוע של רחם לא מכווץ לאחר הניתוח
האם הפרשות אלו מצריכות בירור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר קיסרי - תגובה
פרופ' יריב יוגב12/03/2011שאלתך אינה קשורה לפורום
פני לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV שבוע 12-בבקשה עזרתכם!מפוחדת ומודאג10/03/2011
שלום רב, ראשית אני מודה לכם על הפורום הנפלא ועל ההעינות המהירה.
אני בת 31 הריון ראשון שבוע 12+3.
1.כשנודע לי שאני בהריון עשיתי בדיקות דם ותוצאה של CMV היתה NEGETIVE (אף פעם לא חילית בוירוס)
2.ב 6.03 עשיתי בדיקות דם חוזרות ל CMV ואלו התוצאות:(מתנצלת מראש על הרשימה הארוכה)
CMV -IGG 4.20 IV/ML
POSITIVE
NEGETIVE<0.4
BORDERLINE 0.4-0.6
POSITIVE 0.6
CMV -IGM POSITIVE
CMV-AVIDITY ATTENTION
30< HIGH AVIDITY
15%-29.9% BORDERLINE
14.9% > LOW
CMV -IGG AVIDITY -18%
3.ב8.03 עשיתי בדיקת שקיפות עורפית והרופא היה מרוצה מהבדיקה טען "תוצאות מצויינות"
4.כרגע אני מבולבלת מאוד מפחדת לא מבינה מה קורה ומה הולך לקרות?????
5.הרופא שלי אמר שיש לבצע סקירת מערכות ומי שפיר בשבוע 22.
השאלה שלי:
האם הוירוס רדום אצלי בגוף כרגע לכל ארוך ההריון?
אם העובר לא נדבק זה לא אומר שהוא לא יכול להידבק בכל שלב אחר בהריון?
מה לדעתכם לגבי התוצאות שלי?? האם הם מאוד גרועות???
מה אחוז הסיכויים העובר נדבק?
מפחיד אותי כשאני קוראת בפורומים על בנות שעשו"גרידה" בשבועות 8-12 ברגע שגילו שחלו בוירוס CMV... מה זה אומר שאני צריכה לעשות כרגע גרידה?????
מודה לכם מראש על תשובתכם ועל הסובלנות.. אני באמת לא יודעת מה לעשות.
יום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV שבוע 12-בבקשה עזרתכם! - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/03/2011נראה כי חלית ב CMV
מאחר ורבים מהרופאים מבינים מעט בתחום זה ולא תמיד הייעוץ שלהם עדכני מציע כי תפני לאחת ממרפאות ההריון בסיכון גבוה המתמחות בכך
במידה ומעוניינת קבעי פגישה אישית לצורך הסבר מקיף
קשה מאוד על סמך המידע שציינת לצייד אותך בייעוץ פרטני אישי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגסטרון נמוך??חייבת הרגעה..אני110/03/2011
שלום, אני 8 ימים אחרי החזרת עוברים (ivf)אתמול ערכתי בדיקות דם בכדי לוודא שהתמיכה וההורמונים בסדר...(אוטרוגסטן 3 פעמים ביום 3 כדורים כל פעם +2 אסטרופם ביום)התוצאות הם: פרוגסטרון- 31 והe2: 785 זה בסדר בשלב זה? יש מצב להריון?הפרוגסטרון לא נמוך מדיי?(הרופא אמר להמשיך כרגיל עם התמיכה..אבל עדיין לא שקטה נראה לי שהפרוגסטרון גבולי)אשמח לתשובה מהירה , תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי...?
אני111/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוגסטרון נמוך??חייבת הרגעה.. - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/03/2011פני לפורום פריון שאלתך אינה מתאימה לפורום זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימפיזיוליזיס.אנונימית10/03/2011
העם בשל סימפיזיוליזיס. אפשר להציע זירוז לידה
אני סובלת מכאבי טופת ומאוד קשה לי לתפקד ועם כן באיזה שבוע?
אני שבוע 36+* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחכתי לצין
אנונימית10/03/2011הכאב רק בצד ימין
ומקשה בעיקר מישיבה לעמידה הליכה והסתובבות מצד לצד במיטה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימפיזיוליזיס. - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/03/2011התיעצי עם חדר הלידה בבי"ח בו אמורה ללדת
כעיקרון ניתן לשקול בחיוב בשבועות 38-39* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרהאני10/03/2011
שלום,
נמצאת בשבוע 11 נוטלת אוטרוגסטן,ואסטרופם ופרנטל. מזה כמה ימים צואה שחורה ושתן צהוב מאוד.
לאן לפנות?
על מה הדבר יכול להעיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/03/2011צואה שחורה קרוב לוודאי מהברזל בפרנטל
שתן צהוב כי אינך שותה מספיק
המשיכי מעקב אצל הרופא נמטפל אין צורך להיחלץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלימור09/03/2011
האם CMV IGG גבוה מאד (3.7 IU/ML) יכול להעיד על איזו שהיא בעיה? הסקאלה בדף הבדיקות מציגה ערך חיובי כ 0-0.39, והתוצאה שלי גבוהה בהרבה....
ערך הCMV IGM שלי הוא שלילי.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/03/2011לא זה חסר משמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)