מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מבולבלתאילנה09/03/2011
שלום
אני חדשה כאן בפורום, אני בת 28 בשבוע 6+2 להריוני (IVF). כל כמה ימים אני מדממת פעם זה דימום חזק ופעם זה פרשות חומות. אני עושה בדיקות בטא ואולטראסאונד בטא עולה כמו שצריך ואתמול אחרי דימום חזק נצפה דופק עוברי (הייתי במיון). אני עדיין מטופלת של יחידת IVF באלישע אבל משבוע הבא אני אמורה להתחיל מעקב הריון אצל רופא נשים רגיל. אתמול במיון הרופא שבדק אותי אמר שאני נמצאת במצב של הפלה מאיימת ועלי לנוח הרבה ולעקוב אחרי המצב. אני כבר שבועיים לא קמה מהמיטה (מאז הדימום הראשון)... האם אני צריכה ללכת לרופא נשים רגיל או לרופא נשים שמומחה בהריון בסיכון גבוה???
בתודה מראש
אילנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/03/2011בשלב זה רופא רגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אילנה09/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותאנונימית08/03/2011
היום התעמצתי יותר מידי ניראה לי
יש לי נכון לעכשיו כאבים חזקים מהמפשעה ומטה מקשה על ההליכה
וכואב לי בגן התחתון ומידי פעם כאבי בטן ולחץ לפעמים למטה
היום רק התחלתי תשיעי מחר יש לי רופא נשים העם בדיקה במצבי דחופה או אפשר להמתין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות - תגובה
פרופ' יריב יוגב08/03/2011פני לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מי שפיר תקינה ו AFP מוגברמנאר08/03/2011
שלום,
אני בת 29, בהריון תאומים (בן ובת). ביצעתי ניקור מי שפיר אחרי שבסקירה מוקדמת נצפתה כליה אגנית אצל אחד העוברים (הזכר) והיה הבדל גדול במשקל בין שני העוברים (ב US סמוך לניקור נראה כי ההבדל במשקל הצטמצם לגמרי). נתקבלה תשובה תקינה של מי שפיר אך מצוינת תוצאת AFP גבוהה (הנורמה לפי הערכים של הדסה זה 0.6-6.55) כאשר אצל אחד העוברים התוצאה היא 7.5 ואצל השני זה 10.1 (לא ידוע לי למי שייך כל ערך.)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת מי שפיר תקינה ו AFP מוגבר - תגובה
פרופ' יריב יוגב08/03/2011יש מקום לבצע סקירת מערכות בדגש על מערכת העצבים ודופן בטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לאחר רעלת הריון.בתיה07/03/2011
שלום רב,
לפני שנתיים בגיל 42 עברתי הפלה עקב רעלת הריון (HELP) מאד חריפה, זה היה בשבוע 26 להריון, כמו כן העובר אשר נשאתי עימי לא התפתח, היה במשקל מאד נמוך.
לאחר בירור נרחב גילו שאני הטרוזיגוטית לפקטור 20210 ו - MTFHR ללא משמעות קלינית.
שאלתי היא האם בעקבות ההפלה וניתוח קיסרי אשר עברתי, באם רצוני לנסות להרות בשנית (אני בהחלט מודעת לגיל שלי) אבל בהחלט רוצה לנסות, האם אני צריכה לעבור אילו שהם בדיקות לגבי הרחם שלי ? או כל בדיקה אחרת לפני שאנו מנסית בשנית.
תודה מראש על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון לאחר רעלת הריון. - תגובה
פרופ' יריב יוגב08/03/2011טוב שפנית טרם ההריון
יש מקום לייעוץ מסודר טרם ההריון לצורך הערכת הסיכון והחלטה על הצורך בבדיקות נוספות
לאור הגיל הייתי ממליץ לבצע ייעוץ כזה בזמן הקרוב
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילול עוברים מתאומים לאחדדלית07/03/2011
אני בת 40.6 רווקה , נכנסתי להריון מהזרעה ב-8.2
כרגע נמצאת בשבוע 5, אתמול היו לי דימומים חזקים והלכתי מייד ל-US
באולטראסאונד ראו שיש שני שקי עוברים כל אחד בנפרד עם דופק + שק ריק
מיד נלחצתי עם מועקה נפשית נוראית.
אני לא מוכנה ללדת תאומים בשום אופן!!!! ושמעתי על אפשרות הדילול.
איפה עושים?
באיזה שבוע?
מה התהליך?
