מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לקיחת ארקוקסיהנורית האן15/05/2010
שלום לדוקטור
בעלי סובל מפריצת דיסק. מדי פעם הוא מתעקם ואינו יכול ללכת. במקרים אלו הוא לוקח ארקוקסיה 7 ימים רצוף. מה קורה אם לאחר שבועיים חוזרים הכאבים? האם אפשר שוב לקחת ארקוקסיה?
תודה מראש
נורית האן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקיחת ארקוקסיה
ד''ר תמר ישר15/05/2010נורית שלום
אם חוזרים הכאבים וזה מה שמקל אין שום מניע לא לקחת ארקוקסיה .
פרט ליתר ל"ד ,אי ספיקה כילייתית וכו
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עבור חולת טרשת נפוצהשירי15/05/2010
שלום ד"ר נכבד
אחותי חולה הסובלת מטרשת נפוצה שנים רבות וממחלת אסמה, קיבלה אישור לקנאביס הרפואי
החלה לעשן מתחילת החודש הזה, היות שמחלתה קיום מאוד קשה, מתקשה לשאוב את העישון.
שאלתי ד"ר: האם ישנה דרך קלה יותר בנטילת הקאנביס? בצורת תרופות או לעיסת הצמח?
היא כל כך מתייסרת שאין לתאר !!! יש לה רצון רב כן לקבל את הקאנביס והיא מנסה כל פעם מחדש לעשן ללא הצלחה ! היא אפילו שואלת האם יש אפשרות לאינאלצייה? מבקשת את עזרתך ד"ר לדעת אם יש סיכוי לדרך אחרת להקל על סיבלה ומצוקחה הרבה.
אשמח לקבל תגותך בהקדם ד"ר. תוטדה מראש שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנאביס
ד``ר זאב קריסטל16/05/2010שלום שירי
ניתן לקבל את הקנביס הרפואי גם ברך הפה, כשהוא מעורב במזון. כמו כן יש כעת תרופות בצורת כדורים המכילים את החומר הפעיל בקנביס.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום,נעמה15/05/2010
מזה חודשיים בערך יש לי כאבים נקודתיים במספר מקומות: באיזור הלב כאב נקודתי חזק, בדרך מלווה עם קושי לנשום (אין צפצופים) וזה יכול לקרות גם בזמן ישיבה ובגם אחרי מאמץ גופני, בלי הבדל. גם בבטן יש לי כאב נקודתי לא בדיוק במרכז אלא יותר בצד שמאל. (לעיתים נדירות גם בימין)
הכאבים האלה חוזרים על עצמם כמעט כל יום ובאותם המקומות בדיוק.
מה זה יכול להיות??
אני מקווה שהפנתי את השאלה למקום הנכון. אם לא, סליחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף
נעמה15/05/2010שלפעמים גם בשדיים יש לי כאבים - בד"כ בשמאל ולפעמים גם בימין...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יש לי?איילת13/05/2010
אני לא יודעת אם זה הפורום המתאים, ואם לא, אשמח אם תכוונו אותי.
התעוררתי לפני 3 ימים עם כאב בזרוע שמאל (בשריר) שהתפשט לפרק כף היד. מאז הכאבים ממשיכים להתפשט לשאר האצבעות של יד שמאל (בייחוד אגודל וזרת) וגם ליד ימין (אגודל), לירכיים (שתיהן), לשכמות, לצוואר ולזרוע הימנית...
פרטים כלליים: בת 33, בריאה, אם לתאומות בנות 10 חודשים (מרימה הרבה), מיניקה.
הדבר היחיד שהשתנה באותו לילה שזה התחיל - עברנו מפוך לשמיכה דקה (???)
מדאיג? לבדוק? לחכות שיעבור?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה יש לי?
ד''ר תמר ישר15/05/2010איילת שלום
קודם כל הסיפור הוא מזה כ4 ימים יכול להיות כשאני כותבת -הסיפור עבר?!
מקווה שזה עכב שינה בתנוחת צאור לא נוחה - חכי מס ימים ואם לא יעבור יתיעצי עם נוירולוג
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגתשמרית11/05/2010
שלום רב
הבן שלי לפני שלוש שנים הרים משהו כבד בצבא
כתוצאה מזה הוא התחיל לסבול מכאבים קשים
בגב ,בצבא נתנו לו תרופות לדלקות
והיציפו אותו בהמון כדורים ללא הטבה.
