מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הערכת משקל - הריון תאומיםלירון20/04/2011
שלום,
אני בשבוע 27+1 הריון תאומים לא זהים.
ביצעו לי אולטרסאונד + הערכת משקל להלן הנתונים:
עובר 1 - משקל 918
עובר 2 - משקל 870
הטכנאית אמרה שעובר אחד מתחת לנורמה (המשקל אמור להיות בשבוע זה 1118)
וזה יכול לסמל על אי תפקוד השלייה. שאר הנתונים (ראש, בטן) תקינים.
ברצוני לדעת האם ממצאים אלה תקינים בשבוע זה בהריון תאומים? ואיך ניתן לגרום לעליית העוברים במשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערכת משקל - הריון תאומים - תגובה
פרופ' יריב יוגב20/04/2011לא ניתן להשפיע על גדילה
סה"כ משקליםן תקינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי ספיקה של צוואר רחםשרית20/04/2011
שלום אני בת 32 ואני בהריון שני בשבוע שביעי בעבר ילדתי בשבוע 28 בגלל אי ספיקה צוואר רחם הייתה לי פתיחה כבר מחודש חמישי ומחיקה של 70 אחוז....הרופא המטפל המליץ לי על קשירת צוואר הרחם כשאגיע לחודש רביעי כרגע אורך צוואר הרחם שלי כ 38 ממ. שאלתי היא כזאת האם יש טיפול אחר מלבד קשירת צוואר החרם והאם ללא טיפול אני יוכל להגיע לחודש תשיעי ?בגלל העבר שלי אני אמורה בכל הריון לקשור צוואר רחם יש סיכוי שלא אצטרך את הטיפולים? ומהלך ההריון יהיה תקין הרי כל הריון הוא שונה זה מזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי ספיקה של צוואר רחם - תגובה
פרופ' יריב יוגב20/04/2011יש לשקול טיפול בפרוגסטרוןן
לצורך ייעוץ מסודר קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסאןדקלה19/04/2011
שלום,
האם ניתן להקפיא את מקום ההזרקה בבטן מס' דקות לפני ההזרקה? זה לא פוגם ביעילות התרופה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקסאן - תגובה
פרופ' יריב יוגב20/04/2011ללא בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים לרעלת הריוןדקלה19/04/2011
שלום רב,
הייתי רוצה עזרה או עצה ממך בבקשה.
אני בשבוע 28 יצא לי בתוצאות החלבון העוברי גבוה עברתי מי שפיר והכל בקין אצל העובר הרופאה שלי שלחה אותי בסקירה מכוונת לשיליה והשליה תקינה אך הזרמים ממני לשליה לא תקינים ישנו שינוץ באחד הזרמים ממני אל השליה. הועברתי למרפאה בסיכון גבוה בתל השומר והתחלתי ליטול אספירן 100 מ"ג ליום.
לחץ הדם שלי תקין ועליתי בסהכ 8 קילו משקלי 58 אני קטנה ורזה.
רציתי שתעזרי לי לבקש או לפנות לקבלת בדיקה שיכולה באמת לבדוק אם מתפתחת רעלת ואם אני והעובר בסיכון
תודה רבה,
דקלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימנים לרעלת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב19/04/2011נראה לי שאת במעקב במקום מתאים וכן מטופלת היטב
אין לצערנו בדיקה נוספת הנותנת תחזית טובה יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי מיקרופירין יוגברוית19/04/2011
שלום פרופ'
אני מטופלת אצלכם במרפאה בבלינסון בסיכון גבוה לאור סכרת נעורים,
כרגע בהיריון שבוע 22
אני נוטלת לפי המלצתו של רופא אצלכם במרפאה - מיקרופירין
עד איזה שבוע צריך/מותר לקחת כדור זה?
כמו כן לגבי חומצה פולית 5 מ"ג - כנל עד מתי יש צורך לקחת?