אני ממש אובדת עצות ...תעזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילול עוברים מתאומים לאחד - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/03/2011יש צורך להמתין
ממליץ לחזור על סונר בעוד שבועיים
לאחר מכו ייעוץ לגבי דילול - יש להבחין באיזה סוג תאומים מדובר
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילול עוברים
דלית08/03/2011קודם כל תודה על התשובה פרופ' יוגב
אני מטופלת בבלינסון ואני צריכה להיות שם ביום חמישי הקרוב לבדיקת US
אכן אני אשמח לקבוע פגישה
אני רוצה לבצע את הדילול כמה שיותר מהר ולא לדחות את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילול עוברים - תגובה
פרופ' יריב יוגב08/03/2011אני מבין את הלך הרוח
אבל....יש צורך להמתין מכמה טעמים
האחד יש לוודא שבאמת יישארו 2 שקים עם דופק השני יש לראות ולאבחן את סוג התאומים והשלישי יש לראות ששניהם מתפתחים כך שלא נפסיק בטעות הריון לעובר אחד ואז השני לא יתפתח....
ממליץ לבצע סונר ובמשך לפנות לייעוץ אישי מסודר
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלותרחל06/03/2011
שלום
קצת רקע- הריון ראשון הסתיים בשבוע 9 הפסקת דופק.
הריון שני- הסתיים שבוע 21 צירים -וילדה.שללו אי ספיקת צוואר הרחם בגלל שהעובר נשלח לנתיחה ומצאו רק בשיליה סימנים שיכולים להעיד על הפרדות שיליה.
*ההריון הנוחכי ברוך ה' שבוע 17 בדיוק אך לצערי לא ממש קל משבוע 9 דימומים חזקים כמו ווסת שהיה מלווה בכאב בטן תחתונה,אושפזתי בבית חולים לכמה ימים ולא נעשה שום טיפול פרט למנוחה,בבית חולים ביצעו אולטרסאונד שנצפו 2 המטומות כל אחת בגודל 21/22 ו18/23 כמו כן נאמר שראו אצלי הפרדות שיליה חלקית.מאז אני בבית במנוחה עם שתיה מרובה לפחות 2 ליטר ביום לא עושה כלום פרט מלשכב ולשבת -במובן קימה למקלחת ושרותים.
הדימומים עברו וחזרו לסירוגין לרוב הכתמות חומות עם ריח רע. בכמה ימים לא היה כלום ואתמול שוב החלו דומימים נסעתי לבית חולים בדקו באולטרסאונד-יש דופק ברוך ה' יש תנועות-בטן רכה ללא רגישות PS-הפרשות דמיות
PV- צוואר סגור
TAS-עובר חיוני
אורך צוואר- 31מ"מ
הרמת קרומים קלה.
סטיק -שתן תקין
דופק-125
לחץ דם-133/80
חום 37.2
שוחרתי להמשך מעקב אצל רופא מטפל
כמה שאלות בנוגע להכל: (הרופא המטפל שלי -הריון בסיכון,כרגע נמצא בחול ויש לי תור אליו רק ביום שיש.
אשמח לקבל קצת דעה מקצועית:
1. האם הרמת קרומים קלה יכולה להיספג?
2.לצערי לא מדדו לי המטומות ולא ציינו כלום לגבי המטומות-יכול להיות שהן נספגי?
3.האם אורך צוואר הרחם לשבוע 17 31מ"מ זה לא קצר מידי?
השאלה נשאלת כי לא שללו היסטוריה של 100% לגבי אי ספיקת צוואר הרחם וכן נאמרה לי שבמידה ותהיה התקצרות יהיה צורך בתפר-למרות שידוע לי שבמידה ויש דימומים לא בצעים תפר צווארי-האם כך הדבר?
4.יש לי עיקצוצים מדי פעם בנרתיק,האם הדבר מסוכן או שיכול להיות כתהליך של השינוי ברחם ודבר נורמאלי.?
5 בערבים נהיה לי יותר קשה להזדקף בהליכה מרגישה כמו לחץבבטן תחתונה,האם זה עקב העובדה שהעובר לוחץ על שלפוחית? כי יש לי תחיפות במתן השתן לעיתים תכופות מאוד. או שדבר מסוכן למרות שנבדקתי אתמול בבית החולים?
6. החשש הגדול שלי לצירים מוקדמים ולכן ברצוני לשאול לגבי טיפול בפרסולט -למי ניתן הטיפול והאם טיפול בפרסולט יכול להיות סוג של טיפול מונע לבעיית צירים עתידיים? אם זה לא מזיק או כדאי שאתחיל עם זה?
7. טיפול בפרגרסטרון-למי מיועד ובאיזה מקרים? האם יכול לעזור לי?