הבן שלי המשיך לסבול.
ובקופת החולים הוא קיבל המון כדורים נוספים,
עכשיו הרופא היציעה לו לקחת מדבקה בשם
דרוקס"יק הבן שלי קרא על התרופה ונידהם
זו תרופה נרקוטית אני מאוד מאוד חוששת
למה שזה יגרום לבן שלי,
הרופא אמר שהוא היציעה את התרופה בגלל שיש לבן שלי גם כאבים מופשטים בכול הגוף
1 אם עשו על התרופה הזאת המון מחקרים
2 ומה היא יכולה לגרום לגוף של הבן שלי
3 דוקטור מה אתה יכול להגיד לי על התרופה הזאת
כי הרופא אמר שהוא יצטרך לקחת את התרופה
שנים אני מאוד חוששת מהתרופה הזאת
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת
ד''ר תמר ישר13/05/2010רחל שלום
כאבי הגב של בנך נובעים כנראה מבעיה בעמוד השידרה
צרי קשר עם אורטופד שיתן לעשות הדמיה -כאשר האבחנה תתקבל אז יש לפנות למרפאת כאב לקבל טיפול תרופתי,פולשני ועוד
בהצלחה ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה יכול להיותלירון10/05/2010
אני קצת מודאגת, אני לא מאלה שסובלים הרבה מכאבי ראש, האמת אני בד"כ בריאה
בתקופה האחרונה שמתי לב שמצב רוח שלי ירוד גם התיאבון ואז גם התחילו כאבי ראש , קשה לי לתפקד ככה ואני לא מבינה למה זה קורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה יכול להיות
ד''ר תמר ישר13/05/2010לירון שלום
רצוי שתעזה צ'קאפ כללי אצל רופא משפחה הסיפות לכאב ראש וחסר תיאבון יכולות להיות רבות
הורמונליות ויראליות וכו
בהצלחה ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבערן09/05/2010
האם יתכן שעקב בליעת מס' רב של כדורי אוקסיקונטין יגרם נמק במעי או חסימת מעיים קשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוקסיקונטין
ד``ר זאב קריסטל09/05/2010שלום ערן
עצירות כרונית היא סיבוך שכיח בעקבות נטילה כרונית של אוקסיקונטין. חוסר יציאות עם התקשות הצואה במעיים, בהחלט יכולים לגרום עם הזמן, לחסימת מעיים, ואפילו במקרים קיצוניים סיבוב המעי סביב עצמו עם נמק. לכן אין להזניח את תופעת העצירות הכרונית ולטפל בה מייד בהתחלתה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברגליים מהבירכיים כלפי מטהיעל ג08/05/2010
אני בת 58 יש לי כאבים מהבירכיים כלפי מטה כאבים נסבלים אך מטרידים. איני יודעת אם זה העצמות או השרירים .עשיתי צפיפות העצם והכול תקין. אני לוקחת סימבסאטין 20 מ,ג ליצוב הקולסטרול . קראתי שהכדורים יכולים לפגוע בשרירים ואני מאד מודאגת. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ברגליים מהבירכיים כלפי מטה
ד``ר זאב קריסטל09/05/2010שלום יעל
כאבים בחלקים הרחוקים של הגפיים התחתונות יכולים להיות סיבוך נוירולוגי של מיגוון מחלות, כאשר השכיחה ביותר היא הסכרת. עלייך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לאיבחון הגורם לכאב ולפי זה לקבל טיפול הולם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלירןשמרית06/05/2010
שלום דוקטור
שאלתי את הרופא שלי אם יש כול מניעה מבחינת התיק הרפואי שלי להתחיל עם מדבקת
(דרוג"סיק )במקום (אוקסיקונטין )אמר לי שלא.