תודה וחג שמח,רוית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי מיקרופירין יוגב - תגובה
פרופ' יריב יוגב19/04/2011אספירין שבוע 35
חומצה פולית ניתן להפסיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיום יחסי מין בהריוןשרון17/04/2011
שלום אני בשבוע ה-22 ו להריון אני ובעלי נוהגים לקיים יחסי מין בערך אחת לשבוע,אך בזמן האחרון אני חוששתת כי בזמן קיום יחסי מין יכול להגרם נזק לעובר ,מכוון ויחסי המין שלנו מלווים בטלטולים רבים לבטן ולגוף.האם הטלטולים הרבים יכולים לגרום נזק לעובר?האם העובר יכול להיפגע איכשהו בעקבות הטילטולים?
מה קורה לעובר בתוך הבטן המטלטלת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיום יחסי מין בהריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב17/04/2011אין כל מניעה
הטלטולים לא גורמים נזק לעובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנוחת העובר
רונית17/04/2011ד"ר שלום רב,
מזה חודש העובר נמצא עם הראש למטה וכן פנים לכוון הגב-כלומר לא ניתן לראות את פניו באולטראסאונד.מה שמוזר הוא שבד"כ העובר משנה את התנוחה שלו וכאן כבר כחודש הוא נמצא באותה תנוחה (לפי בדיקת אולטראסאונד).
האם יכול להיות מצב ובו עובר לא משנה את התנוחה שלו כבר למעלה מחודש?
האם תנוחה זו יכולה להזיק לעובר?
מה ניתן לעשות על מנת שהעובר ישנה את תנוחתו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנוחת העובר - תגובה
פרופ' יריב יוגב18/04/2011קרוב לוודאי שאינך שמה לב לשינוי התנוחות שלו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זירוזדנה17/04/2011
שלום וחג שמח
אני נמצאת במעקב הריון בסיכון בשל חלבון שליתי HCG גבוה שיצא בחלבון העוברי, דיקור תקין.
כעת בשבוע 37- במעקב אחד לשבוע של מוניטור ואולטרסאונד לזרימות, גדילה אחד לשבועיים.
הגדילה תקינה וכן המוניטור- האם מקובל בכל מקרה לעשות זירוז ואם כן מתי?
אני בלחץ מתפקוד השלייה כי קראתי שזה יכול להעיד במקרה שמתקבלת תוצאה כזו בחלבון העוברי.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זירוז - תגובה
פרופ' יריב יוגב17/04/2011במעדה והכל תקין ניתן להמתין לשבוע 40
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 8 - בדיקת סוכרrazi416/04/2011
שלום,
אני בת 43 בהריון ראשון ספונטני.
לפני 7 שבועות בבדיקת דם שגרתית תוצאות בדיקת הסוכר בצום היו 113
הסתבר שאני בהריון ונשלחתי לבצע העמסת סוכר מלאה אשר בוצעה בשבוע 7 + 3 ימים והתוצאות:
זמן 0: 116
זמן 60: 177
זמן 120: 120
זמן 180: 94
בדיקת hbA1C 5.5 (לא בצום)
גלוקוז בבדיקת שתן 5.5
לפני שבועיים הייתי אצל דיאטנית שבנתה לי תפריט תוך התייחסות לתוצאות בדיקת הדם הראשונה (צום 113).
ביום שישי (15/4/11) הגיעו התוצאות והופנתי למעקב הריון בסיכון. מאחר ומדובר בסוף השבוע ולא היה לי זמן לבצע ברורים ואני קצת חוששת ולא רגועה, במיוחד לאור העובדה שמדובר בשבועות הראשונים.אני מניחה שאצליח לקבוע תור רק לאחר החג ובינתיים מדובר בזמן קריטי.
שאלתי: האם מדובר במצב מסוכן לעובר ? מהו הטיפול בשלב זה ?
כיצד עלי לנהוג עד שאגיע לפגישת היעוץ ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 8 - בדיקת סוכר - תגובה
פרופ' יריב יוגב17/04/2011עלייך להקפיד בדיאטה
לתאם תור במרפאה להריון בסיכון גבוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים- במהלך שמירת בריוןליבי16/04/2011
שלום רב,
אני בהריון תאומים שבוע 27+4.