8. בנוסף הסקירה הראשונה עדיין לא ביצעתי הרופא שלי העדיף שיבצע אותה בשבוע 18
בגלל שרוצה לעשות רת הסקירה על הבטן ולמנוע ממני כאבים מיותרים והגברת הדימומים-האם זה לא מאוחר מדי לסקירת מערכות מוקדמת?
9. שאלה נוספת: האם יש המלצה להמשך הטיפול פרט למה שאני עושה היום= מנוחה,לא מקיימת יחסי מין,שתיה מרובה,לקיחת כדורי ברזל פרוגרדומנט 325mg ולקיחת prenatal
סליחה על אורך ותודה על הסבלנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שאלות - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/03/20111. כן
2.כן, אך לא ניתן לדעת ללא בדיקה
3. כן
4. לא ניתן לדעת ללא בדיקה אך בדרך כלל ממצא תקין
5.לא ניתן לדעת ללא בדיקה אך בדרך כלל ממצא תקין
6. לא באופן מונע ואין צורך כרגע בטיפול
7. במקרים של לידה מוקדמת בעבר או קיצור של צוואר הרחם בהריון הנוכחי על פניו כעת אין התוויה לטיפול.
8.לא
9. לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMVעינת06/03/2011
לפני כשנה ושלושה חודשים ילדתי את בני הראשון ,כאשר בהריון זה התגלה כי חליתי בCMV
היום אני שוב בהריון בשבוע 21 , בבדיקה שביצעתי שוב פעם נראה כי גם יש לי נוגדנים וגם יש לי שוב את המחלה
בדיקת אוידטי מראה 0.77
אודה להתייחסות מה סיכויי ההדבקה של העובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/03/2011הסיכויים נמוכים ביותר. פני למרפאה המתמחה בנושא זה או תאמי פגישת ייעוץ אישית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוגדנים בדם אנטי Kאורה06/03/2011
בתחילת ההריון. בבדיקת דם נמצא נוגדן אנטי K יחס של 1:32. הרופא הפנה אותי למרפאה בהריון סיכון גבוה.
אני מודעת לכך שיתתכן עליה בנוגדן וזה חלילה יכול לגרום לבצקת ואז לאנמיה
השאלה שלי היא האם יש חיסונים לקבל כדי לאזן את זה או כל דרך טיפול אחר שיהווה בעיקר כטיפול מונע - באיזה דרך ניתן לשמור על הנוגדן שלא יעלה?
האם יש מצב בו הנוגדן נשאר באותו יחס מתחילת ההריון ועד סופו ולא מפריע לתינוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוגדנים בדם אנטי K - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/03/2011יש לבדוק את בן הזוג לנוכחות הנוגדן. במידה ובן הזוג חיובי יש צורך במעקב סונר אחר זרימות דם במוח העובר לסימני אנמיה עוברית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה- הריון לאחר מחלת הנשיקההדר05/03/2011
שלום,
לפני כחמישה חודשים חליתי במחלת הנשיקה ( cmv ) בפעם השנייה בחיי .
בבדיקות דם נראה שהמחלה עברה לאחר חודש בערך וכן גם הרגשתי טוב יותר. שאלתי היא האם ניתן כעת להכנס להריון?
נאמר לי בזמנו שיש לחכות חצי שנה או יותר מהיום שהמחלה עברה.... האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה- הריון לאחר מחלת הנשיקה - תגובה
ד''ר אלי רימון05/03/2011מחלת הנשיקה איננה נגרמת על ידי CMV ואינה משפיעה על העובר.
בנראה שאת מתכוונת ל-CMV ואז יש להמתין 6 חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקפיצהא05/03/2011
שלום
אני שבוע 30 לפני שבוע התחילו צירים מוקדמים . פתיחה 1,5
אני גרה במקסיקו, שלחו לי תרופה לעצירת הצירים כל 8 שעות,
תופעות הלוואי ממש קשה לי איתן,,,
כמה זמן אני אצטרך לקחת ומה הסיכוי ללידה מוקדמת
התינוקת שוקלת 1278 האם תקיו
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/03/2011לא ברור איזה תרופה נתנו לך ולא ברור פרטים נוספים חשובים אנא פני לרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מוקדמיםא04/03/2011
שלום
אני שבוע 30 לפני שבוע התחילו צירים מוקדמים . פתיחה 1,5
אני גרה במקסיקו, שלחו לי תרופה לעצירת הצירים כל 8 שעות,
תופעות הלוואי ממש קשה לי איתן,,,
כמה זמן אני אצטרך לקחת ומה הסיכוי ללידה מוקדמת
התינוקת שוקלת 1278 האם תקיו
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מוקדמים - תגובה
ד''ר אלי רימון05/03/2011אינני יודע איזה תרופה את לוקחת, בכל אופן אין טיפול מונע יעיל פרט למנוחה.