במצב שאין מניעה מבחינת התיק הרפואי שלי
איזה מבין שני התרופות ,לפי הניסיון שלך הגדול בטיפול בחולים כרוניים
במרפאת הכאב ,הייתה בוחר לתת, (מבחינת טיפול תרופתי)
(כמובן שניסתי המון כדורים מכול מני סוגים עד התרופות האלו)
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורוגסיק
ד``ר זאב קריסטל09/05/2010שלום אלירן
במצב בו פוחתת ההשפעה של תרופה מסוג האופיואידים, עדיף לעבור לתרופה אחרת ממשפחה זאת ולא לעלות למינונים גבוהים יותר, שעלולים לגרום לתופעות רעילות. לכן בהחלט מומלץ לעבור לדורוגסיק כאשר אוקסיקונטין איננו נותן תשובה מספרת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורים לכאב פריצת דיסקטל04/05/2010
בעלי עבר ניתוח פריצת דיסק לאחר שלושה ימים עדיין סובל מכאבים לפעמים כמו שהיו לפני הניתוח האם כך צריך להיות? האם הטיפול באוקסיקונטין נכון?(חוץ מתרופות נוספון כגון אתופן, דרמטקס, אופטלגין וכו.........)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק
ד``ר זאב קריסטל09/05/2010שלום טל
המשך הכאב לאחר ניתוח גב מראה על כך שסיבת הכאב כפי הנראה, הייתה והינה שונה ממה שסברו הרופאים האורטופדים המנתחים. מאחר וניתוח איננו כנראה הפתרון לבעייתו עליו לפנות למרפאת כאב מוסמכת לקבלת איבחון מתאים יותר וקבלת טיפולים ותרופות בהתאם לאבחנה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגמני02/05/2010
שלום רב .אני סובל מסרקואידוזיס ריאות
וזה מטופל.
בנוסף אני לוקח תרופה נרקוטית לכאבים חזקים
שהחלו עוד לפני סרקואידוזיס.
בתופעות הלוואי של התרופה הנרקוטית
אני רואה שנרקוטיקה יכולה לגרום לבצקת ריאות
מה דעתך אני מאוד מאוד מודאג ואם צריך לדעתך להפסיק את התרופה למרות שאני
בכאבים קשים
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה נרקוטית
ד``ר זאב קריסטל09/05/2010שלום מני
בצקת ריאות איננה נימנית עם הסיבוכים האופייניים למתן אופיאטים.לכן במידה ותרופות אילו מקילות על סיבלך אין מניעה להמשיך ולדבוק בהן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אובד עצותמני30/04/2010
שלום רב
כבר תקופה של שנים אני סובל מכאבים כרוניים בגב התחתון ,הרופא
שלי נתן לי המון כדורים במהלך השנים אך ללא הואיל .
אתמול האורטופד המליץ לי לקחת תרופה נרקוטית
ושאמרתי לרופא המישפחה הוא בשום פנים ואופן לא רוצה שאני ייקח תרופה נרקוטית
הוא אמר שאפשר להיתמכר לתרופה והתרופה מזיקה.
האורטופד אמר שיש מגוון תרופות אם בכדורים ואם במדבקות.
אני לא מסוגל להחליט מצד אחד אני סובל בצורה קשה מאוד, ומהצד השני רופא המישפחה
מיתנגד לטיפול הזה ,
ומה הכוונה מדבקות ואיזה מדבקה יותר עוזרת במיקרה חריף מאוד.
מה דעתכם אני לא יודע מה לעשות ????????
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיון
שמרית06/05/2010שלום דוקטור
שאלתי את הרופא שלי אם יש כול מניעה מבחינת התיק הרפואי שלי להתחיל עם מדבקת
(דרוג"סיק )במקום (אוקסיקונטין )אמר לי שלא.
במצב שאין מניעה מבחינת התיק הרפואי שלי
איזה מבין שני התרופות ,לפי הניסיון שלך הגדול בטיפול בחולים כרוניים
במרפאת הכאב ,הייתה בוחר לתת (מבחינת טיפול תרופתי)
(כמובן שניסתי המון כדורים מכול מני סוגים עד התרופות האלו)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופה נרקוטית
ד``ר זאב קריסטל09/05/2010כאב כרוני גורם לפגיעה חמורה באיכות החיים, בכבוד האדם ובחירותו. לכן אין למנוע בשום פנים ואופן טיפול נאות בכאב. אין הצדקה לסירוב של רופא המשפחה למנוע ממך טיפול באופיואידים כאשר שאר הטיפולים כולל שיקום גב, הזרקות ושאר הטיפולים המיוחדים לכך במסגרת מרפאת הכאב, לא הואילו.
