מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הקשר שבין כאב להקאותריטה07/03/2010
שלום רב.
ברצוני לשאול: שמעתי שכאב חזק מדי עלול לגרום להקאות. כיצד נוצר הקשר ביניהםומאיפה הוא נובע? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: ריטה
ד''ר תמר ישר07/03/2010ריטה שלום
ישנם מצבים אקוטיים שכאב חד ובעל עצמה חזרה בנקודות מסויימות יכול לגרום לבחילה,
אשמח באם תהיה יותר ספציפית ואז אוכל לדייק בתשובה
בברכה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיבה פסיכולוגית או פיזיולוגית?
ריטה08/03/2010כלומר, הסיבה הינה פסיכולוגית ולא פיזיולוגית? אני שואלת כי חברה שלי סבלה במשך כמה דקות מכאב מאד חזק באזור החזה שנאלצנו לקרוא לאמבולנס. אני אומרת שהכאב נמשך במשך כמה דקות כיוון שלאחר כמה דקות הגיע באופן מידי האמבולנס , נתן לה משהוא נגד כאבים והביא אותה ישר לחדר המיון. לאחר הכאבים הבחורה הקיאה כאילו בהשפעה ישירה מהם ואני שמעתי לא מזמן כי הכאבים יכולים להיות מקור להקאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעה של: ריטה
ד''ר תמר ישר09/03/2010ריטה שלום
מדבריך נשמע שלאחר שהכאבים חלפו החולה הקיאה אולי בגלל התרופה?!)שזה בהחלט יכול להיות . הכאב גם יכול להיות מקור להקאות תלוי במיקום אולי לחולה יש בעיה בקיבה או בוושט המלווה בהקאות וכאב גם יחד ?
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוני בברךיעקב...05/03/2010
שלום לכם האם ניתן לפתור בעיה עיצבית ללא תרופות?
האם אפשרי לקחת קבוע תרופות לכאב כרוני בברך אציין שהכאב בלתי נסבל יום יום קבוע...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: קובי
ד''ר תמר ישר07/03/2010קובי שלום,
ניתן לפתור בעיה עיצבית ללא תרופות - תלוי איפה ,באיזה פלג גוף למשל ע"י חסימות עצבייים החדרת אלקטרודות וכו.
לגבי כאב כרוני בברך ניתן לקח קבוע רופות - השאלה מאיזה סוג ולאיזה משפחת תרופות הן שייכות
ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאון וכאבשירי02/03/2010
התחלתי לצאת עם בחור שסיפר לי שהוא נוטל תרופה בשם ויפאקס XR לטיפול בדיכאון וכאבים של דיכאון. הוא לא כל כך שיתף פעולה בשיחה אז לא רציתי ללחוץ אבל מאוד חשוב לי להבין מה בדיוק הבעיה שלו. מה בעצם הקשר בין דיכאון וכאבים? איזה כאבים אלו? תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון וכאב
ד``ר זאב קריסטל02/03/2010שלום שירחי
כאב כרוני פוגע קשות באיכות החיים, ביכולת התיפקודית, ביכולת להרדם בלילה. כל אילו בשלב מסויים מביאים את האדם הסובל מכאב כרוני למצב של דיכאון. הדיכאון כשלעצמו מהווה גורם המעצים את תחושת הכאב וכך נוצר מעגל קסמים שמין ההכרח לעצור אותו על ידי טיפול רב תחומי משולב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירופתיהליאור26/02/2010
שלום אני בת 20 ואובחן אצלי לאחרונה נוירופתיה סנסומוטורית אני סובלת מכאבים חזקים במיוחד ומהתפסות שרירים ביידים רציתי לדעת איך אפשר לטפל בזה והאם זה כרוני?
נ.ב שמעתי שיש מכשיר חשמלי שיכול להקל על הכאב האם זה מומלץ ואיך אוכל להשיגו
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירופתיה
ד``ר זאב קריסטל02/03/2010שלום ליאור
טיפול בנוירופאטיה נעשה תחילה באמצעות תרופות המיועדות לכך כמו ליריקה, גבפנטין , סימבלטה ועוד. ניתן להעצים את אפקט הטיפול התרופתי על ידי ערויים תוך ורידיים עם תרופות המייצבות את העצבים ההיקפיים, הפועלים בצורה חולנית. גרויי חיצוני עם מכשיר TENS יכול לעתים להקל על הסימפטומים. השתלת אלקטרודה אפידוראלית לגרויי חוט השדרה הוא פתרון יעיל במצבים בהם כל האמצעים הקודמים כשלו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך נוירופתיה
ליאור03/03/2010קודם כל תודה רבה על התייחסותך
שנית רציתי לדעת לגבי העירויים האם זה עוזר לכאוב לצמיתות ואיך ניתן לקבל אותם דרך מי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנרופתיה
ליאור12/03/2010קודם כל תודה רבה על התייחסותך
שנית רציתי לדעת לגבי העירויים האם זה עוזר לכאוב לצמיתות ואיך ניתן לקבל אותם דרך מי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בחלק הפנימי בירך מפשעה עד הברךדודי25/02/2010
כתוצאה מריצות רבות וממשוכות של 5 עד 12 ק"מ והשתתפות במירוצים התחיל לי כאבים בחלק הפנימי של ירך ימין וכתוצאה מזה בירך שמאל.