מקובל להשגיח עד שבוע 34 אז הסיכונים יורדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות TORCHלי04/03/2011
שבוע 17, בעוד 3 ימים בדיקת מי שפיר.
אנא עזור לי בפענוח הבדיקות
HSV (1+2) IgG Ab Positive
HSV (1+2) IgM Ab Negative
Toxoplasma IgG IU/mL 325.700
Toxoplasma IgM Nonreactive
CMV Ab IgG AU/mL > 250.0
CMV Ab IgM Index 0.20 Nonreactive
Rubella Ab IgG IU/mL 100.40
תודה!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות TORCH - תגובה
ד''ר אלי רימון04/03/2011נחשפת בעבר למחלות אלה אך אין סמנים למחלה פעילה לאחרונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי 2 הפלותגל02/03/2011
שלום רב,האם לדעתך אשה שעברה הפלה בשבוע 21 הפלה יזומה ובשבוע 7 הפלה יזומה נחשבת לאשה בהריון בסיכון גבוה כאשר היא נכנסת שוב להריון?האם כאשר נכנסה להריון רצוי היא מחוייבת לבצע את כל הבדיקות מבלי לפספס שום בדיקה ?האם היא תיהיה בשמירת הריון או תזדקק למעקב צמוד יותר ולעיתים קרובות יותר?אודה על תשובה מהירה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי 2 הפלות - תגובה
ד''ר אלי רימון03/03/2011יש צורך בבדיקת רופא להעריך את הרחם וצואר הרחם
אם תקין ,מעקב הריון רגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם היא כבר בהריון?
גל03/03/2011איזה בדיקות מקיפות עושים לאשה שלא בוצע שום צילום רחם ואו כל בדיקה אחרת לרחם לפני כניסתה להריון?היא עברה 2 הפלות ואחת היתה אצל אותו רופא נשים שהיה מודע לנושא ההפלות מאחר ואחת בוצעה דרכו.לא נאמר לה לעשות שום בדיקה לאחר ההפלה השניה,מה עליה לעשות כאשר היא כבר בהריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם היא כבר בהריון? - תגובה
ד''ר אלי רימון04/03/2011מעקב הריון רגיל ובשליש השלישי מעקב צואר הרחם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא מה שהיה בהריון שלי
גל05/03/2011אחרי 2 הפלות כשאחת בשבוע 21 והשניה בשבוע 7 ,כמובן יזומות לא טבעיות,נכנסתי שוב להריון רצוי והרופא לא ערך מעקב אחרי צוואר הרחם ולא הפריע לו שלא עשיתי שקיפות וסקירה ראשונה כי זה לא היה בסל הביטוח של קופ"ח ולא יכולתי לעשות פרטי,אמר שאני צעירה ובריאה והכל היה בסדר עד שהיתה לי הפלה בשבוע 21,הפעם טבעית...זה נראה לך מעקב הריון תקין?אשמח על תשובה כנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון חומצה פוליתדנה02/03/2011
הרופאה ביקשה שאקח חומצה פולית במינון 5 מ"ג. כנראה עקב תוצאות בדיקות דם (שבוע 29+)
שכחתי לציין בפניה שכדורי הברזל שאני לוקחת גם מכילים חומצה פולית-נקראים פולקס 400.
את הברזל רשם לי הרופא הרגיל שלי ואליה התחלתי ללכת רק לאחרונה כשעברתי למעקב בסיכון
האם יש כאן מינון יתר? אני אצלה עוד שבועיים בביקורת שוב.
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון חומצה פולית - תגובה
ד''ר אלי רימון03/03/2011אין חשש למינון יתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתןטלי02/03/2011
אני בשבוע 20 בהריון ראשון(לאחר טיפוליivf) בבדיקת סטיק נמצא חלבון גבוהה בשתן 4 פלוסים. נשלחתי לעשות בדיקת שתן ונמצא ברמות גבוהות מאד 600 פורטין כשהערכים הם בין 0-30 (עד לבדיקה זו היתי במעקב ותוצאה היתה 300 )יש לציין שגם לפני ההריון היו רמות גבוהות של200-300 נשלחתי לאיסוף שתן 24 שעות ועדין לא קיבלתי תשובות.. בדיקת us בטן עליונה כליות כבד וכיס מרה תקינים.בנוסף ערכי הלחץ דם תקינים עד גבולי.האם זו בהכרח רעלת הריון?ומה ניתן לעשות בשלב זה???תודה מראש על כל תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון בשתן - תגובה
ד''ר אלי רימון03/03/2011נראה כהתחלה מוקדמת של רעלת
דורש מעקב בהריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)