הרופא המטפל חייב לבצע ניסיון טיפולי עם תרופות ממשפחה זאת. בחלק מהחולים (לא בכולם) יש תגובה טובה ולמשך זמן ממושך עם טיפול זה, ללא התמכרות וללא תופעות לוואי משמעותיות. כמובן בשילוב עם טווח רחב של טיפולים משלימים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברגל ימיןNone30/04/2010
שלום,
בת 59. חולת אסטמה וסכרת. מזה כשבוע וחצי כאבים עזים מאוד ברגל ימין (שנפגעה במחלת פוליו בצעירותה והרגל נותרה משותקת חלקית). הכאבים הם כאבים מדירי שינה ומתוארים כ"כאבים כאילו יש עצב חשוף". אציין שלפני הכאבים ברגל, הורגשו גם כאבים עזים באזור הכתפיים שחלפו עם בוא הכאבים ברגל. צילום רנטגן של הכתפיים יצא תקין - ללא קרעים או משהו דומה.
יש משהו לעשות? טיפול להרגעת הכאב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ברגל ימין
ד``ר זאב קריסטל09/05/2010שלום
הכאב שתיארת מקורו כפי הנראה במערכת העצבים ההיקפית הפועלת באופן חולני.
הטיפול במצב זה הוא בתרופות נוירולוגיות ספציפיות הניתנות במסגרת מרפאת כאב מוסמכת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםמני29/04/2010
שלום דוקטור תודה על התשובה הקודמת וההיתייחסות
שבר באגן לפני(( המון שנים ))
((אין יום)) שעובר מאז השבר בלי כאבים
בהליכה -בישיבה- בעמידה - בשינה
כרגע אני לוקח בוטרנס- עוזר חלקית
רציתי לדעת מה מזריקים לשיכוך
הכאבים בעצם הזנב וקצת מעלה מזה
ואם בדרך כלל לפי ניסיונך הזריקה
או מיספר הזריקות עוזרות לתקופה
יחסית ארוכה
2.ודבר נוסף לגבי זריקת קורטיזון
אני מבין שהוא מוריד דלקת וכתוצאה מזה
זה משכך כאב אבל במיקרה שלי
לא מדובר בדלקת
אלה בשבר שבעקבותיו יש לי את הכאבים.
שוב איזה סוג של תרופה עוזר לכאב
שלא מדובר בדלקת-(ואם קורטיזון בכול מקרה
גם מתאימה לכאבים ללא דלקת)
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד''ר תמר ישר30/04/2010רון שלום
איני יודעת אם אני הייתי הד"ר שהשיבה לך, בכל אופן
הזריקות שאנו מזריקים הן על בסיס סטרואידים -קורטיזון עם חומרי הרדמה מקומית- על הזריקה חוזרים מס פעמים ואז יש שיכוך כאב לתקופה .
בהזרקה -בד"כ זו התרופה היחידה המוזרקת במצב זה, גם לאחר שבר הדבקויות ולחץ עיצבי מקומי ניתן להעזר באותן זריקות.
לגבי תרופות משכחות כאבים ניתן להשתמש בכדורים מדבקות וכו, גם רפואה אלטרנטיבית הינה דרך לטיפול בכאבים כרוניים!!
בברכה
ד"ףר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרך טיפולשולה26/04/2010
שלום דוקטור
רציתי לדעת עם הנוסחה שאומרת
רק מתיי שהתרופות (פומית ) יפסיקו להשפיע
אז יחלו בפעולות הפולשניות כמו למשל זריקה בגב (כשיש כאבי גב )
דוקטור גם לדעתך זה נכון שלא לעשות זריקה
כול עוד טיפול תרופתי למשל אוקסקונטין עוזר ,למרות שהתרופה אוקסיקונטין
יכולה להזיק לאברים פנימיים .
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקות
ד``ר זאב קריסטל27/04/2010שלום שולה
אוקסיקונטין לא גורם לנזק לאברים הפנימיים, זאת בניגוד לכל התרופות משככות הכאב המחולקות חופשי על ידי הרופאים כמו וולטרן, אדקס, אטופן וכדומה, הפוגעים בכליות בקיבה ובלב. להזרקות של סטרואידים לעמוד השידרה יש אפקט לא רק מקומי אלא בהמשך על כל הגוף, עם תופעות לוואי לא פשוטות. לכן מגבילים זריקות אלו ללא יותר משלוש בתדירות של אחת לחודש לפחות.בחירת סדר הקדימויות של הטיפולים היא לשיקול דעתו של רופא הכאב , כל מיקרה לגופו.
בהצלחה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