אני במנוחה ללא מאמץ או גירוי של השריר/גיד מזה 8 חודשים.
לאחר בדיקת דם ועוד בדיקות דומות+ נטילת כדורי אטופן נשללה דלקת בשריר/גיד.
מה יכולה להיות הבאה? וכיצד ניתן להמשיך לבדוק ולטפל בבעיה?
אשמח לתשובתכם,
דודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב במפשעה
ד``ר זאב קריסטל02/03/2010שלום דודי
הכאב שתיארת מאפיין אצנים ונגרם על ידי דלקת של גיד ושריר בירך עקב שימוש יתר. אין לכך עדות בבדיקות דם, אך זריקות מקומיות עם חומרי הרדמה מקומית וסטרואידים יכולום לשפר מאוד את המצב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברגליים כתוצאה מניורפתיהשגית25/02/2010
אימי עשתה עשתה כליה לפני כשנתיים בערך וכתוצאה מכך החלה לה סכרת
וכיום יש לה כאבים חזקים מאוד ברגליים, כמו שריפה, והיא בקושי מרגישה
תחושה שהיא דורכת על הרצפה או הולכת וזה כנראה מפגיעה במערכת העצבים
שום דבר לא עוזר לכאבים עד כה או לשיפור
האם יש משהו שבכל זאת יכול להקל על הכאבים או להפחית בחומרתם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ברגליים כתוצאה מניורפתיה
ד''ר תמר ישר26/02/2010שגית שלום
ישנן הרבה תרופות להקלה בנוירופטיה - לא ציינת מה נטלה אימך כדי שאפשר יהיה ליעץ מה עוד
ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בטןסיוון24/02/2010
אני מקווה להבין כמה דברים , אני בת 32 והולכת לפסיכולוג לטפל בדיכאון לאחרונה התחלתי להרגיש כאבי בטן ואני יודעת שלפעמים זה קשור. איך בודקים אם הכאב הוא קשור לדיכאון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: סיוון
ד''ר תמר ישר26/02/2010כאב בטן יכול לנבוע ממצב נפשי בסטרס
יש גם סינדרום שניקרא - מעי עצבני
ניתן לנסות בנטילת תרופת הרגעה ולראות אם יש הטבה.
תרגישי טוב
ד,ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי בטן
סיוון28/02/2010אומרים שמעי רגיש/רגיז הוא בעצם בעיה שרופאים לא מצליחים לאתר ז"א שזה גם יכול להיות קשור לדיכאון עצמו לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוני בברךיעקב...21/02/2010
שוב שלום אם הכאב שלי בברך הוא כאב חיצוני באזור הפיקה כבר כמה שניים יום יום כאב בלתי נסבל אחרי שתי אורטוסקופיות כאב כמו שריפה מאוד חזק אז זה מעיד על בעיה עיצבית??? אציין שהכאב הוא גם במנוחה בחוסר מעש שעות על גבי שעות ובכול מיני עוצמות קטסטרופליות...???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: קובי
ד''ר תמר ישר22/02/2010קובי שלום
אם הכאב שלך מתמשך בצורה כרונית בעל אופי שורף - קיים קרוב לודאי גם מרכיב עיצבי !
ממליצה להוועץ עם רופא כאב
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרונישלמה קאי20/02/2010
לפני כארבע שנים עברתי צינטור והורחב כלי דם בעזרת סטסט תרופתי, מאז מרגיש טוב מתאמן בין שלוש לארבע פעמים בשבוע, בדיקות קרדיואליות תקופתיות תקינות, לחץ דם תקין וללא מחלות.
הסיבה לפניתי זו כאבים לעיתים קרובות ולפעמים עם הפסקות של מספר שבועות
הכאב מקומו משתנה באזור ביםת חזה שמאל ומתחת ליד שמאל או לפעמים גם בצד ימין כאב נסבל אך מטריד
כאשר אני מעלה זאת בפני הקרדיולוג המטפל הוא שולל כל קשר לבעיה קרדיואלית
השמח לקבל את חוות דעתכם בנדון
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב כרוני
ד''ר תמר ישר22/02/2010שלמה שלום
אם נישללה כל בעיה לבבית וקיימת הקרנה דו צדדית - הדבר יכול לנבוע ננקור ע"ש צאורי
רצוי לבצע CT או MRI כדי לבדוק את מקור הסיבה
בברכה
ד:"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, יש לי כאב ראש חזק כבר 6 שניםמאיה17/02/2010
אני חייבת עזרההה !! אני סובלת מזה כ-6 שנים מכאש ראש חזק מאוד.