לפני כשבועיים נכנסתי לשמירת הריון בשל התקשויות קלות של הבטן וקיצור צוואר הרחם ל- 25 מ"מ (כשהצוואר קודם לכן היה באורך 40 מ"מ).
מאז, מצויה במעקב. לפני ארבעה ימים בבדיקת אולטרסאונד ומוניטור נמצא מוניטור תקין עם פעילות קלה של הרחם, וצוואר הרחם התארך ל- 35 מ"מ.
יחד עם זאת בימים האחרונים, הפכו היציאות שלי ליציאות רכות ולעיתים לשלשול ממש. בדר"כ בין פעם לפעמיים ביום.
קראתי שלעיתים זהו סימן ללידה קרבה.
פיזית אני מרגישה טוב, רוב היום בשכיבה, יש מעט התקשויות (בערך אחת לשעה).
האם עליי ללכת להיבדק שוב? מה יכולה להיות הסיבה למתואר לעיל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תאומים- במהלך שמירת בריון - תגובה
ד''ר אלי רימון16/04/2011יש לכך סיבות רבות כולל אפשרות של לידה
אין צורך בטיפול כעת
כדאי להבדק על ידי הרופא בהמשך כולל אורך צואר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmv בהיריוןשיר16/04/2011
שלום, אולי תוכלו לעזור לי בשאלתי.
ב- 2007 נדבקתי לראשונה ב- cmv ועברתי הפלה
ב- 2008 למרות שהערכים היום עדיין חיובייםigg ו- igm), ואחרי המלצת הרופאים נכנסתי להירון וילדתי תאומים בריאים(לא ביצעתי מי שפיר).
כיום אני בשבוע 17 ובתחילת ההריון הערכים שוב/עדין חיוביים (אין אינדיקציה של ערכים מסוף 2008 ועד תחילת 2011), ה- igg נבדק והערך יצא 7 לעומת 2008 שהיה 4, במעבדה אומרים שלא ניתן להשוות בין הבדיקות כי עברו מספר שנים וכנראה שהערכים אצלי פשוט ממשיכים להיות חיובייים גם אחרי שנים.הרופא אמר לי להמשיך בהריון כרגיל.
עשיתי בדיקת שתן בשבוע 9 שיצאה שלילית.
שקיפות עורפית וסקירה מוקדמת תקין
אני קצת חוששת.
מה דעתך? האם יש ספק להדבקה מישנית? ואם כן האם יש סיכוי לפגיעה בעובר? האם כדאי לעשות מי שפיר?
תודה ורק בריאות שיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv בהיריון - תגובה
ד''ר אלי רימון16/04/2011לא ניתן לתת יעוץ כזה מורכב באינטרנט
פני ליעוץ מסודר אצל רופא להריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן לאחר דילול משלושה לשנייםיעל15/04/2011
שלום,
אני בהריון ראשון, לאחר זריקות פוריגון וIUI. התחיל כהריון שלישייה ולפני כשבוע וחצי עברתי הפחתה לשניים דרך הבטן. כעת בשבוע 14.
לפני יומיים התחלתי לסבול מאי נוחות ודקירות בבטן תחתונה וכאב בעת שינוי תנוחה בעיקר. פניתי למוקד עשיתי US שהיה תקין כולל שחלות ושליות, ועוברים. בבדיקות דם ללא עלייה בלויקוציטים, ללא עדות לדלקת בדרכי השתן במעבדה. ללא ממצאים נוספים בבדיקה מלבד רגישות על פני הרחם. מאז שוכבת ונחה.לציין ללא חום, ללא דמם או הפרשה חדשה.
אשמח לדעת האם יש עוד סיבות לכאבים מלבד זיהום?האם ספיגת העובר יכולה לגרום לתסמינים אלו? מתי עליי לפנות שוב לרופא/ מיון מלבד חום?