עשו לי בדיקת סיטי ולא גילו לי שום דבר והראש עדיין כואב לי.
יש לי סוכרת נעורים כבר 4 שנים .
עדיין כואב לי הראש מאוד חזק , יש לציין שכואב לי הראש בעיקר באזור המצח .
יש לציין שגם עוד לא סיימתי תיכון , ואני בי"ב , שנה אחרונה.
אשמח אם תוכלו לעזור לי !!.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, יש לי כאב ראש חזק כבר 6 שנים
ד''ר תמר ישר22/02/2010מיה שלום
צר לי על סיבלך את צעירה מידי -שנם נתונים שחסרים - תקופות כמה זמן משך הזמן מתי בא לביטוי
האם בזמן מחזור,סטרס בחינות וכו
רצוי להוועץעם נוירולוג ,רופא עיניים ,תזונאית וכו
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש מצב כזה שיש כיום כאבי ראשלד14/02/2010
בגלל מכה חזקה בצוואר/ראש מלפני 10 שנים?
יכול להיות דבר כזה?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש
ד``ר זאב קריסטל22/02/2010שלום לד
כאבי ראש כרוניים לאחר חבלה בגולגולת היא תופעה בה אנחנו בהחלט פוגשים מידי פעם במרפאת הכאב . אין לי נתונים מדויקים לגבי אחוזי השכיחות של תופעה זו אך אין ספק שהיא קיימת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוני...יעקב...12/02/2010
האם לכאב כרוני הנובע מבעיה עיצבית? יש פתרון ברפואה או שרק תרופות זה הפתרון???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: קובי
ד''ר תמר ישר13/02/2010קובי שלום
לכאב כרוני מבעיה עיצבית יכול להיות פיתרון - השאלה ממה ואיפה הוא נובע ועל מה הוא משמפיע
אל יאוש יש להתייעץ ונסות לעזור
בהצלחה
ד"ר תמר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תחושה בידייםאריה ש.11/02/2010
לפני 4 חודשים אימי התחילה להרגיש חוסר תחושה ביד אחת ,החוסר תחושה עבר ליד שנייה ופתאום 2 ידיים עם חוסר תחושה מאין יד רדומה.כיום ביד אחת יש תחושה של 20 אחוז וביד שנייה 80 אחוז.הרופא של כף יד אומר שזה לא בעיה של תעלה קרפלית ויכול להיות שזה פגיעה של עצב באזור עמוד השדרה.האם קיימת משחה שתוכל לעזור לעורר את הידיים?אשמח אם תעזרו לי ותודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: אריה ש.
ד''ר תמר ישר13/02/2010אריה שלום
נראה לי מוזר שחוסר התחושה ממוקד רק בכף היד ואין עפ"י EMG תסמונת תעלה קרפלית?!
בד"כ כאשר התיסמונת מופיעה דו צדדית מדובר בבעיה בבעיה מרכזית בע"ש צאורי.
רצוי לבצע CT ע"ש צאורי וכן EMG לבדוק את מקור הבעיה
הרבה בריאות
ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש בצד ימין והעיןאליה10/02/2010
שלום אני בת 33 ואיני סובלת בדרך כלל מגאבי ראש ביומיים האחרונים אני מרגישה כאב קל ברכה הימנית והעין.
אחרי שתית אקמטל הכאב מטפחת בהרבה האם עלי לברר את מקור הבעיה במידה ויש...
או להמשיך ליטול אקמול?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש
ד``ר זאב קריסטל10/02/2010שלום אליה
כאב הראש שאת מתארת יכול להתאים לאחד מסוגי המיגרנה. אם יש תגובה טובה לאקמול יש להמשיך טיפול זה. אם הכאב לא יגיב כבר לטיפול זה, עלייך לפנות למרפאה נוירולוגית - כאבי ראש לקבלת יעוץ מתקדם יותר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזה 6 ימים יש לישלום09/02/2010
הרגשה מוזרה ברגל שמאל.
תחושה של לחץ בחיבור של הרגל עם המפשעה והגוף, שמקרינה גם כלפי מטה.
אלה לא ממש כאבים אלא יותר לחץ, משהו עמום שקשה להסביר.
ובנוסף אני מרגישה שם תזוזות (כמו של בטן מלאה, או שריר שזז) ודפיקות (כמו של דופק)
וחשה שהרגל "כבדה". במיוחד בישיבה.
אני לא עושה ספורט ולא מדובר בשריר תפוס אלא בהרגשה שונה לגמרי.
אני מרגישה את זה כמעט כל היום.
מה זה יכול להיות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: שלום
ד''ר תמר ישר13/02/2010שלום
התחושה של לחץ בחיבור הרגל עם המפסעה יכולה לנבוע מסיבות רבות כמו:
בעיות בע"ש מתני
בקע מפסעתי
בעיה גניקולוגית
כלי דם וכו'
ממליצה לעשות ברור עם זה נמשך זמן רב.
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