אשמח לעזרתכם,
תודה ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן לאחר דילול משלושה לשניים - תגובה
ד''ר אלי רימון16/04/2011התסמינים כנראה קשורים להפחתה
תנוחי ופני לרופא אם כאבים מתגברים או מופיע חום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חישוב שבועות ivfא15/04/2011
אם בוצעה שאיבה ב 18 לאוגוסט והחזרה ב 21
באיזה שבוע אני
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חישוב שבועות ivf - תגובה
ד''ר אלי רימון16/04/2011מחשבים לפי סונר ראשון בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדר אלי רימוןאילי15/04/2011
שלום בת 32הריון קודם ירידת מים שבוע 28רציתי לשאול כיום אני בשבוע 7
באיזה שבוע עלי לגשת למרפאה בסיכון??
אני מרגישה שהתחתונית שלי מתרטבת במהלך היום יש לציין שאני עם נרות
לאחר החזרת עוברים האם יש חשש לירידה בשבוע כל כ מוקדם או שזה סוג של הפרשות רגילות??
תודה דר וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדר אלי רימון - תגובה
ד''ר אלי רימון15/04/2011לדעתי זו הפרשה וגינלית רגילה
כדאי להגיע למרפאת הריון בסיכון עד שבוע 15* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה טופס צריכה להביא??
אילי15/04/2011האם צריכה לבקש את ההפנייה מרופאת הנשים??והאם זה אומר שבמהלך כל ההריון אהיה בטיפול שלכם???ולא רופאת נשים?תודה דר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה טופס צריכה להביא?? - תגובה
ד''ר אלי רימון16/04/2011נדרש טופס 17
המעקב משולב עם מעקב רופאת נשים שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא נמוכהi14/04/2011
בת 34.5. בבדיקת הריון מהיום בטא -19 .בעברי 2 הריונות ספונטניים ולידות מוצלחות (הילדים היום כבני-8 ו7), ובחצי שנה האחרונה 2 הפלות. ההריון הזה עם זריקות פיוריגון וביוץ טיבעי. האם יש סיכוי להריון ומה אפשר לעשות כדי לשמר אותו ?
מדוע יש לי הפלות או קליטת הריון לא מוצלחת ? בצ. היסטרוקוספיה הרחם היה תקין לחלוטין וכן בדיקות דם תקינות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא נמוכה - תגובה
ד''ר אלי רימון15/04/2011לצערי לא ניתן לדעת מה גורל ההריון הנוכחי.
להפלות חוזרות יש סיבות רבות
ממליץ לך לפנות ליעוץ מסודר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברור הפלות חוזרות
חגית17/04/2011גם אני חויתי הפלות חוזרות בשנה האחרונה אחרי שני הריונות מוצלחים. בברור שעשיתי התברר כי אני סובלת מקרישיות יתר. ממליצה בחום לעבור ברור מקיף.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם ירך קצרהשרון14/04/2011
שלום ,
בחודש וחצי האחרונים עולה בבדיקות שעצם הירך קצרה לעומת שאר המדדים ,אתמול הייתי בבדיקה והממצאים:
אני בשבוע 27+1
BPD -מתאים ל26+7
היקף ראש 26+2
המוח הקטן 27+4
ארובות עיניים 26+2
עצם ירך 25+6
עצם הזרוע 25+3
טיביה 25+3
אולנה 26+1
היקף בטן 27+2
יחס ראש בטן 1.1
אבקש לדעת האם אלו ממצאים מדאיגים? על אילו בעיות הממצאים יכולים להעיד??
האם מומלץ לבצע בדיקות נוספות ?
אני לאחר 2 הפלות בשבוע 17 ומאוד קרובה להתמוטטות עצבים מהלחץ של כול הבעיות , אבקש עזרתכם הדחופה! תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצם ירך קצרה - תגובה
ד''ר אלי רימון14/04/2011אני מבין שאת בלחץ רב
החריגות צריכות להיות מתורגמות לסטיות תקן, עד 2 זה בטווח הנורמה.
אני מציע לך לפנות ליעות גנטי מסודר
ההסבר מורכב ולא ניתן להעבירו באנטרנט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)